חפש משרות
סקטור: ביטחון
מספר עובדים: 1001-5000
כתובת: שחם 14, פתח תקווה, ישראל
קרא עוד...

דרושים G1 פתרונות אבטחה-פ"ת

G4S ישראל היא חלק מ G4S - קבוצת פתרונות האבטחה המובילה בעולם חברת השמירה היא ספקית שרותי שמירה ואבטחה המנוסה ביותר בישראל. בשנת 2002 היתה חברת השמירה לחלק מתאגיד האבטחה הגדול בעולם - G4S. ל G4S ישראל ארבע חטיבות עסקיות המתמחות כל אחת בתחום ייחודי: G4S אבטחה מציעה ללקוחותיה שרותי שמירה ואבטחה מגוונים G4S מוקד 99 מציע ללקוחותיו פתרונות טכנולוגיים חדישים G4S טכנולוגיות מתמחה בתכנון, אספקה, התקנה ותחזוקה של מערכות מתקדמות ומבוקרות מחשב G4S הוטלו מתמחה בתכנון, אספקה, התקנה ותחזוקה של מערכות מתח נמוך G4S ישראל פועלת בפריסה ארצית ומציעה ללקוחותיה שרותי אבטחה אנושית, אבטחה אלקטרונית, מערכות מתח נמוך, וטכנולוגיות אבטחה מהמתקדמות בעולם. מומחי האבטחה של G4S ישראל מעניקים פתרון מלא ללקוחות החברה: תכנון, הספקה, התקנה ותחזוקה.

חשב את זמן הנסיעה שלך לעבודה

חשב מסלול

לא נמצאו משרות פעילות עבור G1 פתרונות אבטחה-פ"ת

אנא נסו לשנות את מאפייני החיפוש
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
במידה ותוך מספר דקות לא קיבלתם את אימייל איפוס הסיסמה יש לבדוק בתיבת הספאם / דואר זבל בחשבון האימייל שלכם.
משרות נוספות שעשויות לעניין אותך

ר"צ למוקד גביה

לפני 2 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
למימון ישיר דרוש/ה ר"צ למוקד גבייה
התפקיד כולל:
ניהול מקצועי של מערך הגבייה
הפקת דוחות גיול
מעקב ובקרה אחר מצב החובות של לקוחות החברה.
ממשק פנימי – מול מנהל מחלקה ומול עובדי החברה
ממשק חיצוני – מול עורכי דין ולקוחות החברה - חובה
ימים ראשון עד חמישי
שעות עבודה: 08:30 עד 17:00
נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
תקן אם: 3 ימים עד 16:00
יומיים ארוכים עד 19 + שישי אחד לחודש עפ"י צורך
דרישות התפקיד:ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות – חובה
יכולת הנעת עובדים
יכולת התנהלות עצמאית
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון
תחומים:מנהל צוות, אחראי משמרת
היקף המשרה:משרה מלאה

לחברה בהרצליה פיתוח דרוש/ה פקיד/ה עם ידע בהנה"ח

לפני 59 דקות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברה בהרצליה פיתוח דרוש/ה פקיד/ה עם ידע בהנה"ח
היקף משרה: מלאה, ימים: א'- ה', שעות: 8:30-17:00
דרישות התפקיד:* זמינות מיידית יתרון
* ידע וניסיון בתוכנת חשבשבת - חובה
* תעודת מקצוע הנהלת חשבונות סוג 1-2 יתרון
* ידע וניסיון בעבודת מחשב
* ידע בסיסי בהנהלת חשבונות
* תודעת שירות
* יחסי אנוש טובים
* עבודה בצוות
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שרון
תחומים:הנהלת חשבונות, Back Office - כספים
היקף המשרה:משרה מלאה

מחלקת בק אופיס מתרחבת ואנחנו מחפשים - אותך!

לפני 1 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
אנחנו‎, ‎במגדל‎, ‎חברת‎ ‎הביטוח‎ ‎הפנסיוני‎ ‎המובילה‎ ‎בישראל, ‎רוצים אותך כרכז/ת תפעול למחלקת ‏Back-Office‏ הממוקמת‎ ‎בקריית‎ ‎אריה‎ – ‎פתח‎ ‎תקווה.
התפקיד‎ ‎מגוון וכולל‎ ‎בדיקה‎ ‎והזנת‎ ‎נתונים‎ ‎למערכות‎ ‎פיננסיות‎‏, ביצוע‎ ‎שינויים‎ ‎ועדכונים‎ ‎בתוכניות‎ ‎ביטוח‎‏, ‏עבודה‎ ‎עם‎ ‎ממשקים‎ ‎שונים‎ ‎בארגון‎‏.‏‎
אנחנו יודעים‎ ‎לתת‎ ‎מגדל‎ ‎של‎ ‎תנאים‎: ‎
‏- מתן‎ 13 ‎ימי‎ ‎חופשה‎ ‎בתשלום‎ ‎בשנה‎ + 2 ‎ימי‎ ‎בחירה‎ + ‎דמי‎ ‎הבראה‎ ‎הגבוהים‎ ‎ב‎-150% ‎מהמקובל‎ ‎במשק‎.
‎- ‎כניסה‎ ‎כעובד‎/‎ת‎ ‎חברה‎ ‎מהיום‎ ‎הראשון‎. ‎הכניסה‎ ‎מקנה‎ ‎השתתפות‎ ‎בפעילויות‎ ‎גיבוש‎, ‎תרבות‎, ‎רווחה,‏‎ ‎חדר‎ ‎כושר‎ ‎ואף‎ ‎השתלבות‎ ‎במסלולי‎ ‎קידום‎ ‎ועתודות‎ ‎מקצועיות‎.
‎- ‎הסעות‎ ‎הלוך‎-‎ושוב‎ ‎מתחנת‎ ‎הרכבת‎ ‎קריית‎ ‎אריה‎ ‎פתח‎-‎תקווה‎.
‎- ‎סביבה‎ ‎תומכת‎, ‎מאתגרת‎ ‎ומתקדמת‎.
* העבודה בימים א' – ה', 8.5 שעות ביום.
דרישות התפקיד:ניסיון קודם בתפקידי שירות/תפעול - יתרון משמעותי.
תעודת בגרות מלאה - חובה.
יכולות סדר וארגון ברמה גבוה.
* מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:פקיד/ה, מנהל/ת משרד, בק אופיס
היקף המשרה:משרה מלאה

למפעל אלומיניום דרוש/ה נהג/ת ג'

לפני 1 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
למפעל אלומיניום במרכז דרוש/ה נהג/ת ג'.
* היקף משרה: מלאה, 5 ימים
* עבודה לטווח הארוך!
* תנאים טובים למתאימים/ות!
דרישות התפקיד:* בעל/ת רישיון ג' - חובה
* רצינות, אחריות.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז
תחומים:נהג ג', רכב כללי, נהג מעל 15 טון
היקף המשרה:משרה מלאה

עובד/ת למעבדה הארצית של מכבי שירותי בריאות

לפני 1 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
למעבדה הארצית של מכבי שירותי בריאות רחובות דרוש/ה עובד/ת מעבדה
דרישות התפקיד:B.Sc/ M.Sc במדעי החיים/ ביולוגיה/ ביוטכנולוגיה/מעבדנות רפואית/כימיה
תעודת הכרה במעמד - יתרון
ניסיון במעבדה קלינית - יתרון
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שפלה, ירושלים
תחומים:ביולוגיה, לבורנט, כימיה
היקף המשרה:משרה מלאה

Assoc Dir Leadership & Development

לפני 20 שעות
הגש/י מועמדות
Manage the robust rollout of Teva's global managerial programs (First/ Mid and Senior line managers): end-to-end accountability for the programs' deployment planning & execution
Responsibility for soliciting and gathering feedback from managerial programs to assess areas for adjustments or re-design as well as to extract common developmental themes for future development.
Re-design and/or align Teva programs, practices and tools based on evolving business needs
Design, develop & implement Teva Managers Development resources (e.g. Managerial Newsletter, First-Time Manager Zone)
Manage the implementation of Teva Managerial Principles
Manage the implementation of managerial feedback practices and tools (e.g. 360 Feedback)
Effectively work with HR colleagues across Teva globally to provide guidance re all managerial programs and resources alongside maintaining a network of partnerships
Conduct lessons learned processes aimed for constant enhancements of people practices & programs
Manage Teva Managers Development strategic suppliers and facilitators around the globe
Job Requirements:Relevant BA or Master degree
Minimum 6 years of experience in global L&D/OD/HR positions with at least 3 years in OD positions
Proven experience in managing global processes / programs
Being able to zoom into details, while leading at an enterprise level
Excellent communication skills
A strong team player
Ability to create and maintain high quality and long term relationship with stakeholders, colleagues and suppliers
Fluent verbal & written English
Required Experience:5-6 שנים
Locations:מרכז, שרון
Sub Categories:ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני
Job Scopes:משרה מלאה

שכר גבוה ושעות נוחות מתאים לך? שלח/י קו"ח!

לפני 1 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
מחפש/ת עבודה לטווח ארוך?? מחפש/ת עבודה באופן מיידי??
מעוניין/ת בעבודה בשעות נוחות וגמישות עם שכר מתגמל??? מקומך איתנו!!
לחברת עסקית באזור חיפה המשווקת חברת תקשורת מובילה בתחומה דרוש/ה נציג/ת שדרוגים טלפוניים לשיחות יוצאות מול לקוחות קיימים.
עם שכר גבוה - עד 50 ש"ח לשעה, תנאים סוציאליים מלאים, משמרות בוקר ללא סופ"ש!
מתאים גם לאמהות, סטודנטים/ות וחיילים משוחררים!
דרישות התפקיד:זמינות מיידית - חובה !!
ניסיון במכירות - יתרון
מוסר עבודה גבוה
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:חיפה, קריות
תחומים:טלמרקטינג, נציגי מכירות, מוכר / מוכרת
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית

למותג The Children's Place דרושים מנהלי משמרת

לפני 34 דקות
שלח קורות חייםהוסף לסל
ל The Children's Place, מותג בגדי הילדים והתינוקות מקבוצת פוקס, דרושים מנהלי משמרת.
במסגרת התפקיד: עמידה ביעדי מכירות, מתן שירות ללקוחות ואחריות על נראות ותפעול הסניף.
העבודה אצלנו במשמרות גמישות ובסביבה נעימה, אז בואו הצטרפו למותג אופנה מוביל לקטנטנים.
דרישות התפקיד:ניסיון קודם בתחום האופנה - יתרון.
נכונות לעבודה במשמרות.
שירותיות ואדיבות.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:מוכר / מוכרת, אחראי משמרת, מכירות פרונטלי
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות

מדריכים לצהרונים ת"א,הרצליה,חולון ופ"ת שכר גבוה!

לפני 4 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
מדריכים לצהרונים ת"א,הרצליה, גבעתיים, חולון, פ"ת שכר גבוה למתאימים !!
לרשת אפטר סקול חברת הדרכות הילדים הגדולה ביותר בישראל
דרושים/ות גננות/ מדריכים/ סייעות לצהרונים של החברה מיידי ולקראת שנת הלימודים תש"פ
בבתי הספר היסודיים וגני ילדים ב:
ת"א
הרצליה
גבעתיים
קרית אונו
פתח תקווה
חולון
צור יצחק
ראש העין
* העבודה מיידית עד סוף השנה
* שעות עבודה בבתי הספר - 12:45/13:30-16:00/16:30
* שעות עבודה בגנים 14:00-16:30/17:00
* 4-5 ימים בשבוע
שכר גבוה!
ליווי מקצועי
אפשרויות קידום לרכזים של רשת אפטר סקול
* המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.
דרישות התפקיד:* ניסיון בהדרכת ילדים חובה.
* תואר בחינוך- יתרון.
* עבודה בצהרונים/גנים/קייטנות בעבר- יתרון.
* זמינות בשעות הצהריים, ימים א’-ה’.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:הדרכה, גננים/ות, סייעים/ות
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית

מזכיר/ת מטה ברשת אופנה

לפני 3 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברה קמעונאית מצליחה בתחום האופנה דרושה מזכירה לתפקיד הכולל:
•מתן מענה טלפוני לסניפי הרשת
•ניהול יומן ופגישות למנהלים בכירים
•מתן מענה ותמיכה לסוגיות שירותיות מול ממשקים פנים-ארגוניים
המשרה בימים א'-ה' במשרדי החברה בתל אביב.
נא לציין צ"ש.
בין השעות 9:00-18:00, שעות נוספות לפי צורך
דרישות התפקיד:•רמת מקצועיות גבוהה
•יכולת התבטאות בע"פ
•יכולת התמודדות עם לחץ
•ידע במחשב ובתוכנות האופיס
•מוטיבציה ורצון לקידום
•רמת שירות גבוהה .
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שפלה
תחומים:מנהל/ת אדמינסטרטיבית, עוזר/ת אישי/ת, מנהל/ת משרד
היקף המשרה:משרה מלאה
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"מתחילת השנה גייסנו כ-90 עובדים חדשים באמצעות האתר לשלל תפקידים באל על, כולל דיילי אוויר וקרקע!" הגר, קליטה ותעסוקה אל על
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם