סינון משרות

בחירה מרובה »
איזורים
יש לסמן לפחות אפשרות אחת
חפש משרות
סקטור: הייטק
מספר עובדים: מעל 10000
כתובת: הפנינה 8, רעננה, ישראל
קרא עוד...

דרושים אמדוקס

אמדוקס הינה מובילה עולמית בפיתוח מערכות תוכנה לשיפור חוויית לקוח, ובמתן שירותים להטמעת ולתפעול המערכות. לקוחותיה הן חברות התקשורת, הבידור והמדיה הגדולות בעולם. הפתרונות של אמדוקס כוללים מערכות לניהול קשרי לקוחות, גביה, דיגיטל, big data, ניהול רשתות ועוד. המוצרים והשירותים של אמדוקס מעלים את רווחיות לקוחותיה באמצעות פישוט תהליכים עיסקיים ומתן שירות לקוחות ראשון במעלה עבור לקוחות הקצה. החברה פועלת למעלה מ 35 שנה ומצליחה בזכות היכולת שלה להמציא את עצמה כל פעם מחדש עם כניסתה לשווקים חדשים, תחומים חדשים בתעשייה (כמו למשל הכניסה בשנים האחרונות לתחומי המדיה). עם ההשתנות והחדשנות המתמדת של החברה, נדרשים העובדים להיות בחוד החנית המקצועית. לצד הדרישה להשתנות מוצעות לעובדים הזדמנויות רבות ללמידה מקצועית ולהתפתחות אישית . עם כניסתן של טכנולוגיות ומתודולוגיות חדשות (למשל Micro-services, DevOps) נדרשים העובדים לפתח מיומנויות חדשות וללמוד שיטות עבודה חדשות. לקוחות החברה פרוסים בלמעלה מ 80 מדינות בעולם וכוללים את ענקיות המידה והתקשרות כמו AT&T, Vodafone,Bell, Orange, Amazon Singtel, ועוד ועוד. דרך לקוחות החברה העובדים מעידים כי היכולת שלהם להשפיע על השווקים בהם אמדוקס פעולת היא עצומה, ובסופו של יום הקוד אשר מפותח באמדוקס נוגע בביליוני לקוחות קצה כמעט ברמה יומית.

חשב את זמן הנסיעה שלך לעבודה

חשב מסלול

אחראי/ת חדרי אוכל אמדוקס ישראל

לפני 4 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
1. אכיפת ההסכם ("תאימות חוזית")
2. אישור ופיתוח תפריטים.
3. בקרות שוטפות – בשעות רגילות וגם בערב (חלק יזומות וחלק פתע):
א. בקרה על תפריטים ומשקלי מנות.
ב. בקרה על חומרי גלם שנכנסים למערכי ההסעדה.
ג. בקרת תהליכי עבודה ושמירה על בטיחות במזון.
ד. בקרה על בטיחות בעבודה, ומעקב אחרי פעילות מתקנת
4. הטמעת צ'ק ליסט במערך ההסעדה ובנקודות "קריטיות".
5. מעקב, בדיקה ואכיפה של כמות עובדים ע"ב יומי לרבות בעלי תפקידים.
6. הטמעת מערך דיווחים חריגים בזמן אמת.
7. ניהול כלי סועד וכלי הגשה.
8. אכיפת תכנית ניקיון במדורי העבודה.
9. בקרה על תשלומי הלקוח לספק לרבות פעילות BTB.
10. רתימה של הספק לנושא חדשנות בארוחות צהריים, אירועים וכיבודי לקוחות, בניית תכנית שנתית.
11. בניית תכנית שנתית ואפיכתה בנושא שובר שגרה ע"פ ההסכם.
12. טיפול ברשיונות עסק – מול הספק / רשויות.
13. יצירת קונספטים חדשים לחדרי האוכל.
14. טיפול בתשתיות מטבח, תחזוקה והחלפות ציוד.
15. עבודה שוטפת מול הלקוח, מול מנהל התחנה והנהלת קבלן ההסעדה.
16. ארגון ישיבות חודשיות/רבעוניות/שנתיות עם הלקוח והקבלן, כולל הכנת נתונים ומצגות.
17. ניהול מערכי ההסעדה מול הקבלן על הצד הטוב ביותר תוך שמירה על אינטרסים הדדיים.
דרישות התפקיד:- 3 ניסיון רלוונטי בתחום ההסעדה המוסדית/חדרי אוכל
- שף מדרגה שלוש ומעלה - יתרון
- הנדסאי/ת תעו"נ - יתרון
- הבנה וידיעת נהלי בטיחות מזון - יתרון
- ניסיון באופיס
- תודעת שירות גבוהה, יוזמה ויחסי אנוש מעולים.
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:נתניה, רעננה / כפר סבא, הרצליה / רמת השרון, הוד השרון, חדרה
תחומים:מנהל מטבח, מסעדנות - ניהול, אופרציה
היקף המשרה:משרה מלאה

Evening Administrative Assistant for COO & CFO

לפני 6 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
in one sentence:
Working hours – 12:00-21:00, Full time job

Evening administrative and logistics support for the COO & CFO office.

The Administrative assistant handles a broad spectrum of responsibilities related to the COO&CFO units which include coordinating the management member's schedule ongoing administrative tasks of the management; organizing business travels; initiating and organizing unit social events, training and shop works.

What will you job look like?
You will give administrative support to a management member in a broad spectrum of responsibilities such as:
Coordinate management member schedule - meetings, interviews, and customer visits.
Organize business travels - flight arrangements, travel agendas, schedule meetings and prepare meeting materials, preparing travel expenses reports and follow up refunds
Initiate and organize social events, training and workshops
You will have an interface with different departments and secretaries
You will also assist with internal projects, coordinate and execute employee welfare activities, and maintain strong back office support for management travels.
Job Requirements:Bachelor’s Degree - Must
At least 3 years of practical business/administrative experience
Proficiency in written and spoken business English
excellent interpersonal relations and personal responsibility, soul player with values of reliability and integrity
Proficiency with Microsoft Office computer programs, specifically MS Office
A high degree of pro-activeness, professionalism and strong work ethic coupled with a sense of responsibility and integrity
Excellent meeting planning, project management, and organizational skills
Excellent judgment and discretion required in handling highly sensitive, privileged, confidential and/or non-public information in an appropriate manner
Ability to make decisions and recommendations for situations not falling clearly within established rules or guidelines necessary
Out of the box thinking and ability to use common sense and take decisions on feet
Required Experience:ללא נסיון
Locations:נתניה, רעננה / כפר סבא, הרצליה / רמת השרון, הוד השרון, חדרה
Sub Categories:מנהל/ת משרד, מנהל/ת אדמינסטרטיבית, מזכיר/ה אנגלית
Job Scopes:משרה מלאה

Software Technical Expert

לפני 7 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
You will be part of a talented and enthusiastic software architect team that is building the next generation of our product using microservices architecture, DevOps and cutting edge technology stack such Docker containers, k8s, NoSQL, cloud, Kafka, Elastic Search and more. You will be responsible for the feature designs and architecture of the system, answering the customer requirements and building the micro-services providing expertise in the full software development lifecycle, from concept and design to testing. This position is your opportunity to bring innovation, implement new technologies and shape the company's technological road map.
Job Requirements:· BS/MS degree in Computer Science, Engineering or a related subject
· At least 1 year of tech-lead or outstanding senior developer
· At least 7 years of Java hands-on development experience (Classloading, Memory
Management, Multi-threading, Transaction management etc)
· Experience of API definition and implementation: Swagger, Restful, Queues …
· Spring Framework (Spring Boot, Spring Cloud, Spring Data)
· Understanding databases NoSql (CB, MongoDB)
· Excellent communication skills with excellent verbal and written English
Required Experience:7 שנים ומעלה
Locations:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון, דרום, יהודה ושומרון
Sub Categories:DevOps, JAVA, ארכיטקט מערכת
Job Scopes:משרה מלאה

Software Engineering Specialist- DevOps

לפני 7 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
Work as a DevOps specialist handling the observability capacities and CI/CD procedures for micro services in the Amdocs R&D Technology products. This is an amazing opportunity in Amdocs to be one of the first ones to handle this area.

