סינון משרות

בחירה מרובה »
איזורים
יש לסמן לפחות אפשרות אחת
חפש משרות
סקטור: אחר
מספר עובדים: 51-100

דרושים זרועות ברקן

זרועות ברקן מתמחה במחקר ופיתוח, משולבים בשיווק וייצור של מערכות נשיאה למוצרי אלקטרוניקה בידורית. מוצרי החברה הינם מוצרי מדף המיוצרים בסדרות גדולות, נמכרים ברשתות השיווק המובילות בעולם, ובעלי תועלות ייחודיות לצרכן שרשומות כפטנטים.
הטבות לעובדים
  • שעות גמישות
  • עבודה מהבית
  • קרן השתלמות
  • בונוסים
  • פינות קפה
  • חניה
  • אירועי חברה
  • ימי כיף

מנהל/ת תפעול לקוחות אמריקה–חלק מהמשרה בעבודה מהבית

03/07/2020
שלח קורות חייםהוסף לסל
לאור גידול משמעותי במכירות האונליין בארה"ב, לצוות מכירות בינ"ל של זרועות ברקן - (א"ת מערב אריאל) דרוש/ה מנהל/ מהנדס תפעול מכירות ואונליין לשוק אמריקה. מתאפשרת גמישות לשילוב עבודה מהבית בחלק מימי השבוע, רצוי בשעות צהריים - הערב.
המשימות:
ניהול ותפעול לקוחות קיימים/ סוכנים קיימים/ אתרי אונליין והגדלת מכירות (90%):
• ניהול ותפעול לקוחות וסוכנים קיימים וחדשים – טיפול בהזמנות (ממתן הצעות מחיר/ קביעת מחירים עד וכולל גביה), אחריות לכל היבטי שיתוף הפעולה וניהול תקשורת קבועה עם הלקוח/ סוכן, עדכון בחידושים, מבצעים, תמיכה וטיפול בתלונות/ בעיות, ניהול מו"מ וחתימה על הסכמים.
• ניהול סוכנים – הטלת ובקרת משימות, הכוונה ותמיכה עד השלמת המשימות.
• ניהול אתרי אונליין – כל הנ"ל + הקמת דפי מוצר, משימות תפעול/ דיווח/ בקרה באתר שלהם, תפעול ממוחשב של ההזמנות.
• מענה תכליתי ומהיר תוך זמינות גבוהה לכל פנייה של לקוחות באמריקה (כולל כשעה בערב אחרי העבודה ולפני 23:00 ובימי שישי - מהבית).
• הקמת לקוחות, מחירונים, הסכמים, הזמנות, הפקת דיווחים חודשיים לניתוח נתוני מכירות, גביה והזמנות.

שירות לקוחות (10%)
• מענה במייל לשאלות/ בעיות צרכנים באתרי האונליין ובאתר ברקן.
דרישות התפקיד:• אין צורך בניסיון קודם במכירות.
• אנגלית ברמת שפת אם / רמה גבוהה מאוד (דיבור, כתיבה, קריאה).
• תואר ראשון בציון 82 ומעלה בהנדסת תעשייה וניהול/ הנדסה אחרת/ מדעי החברה/ כלכלה/ מנהל עסקים / דיפלומטיה/ מדעי הרוח.
• נכונות לעבודה מהבית כשעתיים בשעות הערב (שעון ארה"ב) ויום שישי למענה ללקוחות.
• אמינות, ביצועיות, חריצות, יסודיות, שרותיות, ראייה מערכתית, חשיבה עסקית, עבודה מול ריבוי ממשקים, עבודת צוות.
• ניידות לצורך הגעה (רכב) - יינתן החזר הוצאות דלק.

יתרון:
• ניסיון ניהולי ו/ או פיקודי בניהול אנשים.
• ניסיון/ השכלה בתחום הנדסת תעשייה/ תפעול ולוגיסטיקה.
• ניסיון ביצוא/ לוגיסטיקה בינלאומית.
• ניסיון במכירות בשוק ארה"ב בתחום מוצרי צריכה/ רשתות שיווק/ מפיצים וסוכנים.
• ניסיון במכירות בינלאומיות לרשתות שיווק/ מפיצים.
• שליטה בספרדית (כשפה נוספת לאנגלית).
**מקום העבודה: אזור תעשייה אריאל.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
מיקום המשרה:אריאל
תחומים:תפעול, יבוא / יצוא, רכש
היקף המשרה:משרה מלאה

מנהל/ת תפעול לקוחות אמריקה–חלק מהמשרה בעבודה מהבית

03/07/2020
שלח קורות חייםהוסף לסל
לאור גידול משמעותי במכירות האונליין בארה"ב, לצוות מכירות בינ"ל של זרועות ברקן - (א"ת מערב אריאל) דרוש/ה מנהל/ מהנדס תפעול מכירות ואונליין לשוק אמריקה. מתאפשרת גמישות לשילוב עבודה מהבית בחלק מימי השבוע, רצוי בשעות צהריים - הערב.
המשימות:
ניהול ותפעול לקוחות קיימים/ סוכנים קיימים/ אתרי אונליין והגדלת מכירות (90%):
• ניהול ותפעול לקוחות וסוכנים קיימים וחדשים – טיפול בהזמנות (ממתן הצעות מחיר/ קביעת מחירים עד וכולל גביה), אחריות לכל היבטי שיתוף הפעולה וניהול תקשורת קבועה עם הלקוח/ סוכן, עדכון בחידושים, מבצעים, תמיכה וטיפול בתלונות/ בעיות, ניהול מו"מ וחתימה על הסכמים.
• ניהול סוכנים – הטלת ובקרת משימות, הכוונה ותמיכה עד השלמת המשימות.
• ניהול אתרי אונליין – כל הנ"ל + הקמת דפי מוצר, משימות תפעול/ דיווח/ בקרה באתר שלהם, תפעול ממוחשב של ההזמנות.
• מענה תכליתי ומהיר תוך זמינות גבוהה לכל פנייה של לקוחות באמריקה (כולל כשעה בערב אחרי העבודה ולפני 23:00 ובימי שישי - מהבית).
• הקמת לקוחות, מחירונים, הסכמים, הזמנות, הפקת דיווחים חודשיים לניתוח נתוני מכירות, גביה והזמנות.

שירות לקוחות (10%)
• מענה במייל לשאלות/ בעיות צרכנים באתרי האונליין ובאתר ברקן.
דרישות התפקיד:• אין צורך בניסיון קודם במכירות.
• אנגלית ברמת שפת אם / רמה גבוהה מאוד (דיבור, כתיבה, קריאה).
• תואר ראשון בציון 82 ומעלה בהנדסת תעשייה וניהול/ הנדסה אחרת/ מדעי החברה/ כלכלה/ מנהל עסקים / דיפלומטיה/ מדעי הרוח.
• נכונות לעבודה מהבית כשעתיים בשעות הערב (שעון ארה"ב) ויום שישי למענה ללקוחות.
• אמינות, ביצועיות, חריצות, יסודיות, שרותיות, ראייה מערכתית, חשיבה עסקית, עבודה מול ריבוי ממשקים, עבודת צוות.
• ניידות לצורך הגעה (רכב) - יינתן החזר הוצאות דלק.

יתרון:
• ניסיון ניהולי ו/ או פיקודי בניהול אנשים.
• ניסיון/ השכלה בתחום הנדסת תעשייה/ תפעול ולוגיסטיקה.
• ניסיון ביצוא/ לוגיסטיקה בינלאומית.
• ניסיון במכירות בשוק ארה"ב בתחום מוצרי צריכה/ רשתות שיווק/ מפיצים וסוכנים.
• ניסיון במכירות בינלאומיות לרשתות שיווק/ מפיצים.
• שליטה בספרדית (כשפה נוספת לאנגלית).
**מקום העבודה: אזור תעשייה אריאל.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
מיקום המשרה:אריאל
תחומים:כלכלנים
היקף המשרה:משרה מלאה

מנהל/ת תפעול לקוחות אמריקה–חלק מהמשרה בעבודה מהבית

30/06/2020
שלח קורות חייםהוסף לסל
לאור גידול משמעותי במכירות האונליין בארה"ב, לצוות מכירות בינ"ל של זרועות ברקן - (א"ת מערב אריאל) דרוש/ה מנהל/ מהנדס תפעול מכירות ואונליין לשוק אמריקה. מתאפשרת גמישות לשילוב עבודה מהבית בחלק מימי השבוע, רצוי בשעות צהריים - הערב.
המשימות:
ניהול ותפעול לקוחות קיימים/ סוכנים קיימים/ אתרי אונליין והגדלת מכירות (90%):
• ניהול ותפעול לקוחות וסוכנים קיימים וחדשים – טיפול בהזמנות (ממתן הצעות מחיר/ קביעת מחירים עד וכולל גביה), אחריות לכל היבטי שיתוף הפעולה וניהול תקשורת קבועה עם הלקוח/ סוכן, עדכון בחידושים, מבצעים, תמיכה וטיפול בתלונות/ בעיות, ניהול מו"מ וחתימה על הסכמים.
• ניהול סוכנים – הטלת ובקרת משימות, הכוונה ותמיכה עד השלמת המשימות.
• ניהול אתרי אונליין – כל הנ"ל + הקמת דפי מוצר, משימות תפעול/ דיווח/ בקרה באתר שלהם, תפעול ממוחשב של ההזמנות.
• מענה תכליתי ומהיר תוך זמינות גבוהה לכל פנייה של לקוחות באמריקה (כולל כשעה בערב אחרי העבודה ולפני 23:00 ובימי שישי - מהבית).
• הקמת לקוחות, מחירונים, הסכמים, הזמנות, הפקת דיווחים חודשיים לניתוח נתוני מכירות, גביה והזמנות.

שירות לקוחות (10%)
• מענה במייל לשאלות/ בעיות צרכנים באתרי האונליין ובאתר ברקן.
דרישות התפקיד:• אין צורך בניסיון קודם במכירות.
• אנגלית ברמת שפת אם / רמה גבוהה מאוד (דיבור, כתיבה, קריאה).
• תואר ראשון בציון 82 ומעלה בהנדסת תעשייה וניהול/ הנדסה אחרת/ מדעי החברה/ כלכלה/ מנהל עסקים / דיפלומטיה/ מדעי הרוח.
• נכונות לעבודה מהבית כשעתיים בשעות הערב (שעון ארה"ב) ויום שישי למענה ללקוחות.
• אמינות, ביצועיות, חריצות, יסודיות, שרותיות, ראייה מערכתית, חשיבה עסקית, עבודה מול ריבוי ממשקים, עבודת צוות.
• ניידות לצורך הגעה (רכב) - יינתן החזר הוצאות דלק.

יתרון:
• ניסיון ניהולי ו/ או פיקודי בניהול אנשים.
• ניסיון/ השכלה בתחום הנדסת תעשייה/ תפעול ולוגיסטיקה.
• ניסיון ביצוא/ לוגיסטיקה בינלאומית.
• ניסיון במכירות בשוק ארה"ב בתחום מוצרי צריכה/ רשתות שיווק/ מפיצים וסוכנים.
• ניסיון במכירות בינלאומיות לרשתות שיווק/ מפיצים.
• שליטה בספרדית (כשפה נוספת לאנגלית).
**מקום העבודה: אזור תעשייה אריאל.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
מיקום המשרה:אריאל
תחומים:מהנדס תעו"נ
היקף המשרה:משרה מלאה

מנהל צוות מכירות ותפעול ברקן אמריקה

23/06/2020
שלח קורות חייםהוסף לסל
למחלקת המכירות של זרועות ברקן בכפיפות ישירה למנכ"ל ולממלא מקום מנכ"ל – דרוש/ה מנהל/ת לצוות מכירות ותפעול ברקן אמריקה:

***ניהול צוות ובקרת משימות 20%
אחריות על צוות מנהלי הלקוחות , תפעול ומחסן שוק אמריקה ובקרה על משימותיו:
-בקרת מחירונים, ניתוח והמלצות לאישור.
-בקרת וניתוח: מלאים/ מכירות אונליין/ משימות מחזוריות/ התאמת תהליכים ונהלים למציאות/ תשובות ללקוחות/ מהירות מענה. תיקונים בהתאם.
-בקרת קבצי CN/ ניתוח חיובי ברקן של הלקוחות.
***טיפול וניהול לקוחות קיימים וחדשים – 70%
-ניהול ותפעול לקוחות וסוכנים קיימים וחדשים –אחריות לכל היבטי שיתוף הפעולה וניהול תקשורת קבועה עם הלקוח/ סוכן, טיפול בהזמנות (ממתן הצעות מחיר/ קביעת מחירים עד וכולל גביה), עדכון בחידושים, מבצעים, ניהול מו"מ וחתימה על הסכמים, ניהול מלאי לקוח לטובת שני הצדדים (ניתוח מלאי, מלאי מת, המלצות להזמנה, דוגמאות, הגעה למלאי Win-Win לברקן וללקוח.
-רשתות אונליין ארה"ב: כל הטיפול הנדרש ובפרט: הגעה לחוזה חתום/ תנאי סחר ע"י ההנהלה, הקמת דפי מוצר ותחזוקה שלהם, טיפול בהזמנות, כתיבת תהליך העבודה ועדכון מתמיד למציאות, תמיכה במחשוב התהליך, ניהול מלאי יומי/ שבועי, מענה לשאלות צרכנים, קשר עם הקניינים, מבצעים.
-מענה תכליתי ומהיר תוך זמינות גבוהה לכל פנייה של לקוחות באמריקה (כולל כשעה בערב אחרי העבודה ולפני 23:00 ובימי שישי - מהבית).
-הקמת לקוחות חדשים, מחירונים, הסכמים, הזמנות, הפקת דיווחים חודשיים לניתוח נתוני מכירות, גביה והזמנות.
-טיפול בהזמנות מפיצים: טיפול בפניות ואופטימיזציה של הזמנות, בדיקות מול צוות ברקן ותקשורת מול הלקוחות ועדכוני הלקוחות בסטטוסים של הזמנות עד קבלת תשלום.
-טיפול בהזמנות מסין ובהזמנות ממחסן ארה"ב.
-גיבוי של מנהלת תפעול בניו יורק ושאר הצוות בהיעדרות/ עומס הזמנות גבוה.
***שירות לקוחות 10%
-מענה במייל לשאלות/ בעיות צרכנים באתרי האונליין ובאתר ברקן.
-טיפול בתלונות לקוח – אחריות מלאה על הטיפול עד השלמת הפתרון ללקוח.
דרישות התפקיד:*לא הכרחי ניסיון קודם במכירות (ניסיון במכירות מהווה יתרון בלבד). לדוגמא, מפקד/ת פלוגה שסיימו תואר רלוונטי בציון גבוה מתאימים מאוד.
*הבנה עסקית ומסחרית ברמה גבוהה, ראייה מערכתית ברמה גבוהה, שליטה באקסל ברמה גבוהה, חשיבה מתמטית ברמה גבוהה, יכולת ניהול פרויקטים ברמה גבוהה.
*למועמד המתאים תיבנה תוכנית הכשרה של כחצי שנה עד שנה שכוללת את כל משימות בק-אופיס וניהול לקוחות. ניהול הצוות יתחיל לאחר סיום ההכשרה. קיים אופק התקדמות בגלל הכפיפות הישירה למנכ"ל.

חובה:
*חובה ניסיון - ניהולי או פיקודי מוכח (ניהול אנשים).
*אנגלית ברמת שפת אם / רמה גבוהה מאוד (דיבור, כתיבה, קריאה).
*תואר ראשון בציון 80 ומעלה מאוניברסיטה/ 85 ומעלה ממכללה - בהנדסה/ חשבונאות/ כלכלה/ מנהל עסקים / מדעי החברה/ דיפלומטיה/ מדעי הרוח.
*נכונות לעבודה מהבית כשעתיים בשעות הערב (שעון ארה"ב) ויום שישי למענה ללקוחות.
*אמינות, ביצועיות, חריצות, יסודיות, שרותיות.
*חובה - ניידות לצורך הגעה (רכב) - יינתן החזר הוצאות דלק.

יתרון:
*ניסיון בתחום מכירות בינלאומיות או Back-office של מכירות בינלאומיות בארץ או בחו"ל.
*היכרות/ ניסיון בעבודה מול שוק ארה"ב בתחום מוצרי צריכה/ רשתות שיווק/ מפיצים וסוכנים.
*ניסיון בתחום ייצוא/ לוגיסטיקה בינלאומית.
*קריאה/ כתיבה/ דיבור בספרדית

**מקום העבודה: אזור תעשייה מערב אריאל.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
מיקום המשרה:אריאל
תחומים:מנהל/ת מכירות, מנהל/ת תפעול, מנהל פיתוח עסקי
היקף המשרה:משרה מלאה
* המשרות באתר מיועדות לכל, ללא הבדל מין וגיל
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"גילת רשתות לווין גייסה הרבה מועמדים איכותיים בפורטל דרושים"הילה, מנהלת משאבי אנוש גילת רשתות לווין
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם