מדריך חיפוש עובדים: כל הדרכים למציאת עובדים

תהליך חיפוש עובדים הינו תהליך ארוך, מסורבל ובהרבה מקרים מתסכל. ישנן אפשרויות רבות לחיפוש עובדים כאשר כל אחת מהן מתרכזת בצורך אחר




 

 

לפני שאתם מחליטים על הדרך הנכונה עבורכם לחפש עובדים, כדאי שתשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

 

1.   האם איוש המשרה דחוף ומוגבל בזמן?

2.   האם מדובר בגיוס עובד בודד או שמא מדובר בגיוס של מספר אנשים?

3.   עד כמה המשרה מצריכה כישורים מקצועיים ייחודיים?

4.   האם יש לכם יכולת סינון קורות חיים/ביצוע ראיונות עבודה וכל הקשור לתהליך חיפוש עובדים.

 

מחפש עובדים?

 

 

עכשיו כשהתשובה בידיכם, נציג בפניכם את האופציות המתאימות לכם:

 

פרסום – זוהי התשובה שלכם לשאלות 1 ו- 2. אנחנו מאמינים שלוח דרושים הוא חברו הטוב ביותר של מחפש העבודה והמעסיק ולכן איוש מהיר של משרה, מתחיל בפרסום בלוח דרושים או באפליקציית ג'ובים, תלוי במשרה. לגיוס מהיר, ללא צורך בקו"ח – ניתן לפרסם באפליקציית ג'ובים שמנתבת את המשרות גם לפי אזורים. איוש משרה מהירה ודחופה מומלץ לפרסם בדרושים plus או ב'משרה חמה'. חשיפת המשרה לקהל רחב בזמן קצר תוביל לקבלת כמות רבה של קורות חיים.

 

דיוור מפולח – הפתרון שלכם לשאלה מס' 3. יש לכם אפשרות נהדרת לפנות לאנשים בעלי כישורים מיוחדים או תפקיד מבוקש אשר נמצא במחסור של הון אנושי. דיוור זה פונה לקהילה הכוללת גם עובדים בתחום, שניתן 'לפתות' אותם בהצעות עבודה אטרקטיביות.

 

דרושים Match  - כדי לאפשר לכם להתרכז בליבת הפעילות שלכם, השקנו את דרושים match. בשירות זה מומחי הגיוס שלנו מבצעים עבורכם את המיון, האבחון וראיון טלפוני מעמיק. השירות חוסך לכם זמן ובמקביל מאפשר לכם מעורבות בנקודת הזמן הרלוונטית להמשך תהליך הגיוס. זהו ללא ספק השירות המתאים עבור אלו מכם שחיפשו תשובה לשאלה 4.

 

 אצלנו זה לא יכול לקרות...       

 


         

 

קרדיט תמונות: shutterstock