לחברת שילוח בינלאומי מובילה דרוש/ה עובד/ת בק אופיס למחלקת המכירות. עבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת: בניית הצעות מחיר ללקוחות קיימים (בעיקר במיילים), מינוף פעילות לקוחות קיימים, קשר עם גורמים פנים ארגוניים ועוד. * העבודה בימים א’-ה’ שעות: 08:00-17:00 * מיקום המשרה: לוד * תנאים מצויינים למתאימים: צ’ופרים לעובדים, תווי הנחות ברשתות הגדולות, אפשרויות הקידום רבות, סדנאות וקורסים מקצועיים ועוד.
דרישות התפקיד:* היכרות עם עולם השילוח הבינלאומי * אנגלית ברמה טובה מאוד * שליטה טובה בסביבה ממוחשבת * יכולת עבודה בצוות
לחטיבת הבודקים/ות היוקרתית במעבר חשמונאים של משרד הביטחון דרושים/ות שכר מעולה למתאימים : שנה ראשונה:34.5 שנה שנייה: 36.5 ****על כל שעת עבודה תוספת של 1.33 ש"ח דמי הבראה****** * קרן פנסיה והשתלמות מהיום הראשון. * ביגוד עבודה מלא. * ארוחות. * הסעות מהבית (הלוך וחזור) * מענקים למצטיינים * הכשרה על חשבון החברה. * אופציה לקידום. *ערבי יחידה, אווירה צעירה ודינמית
אזורי גיוס: אשדוד ,קריית גת ,קריית מלאכי,ראשון לציון ,נס ציונה ,מודיעין ,רמלה-לוד ,רחובות ,יבנה ,גן יבנה נילי, נעלה, עופרים, בית אריה
לפרטים וברורים - עדן - 050-6610379 יאיר- 050-6377733 עמירם-050-5338132 **המודעה פונה לגברים ונשים כאחד .
דרישות התפקיד:*שירות צבאי מלא *עבר ללא דופי *12 שנות לימוד
Come join Marvell, our excellent team working on cutting-edge Intelligent Processors. Drive the future of data processing for the Enterprise, Data Center, and Wireless Infrastructure applications. Take the next step in your career. Learn and share your knowledge and expertise with others. Feel excited to work with great colleagues, in a dynamic environment. Invent, define, and implement. As a Design and Verification Engineer, you will participate in all front-end phases of product development. You will participate in Design (Definition, u-Architecture, RTL design and Debug) and/or Verification activities (UVM TB planning and coding, random testing and debugging)
Job Requirements:• B.Sc. or above in Electronic Engineering or equivalent • At least 3 years of experience in RTL design or verification • Design RTL experience in Verilog/SV or verification experience in SV-UVM / e-UVM • Good team work and collaboration skills
You will take part in the design and development of a cloud based big data infrastructure for the Mobileye algorithms validation department
Job Requirements:Desired background and skills Bachelor's degree in Computer Science or equivalent degree
5+ years software development experience
MUST have strong skills in Python
Knowledge of software development practices and methodologies
Experience developing code for multi-threaded applications and fluent in the concepts of threads, processes, concurrency and locking. Preferred Qualifications: Experience with Full Stack Development
Experience writing complex queries and working with large datasets
Experience with AWS services such as RDS, S3, SQS, or Lambda
Experience with NoSQL/SQL (MySQL, PostgreSQL, DynamoDB, Redshift, Mongo)
A financial services oriented company, located in Herzliya, is looking for junior product payments. Responsibilities: -Lead the payments area in the company -Optimize payments methods -Back office admin -BI and analytics -Define features
Job Requirements:1 year as a product /project manager in the payment field -knowledge about PSPs, acquirers , payment methods -Worked with cashiers in house or out sources -Analytics skills (high level in excel ) -Advantage – familiar with praxis pay -Advantage financial background (worked in a bank or CC company or any payment company )
חברת אוניקס, יצרנית נעלי BeautiFeel, מחפשת מנהל/ת חשבונות סוג 2 לעבודה בצוות הנה"ח במשרדי החברה בראשל"צ. תיאור המשרה : עבודה בכל תחומי הנה"ח – מהוצאת חשבוניות ועד מאזן, כולל יבוא ויצוא. 5 פעמים בשבוע, משרה מלאה עם גמישות בשעות.
דרישות התפקיד:בעל/ת 5 שנות ניסיון בתחום – חובה שליטה מלאה החשבשבת ואקסל יכולת עבודה עצמאית , למידה מהירה, יחסי אנוש טובים.
חברת פרסום ושיווק גדולה במרכז מתרחבת וממשיכה לגייס, ובגדול! אם את/ה אוהב/ת לדבר בטלפון?? בוא/י לעשות מזה כסף טוב!! אוירה צעירה, אנרגטית ומתגמלת ! נציגים/ות למוקד טלפוני למגוון פרויקטים משרה מאד נוחה במשמרות של משמרות בוקר 09:00-17:00 , ושישי לסירוגין . בראשון לציון צמוד לקניון רוטשילד. מעולה לסטודנטים ,חיילים משוחררים. שכר גבוה +בונוסים מאד יפים +עמלות +חיי חברה כייפים !!!! זמינות מיידית, אופציות קידום למתאימים/ות!!!! אל תפספסו -שלחו קורות חיים .
דרישות התפקיד:ניסיון בשירות או מכירה טלפוני - ייתרון. אסרטיביות, שירותיות, אדיבות יחסי אנוש טובים אחריות,וראש גדול - חובה! נכונות לעבודה במתכונת של משמרות בוקר.
בעלי רישיון פנסיוני? רוצים לצבור ניסיון ולהצטרף למערך השיווק הפנסיוני המקצועי והמוביל שיש? בואו לעשות זאת אצלנו בסטייל עם רכב צמוד!
מה תקבלו? קורס קליטה והכשרה מקצועי, פגישות מתואמות, מודל מתגמל במיוחד ומבצעים מטורפים!!! תנאים סוציאליים מורחבים שיש רק בהראל!
מה תעשו? גיוס וניהול תיקי לקוחות בתחומי הפנסיה והביטוח ליווי מקצועי והתאמת מוצרים ללקוחות פרטיים ועסקיים מתן מענה מקצועי בתחומי הביטוח והפנסיה
*** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד ***
דרישות התפקיד:- רישיון בשיווק השקעות/ ניהול תיקים- חובה - תואר ראשון בתחום פיננסי- יתרון משמעותי - היכרות עם שוק ההון ועולם ההשקעות – חובה - לפחות שנת ניסיון בתפקידים מעולמות קשרי הלקוחות/ מכירות ושיווק – חובה - רישיון נהיגה בתוקף- חובה - יכולת ניהול משא ומתן אפקטיבי, יכולות בינאישיות גבוהות ומכוונות לעבודה תחת יעדי מכירה- חובה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:יועץ פנסיוני, אנשי מכירות ביטוח, מנהל תיקי לקוחות
We are currently looking to recruit an experienced COO [Chief Operator Officer] of the company’s group. The successful candidate will be a member of the management team and will share the responsibility of implementing the company’s strategy, guidance and leadership across the group on all aspects of the key risk areas of Operation. Minimum five
years in a similar role it’s a must.
Main Responsibilities/ Duties Executing documents on behalf of the Company Ensuring compliance of the Company’s activities with local legislation Facilitating effective communication among the company’s branches Problem solving to ensure the smooth operation of a company offices Supporting and guide various company departments Ensuring preparation of corporate decisions and monitoring their execution Participation in decision making on the matters related to the Company and its projects Following up with the relationship manger and assisting him with any open issues Collaboration with company’s IBs Implementing new procedures and protocols Assisting the CEO
Job Requirements:Proven five years’ experience in a generalist management role within the forex industry with subject matter expertise and experience in a wide range of operation areas. University Degree in Law, Business, Economics or any other relevant field Fluency in English is a must Native Hebrew Speaker – an advantage Excellent understanding of CySEC rules and regulations Holder of CySEC Advanced is a major advantage Ability to act at pace, with control together with the ability to focus on the key risks and operational excellence across the breadth of the activities are crucial attributes Ability to interact with all departments
Required Experience:3-4 שנים
Locations:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון, דרום, חו"ל
Sub Categories:מנהל/ת תפעול, סמנכ"ל תפעול
Job Scopes:משרה מלאה
Mandatory Requirements
האם את/ה מגיע מתחום הפורקס הרגולטיבי?
שימו לב: לא ניתן לשלוח קורות חיים למשרה זו ללא אישור דרישות החובה