חפש משרות
סקטור: הייטק
מספר עובדים: 101-500
קרא עוד...

דרושים Experis Kickstart

Experis Academy- תכנית ייחודית, מסובסדת במלואה, אשר מטרתה לאתר, להכשיר ולקלוט בעבודה את "דור העתיד" של המומחים בתחום. ההכשרה מועברת ע"י מומחי פיתוח מובילים בתחומם ומשלימה את פער הידע הפרקטי בין זה הנלמד באקדמיה לבין זה הנדרש ב"עולם האמיתי" – התעשייה. בוגרי התוכנית רוכשים ידע מקצועי המקביל לזה של מפתח תוכנה מנוסה, שווה ערך לשנתיים – שלוש ניסיון, ומקבלים גישה אישית למנהלי פיתוח בכירים בחברות מובילות. במהלך השנים, הכשירה Experis Software למעלה מ- 600 בוגרי מדעי המחשב ומדעים מדויקים מצטיינים המאיישים כיום את משרות הפיתוח הנחשקות בחברות המובילות במשק. בין לקוחותינו נמנות חברות מהמובילות בארץ מתחומי הפעילות בהם אנו מתמחים.

לא נמצאו משרות פעילות עבור Experis Kickstart

אנא נסו לשנות את מאפייני החיפוש
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
במידה ותוך מספר דקות לא קיבלתם את אימייל איפוס הסיסמה יש לבדוק בתיבת הספאם / דואר זבל בחשבון האימייל שלכם.
משרות נוספות שעשויות לעניין אותך

דרוש/ה חשב/ת לקרנות

לפני 11 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
דרוש/ה חשב/ת לקרנות.
התפקיד כולל:
* ביצוע דוחות כספיים ודוחות מס של קרנות נאמנות
* עבודה מול גורמי חוץ ופנים בארגון.
* משרה מלאה כולל שעות נוספות
דרישות התפקיד:* הכרת שוק ההון – יתרון
* רואה/ת חשבון – חובה
* יוצאי משרד BIG4 – יתרון
* אקסל ברמה גבוהה - יתרון
* יכולת עבודה מדויקת וירידה לפרטים תוך ריבוי משימות
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:רואה חשבון
היקף המשרה:משרה מלאה

נציג/ת שירות למוקד זימון תורים אסותא בגבעתיים

לפני 12 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
משפחת אסותא מרכזים רפואיים מזמינה אותך להצטרף למוקד זימון תורים החדש והמתקדם בגבעתיים (5 ד’ הליכה מרכבת מרכז).
אנחנו מחפשים נציגי שירות לקוחות טלפוני שהם ’אנשים של אנשים’. כאלה שיכולים לתת שירות מקצועי, סבלני ורגיש. הנציגים של המוקד הם הראשונים שפוגשים את המטופל ולכן הם "הקול של אסותא".
איך העבודה שלכם תראה?
תקבלו שיחות של מטופלים ותסייעו בתיאום בדיקות.
תעקבו אחרי סטאטוס התורים.
תעברו הכשרות בתחום ההתמחות הרפואית שאליו תשתייכו.
תימדדו על יעדי שירות, מקצועיות וזמינות כדי לשמור על איכות השירות ללקוחות שלנו.
למה תאהבו את העבודה הזו?
זאת הזדמנות לעבוד בסביבת עבודה מפנקת, צעירה ודינמית, עם אנשים מצויינים ובמיקום הכי מרכזי. לקבל מאיתנו תנאים מעולים - מארוחת בוקר וצהריים ועד כרטיס הטבות עם שלל פינוקים ובנוסף מלא פעילויות רווחה. אפשר אפילו להתקדם מקצועית לתפקידים ניהוליים.
ולא פחות חשוב - לעבודה במוקד שלנו יש משמעות וגם הרגשה אחרת, כי בכל יום אתם עוזרים לאנשים ברגעים הקשים שלהם.
*רק פניות מתאימות תיעננה.
*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
דרישות התפקיד:* 12 שנות לימוד - חובה
* שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת
* נכונות לעבודה במוקד שירות טלפוני
* שירותיות ברמה גבוה
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:טלפנים, נציגי מכירות
היקף המשרה:משרה מלאה, משמרות

