לחברה גלובאלית מובילה ברמה העולמית בתחום D.I.Y דרוש/ה מהנדס/ת פיתוח מוצרים בעולמות הפלסטיקה. החברה הינה חברה גלובאלית בתחום הקמעונאות המפתחת ומייצרת בישראל עבור לקוחות בחו"ל. החברה דוגלת בחדשנות מתמדת של מוצריה תוך הבנה עמוקה של צרכי לקוחותיה. התפקיד כולל שילוב בין עבודת תכנון מוצרים חדשים לבין ליווי של מערך הייצור עד לייצוב קו הייצור כולל נסיעה למפעלי החברה באזור הצפון. כפיפות למנהל/ת פיתוח והנדסה . החברה
דרישות התפקיד:מהנדס/ת מכונות - חובה תואר בהנדסת פלסטיקה - ייתרון ניסיון נרחב בתכנון של מוצרי פלסטיקה עם עדיפות למוצרי צריכה שליטה ב- SOLID WORKS שליטה באנגלית
תכונות אישיות חשיבה יצירתית ופתיחות מחשבתית יכולת עבודה בסביבה מרובת שינויים יכולת עבודת צוות .
מצאתם עצמכם בלי עבודה, מחפשים חברה גדולה ויציבה- בואו להתחיל קריירה בבזק! תרכשו כלים וניסיון בעולמות שרות ללקוחות, תהינו משכר ותגמולים גבוהים ובנוסף עד 10,000 ש"ח מענק !!
מבדק התאמה קצר מהבית!
מבדק התאמה קצר במהירות ובנוחות בלי לצאת מהבית! אז בואו לגלות את מה שהעובדים שלנו כבר יודעים- הכי טוב בבזק
דרישות התפקיד:יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת. מודעות גבוהה לשירות ומכוונות למכירה. יתרון לדוברי/ות רוסית או שפות נוספות. עבודה במשמרות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד רק פניות מתאימות תענינה!
שווה לעבוד בפלאפון כי אצלנו העבודה היא מול לקוחות מרוצים :) פלאפון חברת הסלולר המובילה במדד השירות! בנוסף תקבלו את החבילה המושלמת ועוד הרבה הטבות מפנקות.
קצת עלינו... העבודה במוקד טלפוני עם אנשים שיהיו החברים הכי טובים שלך ואווירה מהממת!
במסגרת התפקיד תתנו מענה ללקוחות החברה בנושאי חשבוניות, חבילות ועוד..בנוסף תבצעו מכירות של שירותי תוכן נוספים בהתאם לצרכי הלקוח שעות העבודה: 5 משמרות בשבוע בין השעות 8:00-18:00 (חזרה ללקוחות עד 21:00) 7-9 שעות משמרת + שישי לסירוגין עד 14:00. * גמישות להורים וסטודנטים/יות * מיקום המשרה: באר שבע
דרישות התפקיד:ועכשיו קצת עליכם/ן... אנשים שאוהבים אנשים, חייכנים/יות וסבלניים/יות, כאלה שתמיד מחפשים/ות פתרון ולא מרפים/ות. עולם השירות מרתק אתכם/ן? הצטרפו אלינו!
*הפנייה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
* "פלאפון רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ובזק בינלאומי"
לסניף רמי לוי ברחובות דרוש/ה מנהל/ת מחסן במסגרת התפקיד: התפקיד כולל ניהול מחסן ניהול צוות עובדים עבודה שוטפת ורציפה מול ספקים קבלת סחורות יומיומית אחריות כוללת לכל מלאי המחסן
דרישות התפקיד:- ניסיון ניהולי ברשת קמעונאות מזון - יכולת עבודה רב תחומית - יכולת ארגון ועבודת צוות מעולה, דגש על יכולת הנעת עובדים - אמינות, אחריות, חריצות רבה ומחויבות גבוהה - עבודה מידית ולטווח ארוך
מגדל, חברת הביטוח המובילה בישראל, מגייסת רכז/ת גביה השתתפות עצמית ותביעות למחלקת ביטוח כללי. -שיחות יוצאות לביצוע גבייה מול סוכנים/מבוטחים וגביית חובות פרמיה, וסגירת מעגל טיפול מולם -הפקת דו"חות, ניתוחם והסקת מסקנות -הגדרת דוחות ובקרות -קליטת תשלומים- כרטיסי אשראי, שיקים, קליטת תשלומי שיבוב תביעות, קליטת תשלומי השתתפות עצמית -קופה קטנה- תשלומי אגרות בית משפט ותשלומי רישיון רכב -עבודה מול ספקים -עבודה מול בנקים -עבודה שוטפת מול ממשקי פנים- מחלקת תביעות, מחלקת כספים, תשלומים, מחלקת גבייה
דרישות התפקיד:-השכלה אקדמאית – יתרון משמעותי. -ניסיון בגביה- יתרון. -שליטה טובה באקסל. -יכולות - למידה מהירה ועצמאית, עבודה בצוות, עבודה תחת לחץ. -יחסי אנוש טובים, אוריינטציה שירותית, יסודיות ודייקנות ברמה גבוהה. -אסרטיביות וראש גדול. *מגדל מעודדת העסקת אנשים /נשים עם מוגבלויות ומנגישה את סביבת העבודה לצרכיהם /ן.
Our professional Account managers team is increasing! A stable financial company with 10 years of experience is looking for some new French account managers to join us. We offer a stable career, attractive bonus package, high salaries and lots of new advantages. Full time position in Ramat Gan, Bursa area.
Job Requirements:- Native French speakers as a must. - Previous experience in the financial industry - as an advantage.
Required Experience:1-2 שנים
Locations:מרכז, שרון, שפלה, צפון, דרום
Sub Categories:מנהל תיקי לקוחות, מכירות בינלאומיות, מנהל מכירות
רוצים לעבוד בסביבה מעניינת, מאתגרת ומגוונת? אנחנו רוצים אתכם! לארגון מוביל ויציב במרכז הארץ דרוש/ה איש/אשת סיסטם מנוסה: התפקיד כולל הקמה ותחזוקת תשתיות, תכנון, יצירה ותחזוקה של אימג'ים.
דרישות התפקיד:*ניסיון מוכח ונרחב כאיש/אשת סיסטם. *ניסיון של לפחות שנתיים בהקמה, ניהול, תחזוקה ותמיכה של מערכות מיקרוסופט/ AD / DHCP / DNS/ SCCM / GPO/PKI *ניסיון בהקמה ותחזוקת תשתיות. *ידע ונסיון במערכת VMWARE. *ניסיון בעבודה בסביבת ענן (Azure/AWS). *ניסיון נרחב במערכות הפעלה Windows Server/Windows7/Windows10. *ניסיון וידע בכתיבת סקריפטים Powershell / Python.
Design, perform and report experiments for the development and implementation of biological and immunological assays in support of Teva projects Major duties and responsibilities:
Perform experiments for the development and implementation of biological and immunological assays and related tasks including but not limited to samples analysis, data analysis, documentation, archive and SOP preparation. Review scientific literature and relevant pharmaceutical regulatory guidelines to plan and perform the development of bioassays Draft and review protocols and reports in compliance with pharmaceutical regulations and Teva internal guidelines Ensures lab notebooks and documents are complete, signed and stored appropriately Work with the Team Leader in identifying, studying, communicating and solving problems in biological assays development and sample analysis Work with interfaces within Teva Track each project milestones to ensure deliverables needed on Time Work under pressure to meet projects timelines Participate in laboratory maintenance Present activities, progress and achievements in various forums
Job Requirements:Education:
MSc in Life science or equivalent Knowledge/Skills Requirements:
Experience in development of biological methods, immunogenicity methods and SPR, BIAcore assays Experience in cell culture, Strong research skills Effective written and verbal communication skills in English Knowledge of GLP, GMP, GCP and ICH regulatory guidelines- an advantage Understanding of the drug development process, familiar with project management- an advantage Pharmaceutical and or Biotech industry experience – an advantage
התפקיד כולל: קבלת קהל והכוונה לגורמים השונים בהתאם לצורך. טיפול שוטף מול מטופלים, פתיחת תיק במערכת הממוחשבת, מענה פרונטלי וטלפוני למטופלים, גבייה, קביעת תורים וכיוב'. העבודה במשמרות בוקר וערב וימי שישי לסירוגין.
דרישות התפקיד:דרישות: ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה / שירות לקוחות. גישה שירותית. יחסי אנוש טובים. יכולת עבודה בצוות. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.