סינון משרות

בחירה מרובה »
איזורים
יש לסמן לפחות אפשרות אחת
חפש משרות
סקטור: חברות ממשלתיות
מספר עובדים: 1001-5000
כתובת: רמת הגולן, אריאל
קרא עוד...

דרושים אוניברסיטת אריאל

אוניברסיטת אריאל הוקמה בשנת 1982, וכיום לומדים בה כ-15,000 סטודנטים, מהם כ-11,000 לתואר אקדמי בתכניות לימוד לתואר ראשון ושני, המתקיימות בחמש הפקולטות (מדעי הבריאות, הנדסה, מדעי הטבע, לימודים מתקדמים ומדעי החברה) ושלושת בתי הספר בקמפוס (רפואה, ארכיטקטורה ותקשורת). יתרתם לומדים במרכז ללימודים קדם אקדמיים ובמרכז לעיצוב ולטכנולוגיה (הנדסאים). בנוסף, פועלת בת"א יחידה ללימודי חוץ והמשך. באוניברסיטת אריאל פעילים יותר מ-300 מדענים. רבים מהמדענים הם מהמובילים בתחומם בארץ ובעולם, כ-70 מהם פרופסורים, המשלבים הוראה ומחקר, בתחומים שונים כגון: רובוטיקה, אלקטרו-אופטיקה, גידול גבישים, טיפול בסרטן, פיתוח פולימרים, רעידות אדמה, לימודי הסביבה, אימונולוגיה ועוד. 15,000 הסטודנטים באים מכל מגוון האוכלוסיות והרבדים המרכיבים את החברה הישראלית: חילוניים לצד דתיים, עולים חדשים לצד ישראלים ותיקים, בני מיעוטים לצד יהודים. בהקשר זה מהווה האוניברסיטה מוסד המשמש ככור היתוך לכל שכבות החברה בישראל, והמעיד, על אף חילוקי הדעות והשוני המנטאלי, התרבותי והאידיאולוגי, על יכולתה של האקדמיה לשמש בסיס להידברות ולקירוב לבבות. הצטרפו למשפחת עובדי אוניברסיטת אריאל ותיהנו ממקום עבודה יציב, אווירה משפחתית, אפשרויות להתקדם ולהתפתח ועוד מגוון הטבות לעובדים ולבני משפחתם.
הטבות לעובדים
  • ימי חופש
  • פינות קפה
  • סבסוד לימודים
  • קייטנות לילדים
  • סבסוד ארוחות
  • קפיטריה
  • ימי כיף

חשב את זמן הנסיעה שלך לעבודה

חשב מסלול

רכז/ת פדגוגי/ת עבור קורסי אנגלית

לפני 5 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
דרוש/ה רכז/ת פדגוגי/ת עבור קורסי אנגלית, עד רמת פטור אקדמי, המותאמים לסטודנטים עם מוגבלות או קשיים ייחודיים בלימודי אנגלית
תיאור המשרה:
1. פיתוח תכנית וחומרי לימוד: תכנון סילבוס, בחירה ופיתוח של תכנים להוראה, כתיבת מבחנים ויצירת מאגר מבחנים.
2. הדרכה ובקרה לצוות המרצים, ליווי מקצועי שלהם לאורך תהליך ההוראה וביצירת חומרי לימוד ובחינות. קיום תצפיות ומשובים. הדרכה והשתתפות בישיבות צוות.
3. ריכוז נתונים ודיווח לרמ"ד תמיכה (תפקוד מרצים, תפקוד סטודנטים, היערכות לבחינות).
4. ריכוז ופיקוח על התנהלות במהלך בחינות.
5. מעורבות וסיוע בקליטת צוות הוראה, הדרכתו ושימורו.
דרישות התפקיד:1. תואר שני באנגלית לפחות – חובה
2. ניסיון בהוראה וכתיבת מבחנים ברמה אקדמית , או לכל הפחות ניסיון בריכוז אנגלית לרמת 5 יח"ל לבגרות
3. ידע וניסיון בהוראת אוכלוסיות ייחודיות בכלל, ולקויי למידה בפרט –יתרון
3. ניסיון בהדרכת צוותי הוראה- יתרון
4. יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות
5. יחסי אנוש מעולים, יכולת להובלה, קידום ושימור צוות
תנאים מצוינים , אפשרות לשלב הוראה בקורסים .
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:הדרכה, מורים/ות, ניהול
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית

רכז/ת רישום וקבלה למשרה מלאה וזמנית (החלפה בחל"ד)

לפני 5 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
למכינה הקדם אקדמית באוניברסיטת אריאל דרוש/ה רכז/ת רישום וקבלה למשרה מלאה וזמנית (החלפה בחל"ד).
התפקיד כולל טיפול בסטודנטים הפונים למכינה, מענה טלפוני, מתן תשובות לפונים במערכת פניות, מתן שירות למחלקות אקדמיות ולמרצים.
דרישות התפקיד:1. תואר ראשון - חובה.
2. יכולת עבודה במערכות מידע ממוחשבות ושליטה טובה בתוכנות אופיס.
3. ניהול מספר משימות במקביל, דיוק, אחריות ותשומת לב לפרטים.
4. יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:בק אופיס, מנהל/ת אדמינסטרטיבית, מנהל/ת משרד
היקף המשרה:משרה מלאה

רכז/ת משאבי אנוש ואדמיניסטרציה

לפני 6 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש ואדמיניסטרציה למשרה מלאה וזמנית-החלפה לחל"ד
התפקיד כולל:
1. מעורבות בתהליכי גיוס, קליטת עובדים והדרכה.
2. ניהול יומן ממוחשב של סמנכ"ל מש"א ומענה טלפוני באגף.
3. הכנת חומרים ומצגות.
4. אחריות על הזמנת ציוד משרדי.
דרישות התפקיד:1. תואר ראשון חובה- עדיפות לתחומי משאבי אנוש.
2. שליטה טובה בתוכנות אופיס השונות, בייחוד Excel, Outlook
3. ניסיון בניהול משרד או בעבודה אדמיניסטרטיבית- יתרון.
4. אחריות, אמינות, אדיבות ומכווונות במתן שירות.
5. ניסיון קודם במחלקת משאבי אנוש תהליכי גיוס וקליטת עובדים- יתרון
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:רכזי גיוס, רכז/ת משאבי אנוש, מראיין / מראיינת
היקף המשרה:משרה מלאה

מרצים/ות להוראה בתחום הבניין להנדסאים

לפני 6 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
דרושים מרצים/ות להוראה בשעות הבוקר והערב במכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל:
למכללה הטכנולוגית "הנדסאים באריאל" דרושים מרצים ללימוד מקצועות שונים בתחום ניהול הבנייה
1. מנחי פרויקטים בתכנון מבנים.
2. מנחי פרויקטים בניהול הבנייה
3. מרצים ללימוד המקצוע בטיחות בבנייה
4. מרצים ללימוד מקצועות תכנון בשעות הבוקר
דרישות התפקיד:לכל המשרות- תואר ראשון לפחות
לתחום ניהול הבנייה - מהנדס אזרחי (בניין) בתחום ניהול פרויקטים בביצוע, חברות פיקוח, בעל ניסיון של 3 שנים
לבטיחות- מהנדס אזרחי (בניין) בהתמחות : תכנון מבנים
לתחום תכנון- מהנדס אזרחי (בניין) בהתמחות : תכנון מבנים
ניסיון קודם בהוראה- יתרון
המשרה מתאימה כעבודה נוספת.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:מרצים
היקף המשרה:משרה חלקית

דרוש/ה חוקר/ת בתחום הביולוגיה לפרוייקט זמני

לפני 7 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
ליחידה האוניברסיטאית לילדים ונוער באוניברסיטת אריאל דרוש/ה חוקר/ת לפרוייקט מחקר עם בני נוער במהלך החודשים ינואר-פברואר.
הפרוייקט כולל עבודה מעבדתית וניסויית עם בני נוער.
הנחיה, טיפול בתאים וליווי הפרוייקט.
דרישות התפקיד:דרישות:
בוגר תואר שני ומעלה בתחומי ביולוגיה/ מדעי החיים/ ביוטכנולוגיה, עדיפות לרקע בתחום חקר סרטן.
ידע וניסיון במכשור מעבדתי מעשי.
זמינות במשרה מלאה בטווח התאריכים 13.1-24.2
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:חוקר, ביולוגיה
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה זמנית

רכז/ת אדמינסטרטיבית ומפעיל/ת תקציב- החלפה לחל"ד

לפני 7 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
למחלקת ביטחון וביטחון דרוש/ה רכז/ת אדמינסטרטיבית ומפעיל/ת תקציב- החלפה לחל"ד
התפקיד כולל:
1. ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד - כתיבה וניהול פרוטוקולים, מעקב אחר מטלות לביצוע, מתן מענה טלפוני, תיוק ממוחשב, זימון פגישות ומתן שירות ומענה לבאי המשרד.
2. הפעלת תקציב היחידה ובקרה עליו, סיוע למנהל היחידה בתכנון בתקציב, טיפול בהזמנות רכש, חשבוניות והתנהלות מול ספקים.
3. ריכוז כ"א, קליטת עובדים ושיבוץ לפעילויות וניהול גרף אירועים שנתי.
העבודה הינה במשרה מלאה וזמנית.
דרישות התפקיד:דרישות:
1. תואר ראשון- חובה
2. שליטה טובה בתוכנות אופיס ויכולת עבודה במערכות ממוחשבות (פריוריטי - יתרון).
3. ניסיון בטיפול בתקציב
4. אחריות, אמינות, שירותיות, סדר וחריצות.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:מנהל/ת אדמינסטרטיבית, מנהל/ת משרד, בק אופיס
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה זמנית

רכז/ת פניות סטודנטים

לפני 8 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
למרכז שירות לסטודנט דרוש/ה רכז/ת לטיפול בפניות סטודנטים, סטודנטים משרתי מילואים ובסטודנטיות בהריון ולאחר לידה, בחינת זכאות לנקודות זכות בגין מעורבות חברתית ומילואים.
העבודה הינה במשרה מלאה.
תיאור התפקיד:
קבלת פניות סטודנטים בפגישות אישיות או באמצעות מערכת הפניות, בירור מהות הפניות, מתן מענה וטיפול עד לסגירתן.
ריכוז וטיפול בפניות הנוגעות לזכויות סטודנטים במילואים וסטודנטיות בהריון ולאחר לידה.
ריכוז הוועדה להפעלת תכניות התנדבות לסטודנטים ובחינת זכאות סטודנטים לנקודות זכות בגין התנדבות ושירות מילואים.
מתן מענה לסטודנטים היוצאים לשירות מילואים.
מתן מענה לסטודנטיות בהריון ולאחר לידה.
דרישות התפקיד:1. תואר ראשון- חובה.
2.יכולת עבודה במערכות ממוחשבות.
3. שליטה בתוכנות Office - חובה.
4. יכולת עבודה עצמאית גם בתנאי לחץ, תודעת שירות גבוהה, אחריות, אמינות, דייקנות, חריצות, סדר וארגון, יכולת לעבודה מול נהלים, תקנות וחוקים, יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:בק אופיס, מנהל/ת משרד, מנהל/ת אדמינסטרטיבית
היקף המשרה:משרה מלאה

