חפש משרות
סקטור: השמה/כוח אדם
מספר עובדים: 11-50

דרושים HRR

חברת השמה

לא נמצאו משרות פעילות עבור HRR

אנא נסו לשנות את מאפייני החיפוש
משרות נוספות שעשויות לעניין אותך

לחברת ביטוח איילון, דרוש/ה משמר/ת תיקי לקוחות

לפני 12 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברת ביטוח איילון ברמת גן, דרוש/ה משמר/ת תיקי לקוחות,
לתפקיד הכולל:
ניהול תיקי לקוחות ומתן מענה טלפוני למבוטחי החברה בתחום ביטוח החיים והבריאות.
דרישות התפקיד:רישיון פנסיוני - חובה
ניסיון בשימור או בניהול תיקי לקוחות- חובה
תודעת שירות גבוהה - חובה
יכולת מכירה והנעה עצמית גבוהה
יכולת עמידה ביעדים
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז
תחומים:מנהל תיקי לקוחות, רפרנט, פקיד/ת ביטוח
היקף המשרה:משרה מלאה

מנהל/ת לשכת מנכ"לית-מכללת "אפקה" (צפון ת"א) - 154

לפני 13 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
אחראיות כוללת על כלל הפעילות של לשכת המנכ"לית תוך מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנכ"לית המכללה ולסמנכ"לים.
כפיפות ישירה: למנכ"לית המכללה

תפקידים עיקריים

• ניהול יומנה של מנכ"לית המכללה לרבות תיאום פגישות עם גורמים פנימיים וחיצוניים, אחראיות לזימונם השוטף של וועדות, פורומים ניהוליים ואחרים וכן לתיאום השתתפותה של המנכ"לית באירועים ומפגשים.
• ניהול יומני סמנכ"לי המכללה
• כתיבת פרוטוקולים
• הכנת חומרים ומצגות לפגישות
• ריכוז ותפעול נהלי משמעת במכללה - ועדת משמעת
• ריכוז ומעקב אחר פרויקטים ומעקב אחר ביצוע החלטות
-טיפול בדואר הלשכה ובתכתובות השוטפות של לשכת המנכ"לית/
משרה מלאה
אחראיות כוללת לניהול והפעלה של לשכת המנכ"לית.
• מתן שירותי מזכירות למנכ"לית המכללה לרבות אחראיות כוללת וסיוע בניהול היומן ולוח הזמנים של המנכ"לית ושל הסמנכ"לים
• ניהול ממשקי עבודה של לשכת מנכ"לית מול גורמי פנים וחוץ ובכלל זה: גופים רגולטוריים, מחלקות המכללה, סגל מנהלי ואקדמי וסטודנטים. מתן תמיכה ללשכת הנשיא עפ"י צורך
• מעקב אחרי משימות ופרויקטים
• אחריות וריכוז של גופי המשמעת במכללה
דרישות התפקיד:• תואר אקדמי- חובה
• שירותיות, דיסקרטיות, נימוס והתנהגות "ממלכתית",.
• ידיעה וניסיון קודם בתוכנות ה OFFICE, POWER POINT , EXCEL, WORD, OUTLOOK
• אירגון וסדר- יכולת לטפל במשימות רבות בו זמנית (Multitasking)
• התנסחות בע"פ ובכתב ברמה גבוהה מאוד בשפה האנגלית.
• ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה (דיבור וכתיבה ).
• תודעת שירות גבוהה
• אחריות, ראש גדול
• יכולת למידה של נושאים חדשים
• יכולת עבודה תחת לחץ, זמינות לשעות נוספות.
• יכולת עבודה עצמאית
ניסיון קודם ויכולות מוכחות בניהול משרד ו/או לשכת מנהל/ת בכיר/ה
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:בק אופיס, מנהל/ת אדמינסטרטיבית, מנהל/ת משרד
היקף המשרה:משרה מלאה, משמרות

*$* AMAZING STARTUP Looking For a Sales Ninja *$*

לפני 6 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
Equalweb.com is a world leader and a pioneer in web accessibility.
We are looking for a Sales ninja to US & Europe market.
We are a B2B company that sells a SAAS solution for medium and big companies.
We work with global leading companies such as CocaCola, Mcdonalds, Decathlon, Gett, Subaru, Miami Heats, Pizza Hut, Manpower, Bank Hapoalim, Fiverr, Timberland, Groupon, Carlsberg and many more.

Our ground-breaking accessibility technology offers advanced functionalities (tools) that enable individuals living with various disabilities to browse the web.
Our Accessibility Suite provides a complete solution to the challenges of meeting regulatory needs and becoming compliant with digital accessibility regulations: WCAG 2.1, ADA, Section 508 and EN 301549.

Job description:
You will be working directly under the CEO with a small sales team of 3 peoples at EqualWeb offices – in Kfar Yona Israel

What will your job look like:
1. Managing the sales process from lead to sign & assisting Client Success in getting his digital to be accessible
2. Spotting opportunities to increase lead gen through new channels
3. Creating ways to optimize the sales funnel
4. Participation in conferences, closing deals, signing contracts, meeting customers including traveling overseas
5. Delivering on company Sales objectives and building brand awareness.
6. Achieve monthly sales target by maintaining a sales pipeline
7. Negotiate with senior-level customer stakeholders to close deals
8. Develop compelling presentations and proposals for enterprise customers with a high percentage of sales meetings being done via online demos and phone calls
9. Achieve weekly/monthly outbound calling target
10. working in night shift from 17:00 PM to 01:00 AM at least 2 times a week.
11. Presenting our company in front of a big crowd in conferences, summits and more.

What will your salary look like:
8K base salary
PLUS10% commission on every sale (the sky is the limit)
*$* Last month the monthly salary was: 42,000 Shekels *$*
+ Quarterly bonuses
+ Yearly bonuses
Job Requirements:All you need is...
1. 4+ years of sales experience with enterprise SAAS - MUST!
2. English mother tongue or at mother-tongue level - MUST!
other languages - Advantage
3. Excellent written and verbal communication skills; especially presentation skills - MUST!
3. Self-starter, high energy, adaptable, inquisitive and excited to work in a start-up environment
4. Proven track record in achieving targets and goals set
5. Proven successful track record of selling SaaS Solutions.
6. Confident and happy to spend considerable time on the phone
7. Confident in presenting commercial and technical information
8. Digital Accessibility Knowledge - Advantage
Required Experience:3-4 שנים
Locations:נתניה, רעננה / כפר סבא, הרצליה / רמת השרון, הוד השרון, חדרה
Sub Categories:מנהל מכירות הייטק, מכירות בינלאומיות, Pre Sales
Job Scopes:משרה מלאה
Mandatory Requirements
האם הינך בעל/ת ניסיון במכירות saas ?
האם הינך בעל/ת ניסיון במכירות בינלאומיות?
שימו לב: לא ניתן לשלוח קורות חיים למשרה זו ללא אישור דרישות החובה
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
במידה ותוך מספר דקות לא קיבלתם את אימייל איפוס הסיסמה יש לבדוק בתיבת הספאם / דואר זבל בחשבון האימייל שלכם.
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"אנחנו לא מתפשרים על איכות- לכן גם אנחנו בחרנו בפורטל דרושים!"הדר, אחראית משאבי אנוש, קבוצת שחר
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם