חפש משרות
סקטור: שירותים
מספר עובדים: 11-50
כתובת: מגדל עזריאלי ראשונים, שדרות נים 2, ראשון לציון, ישראל

דרושים ג. הלגה בע"מ

מרכז טיפולים קוסמטיים רפואיים מהגדולים ומהמתקדמים בארץ. המרכז נותן שירות למעלה מ - 15 שנה בתחומים מקצועיים של טיפולי פנים לבעיות עור כגון כתמים, קמטים, אקנה ובעיות עור נוספות. מעבר לכך המרכז מספק שירותי הסרת שיער, איפור קבוע, ספא, וצלוליט.

חשב את זמן הנסיעה שלך לעבודה

חשב מסלול

לא נמצאו משרות פעילות עבור ג. הלגה בע"מ

אנא נסו לשנות את מאפייני החיפוש
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
במידה ותוך מספר דקות לא קיבלתם את אימייל איפוס הסיסמה יש לבדוק בתיבת הספאם / דואר זבל בחשבון האימייל שלכם.
משרות נוספות שעשויות לעניין אותך

Analyst, Total Rewards Israel- Student position

לפני 5 שעות
הגש/י מועמדות
Teva's Total Reward unit in Israel is looking for an analyst, for a student position.

The position's main responsibilities are:

Support all compensation & benefits benchmarking processes in Israel, working closely with Israel Compensation lead and HRs, and support maintaining the pay-ranges data

Support Israel and overall IM Connect process, working closely with regional TR team, including data preparation and set up in EC, all analytics prior, during and post connect

Support the annual C&B review process for Israel and IM, including analytics and presentation preparation for reviews with business leaders. Work closely with other IM TR and local HRD

Support all other compensation related processes outside Connect, such as off-cycle requests, market adjustments, Restructuring and Retention packages, working closely with Israel Compensation lead, HRDs, HRO&S, and local finance

Support IM TR team with data consolidation, analytics and templates preparations

Support any other assignments, projects, and initiatives related to Total Rewards as will be required from time to time

The position is a part- time job and suitable for students.
Job Requirements:Education:B.A. 3rd year student (Economics or Management) or Masters 1st year student
Prior experience: Not required
Other:Fluent English, advantage for Spanish as 3rd language, good analytical skills, ability to work independently, good communication skills
Required Experience:ללא נסיון
Locations:מרכז, שרון
Sub Categories:סטודנטים (כספים)
Job Scopes:משרה חלקית

IT - Senior Linux System Administrator

לפני 4 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
Mobileye's IT department is supporting the company development in a cutting-edge environment with the latest and advanced technologies from network to storage, HPC and data analytics. The Infrastructure department solves variety of complex problem, data analysis, design and build infrastructure to support the continuous industry growth and development demands. If you have passion for Linux and the desire to work with outstanding Linux Sys admins, come and join our team.

What will YOU do?
* Support the Linux environment in the organization.
* Troubleshoot development problems and provide solutions.
* Configuring and maintaining packages under Linux.
* Configuring and verify system updates
* Creates and reviews reports on different subsystems
Job Requirements:* At least 5 years of Sysadmin experience with Linux operating systems.
* Proven experience with supporting development, code, compiling sources in production.
* Familiarity with fundamentals of distributed computing environment concepts.
* Ability to write scripts in one or more of the following languages (bash, python, perl).
* Familiarity with file based nfs environment
* Knowledge of configuration management (Ansible, Puppet).
* Ability to troubleshoot and analyze problems root cause and provide solutions.
* Experience with enterprise NAS/SAN - major advantage
* B.Sc. degree in computer science or equivalent experience.
* Strong interpersonal communication skills
* Independent problem-solving, Self-direction, and self-motivated.
* Should have good network background
Required Experience:1-2 שנים
Locations:מרכז, שרון, ירושלים, יהודה ושומרון
Sub Categories:sys admin unix
Job Scopes:משרה מלאה

Relocation to Cyprus- Chief Operator Officer

לפני 8 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
We are currently looking to recruit an experienced COO [Chief Operator Officer] of the company’s group. The successful candidate will be a member of the management team and will share the responsibility of implementing the company’s strategy, guidance and leadership across the group on all aspects of the key risk areas of Operation. Minimum five

years in a similar role it’s a must.

Main Responsibilities/ Duties
Executing documents on behalf of the Company
Ensuring compliance of the Company’s activities with local legislation
Facilitating effective communication among the company’s branches
Problem solving to ensure the smooth operation of a company offices
Supporting and guide various company departments
Ensuring preparation of corporate decisions and monitoring their execution
Participation in decision making on the matters related to the Company and its projects
Following up with the relationship manger and assisting him with any open issues
Collaboration with company’s IBs
Implementing new procedures and protocols
Assisting the CEO
Job Requirements:Proven five years’ experience in a generalist management role within the forex industry with subject matter expertise and experience in a wide range of operation areas.
University Degree in Law, Business, Economics or any other relevant field
Fluency in English is a must
Native Hebrew Speaker – an advantage
Excellent understanding of CySEC rules and regulations
Holder of CySEC Advanced is a major advantage
Ability to act at pace, with control together with the ability to focus on the key risks and operational excellence across the breadth of the activities are crucial attributes
Ability to interact with all departments
Required Experience:3-4 שנים
Locations:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון, דרום, חו"ל
Sub Categories:מנהל/ת תפעול, סמנכ"ל תפעול
Job Scopes:משרה מלאה
Mandatory Requirements
האם את/ה מגיע מתחום הפורקס הרגולטיבי?
שימו לב: לא ניתן לשלוח קורות חיים למשרה זו ללא אישור דרישות החובה

Design and Verification Team Lead Engineer

לפני 4 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
Marvell is offering a great opportunity to join the Switch IP department and be part of our IP development for the next generation Switch. Our development teams work with architects to influence the unit architecture, plan micro-architecture and implement the design in Verilog or SV, plan and implement complex and advanced verification environments, define and execute the verification plan until quality criteria is met.
As a team leader in the IP department you’ll directly manages 2-6 engineers and their tasks. The team leader manages several units or a cluster, with good knowledge of the architecture, responsible for choosing correct architecture solutions, planning micro-arch, managing implementation of design and verification, responsible for the full development flow and interface with external teams.
As a leader you will direct people to form a successful and motivated team and drive their career development. You will be responsible for team execution and tasks prioritization. You will share the activity of the team by direct execution of selected tasks (“hands-on”).
Our sites are located in Petach-Tikve and Yokneam.
Job Requirements:• 8+ years’ experience in VLSI development
• Hands-on experience in design and verification
• Team management experience
• Excellent personal skills
• Visionary and strategic
• High motivation and desire to influence

Website: https://marvell.wd1.myworkdayjobs.com/en-US/MarvellCareers/job/Petach-Tikva/Design-and-Verification-engineer_171438
Required Experience:7 שנים ומעלה
Locations:מרכז, שרון, שפלה, יהודה ושומרון
Sub Categories:חומרה - ניהול, מהנדס רכיבים VLSI, ראש צוות חומרה
Job Scopes:משרה מלאה

נציגים למוקד לעסקים קטנים-בחיפה

לפני 11 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
רוצים להתמקצע בעולמות שרות לעסקים קטנים ?
בנוסף לתנאים ,שכר , ותגמול חודשי מצוינים
מבדק התאמה קצר בלי לצאת מהבית!
אז בואו לגלות את מה שהעובדים שלנו כבר יודעים- הכי טוב בבזק!

תאור התפקיד:
מתן מענה ללקוחות מהמגזר הפרטי של בזק, אשר בבעלותם עסקים קטנים, לפניות מגוונות כגון: הזמנת קווים, שירותים מתקדמים, בירורי חשבון, תשלומים, מבצעים, שימור לקוחות, מכירת שירותים עסקיים המתאימים לעסקים קטנים.
דרישות התפקיד:- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
- מודעות גבוהה לשירות ומכוונות למכירה
- כושר ביטוי טוב בע"פ ושפה שירותית.
- יתרון לדוברי שפות
- עבודה במשמרות
-.יכולת להתמודד בסביבה לחוצה ומרובת יעדים
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
רק פניות מתאימות תענינה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:חיפה, קריות, עפולה / נצרת, יוקנעם / רמת ישי, זכרון יעקב / בנימינה
תחומים:נציגי מכירות, מוקדנים, מנהלי תיקי לקוחות
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות

דרוש/ה ראש צוות במוקד שירות ומכירה בלוד

לפני 8 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברת שירות הגדולה ביותר בארץ הממוקמת באיזור לוד דרוש/ה
מנהל/ת צוות שירות ומכירה אשר משמש/ת כמנהלם האישי של כ-15 נציגי שירות ומכירה:
פיקוח ובקרה על רמת השירות ומקצועיות הנציגים.
ביצוע הקשבות ומתן משוב.
ביצוע שיחות חתך/חניכה/נהלים לנציגים.
עמידה ביעדי הצוות והמוקד.
הנעה למכירות.
ביצוע קליטה והדרכה לנציגי שירות.
ביצוע ישיבות צוות.
ביצוע תדריכי בוקר.
ביצוע שיחות מנהל
דרישות התפקיד:תואר ראשון- עדיפות
ניסיון כראש צוות במוקד טלפוני שירות ומכירה- חובה
בעל/ת יחסי אנוש מצוינים.
יכולת עבודה בצוות.
יכולת הנהגה והובלה.
אורנטצייה שירותית ומכירתית.
יכולת עמידה בלחץ.
יכולת הדרכה מוכחת
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שפלה
תחומים:מנהל צוות, אחראי משמרת, מנהל/ת מוקד
היקף המשרה:משרה מלאה

למשרד רואי חשבון דרוש/ה מנהל/ת חשבונות

לפני 5 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
למשרדנו ברמת גן (בורסה) באזור קרבת רכבת ארלוזרוב, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות
* היקף משרה: מלאה, ימים א'- ה', שעות: 8:30-17:00 .
דרישות התפקיד:* ניסיון של 2 במשרדי רואה חשבון
* ידע בתכנות חשבשבת , עצמאית ומכפל - חובה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:תל אביב, רמת גן / גבעתיים, חולון / בת ים, ראשון לציון, פתח תקווה
תחומים:הנהלת חשבונות
היקף המשרה:משרה מלאה

נציגי/ות שדרוגים למשרת בוקר-מתאים גם לאמהות!

לפני 7 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
אין לך ניסיון במוקד שירות ? אנחנו נעניק לך הכשרה וחיוך להגיע לעבודה!
בוא/י להצטרף למשפחה שלנו
שיחות יוצאות ללקוחות -לשידרוג חבילה קיימת ללקוחות קיימים !!!
משרת בוקר בלבד א'-ה' 09:00-15:00!! (קיימת אופציה לשעות נוספות )
מתאים גם לאמהות!
מקום עבודה במקום מרכזי חיפה
תחרויות נושאות פרסים , ערבי גיבוש וימי כיף .
דרישות התפקיד:זמינות מיידית
שירותיות
ניסיון במכירות/שירות לקוחות- יתרון
אחריות
ראש גדול
אמינות
יכולת שכנוע והתמדה
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:חיפה, קריות, עכו / נהריה, יוקנעם / רמת ישי
תחומים:מוכר / מוכרת, נציגי מכירות, טלמרקטינג
היקף המשרה:משרה מלאה, משרה חלקית

אחראי/ת אבטחת מידע

לפני 6 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
לחברת שירותים גלובלית הממוקמת בבורסה ברמת גן דרוש/ה : אחראי אבטחת מידע
התפקיד הינו HO כולל ליווי וייעוץ ללקוחות החברה
ביצוע סקרי סיכונים וסקרי אבטחת מידע.
כתיבת דרישות אבטחת מידע במסמכי RFP.
שוטף להגדרת ובקרות אבטחת מידע.
כתיבת מסמכי הנחיה ואכיפתם.
דרישות התפקיד:דרישות:
לפחות שנתיים ניסיון כיועוץ\עובד בתחום אבטחת מידע וסייבר או כ DPO - חובה.
לפחות שלוש שנים של ניסון עם מערכות network security - חובה.
לפחות שלוש שנות נסיון עם פתרונות אבטחת מידע - חובה.
היכרות עם רגולציית ה GDPR-.חובה
התנהלות מול חברות חיצוניות וניהול ספקים.

ייתרונות:
היכרות עם תקנות הגנת הפרטיות העולמיות.
הסמכות של יצרנים מובילים /ות Juniper, Fortinet, Checkpoint-
הסמכות רלוונטיות- CISM, CISSP, CSPM
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז
תחומים:מומחה אבטחת מידע
היקף המשרה:משרה מלאה

מחלקת בק אופיס מתרחבת ואנחנו מחפשים - אותך!

לפני 11 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
אנחנו‎, ‎במגדל‎, ‎חברת‎ ‎הביטוח‎ ‎הפנסיוני‎ ‎המובילה‎ ‎בישראל, ‎רוצים אותך כרכז/ת תפעול למחלקת ‏Back-Office‏ הממוקמת‎ ‎בקריית‎ ‎אריה‎ – ‎פתח‎ ‎תקווה.
התפקיד‎ ‎מגוון וכולל‎ ‎בדיקה‎ ‎והזנת‎ ‎נתונים‎ ‎למערכות‎ ‎פיננסיות‎‏, ביצוע‎ ‎שינויים‎ ‎ועדכונים‎ ‎בתוכניות‎ ‎ביטוח‎‏, ‏עבודה‎ ‎עם‎ ‎ממשקים‎ ‎שונים‎ ‎בארגון‎‏.‏‎
אנחנו יודעים‎ ‎לתת‎ ‎מגדל‎ ‎של‎ ‎תנאים‎: ‎
‏- מתן‎ 13 ‎ימי‎ ‎חופשה‎ ‎בתשלום‎ ‎בשנה‎ + 2 ‎ימי‎ ‎בחירה‎ + ‎דמי‎ ‎הבראה‎ ‎הגבוהים‎ ‎ב‎-150% ‎מהמקובל‎ ‎במשק‎.
‎- ‎כניסה‎ ‎כעובד‎/‎ת‎ ‎חברה‎ ‎מהיום‎ ‎הראשון‎. ‎הכניסה‎ ‎מקנה‎ ‎השתתפות‎ ‎בפעילויות‎ ‎גיבוש‎, ‎תרבות‎, ‎רווחה,‏‎ ‎חדר‎ ‎כושר‎ ‎ואף‎ ‎השתלבות‎ ‎במסלולי‎ ‎קידום‎ ‎ועתודות‎ ‎מקצועיות‎.
‎- ‎הסעות‎ ‎הלוך‎-‎ושוב‎ ‎מתחנת‎ ‎הרכבת‎ ‎קריית‎ ‎אריה‎ ‎פתח‎-‎תקווה‎.
‎- ‎סביבה‎ ‎תומכת‎, ‎מאתגרת‎ ‎ומתקדמת‎.
* העבודה בימים א' – ה', 8.5 שעות ביום.
דרישות התפקיד:ניסיון קודם בתפקידי שירות/תפעול - יתרון משמעותי.
תעודת בגרות מלאה - חובה.
יכולות סדר וארגון ברמה גבוה.
* מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם.
שנות נסיון:ללא נסיון
איזורים:מרכז, שרון, יהודה ושומרון
תחומים:פקיד/ה, מנהל/ת משרד, בק אופיס
היקף המשרה:משרה מלאה
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"בשנה האחרונה גייסנו דרך פורטל דרושים 4 עובדים חדשים: שניים ב-Ruby on Rails, אחד ב-Java ועוד אחד ב-DevOps."שירן, רכזת גיוס Tikal Knowledge
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם