סינון משרות

בחירה מרובה »
איזורים
יש לסמן לפחות אפשרות אחת
חפש משרות
סקטור: השמה/כוח אדם
מספר עובדים: 51-100
קרא עוד...

דרושים קולגה

בראש החברה עומדת איילת ורשביאק שמאחוריה קריירה בת כמה עשורים בתחום משאבי האנוש , אשר שיאה , תפקיד המנכ"לית של אחת החברות הגדולות בתחום בישראל. במהלך עשרים השנה האחרונות הייתה בין אלה אשר ניווטו את שוק התעסוקה הישראלי . בבסיס אמונתה עומדת אהבת אנשים באשר הם , אנשים המחפשים אתגר בקריירה שלהם ,אנשים המגייסים אותם לשורות החברה בה הם עובדים . כל אותם אנשים הם הקולגות אותם היא נהנית לחבר ולייצר ערך לחייהם האישיים והמקצועיים כאחד. איילת מביאה עמה הבנה מעמיקה בכל תהליכי הגיוס במגוון תפקידים והתמחויות , כמו גם הבנה עסקית של מנכ"לית חברה עתירת אנשים.
הטבות לעובדים
  • ימי חופש
  • חניה
  • אירועי חברה
  • פינות קפה

CISO

לפני 15 שעות
שלח קורות חייםהוסף לסל
A leading company is looking for CISO
The Chief Information Security Officer (CISO) is responsible to establish, maintain and oversee the enterprise-wide strategy, architecture, policies and programs required to protect the business intellectual information and Physical assets while understanding the challenges that the business is facing and ensuring business continuity.
The CISO is in charge of information technology (IT) systems security, security solutions architecture, business continuity, compliance with standards and regulations, management and mitigation of security risks.
Job Requirements:• Education in information technology, Business management – an advantage
• Experience and knowledge in the infrastructure domain – from planning/architecting to an actual execution - a must
• Vast experience as a CISO or a managerial position in the information security domain drawn from a variety of security disciplines including strategy, architecture, delivery and operations
• Experience managing the cyber security agenda for a large/global enterprise including Board and Executive liaison (preferably a public company traded in the US)
• A true passionate player with a native technology curiosity; pushing processes and solutions to a cutting edge technology.
• Management experience and skills - providing direction, monitoring performance, motivating staff and building a positive working environment
• CISSP, CISM – an advantage
• English – fluent
Required Experience:7 שנים ומעלה
Locations:מרכז, שרון, שפלה
Sub Categories:מנהל אבטחת מידע, מומחה אבטחת מידע
Job Scopes:משרה מלאה

Operations & Maintenance Director

20/09/2019
שלח קורות חייםהוסף לסל
For a global railroad company, we are looking for O&M Director
The main responsibility of the O&M Director will be the global management of the O&M Services. For this purpose, this profile will be in charge of supervising closely all the O&M tasks and of being the interlocutor with the administration and with third parties/stakeholders.
Responsibilities:
Management of the O&M Company:
Preparation of the O&M Company during the mobilization phase.
Definition, depending on its own objectives and the obligations of the agreement, The Project Company’s O&M overall strategy.
Periodical definition of the O&M objectives.
Oversee the company’s Quality, Safety and Environmental procedures set up by the HSEQ manager.
Oversee the correct application of the O&M strategy and the achievement of the objectives and reacts accordingly.
Supervision and improvement of the social climate.
Budget management.
Commercial policy definition.
Validation of all the O&M Plans and Programs.
Representation of the O&M Activity of the Project Company:
Representation of O&M Activity with third parties.
Development of the necessary Agreement Negotiations with the State.
Job Requirements:Requirements:
Tertiary Degree or Diploma in Business Management.
Minimum of fifteen (15) years working experience in the field of Operations and Maintenance including a minimum of eight (8) years proven track record of similar management experience, including a significant period of time in light rail operations and/or maintenance.
Proficiency in MS Office
Proficient in English
יש לשלוח קורות חיים בקובץ Word ובאנגלית בלבד
פניות טלפוניות לא תענינה
Required Experience:7 שנים ומעלה
Locations:מרכז, שרון, שפלה, ירושלים, יהודה ושומרון
Sub Categories:סמנכ"ל תפעול
Job Scopes:משרה מלאה

Operations Manager

20/09/2019
שלח קורות חייםהוסף לסל
For a global railroad company, we are looking for an Operations Manager.
This profile will assume the functions of management and technical supervision of The Project Company’s O&M performance activities.
Responsibilities:
Be responsible for the safe and good operation of the LRT;
Notify the State without delay:
Of any fatal or serious accident to persons, or serious damage to vehicles or installations.
Operational incidents which raise public concern;
Supervision and management of the Operation, Maintenance, Customer Service and Promotion, Safety, Performance Quality Control, Security & Revenue Collection Activities;
Be available, in combination with the Deputy Operations Manager, 24 hours a day 7 days a week by telephone, email and SMS to respond on the O&M Company’s behalf to any matters relating to the Operation and Maintenance Tasks of the System;
Stablish, validate, maintain and optimize the Operation Services Plan according to the Agreement with the Client, in agreement with the representatives of the State;
Define, together with the managers of each unit, the necessary resources for the correct development of their tasks;
Validate and supervise all the subcontractors;
Collaborate in the design and updating of the safety plans, the procedures, and instructions of operation and maintenance;
Consider any requests of the State and applies the measures necessary to ensure their satisfaction under the Agreement;
Supervise the implementation of all necessary means to ensure the quality of the system defined in the Agreement, respecting the safety rules;
Enforce the instructions and operational procedures;
Enforce the security rules;
Manage the accidents or important incidents (interruption of the exploitation);
Attend and represent the O&M Company in all O&M related meetings with the State or with Stakeholders;
Be available for regular visits to the facilities that will be carried out by the State.
Validate all O&M plans and reports;
Job Requirements:Requirements.
Available 24 hours a day, seven days a week by telephone, email, and SMS.
10 years of experience in the railway sector.
To be certified as an Operations Manager by an Authorized Institution.
Proficiency in MS Office
Proficient in English
יש לשלוח קורות חיים בקובץ Word ובאנגלית בלבד
פניות טלפוניות לא תענינה
Required Experience:7 שנים ומעלה
Locations:מרכז, שפלה, ירושלים, יהודה ושומרון
Sub Categories:מנהל/ת תפעול
Job Scopes:משרה מלאה

Deputy Operations Manager

20/09/2019
שלח קורות חייםהוסף לסל
For a global railroad company, we are looking for a Deputy Operations Manager.
The Deputy Operations Manager shall fulfill and will have all or part of the functions and responsibilities listed under the Operations Manager above. The Deputy Operations Manager shall assist the Operations Manager in caring out its responsibilities, shall perform assignments that were delegated to him by the Operations Manager and replace him when necessary in order to ensure that all the functions and responsibilities are duly performed. Deputy Operations Managers could also act as Operations Managers, except when an emergency takes place, they should receive written instructions from the Operations Manager in order to proceed.
Job Requirements:Requirements.
Available 24 hours a day, seven days a week by telephone, email, and SMS.
5 years of experience in the railway sector.
Proficiency in MS Office
Proficient in English

יש לשלוח קורות חיים בקובץ Word ובאנגלית בלבד
פניות טלפוניות לא תענינה
Required Experience:5-6 שנים
Locations:מרכז, שפלה, ירושלים
Sub Categories:מנהל פרוייקטים
Job Scopes:משרה מלאה

מנהל/ת זכיינים בתחום המזון המהיר והאוטומטים

20/09/2019
שלח קורות חייםהוסף לסל
לרשת בהיקפים גדולים ובעלת פיזור סניפים רב ומרוחק, אנו מחפשים מנהל/ת זכיינים.
אחריות על הובלת תחום המסעדות והאוטומטים תוך חיבור לאסטרטגיית הרשת.
ניהול כל השלבים בתחום הזכיינות, החל מפיתוח והרחבת התחום, משא ומתן, חתימה על חוזים, בקרה על הפעילויות השונות וגביית תשלומים.
התפקיד כרוך בנסיעות בכל חלקי הארץ.
דרישות התפקיד:השכלה: אקדמאי (יתרון להשכלה אקדמאית בתחום המזון/ מנהל עסקים).
ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה.
היכרות מעמיקה ומוכחת בתחום המזון המהיר ואוטומטים.
היכרות ויכולת עבודה בתהליכי מיתוג רשת מזון.
הבנה עסקית רחבה ויכולת משא ומתן ברמה גבוהה.
ניסיון בניהול זכיינים.
אסרטיביות ומוטיבציה גבוהים.
שירותיות, אכפתיות ויחסי אנוש מעולים!
עבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה במערכותOFFICE .
בקיאות מעמיקה בכלי מדידה ובקרה.
התפקיד כרוך בנסיעות בכל חלקי הארץ ושעות עבודה לא שגרתיות.
נכונות לעבודה אינטנסיבית ומאומצת - חובה.
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:מרכז, שרון, שפלה
תחומים:מנהל אזור, מנהל מכירות
היקף המשרה:משרה מלאה

מנהל/ת פרויקטים בכיר/ה מתחום האשראי

19/09/2019
שלח קורות חייםהוסף לסל
מנהל/ת פרויקט ליישום מערכת ליבה בנקאית לניהול האשראי, הגביה, והלקוח.
ניהול מטריציוני של כלל הגורמים המעורבים בפרויקט, גופים עסקיים, טכנולוגיים וספקים חיצוניים
דרישות התפקיד:ניסיון בהובלת פרויקטים מול גורמים טכנולוגיים – חובה
ניסיון בהובלת פרויקטים מבוססים מוצר - חובה
ניסיון בניהול מטריציוני של צוותי עבודה ומנהלים בכירים – חובה
ניסיון בניהול הגדרת דרישות עסקיות – חובה
הבנה בעולם האשראי - חובה
הכרות עם עולם כרטיסי האשראי – יתרון
אסרטיביות, פרואקטיביות ויחסי אנוש מעולים המאפשרים הנעת אופרציות גדולות ומורכבות – חובה
שנות נסיון:5-6 שנים
איזורים:מרכז
תחומים:בנקאות כללי, מנהל כספים
היקף המשרה:משרה מלאה

מנהל/ת פיתוח עסקי בתחום ביטוח בריאות

15/09/2019
שלח קורות חייםהוסף לסל
פיתוח עסקי של מוצרי ביטוח בריאות, ושיפור המוצרים הקיימים
דרישות התפקיד:תואר ראשון – עדיפות בתחומי כלכלה, מנהל עסקים, תעשיה וניהול.
יכולת וניסיון בבניית תכנית עסקית/מודלים עסקים, ניתוח מגמות ותהליכים
יכולת הפעלת שיקול דעת וקבלת החלטות ועבודה בממשקים מרובים
יכולת ראייה מערכתית ועסקית.
אוריינטציה שיווקית וגישה לעולם החדשנות והטכנולוגיה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
שנות נסיון:5-6 שנים
איזורים:מרכז
תחומים:מנהל פיתוח עסקי
היקף המשרה:משרה מלאה

Safety Manager

15/09/2019
שלח קורות חייםהוסף לסל
For a global railroad company, we are looking for a Safety Manager.
The O&M Safety Manager will be responsible for all safety issues related to The Project Company’s O&M performance.
Responsibilities:
Identify and evaluate hazards and near-misses related to Operation and Maintenance services and activities.
Prevent, avoid, reduce and mitigate the consequences and occurrence of accidents and incidents during Operation Phases.
Ensure the safety of all persons under the O&M scope of responsibility.
Ensure the safety of Passengers.
Ensure Fire and Life Safety Training, with the support of the Training Manager.
Apply the Operational Procedures in Emergency Situations
Develop the Safety Plan and its revisions.
Develop the O&M Risk Management Plan and its revisions.
Develop the System Safety Plan and its revisions.
Validate and oversee especial maintenance operations.
Include the O&M aspects in the Overall Safety Case in each of its revisions
Develop the Annual Safety Improvement Plan and its revisions.
Verify the Training plan implementation in The Project Company Organization.
Prepare all safety-related reports, according to the Deliverables and Reporting Plan
Lead all safety-related investigations
Lead the decision-making processes in Emergency Situations from the OCC.
Review the Security Plan.
Review the Depot Security Plan.
Attend all security-related meetings with the State and security related Stakeholders (Passenger Security Unit, Israeli Police, Fire Brigades, etc.).
Job Requirements:Requirements.
Hold a university or equivalent degree (Engineer) in the required field of competence and/or discipline
Recognized qualification on similar projects and a minimum of eight (8) years of relevant experience in the designated professions, with at least five (5) or more years of relevant experience in the public transport industry.
Proficiency in MS Office
Proficient in English
יש לשלוח קורות חיים בקובץ Word ובאנגלית בלבד
פניות טלפוניות לא תענינה
Required Experience:7 שנים ומעלה
Locations:מרכז, שפלה, ירושלים, יהודה ושומרון
Sub Categories:ממונה בטיחות, תעשיה / ייצור - ניהול, מנהל איכות
Job Scopes:משרה מלאה

CFO

15/09/2019
שלח קורות חייםהוסף לסל
For a global railroad company, we are looking for CFO
JOB DESCRIPTION:
To be in-charge of finance and accounts operations of the Project Company (SPV) during construction and operation phases. The job requires a multi-functional approach and continuous co-ordination with the Client, the SPV´s CEO and the industrial Subcontractors.

RESPONSIBILITIES:
Ensure that all financial reporting obligations are met in relation to submissions for funding, for contracts, compliance of the provision of financing and corporate docs.
Take responsibility for the overall management and delivery of the business plan. Financial Analysis.
Preparation of financing plans/ corporate plans considering the funding requirement for the project activities in consultation with the CEO.
Selection of SPV´s consultants and monitor their work and deliverables.
To liaison with Client, commercial banks, sponsors and other stakeholders.
Undertake such other duties and tasks as may lie within the scope to ensure to effectively delivery and development of the service.
Job Requirements:MINIMUM REQUIREMENTS:
Qualification: graduate in Ecofin, Business Management, Accounting or Auditing (MBA with specialization in Finance will be considered)
Experience: Minimum 10 years of post-qualification experience and experience in the infrastructure sector dealing with corporate financial management including cost and budgetary control, commercial finance, working capital management.
Financial Planning, Project Structuring, and Modelling of PPP projects, contract procurement, risk management, Client interfacing, and related areas.
Possess strong domain knowledge and understanding of financial planning, budgeting, infrastructure financing.
Knowledge of best accounting practices and standards with particular reference to the infrastructure sector.
Skills in organizing resources and establishing priorities.
Ability to contribute to knowledge management systems and procedures.
Ability to foster a collaborative work environment and a multi-cultural environment.
Strong interpersonal skills and the ability to work effectively with a diverse community.
Ability to communicate effectively, both orally and in writing in Hebrew (native language) and in English.
יש לשלוח קורות חיים בקובץ Word ובאנגלית בלבד
פניות טלפוניות לא תענינה
Required Experience:7 שנים ומעלה
Locations:ירושלים, בית שמש, מעלה אדומים
Sub Categories:סמנכ"ל כספים
Job Scopes:משרה מלאה
* המשרות באתר מיועדות לכל, ללא הבדל מין וגיל
לקבלת משרות באימייל אנא הרשמו כאן:
מעסיק, מחפש עובדים?
עשרות אלפי מועמדים ביום!
פרסם משרות עכשיו!
חברות מובילות באתר
זה עובד!
"מפורטל דרושים אנחנו מקבלים את המועמדים המתאימים ביותר לדרישות התפקיד!"אודליה, רכזת גיוס טלאול
פורטל דרושים - לוח דרושים מספר 1 בישראל
מומלץ! קבלו משרות חדשות למייל לפני כולם