לחברה גלובלית דרוש/ה נציג/ת בק אופיס ותמיכה בלקוחות החברה. תנאים מעולים! אווירה הייטקיסטית! ימי גיבוש, קורס הכשרה מקצועי, פעילויות רווחה, אופציות קידום רחבות. זה הזמן שלך ללמוד מקצוע מעניין ועכשווי!!! הכשרה על חשבון החברה עבודה יציבה לטווח הארוך במשרה מלאה בימים ראשון עד חמישי. המשרה הינה ברמת גן במרחק 5 דקות הליכה מתחנת רכבת "סבידור" מרכז.
דרישות התפקיד:ערבית שפת אם - חובה. ידיעת השפה האנגלית והעברית ברמה טובה- חובה. ניסיון קודם בשירות לקוחות / בק אופיס- יתרון. אסרטיביות, יכולת ורצון ללמוד, יצוגיות, חברתיות, יכולת עבודה עצמאית ובצוות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
לחברת שירות הגדולה ביותר בארץ הממוקמת באיזור חולון דרוש/ה נציג/ת שירות ומכירה לשיחות נכנסות בלבד עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים מענה לשיחות נכנסות , מענה ראשוני לפתרון התקלה , קביעת שירות, מכירת ביטוחים ואביזרים נילווים, קשר מול טכנאים משרה מלאה יש גם אופציה למשרות אם תנאים מעולים למתאימים שכר מאוד גבוה
דרישות התפקיד:ניסיון בשירות לקוחות- חובה ניסיון במכירות- ייתרון
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:חולון / בת ים, ראשון לציון, לוד / רמלה
תחומים:שירות לקוחות, נציגי מכירות, נציגי שימור לקוחות
חברת אוניקס, יצרנית נעלי BeautiFeel, מחפשת מנהל/ת חשבונות סוג 2 לעבודה בצוות הנה"ח במשרדי החברה בראשל"צ. תיאור המשרה : עבודה בכל תחומי הנה"ח – מהוצאת חשבוניות ועד מאזן, כולל יבוא ויצוא. 5 פעמים בשבוע, משרה מלאה עם גמישות בשעות.
דרישות התפקיד:בעל/ת 5 שנות ניסיון בתחום – חובה שליטה מלאה החשבשבת ואקסל יכולת עבודה עצמאית , למידה מהירה, יחסי אנוש טובים.
למימון ישיר דרוש/ה ר"צ למוקד גבייה התפקיד כולל: ניהול מקצועי של מערך הגבייה הפקת דוחות גיול מעקב ובקרה אחר מצב החובות של לקוחות החברה. ממשק פנימי – מול מנהל מחלקה ומול עובדי החברה ממשק חיצוני – מול עורכי דין ולקוחות החברה - חובה ימים ראשון עד חמישי שעות עבודה: 08:30 עד 17:00 נכונות לשעות נוספות במידת הצורך תקן אם: 3 ימים עד 16:00 יומיים ארוכים עד 19 + שישי אחד לחודש עפ"י צורך
דרישות התפקיד:- ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות – חובה - יכולת הנעת עובדים - יכולת התנהלות עצמאית
רוצה לעבוד בליגה של הגדולים? רוצה לבנות קריירה בשוק ההון? בית ההשקעות הגדול ביותר מזמין אותך להיות חלק מנבחרת מנצחת!! אנו מחפשים נציגי שירות לקוחות למערך הפנסיה והגמל שלנו לתפקיד הכולל: מתן מענה מקצועי לעמיתים בקופות הגמל והפנסיה במגוון נושאים בתחום החיסכון הפנסיוני (קופות גמל, קרנות פנסיה והשתלמות). התפקיד מאפשר דריסת רגל ראשונית בשוק ההון, הכרות מעמיקה עם שוק החיסכון הפנסיוני . שעות פעילות המוקד 8:00-16:00 + ימי שישי לפי צורך שכר מעולה, חברה גדולה ויציבה, אופק קידומי, רווחה עשירה **המשרה פונה לגברים ונשים כאחד**
דרישות התפקיד:12 שנות לימוד + תעודת בגרות מכוונות וסקרנות לעולם שוק ההון תודעת שירות
אלקטרה בע"מ מגייסת מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל! התפקיד כולל מענה לטלפונים, תיאום ואירוח פגישות, עבודה שוטפת מול הגורמים השונים בחברה ומחוצה לה, בקרה ומעקב על משימות, בכפיפות למנהלת הלשכה. העבודה בימים א-ה בין השעות 12:00-19:00 במשרדי החברה ברמת גן. נדרשת זמינות בשעות לפי הצורך (כולל שעות הבוקר).
דרישות התפקיד:- ניסיון קודם של שלוש שנים ומעלה בתחום האדמיניסטרציה - חובה! - שליטה גבוהה באופיס- חובה! - אנגלית ברמה טובה ** תנאים טובים למתאימים/ות!! **
משפחת אסותא מרכזים רפואיים מזמינה אותך להצטרף למוקד זימון תורים החדש והמתקדם בגבעתיים (5 ד’ הליכה מרכבת מרכז). אנחנו מחפשים נציגי שירות לקוחות טלפוני שהם ’אנשים של אנשים’. כאלה שיכולים לתת שירות מקצועי, סבלני ורגיש. הנציגים של המוקד הם הראשונים שפוגשים את המטופל ולכן הם "הקול של אסותא". איך העבודה שלכם תראה? תקבלו שיחות של מטופלים ותסייעו בתיאום בדיקות. תעקבו אחרי סטאטוס התורים. תעברו הכשרות בתחום ההתמחות הרפואית שאליו תשתייכו. תימדדו על יעדי שירות, מקצועיות וזמינות כדי לשמור על איכות השירות ללקוחות שלנו. למה תאהבו את העבודה הזו? זאת הזדמנות לעבוד בסביבת עבודה מפנקת, צעירה ודינמית, עם אנשים מצויינים ובמיקום הכי מרכזי. לקבל מאיתנו תנאים מעולים - מארוחת בוקר וצהריים ועד כרטיס הטבות עם שלל פינוקים ובנוסף מלא פעילויות רווחה. אפשר אפילו להתקדם מקצועית לתפקידים ניהוליים. ולא פחות חשוב - לעבודה במוקד שלנו יש משמעות וגם הרגשה אחרת, כי בכל יום אתם עוזרים לאנשים ברגעים הקשים שלהם. *רק פניות מתאימות תיעננה. *המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
דרישות התפקיד:* 12 שנות לימוד - חובה * שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת * נכונות לעבודה במוקד שירות טלפוני * שירותיות ברמה גבוה
רוצים להתמקצע בעולמות שרות לעסקים קטנים ? בנוסף לתנאים ,שכר , ותגמול חודשי מצוינים מבדק התאמה קצר בלי לצאת מהבית! אז בואו לגלות את מה שהעובדים שלנו כבר יודעים- הכי טוב בבזק!
תאור התפקיד: מתן מענה ללקוחות מהמגזר הפרטי של בזק, אשר בבעלותם עסקים קטנים, לפניות מגוונות כגון: הזמנת קווים, שירותים מתקדמים, בירורי חשבון, תשלומים, מבצעים, שימור לקוחות, מכירת שירותים עסקיים המתאימים לעסקים קטנים.
דרישות התפקיד:- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת - מודעות גבוהה לשירות ומכוונות למכירה - כושר ביטוי טוב בע"פ ושפה שירותית. - יתרון לדוברי שפות - עבודה במשמרות -.יכולת להתמודד בסביבה לחוצה ומרובת יעדים המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:חיפה, קריות, עפולה / נצרת, יוקנעם / רמת ישי, זכרון יעקב / בנימינה
תחומים:נציגי מכירות, מוקדנים, מנהלי תיקי לקוחות
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות