סינון משרות

בחירה מרובה »
איזורים
יש לסמן לפחות אפשרות אחת
חפש משרות
סקטור: השמה/כוח אדם
מספר עובדים: 501-1000
קרא עוד...

דרושים MGS HRO

Manpower היא זרוע של חברת ManpowerGroup העולמית. בזכות שנים של התמחות, התמקצעות וטוויית קשרים בשוק המקומי, משכילה Manpower Israel להתמודד בהצלחה עם תנאי התעסוקה המשתנים בארץ , זה כמה עשורים ברציפות. החברה מנהלת מערך גיוס בקשת רחבה של תחומים בארגונים המובילים בישראל ומעסיקה כ-50,000 עובדים בשנה, באמצעות עשרות סניפים ברחבי הארץ ומאות מומחים לתעסוקה ויועצי השמה מקצועיים. Manpower מחזיקה במאגר המשרות הגדול בישראל ופועלת בכל המגזרים על פי התמחויות. ניתן לעיין בכל המשרות באתר Manpower בכתובת- www.manpower.co.il

לחברת הייטק במת"מ חיפה דרוש/ה רכז/ת סורסינג

לפני 23 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברת הייטק מובילה במת’’מ חיפה דרוש/ה רכז/ת סורסינג (Talent Sourcer) לניהול והובלת תהליכי סורסינג ומקורות גיוס למשרות טכנולוגיות מגוונות.
במסגרת התפקיד:
• ניהול תהליכי סורסינג למשרות טכנולוגיות ופיתוח מאגרי מועמדים.
• מיפוי ואיתור מועמדים, תוך ממשק עם כלי סורסינג מתקדמים ופלטפורמות גיוס מגוונות ברשת החברתית (לינקדאין רקרויטר, קמפיינים, Facebook ועוד).
• בניית תהליך Engagement עם מועמדים פסיביים ואקטיביים וקידומם בתהליכי הגיוס.
• עבודה בממשקים צמודים למול מנהלים מגייסים ופונקציות משאבי אנוש בארגון.
• ייזום רעיונות יצירתיים ופיתוח מקורות גיוס חדישים לאיתור וגיוס מועמדים מתאימים.
דרישות התפקיד:• השכלה: תואר ראשון- חובה
• ניסיון קודם בגיוס טכנולוגי של 1-2 שנים בגיוס טכנולוגי או סורסינג (ניתן גם מחברות השמה / בתי תוכנה)- חובה
• שליטה טובה בעבודה עם מערכת ה- LinkedIn- חובה
• ניסיון בעבודה עם כלי סורסינג תומכים לשיפור איכות תהליך הסורסינג- יתרון
• המשרה מתאימה למועמדים בעלי הבנה טכנולוגית גבוהה ותשוקה לעולם הסורסינג כחלק מארגון הייטק גלובלי הנמצא בחוד החנית.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:שרון, צפון
תחומים:רכזי גיוס, מאבחנים, רכז/ת משאבי אנוש
היקף המשרה:משרה מלאה

מנהל/ת מרכז שירות ותפעול לחברת הייטק בקריות

22/10/2019
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברת הייטק ביטחונית בקריות דרוש/ה מנהל/ת מרכז שירות ותפעול בתחומי לוגיסטיקה ותשתיות.
במסגרת התפקיד:
• אחריות על ניהול והובלת מרכז שירות בתחומי לוגיסטיקה ותשתיות.
• ניהול אישי ומקצועי של צוות המורכב מ- 8 נציגים, אחראי ידע ובקרת איכות.
• אחריות מלאה על בקרה שוטפת אחר עמידה ביעדים.
• בקרה אחר קידום הטיפול בכלל קריאות השירות עד לסגירתן.
• מתן מענה למצבים משתנים במרכז השירות ומתן ייעוץ/אסקלציה לנציגי השירות ואחראי הידע והדרכה.
• ניתוח מידע, הכנת דוח"ות ושיקוף נתונים לבעלי העניין בארגון.
• שותפות מלאה בפיתוח, בנייה והקמת הפעילות מאפס.
• שיפור וייעול תהליכים ושיטות עבודה בצורה מתמשכת.
• עבודה בשיתופי פעולה מגוונים, תוך הנעת גורמים מקצועיים בארגון וקבלני משנה חיצוניים.
דרישות התפקיד:• השכלה אקדמאית- חובה (תעשייה וניהול / לוגיסטיקה / מנהל עסקים - יתרון)
• ניסיון של לפחות שנה בניהול מרכז שירות טלפוני או מרכז שירות מקצועי/תפעולי- חובה
• ניסיון בניהול ישיר והובלת צוות של לפחות 7 עובדים- חובה
• ניסיון בהגדרת תכניות עבודה לשיפור ביצועים בתחומי השירות- חובה
• שליטה טובה מאוד בעבודה עם כלי OFFICE (לרבות אקסל ופאוור-פוינט).
• תודעת שירות גבוהה, אסרטיביות, יצירתיות ויכולת פתרון קונפליקטים.
• יכולת עבודה תחת לחץ בסביבה דינמית ומרובת משימות.
• יכולת הבעה גבוהה בעל פה ובכתב.
• זמינות לעבודה במשרה מלאה.
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:שרון, צפון
תחומים:מנהל/ת מוקד, מנהל צוות
היקף המשרה:משרה מלאה
* המשרות באתר מיועדות לכל, ללא הבדל מין וגיל
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"לגיוס בהיקפים גדולים אנו מפרסמים קודם בפורטל דרושים!"הגר, מנהלת משאבי אנוש ToysRus
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם