Buzzr הינה חברת סטארט-אפ חדשה בתחום הלוגיסטיקה המתמחה בשילוח והפצה לבתי לקוחות פרטיים. החברה מציבה סטנדרט חדש לחוויית השירות של הלקוח הפרטי ומציעה מענה אשר תורם תרומה ישירה לגידול בסחר האלקטרוני. הדרך הטובה ביותר להכיר את buzzr היא להכיר את הלקוחות שלנו – אנשים פרטיים, שאוהבים לעשות את השופינג שלהם דרך האינטרנט וחושבים שזאת לא דרישה מוגזמת לבקש שהמוצרים שקנו יגיעו אליהם בזמן שנוח להם, למקום שנוח להם ובמהירות. וזה בדיוק מה שאנחנו ב buzzr עושים. אנו יוצרים חווית שירות אחרת, פשוטה ואיכותית ששמה את הלקוחות שלנו במרכז והופכת את כל התהליך לפשוט, חוויתי ומשתלם. מודל ההעסקה הייחודי שאנו מפעילים מאפשר לנו גם לספק שירות ייחודי ומדויק, וגם להיות בית לעובדים המביאים עימם איכויות וניסיון חיים, ומאפשרים לנו, כחברה, לאתגר את עולם ההפצה.
למימון ישיר דרוש/ה ר"צ למוקד גבייה התפקיד כולל: ניהול מקצועי של מערך הגבייה הפקת דוחות גיול מעקב ובקרה אחר מצב החובות של לקוחות החברה. ממשק פנימי – מול מנהל מחלקה ומול עובדי החברה ממשק חיצוני – מול עורכי דין ולקוחות החברה - חובה ימים ראשון עד חמישי שעות עבודה: 08:30 עד 17:00 נכונות לשעות נוספות במידת הצורך תקן אם: 3 ימים עד 16:00 יומיים ארוכים עד 19 + שישי אחד לחודש עפ"י צורך
דרישות התפקיד:- ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות – חובה - יכולת הנעת עובדים - יכולת התנהלות עצמאית
לרשת לרפואה אסתטית בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת סניף. מחפשים מועמד/ת מכירתי/ת, בעל/ת הופעה ייצוגי/ת, יכולות ניהול, עם שמחת חיים ואהבת אדם, יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה. התפקיד כולל ניהול של צוות רפואי ואדמיניסטרטיבי, פגישות ייעוץ עם לקוחות חדשים וסגירת עסקאות מא'-ת', גבייה, מתן שירות מעולה תנאים מעולים כגון שכר בסיס+ פרמיות גבוהות והכשרה על חשבון החברה. עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות התפקיד:בעל/ת יחסי אנוש טובים, שירותיות, ניסיון מוכח ומובהק במכירות. ניסיון ניהולי קודם
דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה למוקד הלקוחות העסקיים בראש העין! המוקד מספק מענה ללקוחות העסקיים בנושאי תוכניות חשבוניות, מכירה והרחבת סל המוצרים, מוצרי תוכן וגלישה. רק בפרטנר תוכלו ליהנות מ: *אפשרויות קידום נרחבות - 82% מכלל התפקידים המקצועיים /ניהוליים מאוישים מתוך הבית! *תמריצים. *סל הטבות רחב. *ארוחות מסובסדות בחדר אוכל מפנק. *סביבת עבודה מתקדמת ובאווירה טובה. *הסעות מנתניה עד רחובות ע"ח החברה. העבודה במשמרות במשרה מלאה או חלקית.
דרישות התפקיד:גישה שירותית והבנה עסקית המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
We are looking for a Senior Hardware Validation Engineer to be a key member of the validation team to be responsible for test planning and implementation to guarantee proactive validation of device hardware per product specification. In addition to hands-on you will need to collaborate with internal and external teams to develop and implement detailed validation plans for electrical systems. As a Sr. Hardware Validation Engineer, you will be directly applying your engineering expertise and collaborating with many cross-functional teams including: Design, Software, Silicon engineering, HW and many others to bring a product from concept to mass production. You will be leading Hardware Validation by creating, executing and managing electrical validation plans. You will lead the analysis of test results and work with internal and external teams to discover and isolate root causes and improve designs and processes
Job Requirements:• Bachelor’s degree in Computer Science, Electrical Engineering or related fields and 5-10 years of related professional experience in Hardware validation. • Experience in test and debug at circuit level with excellent knowledge of analog and digital electronics. • Experience working in a lab environment. • Experience with scripting skills in one or more scripting/programming languages. Python is advantage. • Experience in schematic capture and PCB design. • Strong Electrical Engineering fundamentals, test and validation experience (analog/digital, signal/power integrity, etc.) • Experience with high speed IO validation and compliance test • Experience with low speed IO validation • Expertise in a lab environment using high speed oscilloscopes, BERT analyzer, TDR/VNA, etc. • Experience with test automation • Capable of managing test plans, execution and issue/bug tracking. • Experience in board CAD tools including Cadence & Allegro • Excellent communication and presentation skills.
לחברת שילוח בינלאומי מובילה דרוש/ה עובד/ת בק אופיס למחלקת המכירות. עבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת: בניית הצעות מחיר ללקוחות קיימים (בעיקר במיילים), מינוף פעילות לקוחות קיימים, קשר עם גורמים פנים ארגוניים ועוד. * העבודה בימים א’-ה’ שעות: 08:00-17:00 * מיקום המשרה: לוד * תנאים מצויינים למתאימים: צ’ופרים לעובדים, תווי הנחות ברשתות הגדולות, אפשרויות הקידום רבות, סדנאות וקורסים מקצועיים ועוד.
דרישות התפקיד:* היכרות עם עולם השילוח הבינלאומי * אנגלית ברמה טובה מאוד * שליטה טובה בסביבה ממוחשבת * יכולת עבודה בצוות
דרישות התפקיד:ניסיון קודם בתפקידי שירות/תפעול - יתרון משמעותי. תעודת בגרות מלאה - חובה. יכולות סדר וארגון ברמה גבוה. * מגדל מעודדת העסקת אנשים עם מוגבלויות ומנגישה את סביבת העבודה לצרכיהם.
מוקד שיחות נכנסות בנחשונים/ חיפה מגייס נציגים/ות- ללא ערב! חברת דרך ארץ- כביש 6 מגייסת נציגי/ות שירות למוקד שיחות נכנסות בלבד! משרה מלאה/ משרת הורה/ משרת סטודנט התפקיד כולל מענה טלפוני בשיחות נכנסות בלבד ללקוחות החברה. * עובד/ת חברה מהיום הראשון * מענק התמדה בגובה 6,000 ש"ח
דרישות התפקיד:ניסיון במתן שירות- יתרון יחסי אנוש מעולים יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת זמינות לקורס בן שבועיים וחצי באזור המרכז החל מה-29.12
Marvell is offering a great opportunity to join the Switch IP department and be part of our IP development for the next generation Switch. Our development teams work with architects to influence the unit architecture, plan micro-architecture and implement the design in Verilog or SV, plan and implement complex and advanced verification environments, define and execute the verification plan until quality criteria is met. As a team leader in the IP department you’ll directly manages 2-6 engineers and their tasks. The team leader manages several units or a cluster, with good knowledge of the architecture, responsible for choosing correct architecture solutions, planning micro-arch, managing implementation of design and verification, responsible for the full development flow and interface with external teams. As a leader you will direct people to form a successful and motivated team and drive their career development. You will be responsible for team execution and tasks prioritization. You will share the activity of the team by direct execution of selected tasks (“hands-on”). Our sites are located in Petach-Tikve and Yokneam.
Job Requirements:• 8+ years’ experience in VLSI development • Hands-on experience in design and verification • Team management experience • Excellent personal skills • Visionary and strategic • High motivation and desire to influence
אלקטרה בע"מ מגייסת מהנדס/ת תהליכי שירות לתפקיד מאתגר! הטמעת תפיסת ותהליכי השירות בקרב יחידות השירות באלקטרה, מעקב אחר מימוש התהליכים, ליווי משתמשים ביחידות השונות למימוש התהליכים, זיהוי פערים או צרכים, ביצוע בקרה על תהליכי העבודה והמדדים שהוגדרו. תפקיד שדורש עבודה שנחלקת בין פעילות במשרד לעבודה בשטח אצל היחידות עצמן. משרה מלאה ימים א'- ה' 8:00-17:00 במטה החברה ברמת גן!
דרישות התפקיד:מהנדס/ת תעשייה וניהול או מנהל עסקים - חובה! ניסיון מקצועי קודם 1-2 שנים בתפקידים דומים של הנדסת תהליכים/ או"ש/ הטמעת ואיפיון - חובה! ניסיון בהטמעת פרויקטים טכנולוגיים והדרכה על מערכות מידע- חובה! שליטה מלאה בישומי האופיס - חובה! **תנאים טובים למתאימים/ות!!**