חברה בינלאומית בגדילה המשווקת תוכנית הגירה לארה"ב מגייסת נציגי מכירות טלפוניות! שכר ממוצע של 15,000 ₪ ומגוון רחב של תנאים מצוינים לנציגי המכירות! התנהלות מול לקוחות מישראל ואירופה. אווירה צעירה ומתגמלת !!! בונוסים , מוזיקה , פרסים , אגף משחקים , ארוחות צוות ועוד!! מה תרוויחו? שכר בסיס גבוה + בונוסים מתגמלים (שכר ממוצע 10,000-20,000)! השמיים הם(לא)הגבול! *תפקיד דינמי ומלא עניין, בצוות מקצועי ובאווירה משפחתית *תנאים מצוינים והכשרה מלאה על חשבון החברה. העבודה הנה במשרה מלאה בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:00-18:00 ויום שישי פעם בחודש. בונוסים טיסות פרסים ומזומנים על בסיס יומי משרדי החברה ממקומים ברמת גן.
דרישות התפקיד:שליטה גבוהה בשפה האנגלית - חובה. ניסיון במכירות-יתרון ניסיון במוקד מכירות - יתרון * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון
תחומים:מכירות בינלאומיות, אנשי מכירות, נציגי מכירות
בוא/י להצטרף לצוות הניהול של רשת factory 54 המהווה בית לעשרות מותגי אופנה בינלאומיים ומציעה מגוון של שירותי אופנה אישיים המספקים מענה אינדיבידואלי ללקוח. במסגרת התפקיד נדרש מעקב אחר יעדי מכירות, ניהול וגיוס צוות החנות, ניתוח דוחות מכר ויצירת אסטרטגיה עסקית תומכת, טיפול בתקציב והוצאות החנויות, תמיכה בנהלי בטחון, אחריות על מלאי וניודי סחורות, אחריות על תוכניות הדרכה לעובדים חדשים וכו’ .
דרישות התפקיד:ניסיון ניהולי בתפקיד דומה- חובה. הבנה מעמיקה בתחום ניהול מכירות. ניסיון בעולם הקמעונאות- יתרון. תשוקה לעולם האופנה. כושר ביטוי גבוה. תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים.
דרוש/ה חשב/ת לקרנות. התפקיד כולל: * ביצוע דוחות כספיים ודוחות מס של קרנות נאמנות * עבודה מול גורמי חוץ ופנים בארגון. * משרה מלאה כולל שעות נוספות
דרישות התפקיד:* הכרת שוק ההון – יתרון * רואה/ת חשבון – חובה * יוצאי משרד BIG4 – יתרון * אקסל ברמה גבוהה - יתרון * יכולת עבודה מדויקת וירידה לפרטים תוך ריבוי משימות
אלקטרה בע"מ מגייסת מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל! התפקיד כולל מענה לטלפונים, תיאום ואירוח פגישות, עבודה שוטפת מול הגורמים השונים בחברה ומחוצה לה, בקרה ומעקב על משימות, בכפיפות למנהלת הלשכה. העבודה בימים א-ה בין השעות 12:00-19:00 במשרדי החברה ברמת גן. נדרשת זמינות בשעות לפי הצורך (כולל שעות הבוקר).
דרישות התפקיד:- ניסיון קודם של שלוש שנים ומעלה בתחום האדמיניסטרציה - חובה! - שליטה גבוהה באופיס- חובה! - אנגלית ברמה טובה ** תנאים טובים למתאימים/ות!! **
דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה למוקד הלקוחות העסקיים בראש העין! המוקד מספק מענה ללקוחות העסקיים בנושאי תוכניות חשבוניות, מכירה והרחבת סל המוצרים, מוצרי תוכן וגלישה. רק בפרטנר תוכלו ליהנות מ: *אפשרויות קידום נרחבות - 82% מכלל התפקידים המקצועיים /ניהוליים מאוישים מתוך הבית! *תמריצים. *סל הטבות רחב. *ארוחות מסובסדות בחדר אוכל מפנק. *סביבת עבודה מתקדמת ובאווירה טובה. *הסעות מנתניה עד רחובות ע"ח החברה. העבודה במשמרות במשרה מלאה או חלקית.
דרישות התפקיד:גישה שירותית והבנה עסקית המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
משפחת אסותא מרכזים רפואיים מזמינה אותך להצטרף למוקד זימון תורים החדש והמתקדם בגבעתיים (5 ד’ הליכה מרכבת מרכז). אנחנו מחפשים נציגי שירות לקוחות טלפוני שהם ’אנשים של אנשים’. כאלה שיכולים לתת שירות מקצועי, סבלני ורגיש. הנציגים של המוקד הם הראשונים שפוגשים את המטופל ולכן הם "הקול של אסותא". איך העבודה שלכם תראה? תקבלו שיחות של מטופלים ותסייעו בתיאום בדיקות. תעקבו אחרי סטאטוס התורים. תעברו הכשרות בתחום ההתמחות הרפואית שאליו תשתייכו. תימדדו על יעדי שירות, מקצועיות וזמינות כדי לשמור על איכות השירות ללקוחות שלנו. למה תאהבו את העבודה הזו? זאת הזדמנות לעבוד בסביבת עבודה מפנקת, צעירה ודינמית, עם אנשים מצויינים ובמיקום הכי מרכזי. לקבל מאיתנו תנאים מעולים - מארוחת בוקר וצהריים ועד כרטיס הטבות עם שלל פינוקים ובנוסף מלא פעילויות רווחה. אפשר אפילו להתקדם מקצועית לתפקידים ניהוליים. ולא פחות חשוב - לעבודה במוקד שלנו יש משמעות וגם הרגשה אחרת, כי בכל יום אתם עוזרים לאנשים ברגעים הקשים שלהם. *רק פניות מתאימות תיעננה. *המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
דרישות התפקיד:* 12 שנות לימוד - חובה * שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת * נכונות לעבודה במוקד שירות טלפוני * שירותיות ברמה גבוה
לחברה מובילה בתחום קונסטרוקציות פלדה וזכוכית באזור המרכז, דרוש/ה הנדסאי/ת/ אדריכלות /בניין / שרטט/ת . משרה מלאה. *סביבת עבודה נעימה ואווירה צעירה.
דרישות התפקיד:-השכלה בבניין ו/או אדריכלות - חובה!!!!!!!!!!! שליטה גבוהה ומוכחת באוטוקאד - חובה !!!!!!!!!!!!!!! ניסיון מוכח כשרטט/ת במחלקת תכנון - חובה!!!!!!!!!!!!! היכרות עם ענף המתכת - יתרון משמעותי *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
לחברת שירות הגדולה ביותר בארץ הממוקמת באיזור חולון דרוש/ה נציג/ת שירות ומכירה לשיחות נכנסות בלבד עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים מענה לשיחות נכנסות , מענה ראשוני לפתרון התקלה , קביעת שירות, מכירת ביטוחים ואביזרים נילווים, קשר מול טכנאים משרה מלאה יש גם אופציה למשרות אם תנאים מעולים למתאימים שכר מאוד גבוה
דרישות התפקיד:ניסיון בשירות לקוחות- חובה ניסיון במכירות- ייתרון
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:חולון / בת ים, ראשון לציון, לוד / רמלה
תחומים:שירות לקוחות, נציגי מכירות, נציגי שימור לקוחות
לחברת מדיה מובילה הנמצאת בצפון ת"א דרוש/ה פקיד/ת קבלה/ עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל. התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים ואדמיניסטרציה עבודה במשרה מלאה ימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00. תחילת עבודה במידי
דרישות התפקיד:-ידע בתכנות אופיס -חובה. -נא לציין בשליחת קו"ח עבור פקיד/ת קבלה. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.