מנהל/ת תיק לקוחות פנסיוני להראל ביטוח

לפני 15 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
להראל ביטוח דרוש/ה מנהל/ת תיק לקוחות פנסיוני בתחום ביטוח חיים ופנסיה לתפקיד משרדי.
התפקיד כולל: שיחות טלפוניות למטרות יעוץ, שימור, שירות ומכירה ומתבצע באופן ישיר ויזום מול לקוחות החברה בתחום ביטוח חיים ופנסי
בנוסף, עבודת ממשקים עם גורמים בתוך ומחוץ לארגון (אגף השירות, שיווק, תפעול, סוכנים), ניהול משא ומתן וטיפול בהתנגדויות וסגירת מעגל טיפול בלקוח.
המשרה מאפשרת, צמיחה אישית וכלכלית ומעניקה הכשרה מקצועית ורכישת ידע נרחב בתחום הביטוח הפנסיוני.
כניסה לחברת הביטוח המובילה בשוק.
הקליטה היא כעובדי חברה מהיום הראשון.
תקן קבוע. שכר מתגמל!
המשרה מלאה וגמישה במשרדי החברה ברמת גן
*** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד ***
דרישות התפקיד:- בעל/ת רישיון בביטוח פנסיוני מורשה - חובה
- השכלה אקדמית – יתרון
- ניסיון בתחום ביטוחי מנהלים ופנסיה- יתרון משמעותי
- הכרות עם ענף הביטוח הפנסיוני- תרון
- אוריינטציה מכירתית גבוהה – חובה
- הכרות עם יישומי office
- הכרות עם שוק ההון – יתרון
- יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
- יחסי אנוש מעולים ותוקף אישי גבוה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:יועץ פנסיוני, אנשי מכירות ביטוח, מנהל תיקי לקוחות
היקף המשרה:משרה מלאה

מוקד שיחות נכנסות בנחשונים/חיפה מגייס נציגים/ות

לפני 17 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
מוקד שיחות נכנסות בנחשונים/ חיפה מגייס נציגים/ות- ללא ערב!
חברת דרך ארץ- כביש 6 מגייסת נציגי/ות שירות למוקד שיחות נכנסות בלבד!
משרה מלאה/ משרת הורה/ משרת סטודנט
התפקיד כולל מענה טלפוני בשיחות נכנסות בלבד ללקוחות החברה.
* עובד/ת חברה מהיום הראשון
* מענק התמדה בגובה 6,000 ש"ח
דרישות התפקיד:ניסיון במתן שירות- יתרון
יחסי אנוש מעולים
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
זמינות לקורס בן שבועיים וחצי באזור המרכז החל מה-29.12
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, צפון
תחומים:שירות לקוחות, מוקדנים, טלפנים
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית

פלנר/ית

לפני 10 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לFLEX, מובילה עולמית בתחום האלקטרוניקה, דרוש /ה פלנר /ית.
אחריות כוללת על שרשרת האספקה ותכנון פעילויות החומר של הפרויקט: תכנון שרשרת אספקה ואחריות על הצטיידות חומרי גלם בהתאם לתחזיות הייצור, ביצוע חישובים וניתוחים אנליטיים ופיננסיים.
הוצאת המלצות רכש להצטיידות עבור מלאי חסר.
האחריות הינה משלב תחזית היצור ועד קליטת חומרי הגלם במפעל וכן עדכוני מלאי בהתאם לדרישות הייצור.
משרה מלאה + שעות נוספות.
** הסעות מחיפה, כרמיאל, קריות, עפולה, נצרת, והסביבה.
דרישות התפקיד:מהנדס /ת תעשייה וניהול- חובה.
ניסיון בתחום - יתרון משמעותי
חשיבה אנליטית, יכולת ניתוח, ראייה מערכתית, יחסי אנוש טובים, אחריות, סדר וארגון.
שליטה טובה באנגלית- חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:צפון
תחומים:פלנר, מהנדס תעו"נ
היקף המשרה:משרה מלאה

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 לחברת הנעלה בינלאומית

לפני 16 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
חברת אוניקס, יצרנית נעלי BeautiFeel, מחפשת מנהל/ת חשבונות סוג 2 לעבודה בצוות הנה"ח במשרדי החברה בראשל"צ.
תיאור המשרה : עבודה בכל תחומי הנה"ח – מהוצאת חשבוניות ועד מאזן, כולל יבוא ויצוא.
5 פעמים בשבוע, משרה מלאה עם גמישות בשעות.
דרישות התפקיד:בעל/ת 5 שנות ניסיון בתחום – חובה
שליטה מלאה החשבשבת ואקסל
יכולת עבודה עצמאית , למידה מהירה, יחסי אנוש טובים.
שנות נסיון:5-6 שנים
איזורים:מרכז
תחומים:הנהלת חשבונות
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית

חשב/ת שכר + הנהלת חשבונת לחברה גלובאלית

לפני 13 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברה גלובאלית דרוש /ה חשב /ת שכר בעל /ת ניסיון מארגון גדול/ בינוני.
פונקציה יחידה האחראית על תחום חשבות השכר בחברה.
התמחות בחשבות שכר - הכנת שכר ל300 עובדים ומעלה.
אחריות בלעדית על ניהול ותפעול מדור שכר, בניית דו"חות שכר תפעוליים.
הובלת נושא ההסדרים סוציאליים.
ניהול מערך דיווחים לחברות הביטוח בהתאם לרגולציות.
מתן מענה לעבדי החברה בנושאי שכר והסדרים פנסיוניים.
יתרון:
התמחות בהנה"ח אחריות מלאה על ניהול ותפעול של הנה"ח באופן עצמאי
לרבות דיווח לרשויות וכיוצ"ב, כולל מאזן.
ניתן גם בתקן של משרה חלקית (מתאימה גם להורים).
דרישות התפקיד:ניסיון כחשב /ת שכר - בארגון עסקי מעל 5 שנים.
אנגלית- רמה טובה
ניסיון בהנהלת חשבונות- יתרון רב.
הכרה וניסיון בעבודה עם מערכות שכר.
מומחיות בתוכנות Office, בדגש על Excel.
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, צפון, דרום
תחומים:הנהלת חשבונות, חשב, חשב/ת שכר
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית

רכזת גיוס לרשת אסתטיקה רפואית - החלפה לחל"ד+אופציה

לפני 14 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
סיימת תואר? יוצא/ת חברת השמה? ללא ניסיון בארגון? זוהי הזדמנות נדירה להכנס למחלקת משאבי אנוש בארגון מוביל לתפקיד התחלתי של גיוס!
למשרדי ההנהלה של רשת אסתטיקה רפואית מובילה שנמצאים בראשל"צ דרוש/ה מנהל/ת משרד וכח אדם,
העבודה בימים א'-ה', בשעות: 9:00-18:00.
התפקיד כולל: ניהול כולל של המשרד והפעילות התפעולית,תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית.
גיוס: סינון ומיון קו"ח, ביצוע ראיון טלפוני ופרונטלי, טיפול בנושאי כח-אדם, רווחה, ימי כיף ועוד.
דרישות התפקיד:נכונות למשרה מלאה 9:00- 18:00.
נכונות למשרה זמנית להחלפה לחל"ד + אופציה להמשך
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שפלה
תחומים:רכזי גיוס, רכז/ת משאבי אנוש, מראיין / מראיינת
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה זמנית

ליחידה אבטחה מסווגת ביבנה דרושים/ות לוחמים\ות!

לפני 16 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
ליחידת אבטחה במתקן ביטחוני דרושים\ות מאבטחים מאבטחות
צוות איכותי, אווירה צעירה
אפשרויות קידום נרחבות
עבודה במשמרות 24/7, משמרות שאורכן 8-12 שעות
שכר אטקרטיבי!
תנאים סוציאליים מלאים המושווים לעובדי מדינה, פנסיה וקרן השתלמות מיום העבודה הראשון! דמי הבראה ציבוריים!
ארוחות מסודרות במתקן והטבות נוספות
מענקי הצטיינות ומענקים תקופתיים
הנחות משמעותיות להשלמת בגרויות, פסיכומטרי, מבחן אמי"ר בחברת קידום בראשל"צ
להגשת מועמדות נא לשלוח קורות חיים.
לפרטים נוספים : 03-9690998 שלוחה 1 או טל 054-7607211
דרישות התפקיד:שירות צבאי מלא כלוחם רובאי 05 ומעלה
תעודת לוחם
כושר גופני גבוה
*** המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד***
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:מאבטחים, שומרים, סיירים
היקף המשרה:משרה מלאה, משמרות

מנהל/ת חנות למתחם FACTORY 54 בים המלח! 300056

לפני 14 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
בוא/י להצטרף לצוות הניהול של רשת factory 54 המהווה בית לעשרות מותגי אופנה בינלאומיים ומציעה מגוון של שירותי אופנה אישיים המספקים מענה אינדיבידואלי ללקוח.
במסגרת התפקיד נדרש מעקב אחר יעדי מכירות, ניהול וגיוס צוות החנות, ניתוח דוחות מכר ויצירת אסטרטגיה עסקית תומכת, טיפול בתקציב והוצאות החנויות, תמיכה בנהלי בטחון, אחריות על מלאי וניודי סחורות, אחריות על תוכניות הדרכה לעובדים חדשים וכו’ .
דרישות התפקיד:ניסיון ניהולי בתפקיד דומה- חובה.
הבנה מעמיקה בתחום ניהול מכירות.
ניסיון בעולם הקמעונאות- יתרון.
תשוקה לעולם האופנה.
כושר ביטוי גבוה.
תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:באר שבע, אשקלון, קרית גת / קרית מלאכי, דימונה / ערד / ים המלח, אילת / ערבה
תחומים:מוכר / מוכרת, מכירות פרונטלי, נציגי מכירות
היקף המשרה:משרה מלאה
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות הייטק מובילות באתר
זה עובד!
"ברבעון הראשון נקלטו בחברה 14 עובדים חדשים דרך פורטל דרושים. 10 מועמדים נוספים נמצאים כרגע בתהליך."עירית, רכזת גיוס קבוצת ZARA ישראל
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם