חפש משרות
סקטור: שירותים
קרא עוד...

דרושים א.ש.אחזקות

"א.ש. אחזקות" קיימת כבר כ-22 שנה עם הרבה מוניטין וניסיון במתן שירות ניקיון ואחזקה לחברות, משרדים, חברות היי-טק, עורכי דין, מרכזי עסקים, אדריכלים ועוד. בין אם רק עברתם למשרד חדש, או שאתם מחפשים פיתרון חדש למשרד קיים, אנחנו נדאג לניקיון במתחם העבודה שלכם בסטנדרט הגבוה ביותר. תמיד עם חיוך ויחס אישי לכל לקוח!

לא נמצאו משרות פעילות עבור א.ש.אחזקות

אנא נסו לשנות את מאפייני החיפוש
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
במידה ותוך מספר דקות לא קיבלתם את אימייל איפוס הסיסמה יש לבדוק בתיבת הספאם / דואר זבל בחשבון האימייל שלכם.
משרות נוספות שעשויות לעניין אותך

Analyst, Total Rewards Israel- Student position

לפני 4 שעות
הגש/י מועמדות
Teva's Total Reward unit in Israel is looking for an analyst, for a student position.

The position's main responsibilities are:

Support all compensation & benefits benchmarking processes in Israel, working closely with Israel Compensation lead and HRs, and support maintaining the pay-ranges data

Support Israel and overall IM Connect process, working closely with regional TR team, including data preparation and set up in EC, all analytics prior, during and post connect

Support the annual C&B review process for Israel and IM, including analytics and presentation preparation for reviews with business leaders. Work closely with other IM TR and local HRD

Support all other compensation related processes outside Connect, such as off-cycle requests, market adjustments, Restructuring and Retention packages, working closely with Israel Compensation lead, HRDs, HRO&S, and local finance

Support IM TR team with data consolidation, analytics and templates preparations

Support any other assignments, projects, and initiatives related to Total Rewards as will be required from time to time

The position is a part- time job and suitable for students.
Job Requirements:Education:B.A. 3rd year student (Economics or Management) or Masters 1st year student
Prior experience: Not required
Other:Fluent English, advantage for Spanish as 3rd language, good analytical skills, ability to work independently, good communication skills
Required Experience:ללא נסיון
Locations:מרכז, שרון
Sub Categories:סטודנטים (כספים), אנליסטים
Job Scopes:משרה חלקית

נציגי/ות שדרוגים למשרת בוקר-מתאים גם לאמהות!

לפני 7 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
אין לך ניסיון במוקד שירות ? אנחנו נעניק לך הכשרה וחיוך להגיע לעבודה!
בוא/י להצטרף למשפחה שלנו
שיחות יוצאות ללקוחות -לשידרוג חבילה קיימת ללקוחות קיימים !!!
משרת בוקר בלבד א'-ה' 09:00-15:00!! (קיימת אופציה לשעות נוספות )
מתאים גם לאמהות!
מקום עבודה במקום מרכזי חיפה
תחרויות נושאות פרסים , ערבי גיבוש וימי כיף .
דרישות התפקיד:זמינות מיידית
שירותיות
ניסיון במכירות/שירות לקוחות- יתרון
אחריות
ראש גדול
אמינות
יכולת שכנוע והתמדה
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:חיפה, קריות, עכו / נהריה, יוקנעם / רמת ישי
תחומים:מוכר / מוכרת, נציגי מכירות, טלמרקטינג
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית

Relocation to Cyprus- Chief Operator Officer

לפני 8 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
We are currently looking to recruit an experienced COO [Chief Operator Officer] of the company’s group. The successful candidate will be a member of the management team and will share the responsibility of implementing the company’s strategy, guidance and leadership across the group on all aspects of the key risk areas of Operation. Minimum five

years in a similar role it’s a must.

Main Responsibilities/ Duties
Executing documents on behalf of the Company
Ensuring compliance of the Company’s activities with local legislation
Facilitating effective communication among the company’s branches
Problem solving to ensure the smooth operation of a company offices
Supporting and guide various company departments
Ensuring preparation of corporate decisions and monitoring their execution
Participation in decision making on the matters related to the Company and its projects
Following up with the relationship manger and assisting him with any open issues
Collaboration with company’s IBs
Implementing new procedures and protocols
Assisting the CEO
Job Requirements:Proven five years’ experience in a generalist management role within the forex industry with subject matter expertise and experience in a wide range of operation areas.
University Degree in Law, Business, Economics or any other relevant field
Fluency in English is a must
Native Hebrew Speaker – an advantage
Excellent understanding of CySEC rules and regulations
Holder of CySEC Advanced is a major advantage
Ability to act at pace, with control together with the ability to focus on the key risks and operational excellence across the breadth of the activities are crucial attributes
Ability to interact with all departments
Required Experience:3-4 שנים
Locations:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון, דרום, חו"ל
Sub Categories:מנהל/ת תפעול, סמנכ"ל תפעול
Job Scopes:משרה מלאה
Mandatory Requirements
האם את/ה מגיע מתחום הפורקס הרגולטיבי?
שימו לב: לא ניתן לשלוח קורות חיים למשרה זו ללא אישור דרישות החובה

מנהל/ת חשבונות ספקים

לפני 8 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברה גלובלית בהרצליה פיתוח, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים למשרה מלאה.
עבודה מול ספקים כולל התאמות כרטיסים, בנקים, כרטיסי אשראי, רישום פקודות יומן, הכנת חומר לסגירה חודשית (הוצאות לשלם והוצאות מראש) והכנת חומר לדוח המס השנתי.
דרישות התפקיד:נסיון של 3 שנים לפחות כמנהל/ת חשבונות
שליטה טובה באנגלית
שליטה מלאה ב-Excel ו-SAP
ראש גדול ויכולת עבודה עצמאית
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שרון
תחומים:הנהלת חשבונות, בנקאות כללי
היקף המשרה:משרה מלאה

מדריכים בת"א/פ"ת/גב"ש/צור יצחק/שרון/נתניה/צפון

לפני 10 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
חברה מובילה המתמחה בחוגי העשרה לילדים מזמינה אותך להצטרף למשפחה מנצחת! תנאים מעולים למתאימים!!
העבודה היא יצירתית ודינאמית בשיתוף צוות איכותי ובמגוון תחומים מרתקים כגון:
פלאי מדע | סודות החלל | חשיבה יצירתית | NLP | רואים עולם | משחקים של פעם ועוד...

• אין צורך בידע קודם למתאימים/ות תינתן הכשרה.
• אפשרות לעבוד כמשרה חלקית.
• העבודה באזור תל אביב, כ"ס, עפולה, יקנעם ואור עקיבא היא בשעות הבוקר (כ 6 הדרכות ברצף)
• בשאר אזורי הפעילות היא בעיקר בשעות הצהריים ( 2-4 הדרכות ברצף )
• ניתן לעבוד חלק מהימים.

המקומות בהם מתקיימות ההדרכות הם: בתי ספר, צהרונים, גני ילדים, מתנ"סים וכד'.

אזורי פעילות נדרשים:
גוש דן – תל אביב והסביבה
אזור פתח תקווה והסביבה
גבעת שמואל
יבנה
צור יצחק
אזור השרון - הוד השרון, נתניה, כפר סבא, אור עקיבא, בנימינה.
אזור הצפון –קרית אתא, חריש, עפולה, יקנעם


** אפשרויות קידום צוות צעיר ודינאמי **
דרישות התפקיד:ניסיון בהוראה / הדרכה - חובה
תואר ראשון – יתרון
זמינות לעבודה של לפחות 2 ימים בשבוע

**תכונות חשובות**:
חברותיים/ות, ייצוגיים/ות, אחראים/ות, כריזמטיים/ות, יכולת להתחייב, מוסר עבודה גבוה ושמחת חיים.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, צפון
תחומים:הדרכה, מורים/ות, סייעים/ות
היקף המשרה:משרה חלקית

רכזת גיוס לרשת אסתטיקה רפואית - החלפה לחל"ד+אופציה

לפני 8 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
סיימת תואר? יוצא/ת חברת השמה? ללא ניסיון בארגון? זוהי הזדמנות נדירה להכנס למחלקת משאבי אנוש בארגון מוביל לתפקיד התחלתי של גיוס!
למשרדי ההנהלה של רשת אסתטיקה רפואית מובילה שנמצאים בראשל"צ דרוש/ה מנהל/ת משרד וכח אדם,
העבודה בימים א'-ה', בשעות: 9:00-18:00.
התפקיד כולל: ניהול כולל של המשרד והפעילות התפעולית,תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית.
גיוס: סינון ומיון קו"ח, ביצוע ראיון טלפוני ופרונטלי, טיפול בנושאי כח-אדם, רווחה, ימי כיף ועוד.
דרישות התפקיד:נכונות למשרה מלאה 9:00- 18:00.
נכונות למשרה זמנית להחלפה לחל"ד + אופציה להמשך
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שפלה
תחומים:רכזי גיוס, רכז/ת משאבי אנוש, מראיין / מראיינת
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה זמנית

ניהול במתחם אופנה מטורף! שכר מדהים! 14k בסיס!

לפני 11 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
ניהלת מערך עובדים גדול בעבר?
לא מפחד/ת מעבודה מאומצת? מתחבר/ת לפן תפעולי?
למתחם אופנה ע-נ-ק דרוש/ה מנהל/ת חזק/ה!
במסגרת התפקיד- ניהול מערך עובדים גדול, ניהול מלאי, סחורה, עבודה מול ספקים, דוחות, גיוס והכשרת עובדים ועוד
אופציית קידום למתאימים!
עובד/ת חברה מהיום ה-1
שכר מתגמל מאוד למתאימים/ות
שכר בסיס גבוה + בונוסים!
למשרות נוספות בקר/י באתר שלנו או בדף הפייסבוק.
דרישות התפקיד:זמינות למשרה מלאה במשמרות- 6 ימים בשבוע
זיקה לתחום האופנה- חובה
נכונות לעבודה מאומצת ושעות נוספות
ניסיון במכירות פרונטליות- חובה
ניסיון ניהולי בעולם האופנה- חובה!
ניסיון בניהול אזור- יתרון משמעותי!
יחסי אנוש מעולים
תודעת שירות גבוהה
אסרטיביות
זמינות לעבודה בשבת- יתרון משמעותי!
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שפלה, דרום, יהודה ושומרון
תחומים:מנהל סניף, מכירות פרונטלי, אנשי מכירות
היקף המשרה:משרה מלאה, משמרות

לסניף רמי לוי בפרדס חנה דרוש/ה סגן/ית מנהל

לפני 10 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לסניף רמי לוי בפרדס חנה דרוש/ה סגן/ית מנהל:
במסגרת התפקיד: 
•    ניהול רצפת מכירה ותפעול כולל של הסניף
•    ניהול והנעת עובדים תוך עמידה והצבת יעדים
•    עבודת שטח בסניף 
העבודה במשמרות, כולל ימי שישי ומוצ"ש לסירוגין
דרישות התפקיד:•    ניסיון ניהולי בתחום הקמעונאות – יתרון 
•    ניסיון בתחום קמעונאות מזון – יתרון משמעותי
•    יכולת ארגון ועבודת צוות מעולה
•    הנעת עובדים תוך עמידה והצבת יעדים
•    אמינות, אחריות, חריצות רבה ומחויבות גבוהה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:חדרה, זכרון יעקב / בנימינה, פרדס חנה כרכור
תחומים:מנהל מכירות, אחראי משמרת
היקף המשרה:משרה מלאה, משמרות

לשטראוס דרוש/ה עוזר/ת חשב ISOX למטה בפ"ת

לפני 8 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
ניהול תהליכי ה-ISOX בקבוצה, פיתוח בקרות, מעקב אחר יישום התהליכים והטמעת תהליכי ISOX בחברות הקבוצה.
תחומי אחריות:
1. בניה של בקרות ומעקב שוטף אחר השלמת וביצוע הטסטים בכל התהליכים
2. מתן תמיכה מקצועית בעולמות ה-ISOX לכל היחידות והקניית נהלי עבודה רלוונטיים לחברות הקבוצה .
3. שותפות בתהליך הכנת הדוחות הכספיים ושותפות בפרויקטים חוצי ארגון
4. ביצוע בדיקות איכות לתוצרי הבקרה ומתן משוב בהתאם.
דרישות התפקיד:- 2-4 שנות ניסיון כרואה חשבון בנושאי ה SOX/ISOX
- יוצא /ת אחד ממשרדי רו"ח הגדולים.
- ניסיון בחברה ציבורית/ תעשייתית – יתרון
- הכרות טובה עם כללי דיווח חשבונאיים בינלאומיים ותהליכי ISOX
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שרון
תחומים:חשב, רואה חשבון
היקף המשרה:משרה מלאה

דרוש/ה מנהל/ת מחלקת קוסמטיקה לכל הארץ

לפני 11 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
הצטרפו למשפחת המשביר לצרכן!
לסניפי החברה בפריסה ארצית דרושים/ות מנהלי/ות מחלקת קוסמטיקה.
במסגרת התפקיד:
- ניהול צוות עובדים, סידורי עבודה ועמידה ביעדים.
- התנהלות מול ספקים.
- ניהול מלאים, הזמנה וקבלת סחורה.
קליטה ישירה לארגון, סביבת עבודה משפחתית ונעימה.
הסכם קיבוצי מהטובים והמתגמלים במשק בעל תנאים סוציאליים מצוינים,
שכר מתגמל + תמריצים, בונוסים והטבות!

*** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד ***
דרישות התפקיד:- ניסיון ניהולי קודם – חובה.
- ניסיון והיכרות בתחום הקוסמטיקה – חובה.
- יכולות מכירה גבוהות.
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
- נכונות לעבודה במשמרות, 6 ימים בשבוע.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שפלה, ירושלים, יהודה ושומרון
תחומים:מכירות פרונטלי, אנשי מכירות, מנהל צוות
היקף המשרה:משרה מלאה, משמרות
דרישות חובה
האם יש לך ניסיון מתחום הקוסמטיקה?
שימו לב: לא ניתן לשלוח קורות חיים למשרה זו ללא אישור דרישות החובה
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"מתחילת השנה הצלחנו לגייס 11 עובדים באמצעות פורטל דרושים, 2 מתוכם למשרות מטה."שירי, מנהלת צוות מרכז גיוס בלאומי קארד
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם