ניהול הזמינות של מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ מעקב ובקרה על יעדים לאורך המשמרת והפקת ד...
מוקד שירות הנותן מענה טלפוני לטכנאים ומתקינים תמיכה טלפונית און ליין בסוגיות טכניות בשטח ...
ניהול מוקדי תמיכה טכנית המונים כ-300 עובדים ומנהלים אחריות ובקרה על עמידה ביעדי המוקדים ...
אחריות על ניהול תהליך ההזמנות, מקליטתן ועד לסיום המשלוח תקשורת עם לקוחות, ספקים, ומששקים ...
תפעול, ריכוז נתונים, הפקת דוחות בקרה ותמיכה בפעילות החטיבה העסקית תפעול לקוחות במערכות ה...
פעילות שימור ומכירה טלפונית בשיחות נכנסות / יוצאות ללקוחות. חיזוק נאמנות הלקוח , הגדלת ער...
מענה כולל ומקיף לאנשי הקשר של החברה עבודה שוטפת מול מת"לים / ממשקים / מנהלים המענה ניתן ...
מכירת מגוון פתרונות תקשורת וNetworking- ללקוחות עסקיים גדולים (Enterprises) וממשלתיים- ביט...
מכירת שירותי תקשורת מתקדמים ללקוחות פרטיים פוטנציאליים באמצעות שיחות יוצאות, הצעת שירותי ה...
מתן שירות בק אופיס לממשקים פנים ארגוניים טיפול בזיכויי לקוחות בהתאם למדיניות החברה עדכון...
גיוס לקוחות SME חדשים (ארגונים בעלי 30-250 עובדים) ניהול תיק לקוחותSME עמידה ביעדי מכירת...
ניהול צוות עובדים של תחום התגמולים בחברה אחריות לבנייה ויישום מודלי תמריץ עובדים ועמלות מ...
עבודה בחדר הבקרה הארצי, איתור ותפעול תקלות של הרשת הארצית של חברת התקשורת הגדולה ביותר ושל...