חפש משרות
סקטור: שירותים
מספר עובדים: 51-100
כתובת: אלפי מנשה
קרא עוד...

דרושים הרמתי (ל.ה) בע"מ

חברת הרמתי ניהול ופיקוח בע"מ מתמחה בניהול, תיאום ופיקוח של פרויקטים מורכבים ומגוונים בתחום הבניה. החברה מתמחה בהקמת משרדים, בשיפוץ מבנים מאוכלסים, הקמת מוקדי שרות לקוחות, מרכזים עסקיים, מתחמי מסחר, בניה פרטית. למגורים והנגשת מבני ציבור. החברה נוסדה בשנת 2009 ע"י ליאור הרמתי, כיום מנכ"ל החברה. לחברה ניסיון רב ומוניטין בניהול פרויקטים עבור חברות מובילות בתחום הבנקאות והתקשורת. ‏בין לקוחותינו: בנק הפועלים, חברת בזק ומשטרת ישראל. צוותי החברה מיומנים ומכווני מטרה לביצוע הפרויקטים, על כל שלביהם, החל משלב התכנון, ועד שלב הגימור והאבזור, תוך הקפדה על סטנדרט ביצוע גבוה ואיכותי תוך עמידה בהתחייבויות לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. ניהול ופיקוח פרויקטים לחברות "מקצה לקצה" תכנון רעיוני של הפרוייקט לפי דרישת הלקוח תאום תכנון מפורט מול יועצים מקצועיים בנייה וניהול תקציב לפרוייקט מול יועצים ולקוח הפקת מכרזים לספקים ולקבלנים ניהול ופיקוח צמודים בשטח. תאום בין כל המערכות וגופי הביצוע בפרוייקט. בקרת איכות לפני מסירה ללקוח. מאפייני התמחות וביצוע: רמה מקצועית גבוהה וידע טכנולוגי נרחב. סטנדרטים גבוהים בביצוע, בעיצוב ובגמר. הקפדה על רמת בטיחות גבוהה. עמידה קפדנית בלוחות זמנים ובמסגרת תקציב הלקוח. ערכים מובילים: ראיה רחבה של צרכי הלקוח ורמת שירות גבוהה. אמינות. תקשורת טובה ויחסי אנוש. חדשנות ויצירתיות.
הטבות לעובדים
  • פינות קפה
  • כרטיסי הטבות
  • ימי חופש
  • חניה
  • אירועי חברה

חשב את זמן הנסיעה שלך לעבודה

חשב מסלול

לא נמצאו משרות פעילות עבור הרמתי (ל.ה) בע"מ

אנא נסו לשנות את מאפייני החיפוש
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
במידה ותוך מספר דקות לא קיבלתם את אימייל איפוס הסיסמה יש לבדוק בתיבת הספאם / דואר זבל בחשבון האימייל שלכם.
משרות נוספות שעשויות לעניין אותך

NESPRESSO מגייסת מומחי/ות קפה לסניפי ת"א!

לפני 3 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
חברת נספרסו הבינלאומית, דרושים/ות מומחי/ות קפה לשירות הפרונטאלי בלחנויות הבוטיק תל אביב !
אצלנו תקבלו את כל ההכשרה והכלים!
בואו לעבוד באווירה בינלאומית ואקסקלוסיבית ולהעניק ללקוחותינו את חווית הקפה האולטימטיבית: בחירת תערובות וייעוץ לחברי נספרסו.
אנו מציעים תנאים סוציאליים מלאים, ארוחות מסובסדות, אווירה צעירה ודינמית, בונוסים, חדר כושר מסובסד ועוד עוד!
דרישות התפקיד:ייצוגיות.
אוריינטציה שירותית גבוהה.
כושר ביטוי ברמה גבוהה.
עבודה בתנאי לחץ.
גמישות מבחינת משמרות.
נכונות לעבודה לטווח ארוך.
אנגלית ברמה טובה.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז
תחומים:שירות לקוחות, נציגי מכירות, נציגים פרונטליים
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות

Assoc Dir Leadership & Development

לפני 20 שעות
הגש/י מועמדות
Manage the robust rollout of Teva's global managerial programs (First/ Mid and Senior line managers): end-to-end accountability for the programs' deployment planning & execution
Responsibility for soliciting and gathering feedback from managerial programs to assess areas for adjustments or re-design as well as to extract common developmental themes for future development.
Re-design and/or align Teva programs, practices and tools based on evolving business needs
Design, develop & implement Teva Managers Development resources (e.g. Managerial Newsletter, First-Time Manager Zone)
Manage the implementation of Teva Managerial Principles
Manage the implementation of managerial feedback practices and tools (e.g. 360 Feedback)
Effectively work with HR colleagues across Teva globally to provide guidance re all managerial programs and resources alongside maintaining a network of partnerships
Conduct lessons learned processes aimed for constant enhancements of people practices & programs
Manage Teva Managers Development strategic suppliers and facilitators around the globe
Job Requirements:Relevant BA or Master degree
Minimum 6 years of experience in global L&D/OD/HR positions with at least 3 years in OD positions
Proven experience in managing global processes / programs
Being able to zoom into details, while leading at an enterprise level
Excellent communication skills
A strong team player
Ability to create and maintain high quality and long term relationship with stakeholders, colleagues and suppliers
Fluent verbal & written English
Required Experience:5-6 שנים
Locations:מרכז, שרון
Sub Categories:ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני
Job Scopes:משרה מלאה

תמיכה טכנית - IP VPN בלקוחות עיסקיים - בראשל"צ

לפני 23 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
באו להתעסק עם ה TOP של הציוד והטכנולוגיה בעולם התקשורת, ושל החברות המובילות והגדולות בישראל. התפקיד כולל :
מתן מענה טלפוני ותמיכה בתקלות ,התקנות וייעוץ ללקוחות העסקיים של בזק בתחום ה . IP VPN.
תמיכה בטכנאי החברה.
ביצוע מכירה והרחבת שירותים בעת תהליך התמיכה.
דרישות התפקיד:ידע וכישורים נדרשים

הכרת נתבים ופרוטוקולים בעולם ה IP-
הכרות עם פתרונות VOIP- יתרון.
הכרות עם פתרון קד אסטריקס.
. תעודות סיסקו CCNA – יתרון
נסיון בעבודה במוקד שירות – יתרון.
ידע במחשבים, אינטרנט, מערכות הפעלה, יתרון לידע ברשתות.
תודעת שירות גבוהה, ומכוונות לאנשים.
עברית ברמה טובה מאוד- דיבור, קריאה וכתיבה.
אנגלית טכנית – רמה טובה..
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות תיעננה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שפלה
תחומים:תמיכה, תשתיות, תקשורת / שו"ב
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות

מדריכים לצהרונים ת"א,הרצליה,חולון ופ"ת שכר גבוה!

לפני 3 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
מדריכים לצהרונים ת"א,הרצליה, גבעתיים, חולון, פ"ת שכר גבוה למתאימים !!
לרשת אפטר סקול חברת הדרכות הילדים הגדולה ביותר בישראל
דרושים/ות גננות/ מדריכים/ סייעות לצהרונים של החברה מיידי ולקראת שנת הלימודים תש"פ
בבתי הספר היסודיים וגני ילדים ב:
ת"א
הרצליה
גבעתיים
קרית אונו
פתח תקווה
חולון
צור יצחק
ראש העין
* העבודה מיידית עד סוף השנה
* שעות עבודה בבתי הספר - 12:45/13:30-16:00/16:30
* שעות עבודה בגנים 14:00-16:30/17:00
* 4-5 ימים בשבוע
שכר גבוה!
ליווי מקצועי
אפשרויות קידום לרכזים של רשת אפטר סקול
* המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.
דרישות התפקיד:* ניסיון בהדרכת ילדים חובה.
* תואר בחינוך- יתרון.
* עבודה בצהרונים/גנים/קייטנות בעבר- יתרון.
* זמינות בשעות הצהריים, ימים א’-ה’.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:הדרכה, גננים/ות, סייעים/ות
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית

לבנק הפועלים דרושים יועצי משכנתאות מנוסים!

לפני 2 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
בואו לעשות מסלול קריירה מקצועי בבנק הפועלים ותיהנו מאופק התפתחותי והטבות בלעדיות!!
התפקיד כולל:
מתן ייעוץ פיננסי ללקוחות בתחום המשכנתאות,
הכנה וכתיבת בקשות אשראי (חיתום), פתיחת תיקי משכנתאות, גיוס לקוחות חדשים, ליווי לקוחות בתהליך עד לרגע סגירת העסקה, פגישות פרונטאליות, אחריות על מכירת משכנתא ללקוחות ועוד.
התעדכנות באופן שוטף בשינויים בתחום לרבות רגולציה,תקנות ונהלים.
אחריות על קשרים עם גורמים מפנים,פנים וחוץ בנקאים.
תנאי המשרה:
-משרה מלאה, חמישה ימים בשבוע, 08:00-16:00 בימים שני ו-רביעי עד שעות הערב (בערך 19:30).
-7,800 ₪ ברוטו לבוגרי תואר ראשון, כולל אחזקת רכב ותוספת בגין 8 ימים ארוכים בחודש.
-8,100 ₪ ברוטו לבוגרי תואר שני, כולל אחזקת רכב ותוספת בגין 8 ימים ארוכים בחודש.
*תשלום הטבות נוספות: ביגוד, משכורת י"ג, דמי הבראה, תשלום ילדים ומעונות לזכאים, קרן השתלמות,
בונוס בהתאם להחלטת הבנק,
-מענק התמדה חד פעמי של כ 6,000 ש"ח ברוטו ב2 פעימות.
-הקליטה כעובדי בנק מהיום הראשון.
דרישות התפקיד:את מי אנחנו מחפשים?
בוגרי תואר ראשון- יתרון לבעלי תואר ראשון בתחום הפיננסיים/ מנע"ס.
ידע וניסיון מוכח בתחום ייעוץ משכנתאות ושוק הנדל"ן.
תודעת שירות ברמה גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
יכולת שכנוע וניהול מו"מ מול לקוחות.
יכולת עבודה תחת לחץ.
יכולת למידה וכושר ניתוח.
יכולות אנליטיות.
יכולת עבודה עצמאית, אחריות, יוזמה והנעת תהליכים.
*יש לציין את שם המשרה ומס' ת.ז
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, דרום, יהודה ושומרון
תחומים:יועץ משכנתאות, בנקאות כללי
היקף המשרה:משרה מלאה
דרישות חובה
האם הנך בעל/ת תואר אקדמאי?
שימו לב: לא ניתן לשלוח קורות חיים למשרה זו ללא אישור דרישות החובה

מגדל מגייסת נציג מכירות טלפוני ביטוח רכב חדשים

לפני 4 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
מגדל ביטוח שבפ"ת מגייסת נציג/ת מכירות טלפוני ביטוח רכב חדשים
- יצירת קשר עם לקוחות חדשים שמופנים מסוכנויות רכב וכן עובדי החברה
- עבודות מול ספקים וסוכנויות משנה וניהול קשרי העבודה עימם
- עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים
- עמידה ויעדי מכירות, סביבת עבודה דינאמית ומאתגרת

*** משרה פונה לנשים וגברים כאחד ***
דרישות התפקיד:- ניסיון במכירות
- יכולת עבודה תחת לחץ ויכולות טיפול במספר רב של משימות במקביל (multitasking)
- ניסיון במכירות טלפוניות חובה
- תחרותיות, השגיות ומכוונות מכירתית
- יכולת עבודה עצמאית וראש גדול

* מגדל מעודדת העסקת אנשים עם מוגבלויות ומנגישה את סביבת העבודה לצרכיהם/ן
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:טלמרקטינג, מתאמי פגישות
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית

דרוש/ה ראש צוות במוקד שירות ומכירה בלוד

לפני 3 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברת שירות הגדולה ביותר בארץ הממוקמת באיזור לוד דרוש/ה
מנהל/ת צוות שירות ומכירה אשר משמש/ת כמנהלם האישי של כ-15 נציגי שירות ומכירה:
פיקוח ובקרה על רמת השירות ומקצועיות הנציגים.
ביצוע הקשבות ומתן משוב.
ביצוע שיחות חתך/חניכה/נהלים לנציגים.
עמידה ביעדי הצוות והמוקד.
הנעה למכירות.
ביצוע קליטה והדרכה לנציגי שירות.
ביצוע ישיבות צוות.
ביצוע תדריכי בוקר.
ביצוע שיחות מנהל
דרישות התפקיד:תואר ראשון- עדיפות
ניסיון כראש צוות במוקד טלפוני שירות ומכירה- חובה
בעל/ת יחסי אנוש מצוינים.
יכולת עבודה בצוות.
יכולת הנהגה והובלה.
אורנטצייה שירותית ומכירתית.
יכולת עמידה בלחץ.
יכולת הדרכה מוכחת
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שפלה
תחומים:אחמ"ש, מנהל/ת מוקד, מנהל צוות
היקף המשרה:משרה מלאה

מנהלי תיקי לקוחות פיננסים!

לפני 21 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
חברה פיננסית (מסחר חוץ בורסאי) בר"ג מחפשת נציגי ריטנשיין אלופים עם ניסיון
לעבודה מול 3 ברנדים מוצלחים ומוכרים עם ביקורות טובות העבודה על לידים חמים - אנחנו מייצרים טראפיק IN HOUSE
תצטרף/י לצוות איכותי בחברה בת 6 שנות ניסיון בתעשייה!
תנאים מעולים – בסיס גבוה + בונוסים גבוהים!
פוטנציאל שכר מטורף!!
חובה אנגלית ברמה גבוהה/ספרדית/גרמנית

An international financial company - is hiring experienced and talented - Retention Agent
the company is located in ramat gan
in 6 years we build 4 successful brands, grew to 100+ employees, 5 Teams
our own network - to get you the best leads.
we will provide with high base salary for experienced and talented and great bonuses
we take good care of our employees - gifts, competition within the teams, flight, happy hour, lunch every Thursday
Job Requirements:ניסיון קודם בניהול תיקי לקוחות פיננסים ( חוץ בורסאי) ריטנשן
ניהול פורטפוליו בינוני גדול
יכולת הגעה ליעדים (נכונות ל250K על בסיס חודשי לפחות)
אנגלית/גרמנית ספרדית/ ערבית - לפחות אחת מהשפות ברמת שפת אם

Experience in sales of retention
Managing big portfolios
Aiming for at least 250K on monthly basis
High level of English /geram/spanish/arabic
Required Experience:1-2 שנים
Locations:מרכז, שרון
Sub Categories:מנהל תיקי לקוחות, אנשי מכירות, מכירות בינלאומיות
Job Scopes:משרה מלאה

דרוש/ה תוכניתן/ית Datastage

לפני 23 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
פיתוח תהליכי ETL ב Data Stage 11.5 מול בסיס נתונים Oracle 12c .
עבודה במערכת קריטית תפעולית המשרתת את חדרי עסקות.
עבודה כחלק מצוות מפתחים.
עבודה מול מנתחי מערכות מידע, מנתחים עסקיים ומשתמשים.
דרישות התפקיד:*ניסיון של 3 שנים מינימום ב Data Stage- חובה
*ניסיון ב Data Stage Server - יתרון
*ניסיון עם בסיס נתונים Oracle- חובה
*היכרות עם תוכנות לתזמון מהלכים- יתרון
*אנגלית טובה קריאה, כתיבה ודיבור- יתרון
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:ETL, BI
היקף המשרה:משרה מלאה

אסרטיבי/ת ומכירתי/ת- המקומך איתנו ב-Cal!

לפני 3 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
דרושים /ות נציגים /ות מכירה במוקד CAL באשדוד
התפקיד כולל לידים קרים וחמים ללקוחות במכירות פיננסיות.
העבודה במוקד חם, משפחתי ובעל אווירה תוססת עם תחרויות ופרסים.
קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון.
הכשרה מלאה על חשבון החברה.
נופש חברה אחת לשנה.
ארוחות מסובסדות.
אפשרויות קידום נרחבות ועוד המון הטבות מעולות!
דרישות התפקיד:ניסיון במכירות- יתרון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:שפלה, דרום
תחומים:טלמרקטינג, מנהל תיקי לקוחות, נציגי מכירות
היקף המשרה:משרה מלאה, משמרות
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
""מקור הגיוס המוביל של חברת MATRIX לגיוס עובדים לטווח הארוך""matrix cv center
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם