חפש משרות

דרושים בסט טולס בע"מ

כלי עבודה

לא נמצאו משרות פעילות עבור בסט טולס בע"מ

אנא נסו לשנות את מאפייני החיפוש
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
במידה ותוך מספר דקות לא קיבלתם את אימייל איפוס הסיסמה יש לבדוק בתיבת הספאם / דואר זבל בחשבון האימייל שלכם.
משרות נוספות שעשויות לעניין אותך

דרוש/ה מנהל/ת מחלקת קוסמטיקה לכל הארץ

לפני 7 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
הצטרפו למשפחת המשביר לצרכן!
לסניפי החברה בפריסה ארצית דרושים/ות מנהלי/ות מחלקת קוסמטיקה.
במסגרת התפקיד:
- ניהול צוות עובדים, סידורי עבודה ועמידה ביעדים.
- התנהלות מול ספקים.
- ניהול מלאים, הזמנה וקבלת סחורה.
קליטה ישירה לארגון, סביבת עבודה משפחתית ונעימה.
הסכם קיבוצי מהטובים והמתגמלים במשק בעל תנאים סוציאליים מצוינים,
שכר מתגמל + תמריצים, בונוסים והטבות!

*** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד ***
דרישות התפקיד:- ניסיון ניהולי קודם – חובה.
- ניסיון והיכרות בתחום הקוסמטיקה – חובה.
- יכולות מכירה גבוהות.
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
- נכונות לעבודה במשמרות, 6 ימים בשבוע.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שפלה, ירושלים, יהודה ושומרון
תחומים:מכירות פרונטלי, אנשי מכירות, מנהל צוות
היקף המשרה:משרה מלאה, משמרות
דרישות חובה
האם יש לך ניסיון מתחום הקוסמטיקה?
שימו לב: לא ניתן לשלוח קורות חיים למשרה זו ללא אישור דרישות החובה

דובר\ת ערבית? רוצה משכורת בין 12,000-15,000 ש"ח?

לפני 7 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
מחפש/ת עבודה שבה את/ה קובע/ת כמה את/ה שווה?!
לחברה מובילה בינלאומית ברמת גן דרושים/ות תותחי/ות מכירות דוברי/ות השפה הערבית שפת אם!
תנאים מעולים למתאימים/ות ..שכר גבוה ובונוסים ללא הגבלה $€$€£
אווירה משפחתית ומלאה באנרגיות
שכר בסיס + נסיעות + עמלות!!!
דרישות התפקיד:זמינות למשרה מלאה ימים א-ה מ 10:00-19:00
ערבית שפת אם -חובה
ניסיון מעולם המכירות –חובה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, צפון, יהודה ושומרון
תחומים:טלמרקטינג, מכירות בינלאומיות, נציגי מכירות
היקף המשרה:משרה מלאה

לסניף רמי לוי סניף בחדרה דרוש/ה סגן/ית מנהל

לפני 7 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לסניף רמי לוי בחדרה דרוש/ה סגן/ית מנהל:
במסגרת התפקיד: 
•    ניהול רצפת מכירה ותפעול כולל של הסניף
•    ניהול והנעת עובדים תוך עמידה והצבת יעדים
•    עבודת שטח בסניף 
העבודה במשמרות, כולל ימי שישי ומוצ"ש לסירוגין
דרישות התפקיד:•    ניסיון ניהולי בתחום הקמעונאות – יתרון 
•    ניסיון בתחום קמעונאות מזון – יתרון משמעותי
•    יכולת ארגון ועבודת צוות מעולה
•    הנעת עובדים תוך עמידה והצבת יעדים
•    אמינות, אחריות, חריצות רבה ומחויבות גבוהה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:נתניה, חדרה, זכרון יעקב / בנימינה, פרדס חנה כרכור
תחומים:ניהול קמעונאות, מוכר / מוכרת
היקף המשרה:משרה מלאה, משמרות

מחלקת בק אופיס מתרחבת ואנחנו מחפשים - אותך!

לפני 7 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
אנחנו‎, ‎במגדל‎, ‎חברת‎ ‎הביטוח‎ ‎הפנסיוני‎ ‎המובילה‎ ‎בישראל, ‎רוצים אותך כרכז/ת תפעול למחלקת ‏Back-Office‏ הממוקמת‎ ‎בקריית‎ ‎אריה‎ – ‎פתח‎ ‎תקווה.
התפקיד‎ ‎מגוון וכולל‎ ‎בדיקה‎ ‎והזנת‎ ‎נתונים‎ ‎למערכות‎ ‎פיננסיות‎‏, ביצוע‎ ‎שינויים‎ ‎ועדכונים‎ ‎בתוכניות‎ ‎ביטוח‎‏, ‏עבודה‎ ‎עם‎ ‎ממשקים‎ ‎שונים‎ ‎בארגון‎‏.‏‎
אנחנו יודעים‎ ‎לתת‎ ‎מגדל‎ ‎של‎ ‎תנאים‎: ‎
‏- מתן‎ 13 ‎ימי‎ ‎חופשה‎ ‎בתשלום‎ ‎בשנה‎ + 2 ‎ימי‎ ‎בחירה‎ + ‎דמי‎ ‎הבראה‎ ‎הגבוהים‎ ‎ב‎-150% ‎מהמקובל‎ ‎במשק‎.
‎- ‎כניסה‎ ‎כעובד‎/‎ת‎ ‎חברה‎ ‎מהיום‎ ‎הראשון‎. ‎הכניסה‎ ‎מקנה‎ ‎השתתפות‎ ‎בפעילויות‎ ‎גיבוש‎, ‎תרבות‎, ‎רווחה,‏‎ ‎חדר‎ ‎כושר‎ ‎ואף‎ ‎השתלבות‎ ‎במסלולי‎ ‎קידום‎ ‎ועתודות‎ ‎מקצועיות‎.
‎- ‎הסעות‎ ‎הלוך‎-‎ושוב‎ ‎מתחנת‎ ‎הרכבת‎ ‎קריית‎ ‎אריה‎ ‎פתח‎-‎תקווה‎.
‎- ‎סביבה‎ ‎תומכת‎, ‎מאתגרת‎ ‎ומתקדמת‎.
* העבודה בימים א' – ה', 8.5 שעות ביום.
דרישות התפקיד:ניסיון קודם בתפקידי שירות/תפעול - יתרון משמעותי.
תעודת בגרות מלאה - חובה.
יכולות סדר וארגון ברמה גבוה.
* מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:פקיד/ה, מנהל/ת משרד, בק אופיס
היקף המשרה:משרה מלאה

Relocation to Cyprus- Chief Operator Officer

לפני 5 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
We are currently looking to recruit an experienced COO [Chief Operator Officer] of the company’s group. The successful candidate will be a member of the management team and will share the responsibility of implementing the company’s strategy, guidance and leadership across the group on all aspects of the key risk areas of Operation. Minimum five

years in a similar role it’s a must.

Main Responsibilities/ Duties
Executing documents on behalf of the Company
Ensuring compliance of the Company’s activities with local legislation
Facilitating effective communication among the company’s branches
Problem solving to ensure the smooth operation of a company offices
Supporting and guide various company departments
Ensuring preparation of corporate decisions and monitoring their execution
Participation in decision making on the matters related to the Company and its projects
Following up with the relationship manger and assisting him with any open issues
Collaboration with company’s IBs
Implementing new procedures and protocols
Assisting the CEO
Job Requirements:Proven five years’ experience in a generalist management role within the forex industry with subject matter expertise and experience in a wide range of operation areas.
University Degree in Law, Business, Economics or any other relevant field
Fluency in English is a must
Native Hebrew Speaker – an advantage
Excellent understanding of CySEC rules and regulations
Holder of CySEC Advanced is a major advantage
Ability to act at pace, with control together with the ability to focus on the key risks and operational excellence across the breadth of the activities are crucial attributes
Ability to interact with all departments
Required Experience:3-4 שנים
Locations:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון, דרום, חו"ל
Sub Categories:מנהל/ת תפעול, סמנכ"ל תפעול
Job Scopes:משרה מלאה
Mandatory Requirements
האם את/ה מגיע מתחום הפורקס הרגולטיבי?
שימו לב: לא ניתן לשלוח קורות חיים למשרה זו ללא אישור דרישות החובה

למשרד רואי חשבון דרוש/ה מנהל/ת חשבונות

לפני 1 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
למשרדנו ברמת גן (בורסה) באזור קרבת רכבת ארלוזרוב, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות
* היקף משרה: מלאה, ימים א'- ה', שעות: 8:30-17:00 .
דרישות התפקיד:* ניסיון של 2 במשרדי רואה חשבון
* ידע בתכנות חשבשבת , עצמאית ומכפל - חובה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:תל אביב, רמת גן / גבעתיים, חולון / בת ים, ראשון לציון, פתח תקווה
תחומים:הנהלת חשבונות
היקף המשרה:משרה מלאה

בנק לאומי מחפש אותך!

לפני 1 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מכירתיים/יות?
יש לנו הצעת עבודה בשבילכם!
דרושים/ות בנקאים/ות בסניפי בנק לאומי ברחבי הארץ, אשר יעניקו שירות לקוחות פרונטלי
ומכירת מוצרים בנקאיים ללקוחות פרטיים.

יתרונות בולטים:
שכר התחלתי גבוה
תוספות שכר לאורך המסלול
ההתפתחות המקצועית
תנאים מעולים כעובד הבנק!

תיאור משרה:
טיפול בכל הנכסים וההתחייבויות של הלקוח.
שירות בנקאי פרונטאלי וטלפוני המוכוון ללקוח הפרטי.
ייזום מול לקוחות, הבנקאי אחראי על גיוס לקוחות חדשים, קידום מכירות,
שימור והרחבת פעילות עם לקוחות קיימים, ליווי הלקוח לאורך זמן, פגישות עם לקוחות קיימים וחדשים.
מכירת מוצרים בנקאיים כדוגמת: אשראים, פיקדונות, כרטיסי אשראי, גלישה ישירה באינטרנט.
במסגרת התפקיד יוכשר הבנקאי במגוון תחומים: בנקאות, אשראי, קשרי לקוחות, שירות ושיווק.

היקף משרה:
5 ימים בשבוע,שעות העבודה בסניפים:
בסניפים הפתוחים ימי א'-ה': - 08:00-16:00 ב+ד- פיצול.
דרישות התפקיד:·בגרות מלאה – חובה
·תואר ראשון –יתרון
·יכולות למידה, שיקול דעת, חשיבה פרקטית וכושר ביטוי גבוה
תודעת שירות גבוהה, יכולת מכירה מוכחת, יכולת עבודה בצוות
אנרגיה, דרייב, יוזמה, יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל,
חוסן ועמידה באתגרים.
·ניסיון בתחום המכירות והשירות – חובה
·נא לציין מספר ת.ז על גבי קורות החיים.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון, דרום, יהודה ושומרון
תחומים:בנקאות כללי, כלכלנים, טלר
היקף המשרה:משרה מלאה, משמרות

נציגי/ות שדרוגים למשרת בוקר-מתאים גם לאמהות!

לפני 4 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
אין לך ניסיון במוקד שירות ? אנחנו נעניק לך הכשרה וחיוך להגיע לעבודה!
בוא/י להצטרף למשפחה שלנו
שיחות יוצאות ללקוחות -לשידרוג חבילה קיימת ללקוחות קיימים !!!
משרת בוקר בלבד א'-ה' 09:00-15:00!! (קיימת אופציה לשעות נוספות )
מתאים גם לאמהות!
מקום עבודה במקום מרכזי חיפה
תחרויות נושאות פרסים , ערבי גיבוש וימי כיף .
דרישות התפקיד:זמינות מיידית
שירותיות
ניסיון במכירות/שירות לקוחות- יתרון
אחריות
ראש גדול
אמינות
יכולת שכנוע והתמדה
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:חיפה, קריות, עכו / נהריה, יוקנעם / רמת ישי
תחומים:מוכר / מוכרת, נציגי מכירות, טלמרקטינג
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית

דובר אנגלית ? בוא/י להרוויח בחברה בינ"ל ממוצע 15K

לפני 9 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
חברה בינלאומית בגדילה המשווקת תוכנית הגירה לארה"ב מגייסת נציגי מכירות טלפוניות!
שכר ממוצע של 15,000 ₪ ומגוון רחב של תנאים מצוינים לנציגי המכירות!
התנהלות מול לקוחות מישראל ואירופה.
אווירה צעירה ומתגמלת !!! בונוסים , מוזיקה , פרסים , אגף משחקים , ארוחות צוות ועוד!!
מה תרוויחו? שכר בסיס גבוה + בונוסים מתגמלים (שכר ממוצע 10,000-20,000)! השמיים הם(לא)הגבול!
*תפקיד דינמי ומלא עניין, בצוות מקצועי ובאווירה משפחתית
*תנאים מצוינים והכשרה מלאה על חשבון החברה.
העבודה הנה במשרה מלאה בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:00-18:00 ויום שישי פעם בחודש.
בונוסים טיסות פרסים ומזומנים על בסיס יומי
משרדי החברה ממקומים ברמת גן.
דרישות התפקיד:שליטה גבוהה בשפה האנגלית - חובה.
ניסיון במכירות-יתרון
ניסיון במוקד מכירות - יתרון
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון
תחומים:מכירות בינלאומיות, אנשי מכירות, נציגי מכירות
היקף המשרה:משרה מלאה

Senior ASP.Net Full Stack Developer

לפני 3 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
Job requirements:
4+ Years of proven experience in building C# multilingual responsive web application.
• Writing organized and well documented code.
• Design Patterns and architecture.
• AJAX, Web Methods, Web API, WCF , JSON, XML, WebSocket.
• HTML 5, CSS/3, Responsive design, Bootstrap, JavaScript, JQUERY, etc.
• Deep Debugging knowledge.
• MySql/MSSql.
• Entity Framework Code First/DB First.
Job Requirements:Familiar working with (Advantage):
• AngularJS/React/Flutter
• WPF/Windows Service/Console Application
• Multi Threading, console applications and windows services
• Working with cloud providers AWS,GCP,Azure.
• TFS, Team City ,CICD
Required Experience:3-4 שנים
Locations:מרכז
Sub Categories:מתכנת, Full Stack
Job Scopes:משרה מלאה
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"אנחנו עובדים עם פורטל דרושים מזה 5 שנים, מפרסמים בו את המשרות הפתוחות ומצליחים לגייס באמצעותו עשרות עובדים מידי שנה."לילך, אחראית גיוס אלקטרה מוצרי צריכה
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם