חפש משרות
סקטור: הייטק
מספר עובדים: 101-500
קרא עוד...

דרושים ECI

eci מספקת פלטפורמות תקשורת חדשניות לספקי תקשורת ושירותים מובילים ברחבי העולם. החברה מציעה פתרונות גישה (Access) ומוצרי תשתית מתקדמים לתמסורת (Transport networks), המהווים את היסוד לתקשורת העתיד. שירותים מתקדמים כגון IPTV, תקשורת רחבת פס של נתונים, קול ושירותי וידאו מתאפשרים תודות למערכות התקשורת המתקדמות המפותחות אצלנו. ,eciאחת מחברות ההיי-טק הראשונות במדינה, נמצאת כיום בעיצומו של תהליך מרתק של התחדשות וצמיחה הכוללים שינוי מבני אשר יתמוך בהמשך צמיחתם המהירה של עסקי הליבה שלה – תמסורת וגישת פס רחב – וירחיב את מגוון שירותי הערך המוסף אותם היא מציעה ללקוחותיה. החברה חורטת על דגלה חדשנות, יעילות והתמקדות בלקוח המתבטאים בפיתוח פתרונות מתקדמים.

לא נמצאו משרות פעילות עבור ECI

אנא נסו לשנות את מאפייני החיפוש
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
במידה ותוך מספר דקות לא קיבלתם את אימייל איפוס הסיסמה יש לבדוק בתיבת הספאם / דואר זבל בחשבון האימייל שלכם.
משרות נוספות שעשויות לעניין אותך

דובר\ת ערבית? רוצה משכורת בין 12,000-15,000 ש"ח?

לפני 5 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
מחפש/ת עבודה שבה את/ה קובע/ת כמה את/ה שווה?!
לחברה מובילה בינלאומית ברמת גן דרושים/ות תותחי/ות מכירות דוברי/ות השפה הערבית שפת אם!
תנאים מעולים למתאימים/ות ..שכר גבוה ובונוסים ללא הגבלה $€$€£
אווירה משפחתית ומלאה באנרגיות
שכר בסיס + נסיעות + עמלות!!!
דרישות התפקיד:זמינות למשרה מלאה ימים א-ה מ 10:00-19:00
ערבית שפת אם -חובה
ניסיון מעולם המכירות –חובה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, צפון, יהודה ושומרון
תחומים:טלמרקטינג, מכירות בינלאומיות, אנשי מכירות
היקף המשרה:משרה מלאה

מחלקת בק אופיס מתרחבת ואנחנו מחפשים - אותך!

לפני 3 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
אנחנו‎, ‎במגדל‎, ‎חברת‎ ‎הביטוח‎ ‎הפנסיוני‎ ‎המובילה‎ ‎בישראל, ‎רוצים אותך כרכז/ת תפעול למחלקת ‏Back-Office‏ הממוקמת‎ ‎בקריית‎ ‎אריה‎ – ‎פתח‎ ‎תקווה.
התפקיד‎ ‎מגוון וכולל‎ ‎בדיקה‎ ‎והזנת‎ ‎נתונים‎ ‎למערכות‎ ‎פיננסיות‎‏, ביצוע‎ ‎שינויים‎ ‎ועדכונים‎ ‎בתוכניות‎ ‎ביטוח‎‏, ‏עבודה‎ ‎עם‎ ‎ממשקים‎ ‎שונים‎ ‎בארגון‎‏.‏‎
אנחנו יודעים‎ ‎לתת‎ ‎מגדל‎ ‎של‎ ‎תנאים‎: ‎
‏- מתן‎ 13 ‎ימי‎ ‎חופשה‎ ‎בתשלום‎ ‎בשנה‎ + 2 ‎ימי‎ ‎בחירה‎ + ‎דמי‎ ‎הבראה‎ ‎הגבוהים‎ ‎ב‎-150% ‎מהמקובל‎ ‎במשק‎.
‎- ‎כניסה‎ ‎כעובד‎/‎ת‎ ‎חברה‎ ‎מהיום‎ ‎הראשון‎. ‎הכניסה‎ ‎מקנה‎ ‎השתתפות‎ ‎בפעילויות‎ ‎גיבוש‎, ‎תרבות‎, ‎רווחה,‏‎ ‎חדר‎ ‎כושר‎ ‎ואף‎ ‎השתלבות‎ ‎במסלולי‎ ‎קידום‎ ‎ועתודות‎ ‎מקצועיות‎.
‎- ‎הסעות‎ ‎הלוך‎-‎ושוב‎ ‎מתחנת‎ ‎הרכבת‎ ‎קריית‎ ‎אריה‎ ‎פתח‎-‎תקווה‎.
‎- ‎סביבה‎ ‎תומכת‎, ‎מאתגרת‎ ‎ומתקדמת‎.
* העבודה בימים א' – ה', 8.5 שעות ביום.
דרישות התפקיד:ניסיון קודם בתפקידי שירות/תפעול - יתרון משמעותי.
תעודת בגרות מלאה - חובה.
יכולות סדר וארגון ברמה גבוה.
* מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:פקיד/ה, מנהל/ת משרד, בק אופיס
היקף המשרה:משרה מלאה

לחברה בהרצליה פיתוח דרוש/ה פקיד/ה עם ידע בהנה"ח

לפני 23 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברה בהרצליה פיתוח דרוש/ה פקיד/ה עם ידע בהנה"ח
היקף משרה: מלאה, ימים: א'- ה', שעות: 8.30-16.00
דרישות התפקיד:* זמינות מיידית יתרון
* תעודת מקצוע הנהלת חשבונות סוג 1-2 יתרון
* ידע וניסיון בעבודת מחשב
* ידע בסיסי בהנהלת חשבונות
* תודעת שירות
* יחסי אנוש טובים
* עבודה בצוות
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שרון
תחומים:הנהלת חשבונות, Back Office - כספים
היקף המשרה:משרה מלאה

דרוש/ה נציגי שירות ומכירה למוקד בחולון

לפני 1 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברת שירות הגדולה ביותר בארץ הממוקמת באיזור חולון
דרוש/ה נציג/ת שירות ומכירה לשיחות נכנסות בלבד
עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
מענה לשיחות נכנסות , מענה ראשוני לפתרון התקלה , קביעת שירות, מכירת ביטוחים ואביזרים נילווים, קשר מול טכנאים
משרה מלאה יש גם אופציה למשרות אם
תנאים מעולים למתאימים
שכר מאוד גבוה
דרישות התפקיד:ניסיון בשירות לקוחות- חובה
ניסיון במכירות- ייתרון
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:חולון / בת ים, ראשון לציון, לוד / רמלה
תחומים:שירות לקוחות, נציגי מכירות, נציגי שימור לקוחות
היקף המשרה:משרה מלאה

מנהל/ת תיק לקוחות פנסיוני להראל ביטוח

לפני 2 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
להראל ביטוח דרוש/ה מנהל/ת תיק לקוחות פנסיוני בתחום ביטוח חיים ופנסיה לתפקיד משרדי.
התפקיד כולל: שיחות טלפוניות למטרות יעוץ, שימור, שירות ומכירה ומתבצע באופן ישיר ויזום מול לקוחות החברה בתחום ביטוח חיים ופנסי
בנוסף, עבודת ממשקים עם גורמים בתוך ומחוץ לארגון (אגף השירות, שיווק, תפעול, סוכנים), ניהול משא ומתן וטיפול בהתנגדויות וסגירת מעגל טיפול בלקוח.
המשרה מאפשרת, צמיחה אישית וכלכלית ומעניקה הכשרה מקצועית ורכישת ידע נרחב בתחום הביטוח הפנסיוני.
כניסה לחברת הביטוח המובילה בשוק.
הקליטה היא כעובדי חברה מהיום הראשון.
תקן קבוע. שכר מתגמל!
המשרה מלאה וגמישה במשרדי החברה ברמת גן
*** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד ***
דרישות התפקיד:- בעל/ת רישיון בביטוח פנסיוני מורשה - חובה
- השכלה אקדמית – יתרון
- ניסיון בתחום ביטוחי מנהלים ופנסיה- יתרון משמעותי
- הכרות עם ענף הביטוח הפנסיוני- תרון
- אוריינטציה מכירתית גבוהה – חובה
- הכרות עם יישומי office
- הכרות עם שוק ההון – יתרון
- יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
- יחסי אנוש מעולים ותוקף אישי גבוה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:יועץ פנסיוני, אנשי מכירות ביטוח, מנהל תיקי לקוחות
היקף המשרה:משרה מלאה

דרוש/ה עובד/ת בק אופיס למחלקת מכירות

לפני 21 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברת שילוח בינלאומי מובילה דרוש/ה עובד/ת בק אופיס למחלקת המכירות.
עבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת: בניית הצעות מחיר ללקוחות קיימים (בעיקר במיילים), מינוף פעילות לקוחות קיימים, קשר עם גורמים פנים ארגוניים ועוד.
* העבודה בימים א’-ה’ שעות: 08:00-17:00
* מיקום המשרה: לוד
* תנאים מצויינים למתאימים: צ’ופרים לעובדים, תווי הנחות ברשתות הגדולות, אפשרויות הקידום רבות, סדנאות וקורסים מקצועיים ועוד.
דרישות התפקיד:* היכרות עם עולם השילוח הבינלאומי
* אנגלית ברמה טובה מאוד
* שליטה טובה בסביבה ממוחשבת
* יכולת עבודה בצוות
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שפלה
תחומים:בק אופיס, פקיד/ה, מנהל/ת אדמינסטרטיבית
היקף המשרה:משרה מלאה

חשב/ת שכר + הנהלת חשבונת לחברה גלובאלית

לפני 53 דקות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברה גלובאלית דרוש /ה חשב /ת שכר בעל /ת ניסיון מארגון גדול/ בינוני.
פונקציה יחידה האחראית על תחום חשבות השכר בחברה.
התמחות בחשבות שכר - הכנת שכר ל300 עובדים ומעלה.
אחריות בלעדית על ניהול ותפעול מדור שכר, בניית דו"חות שכר תפעוליים.
הובלת נושא ההסדרים סוציאליים.
ניהול מערך דיווחים לחברות הביטוח בהתאם לרגולציות.
מתן מענה לעבדי החברה בנושאי שכר והסדרים פנסיוניים.
יתרון:
התמחות בהנה"ח אחריות מלאה על ניהול ותפעול של הנה"ח באופן עצמאי
לרבות דיווח לרשויות וכיוצ"ב, כולל מאזן.
ניתן גם בתקן של משרה חלקית (מתאימה גם להורים).
דרישות התפקיד:ניסיון כחשב /ת שכר - בארגון עסקי מעל 5 שנים.
אנגלית- רמה טובה
ניסיון בהנהלת חשבונות- יתרון רב.
הכרה וניסיון בעבודה עם מערכות שכר.
מומחיות בתוכנות Office, בדגש על Excel.
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, צפון, דרום
תחומים:הנהלת חשבונות, חשב, חשב/ת שכר
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית

Sr. Hardware Validation Engineer

לפני 20 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
We are looking for a Senior Hardware Validation Engineer to be a key member of the validation team to be responsible for test planning and implementation to guarantee proactive validation of device hardware per product specification.
In addition to hands-on you will need to collaborate with internal and external teams to develop and implement detailed validation plans for electrical systems.
As a Sr. Hardware Validation Engineer, you will be directly applying your engineering expertise and collaborating with many cross-functional teams including: Design, Software, Silicon engineering, HW and many others to bring a product from concept to mass production.
You will be leading Hardware Validation by creating, executing and managing electrical validation plans.
You will lead the analysis of test results and work with internal and external teams to discover and isolate root causes and improve designs and processes
Job Requirements:• Bachelor’s degree in Computer Science, Electrical Engineering or related fields and 5-10 years of related professional experience in Hardware validation.
• Experience in test and debug at circuit level with excellent knowledge of analog and digital electronics.
• Experience working in a lab environment.
• Experience with scripting skills in one or more scripting/programming languages. Python is advantage.
• Experience in schematic capture and PCB design.
• Strong Electrical Engineering fundamentals, test and validation experience (analog/digital, signal/power integrity, etc.)
• Experience with high speed IO validation and compliance test
• Experience with low speed IO validation
• Expertise in a lab environment using high speed oscilloscopes, BERT analyzer, TDR/VNA, etc.
• Experience with test automation
• Capable of managing test plans, execution and issue/bug tracking.
• Experience in board CAD tools including Cadence & Allegro
• Excellent communication and presentation skills.

Website: https://marvell.wd1.myworkdayjobs.com/en-US/MarvellCareers/job/Yokneam/Sr-Hardware-Validation-Engineer_1900439
Required Experience:5-6 שנים
Locations:צפון
Sub Categories:מהנדס אלקטרוניקה, וריפיקציה / ואלידציה
Job Scopes:משרה מלאה

מנהל/ת חנות למתחם FACTORY 54 בים המלח! 300056

לפני 1 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
בוא/י להצטרף לצוות הניהול של רשת factory 54 המהווה בית לעשרות מותגי אופנה בינלאומיים ומציעה מגוון של שירותי אופנה אישיים המספקים מענה אינדיבידואלי ללקוח.
במסגרת התפקיד נדרש מעקב אחר יעדי מכירות, ניהול וגיוס צוות החנות, ניתוח דוחות מכר ויצירת אסטרטגיה עסקית תומכת, טיפול בתקציב והוצאות החנויות, תמיכה בנהלי בטחון, אחריות על מלאי וניודי סחורות, אחריות על תוכניות הדרכה לעובדים חדשים וכו’ .
דרישות התפקיד:ניסיון ניהולי בתפקיד דומה- חובה.
הבנה מעמיקה בתחום ניהול מכירות.
ניסיון בעולם הקמעונאות- יתרון.
תשוקה לעולם האופנה.
כושר ביטוי גבוה.
תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:באר שבע, אשקלון, קרית גת / קרית מלאכי, דימונה / ערד / ים המלח, אילת / ערבה
תחומים:מוכר / מוכרת, מכירות פרונטלי, נציגי מכירות
היקף המשרה:משרה מלאה

נפתח תקן למנהל מחלקת בטיחות וכיבוי אש מפעלי

לפני 23 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
1. ממונה על הבטיחות .
2. פיקוח על קיום דרישות הבטיחות ובריאות תעסוקתית.
3. ניהול ממוני בטיחות אזוריים ומדור כיבוי אש.
4. ניהול מערך כיבוי אש מפעלי, תחזוקת ציוד ורכש.
5. ניהול מערך היתרי העבודה.
6. תחקיר והפקת לקחים.
7. ניהול פיקוח על בטיחות קבלנים .
8. ניהול תרגילים ואירועי חירום .
9. ליווי ביקורות מטעם גורמי חוץ במפעל – כב"ה (כיבוי והצלה) , מכון תקנים וכו'.
10. ביצוע הערכות סיכונים במפעל – JSA, HAZOP וכו'.
11. הכנת מערכי שיעור, מצגות וביצוע הדרכות
תנאים מעולים למתאימים: קרן השתלמות ,ימי נופש,הסכם קיבוצי.
דרישות התפקיד:1. ראייה טכנית גבוהה.
2. עמידה בלחצים.
3. נכונות לעבודה מאומצת ועבודה בשעות לא שגרתיות.
4. הערכת סיכונים.
5. ניסיון בהדרכת עובדים.
6. מיומנויות ניהול.
7. תקשורת בינאישית מעולה.
8. אנגלית ברמה טובה מאוד.
9. הכנת דוחות, מצגות וגיליונות אקסל.
10. כתיבת נהלים.
11. הכרת מערכת SAP – יתרון.
תנאי סף:
1. בעל/ת תואר אקדמאי
2. בוגר קורס ממונה בטיחות (אישור כשירות בתוקף)
3. ניסיון של לפחות 3 שנים בתחום הבטיחות
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שפלה, דרום
תחומים:ממונה בטיחות, תעשיה / ייצור - ניהול
היקף המשרה:משרה מלאה
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות הייטק מובילות באתר
זה עובד!
"הפרסום בפורטל דרושים מסייע לנו לגייס את העובדים הטובים ביותר, תודה לכם! ואנו מזמינים את המועמדים לשלוח לנו קורות חיים."שירה, משאבי אנוש בנק אוצר החייל
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם