סינון משרות

בחירה מרובה »
איזורים
יש לסמן לפחות אפשרות אחת
חפש משרות
סקטור: קמעונאות
מספר עובדים: 101-500
כתובת: המכתש, חולון, ישראל
קרא עוד...

דרושים "אדידס ישראל בע"מ".

תגדירו : תשוקה התשוקה מניעה אותנו לחדש. גורמת ללבנו לפעום מהר יותר. מזינה את המסירות שלנו להפוך את העולם למקום טוב יותר. באדידס, זה מחבר אותנו, כולנו עובדים לקראת עתיד מונע על ידי תשוקה, חשיבה מקורית, והרצון לבנות על בעקבות מורשתנו הגאה. מוכנים לגרום ללב שלכם לפעום מהר יותר? הצטרפו לקבוצה שלנו. החזון : התשוקה שלנו לספורט הופכת את העולם למקום טוב יותר חזון המותג שלנו מבטא את המטרה הגבוהה ביותר ואת המוטיבציה שלנו. החזון שלנו מעניק ללקוחות, עובדים וכל אחד אחר הקשור למותג שלנו משהו להאמין ולהשתייך אליו. זוהי מטרה שלקראתו כל עובד יכול לארגן את מאמציו, האנרגיה והתשוקה שלו. מאז ומתמיד אנחנו מותג שבאמת אכפת לו ממצבו של האדם. החזון שלנו הוא של חברה מובילה בתעשייה. על ידי שאיפה להפוך את העולם למקום טוב יותר באמצעות ספורט, אנחנו בדרך להיות חלק ממשהו משמעותי. העיקרון המנחה של חטיבת ה- Sport Performance ב-adidas הוא לצייד את כל הספורטאים להשיג את ה"בלתי אפשרי". adidas Sport Performance מביאה את התשוקה שלה למוצרים מעולים לספורטאים בכל ענפי הספורט ובעיקר מתמקד בארבע קטגוריות מרכזיות ברחבי העולם: כדורגל, ריצה, אימון, וכדורסל. חטיבת ה- Sport Style היא ביתו של המקור, מוגדר כספורט אותנטי, קבוצת האופנה, המהווה את העתיד של ספורט ובהשראת ספורט. יחד אנו מציעים מוצרים לצרכנים מאופנת הרחוב לאופנה עילית, כל זה בהשראת ספורט ובאופן ייחודי הקשור לספורט. בואו לחקור את הזדמנויות הקריירה השונות אצלנו בתחומים שונים כגון מכירות, קמעונאות, שיווק, משאבי אנוש וכו'
הטבות לעובדים
  • שעות גמישות
  • בונוסים
  • פינות קפה
  • קבוצות ספורט
  • תרומה לקהילה
  • מוצרים מוזלים
  • חוגי העשרה
  • אירועי חברה
  • ימי כיף

חשב את זמן הנסיעה שלך לעבודה

חשב מסלול

Senior Manager DTC Merchandising

לפני 16 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
Purpose & Overall Relevance for the Organisation:

Envision the DTC Merchandising strategy for the Market across all own retail, franchise and ecom. Lead and orchestrate the pre-season Planning and Buying and in-season Allocation and Trading for all DTC channels, driving execution and securing a holistic approach aligned with global guidelines. In addition for FO only, lead the assortment planning process for planned production. Ensure the achievement of market KPIs and global guidelines.


Key Responsibilities:

• Design pre-season strategy for OTB Planning & Management following the market financial targets (including planned production for Factory Outlet)
• Lead buying process for the assigned channels and assure right volumes are bought following market OTB plans, following Channel Ranges provided by Market CTC Assortment Plan teams
• Drive initial seasonal forecasts into applicable systems for horizontal review by global functions at key milestones
• Drive the size breakdowns process assuring they are created according to market needs and incorporated in the buying process
• Lead allocation teams to assure that stores needs are covered by following the Channel Ranges provided by Market CTC Assortment Plan teams, and by providing with the optimal initial volumes to achieve stores sales plans
• Accountability for in-season replenishment of stocks according to store performance
• Make strategic decisions leading to market seasonal stock position assuring the right volumes are available in stores and distribution centers
• Lead market trading, assuring timely sales forecast by product for the chain, stock intakes, and in-season markdowns
• Lead input to Market CTC Assortment Planning teams in regards to range needs by store tier
• Lead market relevant store tiering process following store tiering global guidance, in collaboration with CTC Assortment Planning teams.
• Accountable for effective flow of stock from regular DTC channels to FO channels to assure product relevance in regular stores, adequate stock clearance and margin optimisation
• Lead the creation of FO Assortment Plans planned production according to guidance provided by Global FO range
• Partner with internal and external stakeholders (including Product Marketing, Brand Marketing, Retail Operations, and third parties) to achieve brand and commercial objectives in a collaborative and aligned manner

People Management:

• Team leader and a Team player
• Acts as mentor to other team members and subject expert within the company
Job Requirements:Knowledge, Skills and Abilities:

• Strong knowledge and understanding of pre-season Planning and Buying and in-season Allocation and Trading processes for a multi-channel (DTC, WHS, e-com) global brand, acquired through advanced training, studies, and relevant working experience.
• Broad knowledge of merchandising topics and multi-channel supply / operations and good knowledge of other functional areas involved in pre-season Planning and Buying and in-season Allocation and Trading
• Experience in Leading and Developing Teams - ensure organizational efficiency through effective motivation, training and development of the internal teams using prior experience(s) in people management and foster strong relationships and team spirit.
• Good understanding of brand building and consumer perspective
• Strong influencer and natural collaborator
• Holistic thinker – establish and drive end-to-end strategies and initiatives encompassing multiple functions
• Manage the Business (processes, budgets, & projects)


Requisite Education and Experience/ Minimal Qualification:

• University degree in business, ideally with marketing and sales focus or equivalent professional experience
• Fluent in English
• 8 years of typical relevant work experience
Required Experience:7 שנים ומעלה
Locations:מרכז, שרון, שפלה, יהודה ושומרון
Location:חולון
Sub Categories:מנהל סחר, מנהל/ת תפעול
Job Scopes:משרה מלאה
* המשרות באתר מיועדות לכל, ללא הבדל מין וגיל
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"ברבעון האחרון גויסו לורינט 7 מועמדים דרך פורטל דרושים!"מיכל, ורינט מערכות
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם