חברת מ.לסר הוקמה כעסק משפחתי קטן לפני כ- 70 שנה ע"י משה לסר ז"ל. בשנת 1960 הפכה החברה לחברה בע"מ שמתמחה בשיווק ביצים. החברה משווקת כ - 240מיליון ביצים בשנה ומחזיקה ב- 17% משוק הביצים הישראלי. עם זיהוי המגמה בשנים האחרונות לפיה רמת המודעות לש הצרכן לאיכות הביצה, מזון המטילה, אסטטיקה של האריזה, אופן השיווק והנכונות שלו לשלם יותר עבור כך, החליטה חברתנו ללכת ולפתח מוצרי פרימיום ולתת מענה לצרכן. בעקבות כך הקימה חברתנו שני מיזמים משותפים הקשורים גם הם בענף החקלאות. הראשון הוא הקמת "חוות מטילות הגליל" במושב צוריאל שבגליל המערבי. המיזם השני הוא הקמת חוות "לסר- גדרות - גידול פרגיות". השליטה שיש לחברת מ.לסר החל מגידול הפרגיות ועד הגעת הביצים אל המדף מבטיחה את איכות המוצר הסופי. לחברתנו אישור איזו 9001 ISO, תקן בינלאומי המגדיר דרישות לניהול מערכת איכות. עמידה בדרישות התקן מעידה כי הארגון מסוגל לספק באופן עקבי מוצר העומד בדרישות הלקוח ובדרישות תחיקתיות ישימות, חותר להגביר את שביעות רצון לקוחותיו באמצעות יישום אפקטיבי של מערכת האיכות בארגון, מיישם תהליכים לשיפור מתמיד של המערכת באמצעות הבטחת התאמה(CONFORMITY) לדרישות הלקוח ולדרישות תחיקתיות ישימות. חברת מ.לסר זוכה לחשיפה תקשורתית מעת לעת.
לחברת מזון גדולה דרוש/ה מנהל/ת מכירות אזורי:,התפקיד כולל: o ביקורים שוטפים בנקודות המכירה – רשתות ושוק פרטי. o אחריות על יישום פלנוגרמות בנק' המכירה. o אחריות על תקשור פעילות מסחרית . o קשר יום יומי עם המחלקים באזור ובקרת ביצוע. o גיוס לקוחות חדשים שוק פרטי. o ליווי סוכנים עצמאיים. o קשר קבוע עם נק מכירה של מפיצים עצמאיים בשוק הפרטי. o ניתוח ובקרה על ביצועי לקוחות. o מתן מענה לנקודות המכירה בכל בעיה. o בקרת שטחי התצוגה בנק' המכירה o עבודה עפ"י יעדים. בכפיפות למנהל מכירות שוק מאורגן
דרישות התפקיד:• תואר ראשון - יתרון ניסיון קודם כאיש/ה מכירות שטח במזון – חובה • ניסיון בניהול מכירות בשוק רשתות / פרטי - חובה • ניסיון בעבודה עם מערכות טכנולוגיות לניהול מכירות • יכולת עבודה בתנאי לחץ • שירותיות וזמינות • יכולת עבודה בממשקים – כספים , תפעול וכד' • הבנה אנליטית של מספרים ותוצאות
לחברה גדולה בתחום המזון דרוש/ה מנהל/ת סחר: • ניהול הפעילות המסחרית השוטפת מול לקוחות רשתות השיווק . • יצירת קשרי עבודה הדוקים מול קניין/ית הרשת • ניהול הפעילות המסחרית השוטפת מול קניין/ית הלקוח כולל הכנת יעדי מכירות , מבצעים, הכנסה לגיוון , פעילות מועדונים , השקות וכלל פעילות לקידום מכירות . • הכנת תוכנית עבודה מסחרית לכל לקוח. • ניהול תקציב הסחר ללקוח ועמידה ביעדים עפ"י תכנית שנתית. • ניהול מבצעים וקידום המכירות לפי מיקודי החברה. • אחריות לסנכרון הפעילות המסחרית בתוך הארגון. • אחריות על ההתחשבנות הכספית מול הלקוחות • עבודה עם ממשקים רלוונטיים בארגון . • אחריות על אנשי המכירות בשטח. • קיום שגרות ניהוליות שוטפות – ישיבות , סיורים וקבלת דיווחים שוטפים • הובלה לעמידה ביעדים של אנשי השטח.
דרישות התפקיד:-השכלה אקדמאית - רצוי -ניסיון בתפקיד ניהול מכירות או ניהול סחר -תקשורת בינאישית גבוהה -מוטיבציה להשגת יעדים ומטרות -יצירתיות ויכולת עבודה תחת לחץ -יכולת ניהול מו"מ טובה מאוד -תודעת שירות גבוהה -שליטה ביישומי מחשב .