פילת נוסדה ב-1974 והינה חברת האבחון ויעוץ משאבי אנוש הוותיקה בישראל, ומבחני המיון שלה היו למותג מוביל והפכו לשם גנרי למבחני מיון בארץ ("מבחני פילת"). היי קפיטל נוסדה ב-2001 והיא חברה חדשנית המספקת את מלוא רוחב הפס בשירותי משאבי אנוש בשילוב טכנולוגיה מתקדמת. בפברואר 2013 מוזגו החברות לחברה אחת - פילת מקבוצת היי קפיטל, המובילה בישראל בתחום משאבי האנוש. כיום אנו מונים כ-120 עובדים, ועשרות יועצים ופרי-לנסרים עובדים איתנו. אנו פרוסים בכל רחבי הארץ. אנו מאמינים כי אין רף שהוא גבוה מידי עבור כל אדם ועבור כל ארגון. אנו ממוקדים בחזון של עשייה שבמרכזה העצמה של אנשים וארגונים.
הצטרף/י לקבוצת פילת, שמובילה את עולם התעסוקה של המחר
התפקיד כולל: • ניהול יחידה עסקית ועמידה ביעדים עסקיים • ניהול צוות מקצועי של כ- 8 עובדים • ניהול תפעולי של היחידה • ניהול ופיתוח קשרי לקוחות
דרישות התפקיד:דרישות סף: • ניסיון בתפקידי משאבי אנוש / אבחון / יעוץ ארגוני • ניסיון בניהול יחידה עסקית • תואר ראשון • תואר שני יתרון יכולות נדרשות: • מנהיג • אוריינטציה עסקית • יכולת מכירה • ביצועיסט • אהבה למשאבי אנוש • ראייה אבחונית • תקשורת בינאישית מעולה
שנות נסיון:3-4 שנים
איזורים:צפון
מיקום המשרה:חיפה
תחומים:מנהל/ת משאבי אנוש, מנהל/ת גיוס, פיתוח ארגוני
יש לך ניסיון במכירות טלפוניות? בקבוצת פילת מחכה לך תפקיד מיוחד בשכר גבוה! אנחנו מחפשים את כוכב/ת המכירות הבא/ה שלנו לניהול תיקי לקוחות עסקיים (B2B) וייעוץ לימודים (B2C) שכר ממוצע מעל 10,000 ₪! לא מוקד. אוירה נעימה ומקצועית. משרה מלאה בפתח תקוה
דרישות התפקיד:* ניסיון במכירות - חובה * ניסיון במכירות B2B – יתרון * עמידה ביעדי מכירות * עבודה בצוות
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:מרכז, שרון
מיקום המשרה:פ"ת
תחומים:מנהל תיקי לקוחות, נציגי מכירות, יועץ/ת לימודים
קבלה ומענה לפניות הלקוחות, תאום משלוחים מול הלקוח והמפעל/מעבדה (כולל קבלני משנה), קשר רציף עם לקוחות ואיתור לקוחות נעלמים, פניות יזומות ללקוחות חדשים וכל עבודה נדרשת באגף שירות הלקוחות. אגף שירות לקוחות אחראי על שירות ומכירת מוצרי ושירותי החברה לכלל יצרני הפסולת בארץ. מרכזי שירות הלקוחות אחראיים על הקשר היום-יומי בין הלקוח לחברה ובין המפעל ללקוח. חצי משרה. ימים א' עד ד' 7:30 עד 12:15 (הגעה עם הסעת החברה למפעל ויציאה חזרה בתחבורה ציבורית) ימי ה' 12:00 עד 16:00 (הגעה למפעל בתחבורה ציבורית ויציאה עם הסעת החברה)
דרישות התפקיד:תעודת בגרות - חובה ניסיון של שנתיים לפחות בשירות לקוחות (כמוכר/ת, או נציג/ת ש"ל)- חובה נכונות למשרה חלקית - חובה שליטה מלאה בתוכנות Office, במיוחד Exell, Word ו- Outlook. יתרון לפריויטי יתרון לניסיון בעבודה במערכות ERP/CRM
שנות נסיון:1-2 שנים
איזורים:באר שבע
מיקום המשרה:נאות חובב
תחומים:שירות לקוחות, נציגי שימור לקוחות, מנהלי תיקי לקוחות
לרכבת ישראל דרוש/ה מנהל/ת חשבונות - משרה זמנית (החלפה לחל"ד) בקרת תשלום חשבונות ספקים, ביצוע התאמות ורישום למע"מ, אחריות לקבלה וסגירת חשבוניות מספקים, הכנת חומר למאזן רבעוני ושנתי וביצוע מטלות נוספות לפי הצורך.
דרישות התפקיד:1. תעודת 12 שנות לימוד לפחות. 2. תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות. 3. תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 - יתרון. 4. ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול חשבונות . 5. ניסיון עבודה בתוכנות OFFICE . 6. ניסיון עבודה בתוכנת SAP -יתרון. 7. אנגלית ברמה טובה – יתרון
** נכונות לשעות נוספות במידת הצורך **
מיקום המשרה: לוד קורות חיים יש להגיש עד תאריך 10.12.19 בציון משרה מספר 253 לכתובת מייל: Pilat_rail@talent-sys.com
לרכבת ישראל דרוש/ה מנהל/ת ענף ספקי שירותים 50% משרה - החלפה לחל"ד בקרת תשלום חשבונות ספקים, ביצוע התאמות ורישום למע"מ, אחריות לקבלה וסגירת חשבוניות מספקים, הכנת חומר למאזן רבעוני ושנתי וביצוע מטלות נוספות לפי הצורך.
דרישות התפקיד:1. תעודת 12 שנות לימוד לפחות. 2. תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות. 3. תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 - יתרון. 4. ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול חשבונות . 5. ניסיון עבודה בתוכנות OFFICE . 6. ניסיון עבודה בתוכנת SAP -יתרון. 7. אנגלית ברמה טובה- יתרון
** נכונות לשעות נוספות במידת הצורך **
מיקום המשרה: לוד קורות חיים יש להגיש עד תאריך 10.12.19 בציון משרה מספר 254 לכתובת מייל: Pilat_rail@talent-sys.com
במסגרת התפקיד שילוב והובלת פרויקטים בשטח המפעל החל משלב התכנון ועד לביצוע ומסירה לתפעול ו/או אגפים אחרים בשטח המפעל, אחריות על תחום הנדסת תהליכים במתקנים. באחריותו/ה של מהנדס/ת המפעל למצוא פתרונות טכנולוגיים לבעיות תפעוליות, פיתוח ויישום שיפורים בתהליכים קיימים בצורה מתמדת. במסגרת התפקיד מהנדס/ת המפעל י/תהיה בקשר רציף עם ספקי החברה הן בתחום ההנדסי והן בתחום ההקמה. בתחום ההקמה מהנדס/ת המפעל י/תלווה חברות תכנון, י/תהיה אחראי/ת על עבודה מול הרשויות ועל קבלת היתרי בנייה. בתחום הנדסת תהליכים מהנדס/ת המפעל י/תצטרך להשתלב ולהבין לעומק תהליכי עבודה במפעל ולפעול ביום יום לשיפור ביצועים. משרה מלאה + שעות נוספות.
דרישות התפקיד:תואר ראשון בהנדסת כימיה - חובה ניסיון של לפחות שנתיים בהנדסת תהליך – חובה ניסיון מצטבר של חמש שנים לפחות מתוך 8 השנים האחרונות בתחום הנדסת תהליכים ופרוייקטים – חובה ניסיון בביצוע פיילוטים – חובה ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה במפעל כימי – חובה ניסיון תכנון הנדסי (מערכות, צנרת ואפיון יחידות ציוד) – חובה היכרות עם נושא ניהול פרויקטים של שנתיים לפחות – חובה היכרות עם יחידות ציוד ומערכות בקרה – יתרון ידע ב Office, Autocad, Ms Project, פריורטי