What will your job look like?
You will drive the creation and automation of our microservices solution for Logging, Tracing and Monitoring. It will be adopted by all Amdocs microservices as an infrastructure.
You will design, develop and modify automation processes for deploying large scale, enterprise-grade applications
You will be an expert for the R&D CI/CD processes during the software development life cycle. You will be handling CI/CD processes on Premise and on the Cloud.
Job Requirements:B.sc. in Computer Science
Software development experience (preferred)
3+ years’ experience as a DevOps engineer
Ability to handle DevOps design tasks
Experience in building large CI/CD processes (experience with Git & Jenkins is preferred)
1+ years’ experience with Docker and Kubernetes (mandatory)
Experience in public Cloud – AWS or Azure
Experience with Kibana, Grafana, P8S is a real advantage
Required Experience:3-4 שנים
Locations:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, צפון, דרום, יהודה ושומרון
Sub Categories:DevOps, Cloud
Job Scopes:משרה מלאה

מזכיר /ה אדמיניסטרטיבי /ת למשרה חלקית בשעות הערב

לפני 11 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
סטודנט/ית ומחפש/ת תפקיד אטרקטיבי, בעל משמעות?
מקומך אתנו!
חברת אמדוקס בעננה מחפשת מנהל/ת אדמיניסטרטיבית במשרה חלקית בשעות בערב – מתאים לסטודנטים/יות.
התפקיד כולל עזרה בניהול לשכת בכיר בארגון, לרבות ניהול יומן, אירוח בכירים, טיפול בנסיעות ועוד.
המשרה הינה משרה חלקית, עבודה בין השעות 14:00-20:00 חמישה ימים בשבוע.
דרישות התפקיד:נכונות לעבודה במשרה חלקית בשעות הערב + שעות נוספות במידת הצורך
אנגלית ברמה גבוהה לרבות ניסוח מיילים שוטפים באנגלית וניהול שיחה בע"פ – חובה.
שליטה מלאה בתוכנות office
אחריות, ראש גדול, סדר וארגון
תודעת שירות גבוהה
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:נתניה, רעננה / כפר סבא, הרצליה / רמת השרון, הוד השרון, חדרה
תחומים:מזכיר/ה עברית, מזכיר/ה אנגלית, פקיד/ה
היקף המשרה:משרה חלקית

Financial Analyst

לפני 12 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
Amdocs Raanana is hiring a Financial Analyst who will be responsible for planning and analysis to ensure accurate recording and enable decision-making, measurements, budget control and ongoing monitoring.
*You will collect data from all relevant stakeholders and reflect financial data in the system
*You will analyze financial data, perform multiple scenarios, build models and identify trends
*You will extract major insights and conclusions from the analysis
*You will provide relevant key stakeholders with main takeaways and recommendation
*You will support the business in decision making
Job Requirements:*Bachelor’s degree in Economics/Industrial Engineering
*2-4 years’ experience as financial analyst
*Experience in budget control, analysis and models .
*Advanced Office skills
*Excellent English
Required Experience:1-2 שנים
Locations:מרכז, שרון
Sub Categories:אנליסטים, כלכלנים, רואה חשבון
Job Scopes:משרה מלאה

Software Engineering Specialist

21/05/2019
שלח קורות חייםהוסף לסל
A unique team that realizes innovative demonstrations to showcase Amdocs technology & business value. We are incubating new technologies & platforms to enable inspiring demos and proof of concepts.
Develop new concepts from ideation phase including research, design and development on any platform in any technology.
Be a full stack developer with focus on the front-end side as part an R&D organization that creates demos and proof of concepts with worldwide exposure in conferences as MWC, customer meetings and a unique experience center.
Work in a dynamic and challenging environment to support presale activities.
Explore new gadgets, technologies, Amdocs products and innovative solutions that involve partners and startups
Job Requirements:Academic degree in Computer Science or equivalent
At least 1-2 years experience of front end development
CSS, Java Script - must
React, Mobile apps - advantage
Be tech savy that loves touching technology in the hands
Required Experience:3-4 שנים
Locations:מרכז, שרון, שפלה
Sub Categories:מהנדס תוכנה, Full Stack, React
Job Scopes:משרה מלאה
* המשרות באתר מיועדות לכל, ללא הבדל מין וגיל
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות הייטק מובילות באתר
זה עובד!
"אנחנו לא מתפשרים על איכות- לכן גם אנחנו בחרנו בפורטל דרושים!"הדר, אחראית משאבי אנוש, קבוצת שחר
חיפושים אחרונים באתר: מייקר, התקנת, דרוש ספורט, תקשורת בינאישית גבוהה, אילת
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם