חפש משרות
סקטור: השמה/כוח אדם
מספר עובדים: 101-500
כתובת: תל אביב יפו, ישראל
קרא עוד...

דרושים אורטל-משאבי אנוש

למה לחפש עבודה כשאפשר למצוא? אורטל ולעבודה! *********************************************************************************** כשמחפשים עבודה רוצים לעשות את זה קצר ומדויק. *אנחנו באורטל, כחברה מובילה בתחומה, עם למעלה מ-30 שנות ניסיון ואלפי השמות עובדים מוצלחות בחברות המובלות במשק, נדאג שגם במקרה שלך התהליך יהיה מקצועי, יעיל, מהיר ו...בחינם! * הצוותים המקצועיים בסניפים ובמרכזי ההשמה שלנו ברחבי הארץ מקושרים לחברות הגדולות בארץ, ומהווים שותפים למהלכי גיוס העובדים בהן. יועצי ההשמה שלנו ילוו אותך בכל תהליך מציאת העבודה, במטרה למצוא את המשרה המתאימה לך ביותר. * כחברה אמינה בעלת מוניטין רב שנים, חברת אורטל משאבי אנוש מוסמכת ע"י מכון התקנים הישראלי בהתאם לדרישות תקן איכות ISO9001/2000. כמו כן, החברה נבדקה ונסקרה ע"י המכון לבקרת איכות (IQC) למבדק החברתי (SMETA) וכן נושאת את אות "חותם אמינות Premium" של חברת דן&ברדסטריט. * אז לפני שמתחילים לחפש ולחפש, פונים אלינו ופשוט מוצאים. אורטל ולעבודה!
הטבות לעובדים
  • אירועי חברה
  • בונוסים
  • ימי כיף
  • בקרבת רכבת
עובדים מספרים
קורל - מועמדת


מכתב תודה ממועמדת שמצאנו לה עבודה
אלי - מועמד


מכתב תודה ממועמד שמצאנו לו עבודה
יעקב - מועמד


מכתב תודה ממועמד שמצאנו לו עבודה

לא נמצאו משרות פעילות עבור אורטל-משאבי אנוש

אנא נסו לשנות את מאפייני החיפוש
משרות נוספות שעשויות לעניין אותך

Online Product Manager

לפני 7 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
(An online regulated broker, located in Hertzlia Pituach, Online Product Manager (WebTrader
As a Product manager , you will be responsible for:
• Product management of the online products, responsible for defining and implementing the relevant products Roadmap in, writing PRDs (product requirements documents) and User stories.
• Defining the product interfaces and user experiences (UI, UX) of the front and back end users.
• Providing support throughout all the product’s development stages, up to its launch, while working jointly with the product developers.
• Working with B2C and B2B partners in defining the product requirements and collecting business needs.
• Conduct competitive intelligence research and identify market opportunities in the online trading domain.
• Constant monitoring of new product developments, as well as developments in the world of online and online trading.
Job Requirements:• A bachelor’s degree in computer science (or similar) / engineering / marketing.
• Good understanding and knowledge of the financial markets/forex – A Must
• Knowledgeable in the world of online trading - an advantage
• At least 2 years of experience as a product manager in online company or mobile companies.
• High analytical skills with ability to generate KPIs, track them and optimize
• Business / marketing oriented
• Product management abilities – Able to work with numerous interfaces, matrix management, amicable assertiveness
• Background / experienced in Internet and mobile technologies.
• High analytical skills, business / marketing oriented.
• English at a very good level, including verbal expression abilities
• Proactive, demonstrating autonomy and accountability
• Team Player with the ability to Lead by Example
Required Experience:5-6 שנים
Locations:מרכז, שרון
Sub Categories:מנהל מוצר
Job Scopes:משרה מלאה

נציגי /ות שירות טכני - בקריית שמונה

לפני 8 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
בואו לעבוד בבזק ותהנו משכר, בונוסים, הטבות מתנות ותנאים מצוינים של עובדי בזק
מהיום ניתן לעשות מבדק התאמה במהירות ובנוחות בלי לצאת מהבית!
אז בואו לגלות את מה שהעובדים שלנו כבר יודעים- הכי טוב בבזק
דרישות התפקיד:שליטה בסביבת אינטרנט ומערכות הפעלה
מודעות גבוהה לשרות ומכוונות למכירה
יתרון לדוברי שפות
עבודה במשמרות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות תענינה!
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:צפון
תחומים:תמיכה טכנית, מוקדנים, מנהלי תיקי לקוחות
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות

לשטראוס דרוש/ה מזכיר/ה - החלפה לחל"ד- אתר שוהם

לפני 11 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית, תוך אחריות על ניהול היומן, הפקת דוחות מכירה ותפעול כלל המשימות האדמיניסטרטיביות במרחב.
תחומי אחריות:
- מתן תמיכת back office ותפעול התקשורת מול נציגי המכירות בשטח.
- תפעול כנסים ואירועים במרחב
- תיעוד ועדכון הנוכחות של כלל עובדי המרחב וניהול הקשר מול חברות כ"א.
דרישות התפקיד:ניסיון של 3 שנים בעבודה אדמיניסטרטיבית - חובה
שליטה מלאה בכל תוכנות Offic, בדגש על Excel ו-PP- חובה
בגרות מלאה- חובה, תואר ראשון יהווה יתרון
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שרון
תחומים:מנהל/ת אדמינסטרטיבית, מזכיר/ה בכיר/ה, בק אופיס
היקף המשרה:משרה זמנית
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
במידה ותוך מספר דקות לא קיבלתם את אימייל איפוס הסיסמה יש לבדוק בתיבת הספאם / דואר זבל בחשבון האימייל שלכם.
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"מתחילת השנה גייסנו כ-90 עובדים חדשים באמצעות האתר לשלל תפקידים באל על, כולל דיילי אוויר וקרקע!" הגר, קליטה ותעסוקה אל על
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם