מדיניות הגנת פרטיות - Privacy Policy

 

1.   חברת שקנאי נט בע"מ (להלן: "המפעילה" או "החברה"), מפעילה את אתר האינטרנט "דרושים IL" www.drushim.co.il (להלן: "האתר"), אשר הינו לוח דרושים אינטרנטי בו מעסיקים מפרסמים מודעות דרושים ומחפשי עבודה (להלן: "מחפש/י עבודה" ו/או "משתמש/ים" ו/או "אתה") שולחים באמצעות האתר, קורות חיים לאותם מעסיקים.

 

      המפעילה מחויבת ופועלת לשמירת הפרטיות של המשתמשים באתר. להלן מדיניות הגנת הפרטיות של המידע הנשמר במאגר המידע של המפעילה ("מדיניות הפרטיות"). מדיניות פרטיות זו דרה יחדיו עם תקנון האתר ("תקנון האתר") כאן ועם הסכם המעסיקים ("הסכם המעסיקים") כאן של האתר לרבות הזמנת העבודה בהסכם המעסיקים ("הזמנת העבודה") (כל אלה ביחד עם מדיניות הפרטיות: "תנאי השימוש"), ואין במדיניות פרטיות זו כדי לגרוע מתחולתם ביחס לשימושך תחת ובמקביל לתנאי השימוש, במיוחד למשל בכל מה שנוגע להגבלת האחריות שלנו לפי תקנון האתר, הסכם המעסיקים והזמנת העבודה, הדין החל וסמכות השיפוט. על כן יש לקרוא בעיון אל כל המסמכים המרכיבים את תנאי השימוש לפני כל פעולה או שימוש באתר ואם אינך מסכים לתנאי מתנאי השימוש, עליך לחדול מכל פעילות או שימוש באתר.

 

      מדיניות הפרטיות נועדה ליידע את משתמשי האתר על האופן שבו החברה אוספת, מנהלת, מאחסנת ועושה שימוש במידע שהמשתמשים מספקים לה בעת השימוש באתר. כמו כן, מדיניות הפרטיות נוגעת לאופן שבו החברה מגנה על בטיחות מידע זה וכיצד אפשר ליצור קשר עם החברה בקשר לנוהלי הפרטיות שלה.

 

      השתדלנו לנסח את מדיניות הפרטיות בשפה ברורה, פשוטה ונגישה, המדיניות כוללת בתחילתה תמצית של פרקי המדיניות וכתובה במשפטים קצרים ובפסקאות קצרות יחסית, להקלת ההבנה של תוכן כל פרק, וכל פרק במדיניות מתחיל בפסקה המסבירה ומתארת את הפרק. עדיין בכל שאלה ו/או בעיה העולה ממדיניות הפרטיות המפורטת להלן, ניתן לפנות למפעילה אשר פרטי התקשרותה נמצאים בסעיף ‎19 למדיניות פרטיות זו. הפנייה בלשון זכר אך מתייחסת לשני המינים.

 

מהם מידע משתמש ונתוני משתמש

2.    "מידע משתמש" הוא מידע המזהה או המאפשר את זיהויו של אדם (הגדרה זו כוללת מידע כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הפרטיות")). יחד עם זאת, חשוב שתדע שייתכן שתספק/יאספו נתונים שאינם נחשבים כמידע משתמש, אך מובהר שההסכמות שאתה נותן במסגרת מדיניות זו חלות גם על נתונים אלה.

 

3.    מידע משתמש שאתה מוסר. כחלק מהשימוש בשירותים יתכן ותמסור לנו מידע משתמש. לדוגמא, ייתכן שתתבקש לספק נתונים כגון: שם מלא, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, קורות חיים ועוד. הנתונים המוגדרים כ-"חובה" יסומנו באופן שונה ובולט משאר השדות. הואיל והחברה תבקש רק את המידע הנחוץ לשירות שאליו נרשמת, הרי שבאחדים מהשירותים תתבקש להוסיף ולמסור נתונים הנוגעים לאופי השירות המבוקש על ידך. הנתונים המוגדרים כחובה בשירות מסוג מסוים ייתכן שלא יוגדרו כך בשירות מסוג אחר.

 

4.   איסוף אוטומטי. ייתכן שנעשה שימוש ב"נתוני משתמש" שהוא מידע נוסף שאיננו אישי שיצטבר אודות המשתמשים כמו קוקיות (Cookies) ובטכנולוגיות נוספות כמו מזהי מכשיר, נתונים על משואות רשת (Web Beacons) קבצי Pixel והקלטת פעולות באתר ובאפליקציות שלנו (נקרא לכל אלה "טכנולוגיות ניטור"). המידע שנאסף באמצעות טכנולוגיות הניטור אינו תמיד מזהה באופן ישיר (בחלק מהמקרים כן), אך הוא יכול ללמד אותנו על סוגי אתרים המועדפים עליך במכשיר מסוים, דרכי הגישה שלך לאתרים אלה, סוג האינפורמציה שאותה הנך מבקש לאתר בדרך כלל ברשת האינטרנט, תחומי העניין שלך וכיו"ב.

 

       שים לב שביכולתך למחוק ו/או למנוע את היווצרותן של “Cookies” במכשיר בו אתה עושה שימוש באמצעות שינוי ההגדרות הרלבנטיות, אולם ייתכן שיהיו לכך השפעות על האופן בו תוכל להשתמש באתר. למשל ייתכן שתידרש בכל פעם לעדכן את שם המשתמש שלך וסיסמתך בחלק מהמקרים יתכן שחלק מהשימוש שלך באתר, לא יפעל כראוי אם יחסמו/ינוטרלו הטכנולוגיות האמורות למעלה.

 

 5.   קיים מידע נוסף על ניהול טכנולוגיות ניטור בהמשך מדיניות פרטיות זו. 

 

 6.   רשתות חברתיות. ככל שתבחר למסור מידע משתמש באמצעות מתן גישה לחשבון גוגל, פייסבוק, לינקדין או פלטפורמה אחרת ("רשתות חברתיות"), אתה נותן לנו רשות לקבל פרטי מידע משתמש מאותן רשתות חברתיות בהתאם להרשאות שם (למשל, שם מלא ותמונה). יודגש כי האפשרות לקבל פרטי מידע כאמור מהרשתות החברתיות הינה בכפוף להגדרות המשתמש באותן רשתות חברתיות ו/או במדיניות הפרטיות שלהן, ואתה האחראי הבלעדי לבדוק אותן.

 

7.   מידע על אודות אחרים. אנו אוספים מידע משתמש אודותיך ו/אודות אחרים שתמסור לנו מידע משתמש לגביהם. אם אתה מספק לנו מידע על אדם אחר (למשל קרובי משפחה שלך, שוכרים בדירה שלך או אחרים), עליך ליידע אותם מראש על כך שתמסור את פרטיו, ולקבל את הסכמתו לשימושים במידע אודותיו בהתאם למדיניות פרטיות זו. אם אתה מסכים בשמו של אדם אחר לקבלת פרסומות (ראה להלן), עליך גם לוודא מראש שהוא מסכים לכך.

 

     סוג המידע שאנחנו אוספים

    האתר אוסף בין היתר – 

 

  8.  מידע משתמש שאתה מוסר שתמסור לנו כגון: פרטי קשר ונתונים דמוגרפיים, קורות חיים (הכולל בתוכו מידע על מין, גיל, הכשרה מקצועית, ניסיון תעסוקתי, פרטי התקשרות, כישורים וחברויות באיגודים מקצועיים ועוד). מידע זה נרשם בעת ההרשמה לאתר, בהזמנת פרטים לאתר, בהעלאת קורות חיים, ביצירת קשר וכן בעת שאתה בוחר לקבל דברי פרסומת ו/או שירותי דיוור ישיר.

 

    *  נתוני משתמש – אנו אוספים נתוני משתמש כפי שפורט למעלה וכן נתונים אודות המכשיר ממנו אתה עושה שימוש בשירותים (למשל גלישה באתר או שימוש באפליקציה), כגון סוג וגרסת מערכת הפעלה, סוג מסך ודפדפן, כתובת IP סוג ורמת הטעינה של הסוללה, מיקום המכשיר בו נעשה שימוש בשירותים, אופי השימוש בשירותים, זמני שימוש במוצר, שירות, דף ועוד.

 

    *  אנו אוספים גם קבצים סרוקים שאתה בוחר להעלות לאתר.

 

   *   עבור מעסיקים – אנו גם אוספים מידע על אודות העסק/התאגיד/החברה/העמותה שלכם וכל נתון אחר המתפרסם במודעה ובפרטים האחרים שאתם מעלים בעת יצירת החשבון וכן בעת פרסום פרטים על ידכם באתר.

 

   *   אנו אוספים גם מידע הדרוש לתפעולו התקין של האתר ומתן שירות הלקוחות עבור המשתמשים כגון הקלטות שיחות עם שירות הלקוחות, תיעוד שיחות ו/או פניות של משתמשים עם החברה כשהם יוצרים קשר עם החברה.

 

שמירת המידע במאגר ומטרותיה

 

9..  המידע האישי שנמסר בעת השימוש באתר ובשירותיו, לרבות גיליון קו"ח של המשתמש וכן כל מידע שיצטבר על אופי השימוש שעושה המשתמש באתר, יישמר במאגרי המידע של המפעילה.

 

      המשתמש אשר בוחר לשלוח קורות חיים באמצעות האתר, מסכים בזאת שגיליון קו"ח וכן כל מידע שיצטבר על אופי השימוש באתר יישמר במאגרי המידע של המפעילה. כמו כן, המשתמש מסכים כי המפעילה רשאית להעביר מידע זה למעסיקים פוטנציאלים ולחברות מסחריות שונות, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של המפעילה.

 

      אינך מחויב לפי חוק למסור לנו את פרטי המידע האישי המתוארים, אך לצורך השימוש בשירותי האתר באופן המיטבי, הינך נדרש לשתף מידע משתמש זה עם החברה. אם תסרב לשתף מידע זה או חלקו, ייתכן שלא תוכל לעשות שימוש בשירותי החברה והאתר אלא רק לעשות שימוש חלקי. באחדים מהשירותים המוצעים באתר תתבקש להוסיף ולמסור נתונים נוספים המתחייבים מאופי השירות.

 

השימוש במידע זה יהיה למטרות הבאות:

 

10.   אינטרסים לגיטימיים. נשתמש במידע ככל שאין מניעה לפי בדין לשם מימוש אינטרסים לגיטימיים של החברה ומי מטעמה. למשל לצורך ניהול עסקי החברה, כפי שיהיו מעת לעת – ובין היתר:

 

* לאפשר למחפשי העבודה להשתמש בשירותי האתר בצורה יעילה.

*לאפשר למעסיקים המפרסמים באתר גישה לגיליון קו"ח של מחפשי עבודה אשר שלחו קורות חיים למשרות אשר פרסמו אותם  מעסיקים.

*לאפשר למעסיקים פוטנציאליים, גישה לקורות החיים של כל מחפשי עבודה אשר שלחו קורות חיים, למשרות שונות באתר, וזאת על מנת לתת למשתמשים חשיפה מירבית של הזדמנויות תעסוקה.

*גיוס לקוחות. כן נשתמש במידע משתמש לצורך ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

 

* דיוור ישיר וקשר עם לקוחות. למשל שליחת עדכוני מערכת ועדכונים אודות שירותים בהם אתה עושה שימוש לדעתנו (דוגמת מודעותיך). דוגמא נוספת היא הצעת שירותים, מוצרים, מידע, ותכנים שונים שנראה לנו שיעניינו אותך (נקרא לכל אלה "תכן פרסומי"). תכן פרסומי עשוי לכלול דברי פרסומת כהגדרתם בחוק התקשורת (בזק ושידורים), ה'תשמ‎"‎ב – 1982 ("חוק התקשורת"), יתכן שהוא יותאם לך אישית (למשל על-בסיס מידע משתמש שבידי החברה או מי מטעמה), כך שייתכן שנגיש לך אותו בדרך של דיוור ישיר ו/או ושירותי דיוור ישיר, כהגדרתם בחוק הגנת הפרטיות. בנוסף ייתכן שנגיש לך תכן פרסומי בכל במרחבי הרשת (באתר באפליקציה ומחוצה להם).

 

*שירות ללקוחות. מתן שירות ללקוחות וגם בכלל זאת ניהול הקשר בנינו (למשל משלוח הודעות חיוב בגין שירותים, הודעות תפעוליות וכו'), והתאמה אישית של מרכיבים ונושאים באתר בהתאם לתחומי התעניינותך השונים וציפיותיך.

*הפעלה של האתר. ניהול ותפעול של האתר. למשל תקשורת בינך לבין מעסיק, מתן אפשרות לרכישת או מכירת שירותים שונים,  תקשורת איתנו, ניטור ואבטחת מידע והמערכות בהן אנו עושים שימוש.

*ציות לדין. ציות לדרישות הדין, רשות מוסמכת וצדדים להליכים משפטיים. מענה לצד שלישי שאנו סבורים שאנו צריכים להיענות לו.

*שמירה על זכויות. הגנה על אינטרסים לגיטימיים וזכויות משפטיות שלנו ושל אחרים (למשל משתמשים אחרים, מעסיקים, מי שמספקים שירות צד שלישי). כך למשל נשתמש במידע האישי בכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו.

 

*קיום נהלים. קיום נהלים ומסמכי מדיניות, אבטחת מידע, חיובים וגביה, שמירת מסמכים.

*מחקר ופיתוח. שיפור, יצירה, רכישה, מחקר ו/או פיתוח של שירותים שונים (כולל גם מוצרים של החברה) שלנו או של צדדים שלישיים. בנוסף ייתכן וייעשה שימוש כללי בנתונים אנונימיים (גם אם הם אינם מצרפיים או סטטיסטיים) גם לצורך מחקר ופיתוח של החברה ו/או צדדים שלישיים ללא הגבלת מטרה או מגבלה אחרת. אין לך כל זכות בקשר עם תוצאות מחקר ו/או פיתוח זה.

*לכל מטרה אחרת המפורטת במדיניות הפרטיות או בתקנון האתר.

 

מסירת מידע לצדדים שלישיים

 

11.  החברה עשויה להעביר מידע ‏‏(לרבות על דרך של מתן גישה) לצדדים שלישיים בקשר עם השירותים של האתר ו/או ‏הפעילות העסקית של החברה, בין היתר כמפורט להלן: 

 

      צרכי המטרות המופיעות בתנאי השימוש (כולל התנאים הנוספים) או מדיניות פרטיות זו.

     

      לצרכי פניה אליך, לרבות לצורך שליחת מידע, תכן פרסומי, דיוור ישיר, שירותי דיוור ישיר וכד', לרבות אתרים אחרים בהם יופיע לך תכן פרסומי שלנו ולרבות לחברות וסוכני השמה ושירותים פרטיים אחרים.

 

      במסגרת שיתוף פעולה עם ספקים ונותני שירותים במסגרת פעילותנו ו/או פעילות חברות הקבוצה ו/או לצורך מתן שירות למשתמשים. כך למשל עורכי דין, מוקדי שירות ספקי מחשוב ענן, סוקרים ויועצי פרסום וספקי מיקור חוץ שונים.

 

      כאשר קיבלנו את הסכמתך בין במפורש ובין מכללא, למשל ככל שיש שירות נוסף או שירות צד שלישי (כפי שאנחנו מגדירים בתקנון האתר) אנו נעביר את המידע הנדרש אודותיך לשם כך לצד השלישי או לי שמסייע במתן השירות.

 

      כאשר הצד השלישי הינו חברה-אם, חברה-בת או חברה קשורה של החברה, כהגדרתם בחוק החברות, ובלבד שהשימוש ייעשה לפי תנאי השימוש או לפי תנאים נוספים/אחרים עליהם תסכים עם מי מהתאגידים האמורים.

 

      במקרה שבו החברה או מי מטעמה תעביר בכל צורה שהיא את פעילות האתר לתאגיד אחר, תתמזג עם תאגיד אחר או תמזג את פעילות האתר עם פעילותו של צד שלישי, ובלבד שאותו תאגיד או צד שלישי יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו.

 

תוכן פרסומי

 

12.. מידע המשתמש משמש גם לצרכי הגשת תכן פרסומי.

 

13. החברה וצדדים שלישיים עמם אנו עובדים, עשויים להשתמש במידע משתמש כדי להגיש/להציע לך, שירותים, מוצרים, מידע, דיוור, פרסום, שיתכן שלדעת מי מאתנו יעניין אותך (יתכן שלצורך כך ייעשה שימוש ביכולות חשיבה ממוחשבת ובמידע משתמש אודותיך). תכנים אלה יתכן שיכללו "דברי פרסומת" כהגדרתם בחוק התקשורת, שיוגשו לך באמצעות דואר אלקטרוני, הודעות קצרות (WhatsApp, SMS הודעות Push וכדומה), שיחוח (צ'אט), במי מהאפליקציות, באתר או מחוצה להם (גם באמצעות פרסום באתרים ופלטפורמות של צדדים שלישיים).

 

14. תכן פרסומי זה עשוי לכלול תכנים שיותאמו אליך אישית, שיוגשו לך בדיוור ישיר או שירותי דיוור ישיר (כהגדרתם בחוק הגנת הפרטיות) או בדרך אחרת.

 

15. העברת מידע משתמש לצדדים שלישיים, לשם משלוח דיוור שאינו עבורנו או עבור מי מחברות הקבוצה יהיה כפוף לקבלת אישורך, ככל שנדרש לפי דין.

 

16. אתה רשאי, בכל עת, להודיע על סירובך (דרך כלל או מסוג מסוים), לקבל מידע תכן פרסומי על ידי שליחת הודעת הסרה לכתובת [contactus@drushim.co.il] , או יצירת קשר עם מוקד החברה [0732922222] לידי צוות השירות בחברה. לאחר קבלת הבקשה, שליחת התוכן הפרסומי תופסק ותינתן הנחייה להפסיק לעשות במידע הלקוח שימוש לשירותי דיוור ישיר. עדיין, מידע משתמש הדרוש למטרות אחרות יוסיף להישמר בכפוף להוראות הדין ותנאי השימוש.

 

17. יש שירותי צד שלישי באתר. כאמור בתנאי השימוש אנו לא אחראים לשירותים אלה ואתה נדרש לשקול אם אתה מעוניין לעשות בהם שימוש. שים לב שלצדדים שלישיים שמפעילים את השירות ישנן מדיניות ונהלי פרטיות עצמאיים ואנו לא אחראים לפעולות עיבוד המידע האישי שלהם. אנו ממליצים לך לקרוא מסמכים אלה לפני שאתה עושה שימוש בשירותים האמורים. דוגמאות לשירותי צד שלישי הן – 

 

*עבור מעסיקים - בשירותי תשלום דוגמת Paypal, Visa, Isracard ודומיהם. גם אלה שירותי צד שלישי.

 

18. ישנם צדדים שלישיים המטמיעים אמצעי ניטור באתר ובאפליקציות. דוגמאות לגורמים אלה – 

 

 *   החברה עושה שימוש ב-Facebook, Facebook Connect, Facebook Ads, Google Analytics, Google Ads, Google Tab Manager, Hotjar, LinkedIn, LinkedIn Analytics, LinkedIn Ads, Twitter, X Advertising, Taboola, TikTok, OutBrain, RTB House, Braze, Sentry, Wallee וכן בצדדים שלישיים אחרים המשתנים מעת לעת לניתוח מידע אנונימי, סטטיסטי ומצרפי אודות התנועה והפעילות באתר (נתוני משתמש), ואת המידע ניתן לחלץ מכל אתר באמצעות התוסף הזה. 

 *    כלים אלו משמשים לצרכי הגשת תכן פרסומי ו-remarketing רחבי הרשת, למשל בעזרת AdWords ,Google Signals אשר עשוי להיות מותאם להעדפותיך על בסיס מאפייני פעילותך בדיגיטל.

 *    בהפעלת כלים אלו, החברות המספקות את הכלים עושות שימוש בטכנולוגיות ניטור שלהן ואוספות באמצעותם מידע כגון כתובת שלך, מזהים ייחודיים למכשיר ממנו הנך גולש ומאפייניו, פעילותך ברשת האינטרנט, העמודים בהם צפית ועוד.

 *   שירותים אלה הינם שירותי צד שלישי ואנו לא אחראים להם. ככל שתבקש ללמוד אודות השימוש שחברות אלו עושות בטכנולוגיות הניטור ובמידע הנאסף באמצעותם, תוכל לעשות כן באתרים הרשמיים שלהן. לנוחיותך, מצורפים הקישורים הבאים:
https://www.facebook.com/policies/cookies
https://policies.google.com/technologies?hl=en


כמו כן תוכל לעשות שימוש בתוסף ביטול ההסכמה של Google Analytics המיועד להתקנה בדפדפני אינטרנט.

 

זכות לעיין במידע ותיקונו

 

 19. בהתאם לסעיף 13 לחוק הגנת הפרטיות, ה'תשמ"א-1981 ("החוק") בנסיבות מסוימות יש לך זכות לעיין במידע שנאסף על אודותיך באתר והינך מוזמן ליצור עם החברה בקשר בכתובת דוא"ל:   contactus@drushim.co.il או בדואר רגיל בכתובת: רחוב המוסכים 27 ,חיפה.

 

 20.  בהתאם לסעיף 14 לחוק אם מצאת כי המידע שנשמר אצל החברה איננו נכון או מדויק, אתה רשאי בנסיבות מסוימות לפנות אלינו (באמצעות הפרטים שפורטו בסעיף ‎19 למדיניות הפרטיות) בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. 

 

שונות ושינויים במדיניות הפרטיות

 

  21. החברה מחויבת להגן על צורכי הפרטיות של קטינים ועל כן החברה ממליצה להורים ולאפוטרופוסים לקבל על עצמם את האחריות ולקחת תפקיד פעיל בהגנת האינטרסים של ילדיהם בשימוש ברשת האינטרנט. החברה מצידה איננה אוספת מידע על קטינים מתחת לגיל 18 והאתר אינו מיועד לשימוש של קטינים אלו. אם אתה מתחת לגיל 18 אתה מתבקש שלא למסור לנו כל מידע משתמש לגביך. 

 

  22. מדיניות זו כמו תנאי השימוש מנוסחת בלשון זכר אך מיועדת ומופנית לשני המינים.שמירת המידע בישראל ומחוצה לה 

 

  23.  אנו עשויים להעביר או לאפשר עיבוד של מידע משתמש מחוץ לישראל ו/או של האיחוד האירופי, במקומות בהם יתכן שהדינים הנוגעים לפרטיות ואבטחת לא יהיו מקיפים בהשוואה לדינים הנהוגים בישראל והאיחוד האירופי. במקרה שכזה אנו נשתדל לנקוט בצעדים כדי להבטיח רמה דומה של הגנה למידע האישי שלך. הינך נותן הסכמתך להעברה כאמור.

 

  24. החברה רשאית לשנות מעת לעת את הוראות מדיניות הפרטיות לפי שיקול דעתה הבלעדי. על המשתמש להתעדכן מעת לעת בתקנון האתר ומובהר בזאת כי הגרסה העדכנית של מדיניות הפרטיות היא המחייבת והקובעת. 

 

  25.  יצירת קשר: אם יש לך שאלות או חששות בנוגע למדיניות פרטיות זו או בנושא אחר הנוגע לאתר, הנך מוזמן ליצור איתנו בקשר בפרטים המצוינים בסעיף ‎19 במדיניות הפרטיות.