סינון משרות

בחירה מרובה »
איזורים
יש לסמן לפחות אפשרות אחת
חפש משרות
סקטור: חברות ממשלתיות
מספר עובדים: 1001-5000
כתובת: רמת הגולן, אריאל
קרא עוד...

דרושים אוניברסיטת אריאל

אוניברסיטת אריאל הוקמה בשנת 1982, וכיום לומדים בה כ-15,000 סטודנטים, מהם כ-11,000 לתואר אקדמי בתכניות לימוד לתואר ראשון ושני, המתקיימות בחמש הפקולטות (מדעי הבריאות, הנדסה, מדעי הטבע, לימודים מתקדמים ומדעי החברה) ושלושת בתי הספר בקמפוס (רפואה, ארכיטקטורה ותקשורת). יתרתם לומדים במרכז ללימודים קדם אקדמיים ובמרכז לעיצוב ולטכנולוגיה (הנדסאים). בנוסף, פועלת בת"א יחידה ללימודי חוץ והמשך. באוניברסיטת אריאל פעילים יותר מ-300 מדענים. רבים מהמדענים הם מהמובילים בתחומם בארץ ובעולם, כ-70 מהם פרופסורים, המשלבים הוראה ומחקר, בתחומים שונים כגון: רובוטיקה, אלקטרו-אופטיקה, גידול גבישים, טיפול בסרטן, פיתוח פולימרים, רעידות אדמה, לימודי הסביבה, אימונולוגיה ועוד. 15,000 הסטודנטים באים מכל מגוון האוכלוסיות והרבדים המרכיבים את החברה הישראלית: חילוניים לצד דתיים, עולים חדשים לצד ישראלים ותיקים, בני מיעוטים לצד יהודים. בהקשר זה מהווה האוניברסיטה מוסד המשמש ככור היתוך לכל שכבות החברה בישראל, והמעיד, על אף חילוקי הדעות והשוני המנטאלי, התרבותי והאידיאולוגי, על יכולתה של האקדמיה לשמש בסיס להידברות ולקירוב לבבות. הצטרפו למשפחת עובדי אוניברסיטת אריאל ותיהנו ממקום עבודה יציב, אווירה משפחתית, אפשרויות להתקדם ולהתפתח ועוד מגוון הטבות לעובדים ולבני משפחתם.
הטבות לעובדים
  • קייטנות לילדים
  • ימי חופש
  • פינות קפה
  • סבסוד לימודים
  • ימי כיף
  • סבסוד ארוחות
  • קפיטריה

חשב את זמן הנסיעה שלך לעבודה

חשב מסלול

מטמיע פדגוגי של תכנים דיגיטליים

לפני 8 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
הטמעה פדגוגית של תכנים דיגיטליים, מתודולוגיות ופרקטיקות בהוראה, במסגרת מכרז "ריכוז, הנחייה והטמעת תכנית התקשוב במוסדות החינוך", שמפועל על ידי אוניברסיטת אריאל עבור משרד החינוך.
 התפקיד כולל:
· הכנת תוכנית עבודה להטמעה ושיווק פרוייקט בתחום הלמידה המקוונת בבתי ספר,יישום ליווי, מעקב ובקרה.
· יישום תוכנית העבודה הכוללת כתיבה והזנת תוכן שיווקי ברשתות החברתיות, יצירת קהילות משתמשים, ניסוח הודעות, מידי ודיוור בערוצים שונים (ניוזלטר, דוברות).
היקף המשרה: משרה מלאה,  5 ימים בשבוע
דרישות התפקיד:1. תואר ראשון לפחות, עדיפות בתחום השיווק, תקשורת, דוברות.
יתרון לבעלי ניסיון בכלי קידום דיגיטליים, כגון: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, ניהול ערוץ יוטיוב ודף פייסבוק, ועבודה עם תוכנות עריכת וידאו ועיצוב גרפי.
2. שליטה בכלי אופיס
3.  יכולת ניסוח ברמה גבוהה בכתב ובעל פה
4. יכולת אנליטית גבוהה, התנהלות בסביבה דינאמית מרובת משימות מול ממשקים מרובים
5. בעל/ת יצירתיות, יוזמה ומוטיבציה גבוהה, מלא/ת אנרגיה וחדוות עשייה
6. אחראי/ת, עצמאי/ת ויסודי/ת, בעל/ת יכולת עמידה ביעדים ובלוחות זמנים
7. יכולת לעבוד תחת לחץ במספר משימות בו-זמנית
8. בעל/ת יכולת שכנוע והנעה לפעולה.
9. יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
מומלץ לקשר לתיק עבודות אישי מייצג.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:עורך / מנהל תוכן, מנהל מדיה
היקף המשרה:משרה מלאה

למרכז לחדשנות בסייבר דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת

לפני 9 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
ניהול לו"ז של מנהלי המרכז
מענה טלפוני/ דוא"ל וקבלת פניות המגיעות למרכז לחדשנות בסייבר
ניהול הפעילות השוטפת במשרד
סיכום ומעקב אחר תהליכים ומשימות
רפרנט/ית משאבי אנוש- עבור הסגל המנהלי, הטכני והאקדמי במרכז
ביצוע ומעקב דיווחים
מתן מענה לאנשי סגל
עבודה אל מול גורמי חוץ ופנים אוניברסיטה
ניהול תקציבי מחקר שיוענקו על-ידי המרכז לחברי המרכז.
מעורבות בהכנת דו"חות כספיים בשיתוף עם רשות המחקר.
סיוע מנהלי בארגון אירועי המרכז: האקתון, כנסים, ימי עיון, סמינרים
דרישות התפקיד:תואר ראשון - חובה!
תואר שני; - יתרון
הכרות עם העולם האקדמי – יתרון
שליטה בשפה האנגלית –רמה גבוהה
י יכולת ארגונית גבוהה וראיה מערכתית
יכולת עבודה עצמאית.יוזמנה ויכולת ניהול משימות באופן עצמאי
שליטה בתוכנות אופיס
יכולות ארגון וסדר גבוהות
יכולת הנעת תהליכים מול גורמים שונים
יחסי אנוש מעולים
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:שרון, יהודה ושומרון
תחומים:מנהל/ת אדמינסטרטיבית
היקף המשרה:משרה מלאה

עובד/ת למדור הנהלת חשבונות לתפקיד זמני

לפני 10 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לאגף הכספים דרוש/ה עובד/ת למדור הנהלת חשבונות לתפקיד זמני (החלפה בחל"ד).
דרישות התפקיד:1. תואר ראשון- חובה
2.  ניסיון בהנה"ח
3. ניסיון בעבודה במערכת פריורטי
4. דייקנות וחריצות
5.  היכרות עם מערכת מכלול- יתרון
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:הנהלת חשבונות, Back Office - כספים, בנקאות כללי
היקף המשרה:משרה מלאה

למרכז שירות לסטודנט דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת

לפני 10 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
1. עבודות משרדיות: ניהול יומן, הדפסת מכתבים, טיפול בדואר.
2. ריכוז וטיפל בהסכמים וחוזים.
3. מתן מענה לפניות סטודנטים.
4. קבלת קהל בדלפק מרכז שירות לסטודנט והפניה למדורים הרלוונטים.
דרישות התפקיד:1. תואר ראשון- חובה.
2. ניסיון במתן שירות.
3. יכולת עבודה במערכות ממוחשבות.
4. שליטה בתוכנות אופיס- חובה.
5. יכולת עבודה עצמאית, אחריות, סדר וארגון, יחסי אנוש טובים.
תחילת עבודה מיידית
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:מזכיר/ה עברית, פקיד/ה, בק אופיס
היקף המשרה:משרה מלאה

דרוש/ה פסיכולוג/ית קליני/ת

לפני 10 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
למרכז שירות לסטודנט דרוש/ה פסיכולוג/ית קליני/ת מומחה מנוסה לניהול מדור יעוץ וטיפול לסטודנט.
במסגרת התפקיד נדרש ייעוץ וטיפול פסיכולוגי לסטודנטים, העברת סדנאות, אבחון, מתן חוות דעת, הדרכה.
שעות העבודה ברובן שעות בוקר ופעם בשבוע כולל שעות אחר הצהריים.
משרה חלקית.
דרישות התפקיד:1. תואר שני בפסיכולוגיה קלינית, רשום בפנקס הפסיכולוגים.
2. ניסיון בטיפול פסיכולוגי כולל מקרים מורכבים ויתרון לעבודה עם אנשים עם מוגבלות.
3. יכולת הדרכה.
4. יכולת להפעיל יישומי office במיוחד Excel.
בבקשה לשלוח קו"ח בצרוף המלצות .
יענו רק פניות מתאימות.
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:ייעוץ ופסיכולוגיה, הדרכה
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית

לאגף פיתוח עסקי דרוש/ה עובד/ת

לפני 10 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
עבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת עבודה משרדית, הפקת דוחות שונים וניהול נתונים.
סיוע למנהל היחידה בתחומים שונים. נהיגה יומיומית ברכב החברה בכפוף ללוח זמנים של מנהל היחידה.
דרישות התפקיד:1. תואר ראשון - חובה.
2. יכולת עבודה המערכות ממוחשבות. שליטה טובה בתוכנות אופיס, כולל שליטה ברמה גבוהה באקסל.
3. סדר וארגון, יכולת ניהול משימות באופן עצמאי.
4. רישיון נהיגה לפחות 3 שנים ללא הרשעות וללא העמדה לדין בתחום התעבורה.
5. מגורים באזור השרון.
6. נכונות למשרה מלאה ולעבודה לעיתים בשעות לא שגרתיות.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:נתניה, רעננה / כפר סבא
תחומים:נהגים
היקף המשרה:משרה מלאה

מטמיע פדגוגי בתחום מדעי המחשב ורובוטיקה

לפני 10 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
תפקיד: מטמיע פדגוגי של מדעי המחשב ורובוטיקה, מתודולוגיות ופרקטיקות בהוראה
היקף המשרה: 5 ימים בשבוע
אזור גאוגרפי: תל אביב
תיאור התפקיד:
הטמעה פדגוגית של תכנים בתחום מדעי המחשב ורובוטיקה, מתודולוגיות ופרקטיקות בהוראה, במסגרת מכרז "ריכוז, הנחייה והטמעת תכנית התקשוב במוסדות החינוך", שמפועל על ידי אוניברסיטת אריאל עבור משרד החינוך.
סיוע ולווי מנהלי בתי הספר, עובדי הוראה, הפיקוח והדרכה של מטה המחוז/המגזר בנושאים הבאים:
• פיתוח תכנים לימודיים והכנת תכנית עבודה, ליווי ויישום, מעקב ובקרה
• יישום וליווי תהליכי הוראה למידה והערכה ומענה לשונות בתי הספר והאוכלוסיות השונות
• הטמעת תכנית מדעי המחשב ורובוטיקה, פרקטיקות הוראה, בשילוב תוכן דיגיטלי, בסביבות מגוונות ועתירות טכנולוגיה, בסגנונות הוראה ולמידה שונים.
• הטמעה מיזמים פורצי דרך, השוברים את גבולות הזמן והמקום, מאפשרים למידה מחוץ לגבולות הפיזיים ושעות הפעילות הפורמאליות של בית הספר. הוראה ולמידה פרונטאלית (פנים מול פנים), או מרחוק באמצעות מערכות טכנולוגיות המאשרות הוראה ולמידה סינכרונית וא-סינכרונית,
• הטמעת הידע הנדרש לשימוש וצריכה של שירותי ענן ותכנים דיגיטליים
• הגדרת צורכי המידע הדיגיטלי של מוסד החינוך, הצמחת צוות מנהיגות, יזום ועידוד השתתפות בתחרויות בארץ ובעולם, סיוע וליווי בהפעלת אירוע ופעילויות שונות ובהנגשת תוכן דיגיטלי
דרישות התפקיד:תואר ראשון ומעלה בתחום טכנולוגי
יתרון לבעלי ניסיון הוראה בתחום הרובוטיקה ו/או אלקטרוניקה ו/או מדעי המחשב
הכרות עם שפות תכנות SCRATCH ,MAKECODE ,PYHTON
שליטה בכל אופיס
יכולת ניסוח ברמה גבוהה בכתב ובעל פה
יכולת אנליטית גבוהה, ועבודה בסביבה דינאמית מרובת משימות מול ממשקים מרובים
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון
תחומים:הדרכה / הטמעה, מיישם
היקף המשרה:משרה מלאה

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת יחידת מרפאות האוניברסיטה

לפני 11 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת יחידת מרפאות האוניברסיטה
תיאור התפקיד:
טיפול בפעילות השוטפת של היחידה, מעקב ובקרה על יישום הפרויקטים ותכנית העבודה השנתית.
ניהול תקציב היחידה ומעקב אחר ביצועו.
טיפול בגיוס וקליטת העובדים ביחידה אל מול האגף למשאבי אנוש.
הצבת יעדים ובניית תוכניות עבודה תוך קידום תהליכים שונים ביחידה.
כתיבת נהלים והוראות עבודה בהתאם למדיניות היחידה והארגון.
עבודה בשיתוף פעולה מול המחלקות השונות באוניברסיטה, מול ספקים חיצוניים ורגולציה (קופות חולים, משרד הבריאות, עיריות וכ"ו).
סיוע למנהלת היחידה בכל הקשור לניהול היחידה ועמידה ביעדיה.
משרה מלאה, באריאל.
דרישות התפקיד:דרישות תפקיד: 
תואר שני- חובה. עדיפות לתחומי כלכלה, ניהול וניהול מערכות בריאות.
ניסיון בניהול מערכות בריאות-יתרון.
יכולת ניהול והנעת תהליכים וצוותים.
יכולת ארגונית ברמה גבוהה וראיה מערכתית. 
 יכולת עבודה תחת ריבוי משימות.
יכולת הנעת תהליכים מול גורמים שונים.
יחסי אנוש מצוינים.
יכולת עבודה במערכות ממחושבות ושליטה מלאה ב-ofiice לרבות ב -excel.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:לוגיסטיקה - ניהול
היקף המשרה:משרה מלאה

מנהל/ת מעבדה למכון לרפואה מותאמת אישית ותרגומית

לפני 11 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
דרוש/ה מנהל/ת מעבדה למכון לרפואה מותאמת אישית ותרגומית באוניברסיטת אריאל
ניהול עבודתה השוטפת של המעבדה ושל צוות טכנאים, כולל אחריות על תחומי אבטחת איכות, קשר עם חברות חיצוניות, הדרכות, הזמנת חומרים, ציוד, לוגיסטיקה ובטיחות.
דרישות התפקיד:• בעל תואר שני ומעלה במדעי החיים או הרפואה
• ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול מעבדה
• ניסיון של לפחות 3 שנים בתעשיה, עדיפות בניהול מעבדה תחת ISO
• ניסיון במחקר - יתרון
• יחסי אנוש ויכולת עבודה בצוות
• אנגלית ברמה גבוהה
כמו כן, נדרשת אחריות ומקצועית ברמה גבוהה, יסודיות, חריצות ואמינות.
משרה מלאה: 5 ימים בשבוע
מקום עבודה: אוניברסיטת אריאל בשומרון
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:מנהל מעבדה, ביורפואה, ביולוגיה
היקף המשרה:משרה מלאה

Technology Licensing Specialist

לפני 12 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
Ariel Scientific Innovations, Ltd., the technology commercialization office of Ariel University of Samaria is recruiting a licensing officer for technologies emerging from the faculties of Engineering an Exact Sciences. Technology commercialization typically involves an overlap of technology, business, and law. We are seeking someone who can implement commercialization strategies for engineering and exact sciences across a range of disciplines. A successful candidate will help translate faculty and scientists’ ingenuity and ideas through marketing and licensing to third parties who can further develop technologies for impact in the world, including licenses to startup companies.
Key responsibilities include: scouting the campus to become familiar with researcher activities, developing and deciding on the intellectual property portfolio, assessing/evaluating new technologies, developing and implementing strategies for the marketing and licensing of these technologies to commercialization partners, negotiating .licenses, and other relevant agreements, and supporting post-license activities
Job Requirements:Degree in a Science, Engineering, or a related field
(Excellent English (writing and speaking
Able to identify partners, and negotiate and execute license agreements for advanced technologies in technical areas
Ability to gather information and perform research utilizing databases and other online sources
Knowledge of Investments and valuations

Desirable:
(Understanding of IP protection processes (patents
Experience with Startups and New product development
Advanced degree in Science or Engineering field
Ability to communicate in Russian
MBA
Network of business contacts
Required Experience:1-2 שנים
Locations:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
Sub Categories:מנהל פיתוח עסקי
Job Scopes:משרה מלאה
* המשרות באתר מיועדות לכל, ללא הבדל מין וגיל
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"גייסנו דרך פורטל דרושים 56 עובדים, מתוכם 15 מהנדסי תמיכה ו- 17 מפתחי תוכנה." שני, מנהלת גיוס Check Point
חיפושים אחרונים באתר: מפתח asp.net, ח. מר, סטארט אפ סטארט, .net מוביל, רשת.
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם