תקנון האתר

תקנון דרושים IL

 

ברוכים הבאים לאתר האינטרנט "דרושים IL" הפועל תחת הכתובת www.drushim.co.il (להלן: "האתר" או "דרושים IL"). דרושים IL הינו לוח דרושים מקוון, המאפשר למעסיקים שונים לפרסם מודעות דרושים, ובמקביל מאפשר למועמדים להציג ולהציע את מועמדותם אל אותן משרות, באמצעות הממשק של האתר.

דרושים IL מופעל ומנוהל באמצעות חברת שקנאי נט בע"מ, ת.ד. 8500, נתניה  (להלן: "בעלת האתר" או "החברה"). מסמכים מחייבים.

 

תקנון זה ("תקנון האתר"), מדיניות הפרטיות הזמינה  ("מדיניות  הפרטיות") ועבור משתמשים רשומים שהם מעסיקים הסכם מעסיקים ("הסכם מעסיקים") והתנאים הנוספים כפי שנגדיר למטה (כולם ביחד "תנאי השימוש"), מסדירים את תנאי השימוש באתר והשירותים הנגישים באמצעותו ("השירותים"). כל העושה או מנסה לעשות שימוש באתר או מי מהשירותים ("משתמש"), מתחייב לפעול לפיהם ומאשר כי החברה תפעל לפיהם. על כן, בטרם השימוש באתר, הנכם מתבקשים לקרוא היטב את תנאי השימוש ולפעול לפיהם. ככל ואינכם מסכימים עם אחד מתנאי התקנון, הנכם מתבקשים שלא לעשות כל שימוש באתר או בשירותים המוצעים בו. החברה עומדת בדין החל עליה מכוח חוק שוויון הזדמנויות בעבודה, ה'תשמ"ח-1988 אך האתר יאפשר למשתמשים לדווח על כל תוכן מפלה ו/או פוגעני והאתר על פי שיקול דעתו הבלעדי יוכל להסיר את המודעה ו/או לפנות למעסיק שפרסם אותה כדי שיתקנה או יסירה בהתאם להוראות חוק זה או כל דין אחר. ליצירת קשר contactus@drushim.co.il או בצור קשר בעמוד הבית https://www.drushim.co.il/contactus.aspx.

 

 

עבור משתמשים שהם גורמים המעוניינים לפרסם משרות באתר או לקבל לידיהם פרטים אודות משתמשים אחרים (להלן: "מעסיק") חלים גם תנאים הזמינים ("הסכם המעסיקים")  בקישור זה והזמנת העבודה איתם ("הזמנת העבודה") (יחד "תנאי המעסיקים") והם יחשבו חלק מתנאי השימוש עבורם. אם אתה מעסיק, עליך לקרוא בעיון גם את הסכם המעסיקים הנמצא. אין מתחולת הסכם המעסיקים על מעסיקים לגרוע מהחלת תקנון האתר זה ולצד מדיניות הפרטיות של האתר כפי שמופיע בהמשך. ככל שאתה מעסיק המעוניין לפרסם מודעת דרושים באתר ו/או ככל וברצונך לעשות שימוש מסחרי אחר כלשהו, אנא פנה אלינו על ידי הקלקה על הקישור הזה. 

 

האתר עשוי לכלול בנוסף גם כללים והנחיות ספציפיות ו/או שונות בקשר לפעילות, שירותים ו/או מוצרים מסוימים של האתר ("תנאים נוספים")  אלא אם נאמר מפורשות אחרת בתנאים הנוספים לא יהיה בהם כדי לגרוע מזכויות החברה לפי יתר תנאי השימוש אלא רק להוסיף עליהם ולא יהיה בהם כדי לגרוע מחובות המשתמשים לפני תנאי השימוש, אלא רק להוסיף עליהם. כל ניסיון לעשות שימוש באתר מהווה אף הסכמה לתנאים הנוספים.

 

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתנאי השימוש מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

 

האתר מייחס חשיבות רבה לתקנון זה, המהווה הסכם בין האתר לבין המשתמשים. כל משתמש מתחייב לפעול לפיו ולפי הוראות כל דין. בכל מקרה של הפרת התקנון או הדין, שומר האתר על זכותו לנקוט בצעדים משפטיים או אחרים כנגד המפר ו/או מי מטעמו.

 

האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות ו/או לעדכן את הוראות תקנון זה בהתאם לשיקול דעתו ולשינויים שיתרחשו באתר. אנו ממליצים לשוב ולעיין בתקנון זה מעת לעת. על תאריך העדכון האחרון של התקנון תוכלו ללמוד בתחתית התקנון.

 

השימוש בדרושים IL

דרושים IL מאפשר בין היתר למשתמשים רשומים בו לחפש הצעות עבודה ולהציע את מועמדותם למשרות אלה על ידי שליחת קבצי קורות חיים באמצעות האתר. האתר מאפשר למעסיקים שהם משתמשים רשומים לקבל קורות חיים של משתמשים. 

 

כל שימוש באתר אסור פרט לשימושים המותרים המתוארים בתקנון האתר.

 

לתשומת ליבכם, כלל המשרות המתפרסמות באתר מיועדות לכל הגילאים, המינים, המגזרים, הדתות והמגדרים. זאת, גם אם נאמר אחרת בגוף המודעה.

 

השימוש באתר מותר ומיועד לצרכים אישיים ופרטיים בלבד, דהיינו לצורך הגשת מועמדות במענה להצעת עבודה, ולא לכל שימוש מסחרי או אחר (פרט למעסיקים שהם משתמשים רשומים, להם מותר לעשות שימוש אישי בכפוף לתנאי השימוש ולהסכם המעסיקים).

 

זוהי אחריותך להגן על סיסמאות ושמות משתמש שבהם אתה עושה שימוש בגישה לאתר ולהודיע לחברה מייד אם אתה יודע או חושד כי סודיות פרטים אלו התערערה. אתה האחראי הבלעדי לשמירת הסיסמה ושם המשתמש שלך של האתר ולא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה ביחס לאחריות זו.

 

עליך קיימת אחריות אישית להשתמש באמצעי ביטחון כדוגמת תוכנת אנטי וירוס, הגדרות ביטחון לדפדפן הרשת, הימנעות משימוש בתוכנות ממקור לא מוכר וכו' וזאת על מנת לצמצם את הסיכון של חשיפת המידע האישי לצדדים שלישיים בלתי מורשים.

 

חל איסור ברור ומפורש לנצל את האתר ו/או את תכניו ו/או את האפשרויות שבו ו/או את מודעות הדרושים ו/או מידע אודות מעסיקים ו/או מועמדים ו/או לרבות השירותים, המוצרים, הטקסטים, במודעות הדרושים, בעיצוב האתר, בעימודו, הצגת המידע וסידורו, המודעות הנשלחים על ידי בעלת האתר לרבות סיווג, סידור וההצגה של המידע והמודעות המופיעים באתר, בגרפיקה, בצילומים, באיורים, בלוגו האתר, בשם האתר, בדומיין שלו, במידע הטכנולוגי הדרוש להפעלתו, ביישומים, קודי המחשב, הדפים המקוונים באתר, ממצאים, נתונים ותוצאות מחקרו/או כל חומר אחר הכלול בו ("תוכן האתר") לשם שליחת הודעות או דואר פרסומי ו/או מסחרי או לשם פנייה למעסיקים ו/או למועמדים בהצעות מסחריות כלשהן.

 

חל איסור מפורש לבצע ו/או לנקוט בכל פעולה מסחרית ו/או פעולה שיש בה כדי לזכות ביתרון מסחרי כלשהו לרבות קידום, שיווק ופרסום של עסקים וגופים מסחריים. פנייה מסחרית שכזאת מהווה הפרה חמורה של תקנון זה, הגורמת לאתר ולבעליו נזקים כלכליים ותגרור נקיטה בצעדים משפטיים ומבלי לגרוע מכל סעד משפטי כאמור, המשתמש באתר מודע לכך כי כל הפרה של סעיף ‎15 זה יביא לתשלום מצד המשתמש המפר של פיצוי קבוע ומוסכם מראש בגובה חמישים ש"ח עבור כל הפרה ללא כל צורך בהוכחת נזק.

 

כמו כן, חל איסור לחדור לאתר ו/או לשרת ו/או לכל חומר או לקבצי מחשב בו שלא כדין ו/או ללקט ממנו מידע באמצעות תוכנות אוטומטיות או כל יישום דומה ו/או לנצל את האתר לצורך הפעלת או שליחת וירוס, תוכנות עוינות או כל יישום אחר, ידני או אוטומטי, העלולים להזיק לאתר ו/או לצדדים שלישיים או למנוע מהם לעשות שימוש סביר באתר. כל שינוי, הנדסה חוזרת או עדכון של כל חלק באתר זה אסורים.

 

האתר רשאי להסיר כל מידע ו/או תוכן ו/או להימנע מפרסומו בשלמותו או בחלקו, בכל עת, לפי שיקול דעתו וללא מתן הודעה מראש או נימוק.

 

הרשמה לאתר

על מנת לעשות שימוש בסיסי האתר, כגון חיפוש משרות רלוונטיות בהתאם לקטגוריות נבחרות, אין צורך ברישום לאתר או במסירת פרטים.

 

משתמש המבקש להעלות קורות חיים לאתר, נדרש להקים חשבון משתמש. לצורך כך, יידרש המשתמש למסור פרטים מסוימים (כגון שם, כתובת דוא"ל, כתובת מגורים, שם משתמש), ולאחר פתיחת חשבון זה יוקצו למשתמש שם משתמש וסיסמא. משתמש שהינו מעסיק יידרש אף הוא להקים חשבון ולמסור פרטים מסוימים, ולאחר הקמת חשבון המעסיק יוקצו אף לו שם משתמש וסיסמא. פרטים שמוסר המשתמש במסגרת יחשבו חלק מ-"מידע המשתמש" והפרטים הקשורים לחשבון יכונו "פרטי חשבון". משתמשים שיש להם חשבון יכונו "משתמשים רשומים" מדיניות הפרטיות חלה על פרטים אלה.

 

מובהר, כי שם המשתמש והסיסמא הינה אישיים ואינם ניתנים להעברה. על מנת להקטין את הסיכון לפעילות בלתי מורשית בחשבונכם, משתמשים נדרשים להחליף את הסיסמא שלהם בכל 3 חודשים.

 

כל משתמש מתחייב שהפרטים הנמסרים לאתר בעת ההרשמה להיות נכונים, מדויקים ועדכניים. המשתמש המפר של פיצוי קבוע ומוסכם מראש בגובה חמישים ש"ח עבור כל הפרה ללא כל צורך בהוכחת נזק, מבלי לגרוע מזכויות החברה לפי דין.

 

בעת תהליך ההרשמה, תתבקשו לאשר לאתר להפעיל מנגנון של דיוור ישיר בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר.

 

כל פעילות בחשבון הנה באחריות המשתמש בלבד. האתר יהיה רשאי למנוע גישה מהמשתמש לאתר ו/או לחשבונו בכל עת לפי שיקול דעתו המלא ולא תהיה לו כל אחריות בקשר לכך. כן יהיה האתר רשאי להסיר כל מידע ו/או תוכן ו/או להימנע מפרסומו לפי שיקול דעתו וללא מתן הודעה על כך.

 

העדר אחריות

 

השימוש בדרושים IL, ברכיביו ובשירותיו, המובאים בפני המשתמש כמות שהם (As Is), הינו באחריות המשתמש בלבד.

 

כל פעילות בחשבון המשתמש יראו אותה כפעילות שביצע אותה המשתמש.

 

דרושים IL משמש כגורם ביניים בלבד בין מעסיקים לבין מועמדים, המאפשר פרסום קורות חיים, נתונים אישיים, משרות וכדומה, ומאפשר הצגת מועמדות למשרות או מעסיקים. האתר אינו מתחייב כל המשרות או משרות מסוימות יהיה זמינות לכל המשתמשים. ייתכן שמשרות מסוימות יהיו זמינות רק למשתמשים מסוימים.

 

מודעות הדרושים באתר מתפרסמות מטעם מעסיקים, המעוניינים לגייס לשורותיהם עובדים בתחומים שונים. המודעות מנוסחות באופן עצמאי על ידי המעסיקים עצמם או מנוסחות על ידי נציגי האתר בהתאם להנחיותיהם של המעסיקים. המעסיקים הם אלו הקובעים את אופי המשרה, את הקריטריונים להגשת מועמדות, ואת תנאי ההעסקה.

 

קורות החיים המועלים על ידי משתמשים רשומים מחפשי עבודה לאתר מנוסחים באופן עצמאי על ידי מחפשי העבודה ולחברה אין כל אחרית על תוכן קורות החיים, על סידורם, אמיתות הדברים או דיוקם. תוכן שהעלה משתמש לחשבון ולמערכות החברה יהיה נקי מנוזקות, וירוסים, תוכנות עוינות, תוכן פוגעני או כל יישום אחר, ידני או אוטומטי, העלולים להזיק לאתר ו/או לצדדים שלישיים.

 

בתום עריכתן ואישורן על ידי המעסיק, מועלות מודעות הדרושים לאתר על ידי המעסיקים באמצעות ממשק אוטומטי או באמצעות אחד מנציגי השירות של האתר.

 

דרושים IL לא בודק ואיננו מוודא בפועל את פרטיהן של המשרות המתפרסמות באתר, לרבות תוכנן ו/או ניסוחן ו/או תנאיהן ו/או התאמתן לקטגוריה המתאימה ו/או התאמתה לדרישות הדין. דרושים IL גם איננו בודק או מוודא את נכונות פרטיהם ו/או מידע אודותיהם ו/או יכולתם של המעסיקים המפרסמים.

 

אתה מתחייב לשפות את החברה, עובדיה, מנהליה, או מי מטעמה, בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו לה - ובכלל זה שכ"ט עו"ד והוצאות משפט - עקב הפרת אילו מהתנאים בתקנון האתר בתנאי השימוש בכללותם. אתה תשפה את החברה, עובדיה, מנהליה, או מי מטעמה בגין כל טענה, תביעה או דרישה שתועלה נגדם על-ידי צד שלישי כלשהו כתוצאה מכל שימוש שעשית באתר. לחברה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה לא תהיה כל אחריות בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו לך משימושך באתר.

 

ייתכן שחלק מהמשרות המפורסמות באתר מתוארות כמשרות "בלעדיות" על ידי המעסיק אך מובהר בזאת כי האתר איננו מאמת תיאור זה של משרות ואינו מתחייב כי המשרה לא מפורסמת בכל אמצעי ו/או פלטפורמה אחרים. בהתאם לכך, האתר לא יישא אחריות על היותה של משרה מתוארת כ"בלעדית" כאשר איננה כזאת וכל טענה ו/או תביעה של משתמש ו/או דרישה ככל שתהיינה, יש להפנות כלפי המעסיק ולא כלפי האתר או מי מטעמו. 

 

משתמשים נדרשים באתר לערוך בדיקה עצמאית וסבירה אודות המעסיק בטרם יבחרו להציג את מועמדותם ו/או להסתמך על תוכן מודעה שפורסמה באתר או כל נתון ו/או מידע אחר. כל שימוש במידע או בתכנים המפורסמים באתר הנו באחריות הבלעדית של המשתמש בהם והוא נושא בסיכון המלא בכל הקשור אליהם.

 

האתר ו/או מי מטעמו לא יישא בכל אחריות בגין הפרת כל מצג ו/או התחייבות ו/או הסכמה ו/או הצהרה של מי מהמעסיקים והוא לא יהיה צד לכל ההתקשרות בין המשתמשים לבין המעסיקים.

 

האתר ו/או מי מטעמו לא יישא בכל אחריות לכל נזק ו/או הפסד לגוף או לרכוש, בין אם ישיר או עקיף, שיגרם למשתמש ו/או למי מטעמו ו/או לכל צד שלישי בגין השימוש ו/או הסתמכות במידע ו/או בתכנים כלשהם המוצגים באתר, בין אם במסגרת מודעות הדרושים, ובין אם במסגרת תכנים שיווקיים ו/או מקצועיים ובין אם בגין קישורים שהוצבו באתר ובין אם מתוכן אחר ולא תהיה למשתמש כל טענה בגין הסתמכותו על מידע או תוכן המוצגים באתר.

 

ככל שמצאתם אי דיוק במודעה ו/או ככל והנכם סבורים כי תוכן מודעה איננה תואמת דרישות הדין ו/או עלולה לפגוע ברגשות הציבור, הנכם מוזמנים לפנות אל האתר והאתר יפעל כמיטב יכולתו לבדוק את הפנייה בהקדם ולנהוג בהתאם לשיקול דעתו ו/או עפ"י כל דין.

 

תוכן האתר, לרבות עצות, המלצות, כלים, מאמרים, הצעות, הנחיות, טיפים, מידע והסברים אחרים, מתפרסמים באתר כשירות לגולשים בלבד. מובהר ומודגש בזאת כי אין בתכנים הכלולים באתר זו, בכל פורמט שהוא, כדי להוות ייעוץ ו/או הכוונה מקצועיים ו/או חוות דעת מקצועית ו/או תחליף לייעוץ שכזה בכל נושא או תחום הדורש מומחיות או הכשרה מקצועית.

 

האתר לא יישא בכל אחריות לנזק או הפסד בגין התאמת שירותים שהאתר מציע לגולשים ו/או בגין התאמת האתר למחשבם האישי ו/או בגין נזקים, תקלות, או כשלים בתוכנה, בשרת או בכל שירות הניתן על ידי צדדים שלישיים בו האתר תלוי לצורך הפעלתו או תפעולו. הגולש מתבקש לקחת זאת בחשבון בבואו להסתמך על תכני האתר או על שירותים שהוא מספק.

 

האתר אינו מתחייב לשמור גיבוי של תוכן המועלה ו/או המאוחסן ו/או המופיע באתר. כמו כן, האתר רשאי להשבית את האתר, כולו או חלקו, לצורך תחזוקו, עדכונו, שדרוגו או לכל צורך אחר ולא יישא באחריות לכל נזק שיגרם כתוצאה מכך.

 

בעלת האתר איננה מתחייבת שהשירות הניתן באתר לא יופרע, יינתן כסדרו ללא הפסקות והפרעות ו/או יהיה חסין מפני גישה לא חוקית למחשבי החברה, נזקים, קלקולים, תקלות, כשלים בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת אצל החברה או מי מספקיה או ייפגע מכל סיבה אחרת. בעלת האתר ו/או מי מטעמה לא תהא אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרמו למשתמשים עקב כך.

 

כל עסקה או בפרט העסקה של משתמש בעקבות פרסום מודעה או פרסום אחר של מעסיק דרך האתר יסוכמו ישירות בין הצדדים (המשתמש והמעסיק) ואינה כוללת את דרושים IL או מי מטעמה כצד להתקשרות בעסקה או העסקה אלו וזאת גם אם המידע על אודות העסקה או ההעסקה עברו דרך האתר. 

 

מדיניות הגנת הפרטיות ושימוש במידע

דרושים IL מכבד את פרטיות המשתמשים באתר. להלן, תוכלו ללמוד על מדיניות הפרטיות של האתר וכיצד הוא עושה שימוש במידע הנמסר לו. עוד על מדיניות הפרטיות של האתר תוכלו ללמוד כאן.

 

נתונים ומידע שאתם מוסרים ו/או מזינים ו/או שומרים באתר, הן במסגרת ההרשמה לאתר והן במסגרת פנייה למעסיקים ו/או הגשת מועמדות והן בכל מסגרת אחרת ("מידע משתמש"), וכן מידע נוסף שאיננו אישי שיצטבר אודות המשתמשים ("נתוני משתמש"), יעובדו לפי הוראות מדיניות זו.

 

 

קניין רוחני

כל זכויות היוצרים ויתר זכויות הקניין הרוחני בתוכן האתר שייכות לבעלת האתר בלבד.

 

אין לעשות כל שימוש בתכנים אלה, לרבות במודעות הדרושים, מבלי לקבל לכך רישיון מפורש בכתב מאת בעלת האתר. אין להעתיק, לשחזר, לפרסם, להפיץ, לבצע בפומבי, לשדר, למכור, או להעמיד לרשות הציבור או להציג כל חלק מאתר זה לרבות בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה ללא הסכמתו הכתובה מראש של האתר.

 

 

תכני צד שלישי 

באתר ימצאו תכנים או קישורים (Links) לתכנים שונים. מרבית התכנים אלה (לרבות כל מוצר ו/או שירות הזמין בהם) אינם של החברה ("תכני צד שלישי"). החברה אינה שולטת או מפקחת עליהם. שילוב באתר או הקישור לתכנים אלה אינו מעיד על הסכמת החברה לתוכנם ואינה מהווה המלצה על תכני הצד שלישי, או ערובה לאמינותם, לעדכניותם, לחוקיותם, לנוהגי בעלי התכנים בתחום הפרטיות ולכל היבט אחר הכרוך בהם. יתכן שתמצא שתכני הצד שלישי ככאלה אינם הולמים את צרכיך, או שאתה מתנגד לתוכנם, או סבור כי הם מקוממים, מרגיזים, בלתי נאותים, בלתי חוקיים או בלתי מוסריים.

 

החברה אינה אחראית לתכני הצד שלישי ולכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם. מובהר שהחברה אינה מתחייבת כי הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך לעמוד אינטרנט פעיל והיא רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, לפי שיקול דעתה. כן מובהר, כי יתכן ותכני הצד שלישי יהיו כפופים לתנאים, מדיניות ומסמכים אחרים. מומלץ להכיר תנאים מדיניות ומסמכים אלה קודם לשימוש בכל תכן צד שלישי. האתר איננו מתחייב כי כל הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו לאתר אינטרנט פעיל. עצם הימצאותו של קישור לאתר אחר אין משמעה כי תוכן האתר המקושר הינו מהימן, מלא או עדכני, ואי משמעו כי האתר ושאו מי מטעמו ממליץ או מעודד השימוש באתר המקושר.

 

בעלת האתר לא תישא בכל אחריות בקשר לכך לרבות בגין כל נזק, עקיף או ישיר שייגרם למשתמשים כתוצאה משימוש או הסתמכות על המידע והתכנים המופיעים באתרים המקושרים אליהם ו/או בגין שימוש או הסתמכות על מידע ותכנים המתפרסמים בהם.

 


יצירת קשר

במידה ותתעורר כל שאלה בנוגע לתקנון זה או בכל נושא אחר, צוות האתר ישמח לעמוד לרשותכם.
 

תוכלו ליצור עימנו קשר באמצעות פנייה בכתב דרך העמוד "צור קשר".

 

שונות


האתר רשאי לשנות בכל עת את תנאי השימוש ללא הודעה מראש.

מבלי לגרוע מזכותו של האתר לנקוט בהליכים משפטיים, האתר שומר כל זכותו למנוע ולחסום את גישתם לאתר של גולשים או משתמשים אשר יפרו הוראות תקנון זה ו/או הוראות כל דין ו/או יעשו שימוש לרעה באתר- והכל על פי שיקול דעתו הבלעדי של בעלת האתר.

מבלי לגרוע מהאמור בתנאי השימוש, המשתמש מסכים בזאת, כי תקופת ההתיישנות לגבי כל תביעה ו/או דרישה כנגד האתר ו/או בעליו, תוגבל לתקופה של 6 חודשים והצדדים רואים בכך כהסכם לתקופת ההתיישנות כמשמעו בסעיף בחוק ההתיישנות, תשי"ח-1958.

לבית המשפט המוסמך בעיר תל-אביב-יפו סמכות ייחודית לדון בכל סכסוך בין הצדדים בקשר להסכם זה ו/או הנובע ממנו ובהתאם לדין הישראלי בלבד.

 

 

 

 IL דרושים