יזם/מוביל אסטרטגי בתחום טיהור מים/ גזים

לפני 8 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברת הזנק העוסקת בטיהור ביולוגי של מים וגזים בתעשייה דרוש:
יזם/מוביל אסטרטגי
חברת הזנק (חברת בת של אוניברסיטת אריאל) שעוסקת בטיפול ביולוגי בפליטות מזהמות בפאזה גזית ובנוזלים, מתאגידים תעשייתיים כגון ייצור חשמל, תרופות, כימקלים, ועוד. החברה פיתחה שיטה המבוססת על שילוב ריאקטורים ביוכימיים לכדי מערכת Bio-IPPC שמנטרלת מכלול מזהמים מתהליכי ייצור שונים ומתמירה אותם לחומרים בעלי ערך כלכלי.
דרישות התפקיד:1. הכרות תחום טיהור מים/גזים.
2. בעל ניסיון מוכח בניהול חברות הזנק וגיוס הון.
3. מוטיבציה רבה ויחסי אנוש מעולים.
4. אנגלית ברמה גבוהה.
5. מוכנות לעבוד תמורת מניות (עד שלב הגיוס).
לפרטים יש לפנות ל:
לארי לאב
larryl@ariel.ac.il
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, ירושלים, צפון, יהודה ושומרון
תחומים:כימיה, ביולוגיה, פיתוח
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית

למדור מערכות מידע דרוש/ה מיישם/ת

לפני 10 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
ליחידת המחשב, מדור מערכות מידע דרוש/ה מיישם התפקיד כולל:
1.תמיכה טלפונית ופרונטאלית במשתמשים ובמערכות השונות.
2. סיוע בהכנת מסמכי דרישה עם הלקוחות וניסיון לאתר פתרונות לדרישות.
3.כתיבת מסמכי מדיניות והנחיות (Documentation) מפורטים למערכות המידע.
משרה מלאה. 5 ימים בשבוע.
דרישות התפקיד:דרישות התפקיד:
1.תואר ראשון חובה- עדיפות לתחומי מדעי המחשב/ הנדסת תעשייה וניהול / תואר ראשון בתחום אחר לבעלי תעודה מקצועית נוספת רלוונטית בתחום.
2. שליטה טובה מאד בתוכנות אופיס.
3. יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה עצמאית.
4. נסיון בשירות לקוחות - יתרון.
קורות חיים במסמך וורד ובעברית בלבד.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:מיישם, תמיכה
היקף המשרה:משרה מלאה

דרוש/ה מזכיר/ה לנשיא האוניברסיטה למשרה מלאה

לפני 10 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
1. ביצוע משימות מגוונת ומתן מענה שוטף
2. ניהול יומני פגישות
3. הפעלת תקציבים
4. מתן מענה ועבודה מול בכירים בהנהלת האוניברסיטה.
5. איסוף נתונים, הכנת מצגות, כתיבת פרוטוקולים וסיכומי דיונים, מעקב החלטות וכיוב'.
6. ניהול חדרי ישיבות.
דרישות התפקיד:1. תואר ראשון -חובה.
2. שליטה בישומי אופיס, יכולת עבודה במערכות מידע ארגוניות ובאינטרנט.
3. תודעת שרות גבוהה וייצוגיות.
4. אנגלית ברמה גבוהה- יתרון.
5. נכונות ללמוד, ראש גדול, אחריות אישית, מחוייבות ויוזמה.
6. יכולת עבודה על מספר משימות במקביל.
7. ניסיון בהתנהלות מול גורמים בכירים- יתרון.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:מנהל/ת אדמינסטרטיבית, מזכיר/ה בכיר/ה, מנהל/ת משרד
היקף המשרה:משרה מלאה
* המשרות באתר מיועדות לכל, ללא הבדל מין וגיל
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"אנחנו מגייסים דרך פורטל דרושים עובדים איכותיים לתפקידים מקצועיים בעולם הביטוח!"ליטל, ראש תחום גיוס, הכשרה חברה לביטוח
חיפושים אחרונים באתר: מנהל /ת פרויקט, פיתוח אוטומציה, ון ליר, עבודה זמנית, למוקד
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם