חיפוש עובדים: לא לדחות ל'אחרי החגים'!

החגים בפתח ורבים חושבים שזה הזמן לקחת חופש, לדחות משימות ולקחת נשימה עמוקה ופסק זמן גם מגיוס עובדים. אז אנחנו כאן כדי לומר לכם בדיוק את ההיפך – עכשיו זה בדיוק הזמן הנכון!

 

* רוצים לשמוע על מתנות שהן גם תרומה וגם שי?

* מדריך לחיפוש עובדים

* טבלאות שכר מעודכנות

 

גיוס עובדים בחגים

 

יתרון ראשון: פנאי וסבלנות

 

'תקופת החגים' נחשבת כתקופה 'חלשה' לעסקים, ומרבית הפגישות והפרויקטים נדחים ביחד עם הדיאטה ל'אחרי החגים', אבל דווקא בתחום הגיוס זוהי הזדמנות נהדרת. תחשבו על כך – כבעלי עסקים, יש לכם יותר זמן וסבלנות להתעמק בקורות החיים המגיעים אליכם.

 

יתרון שני: איכות גבוהה של מחפשי עבודה

 

מלבד הזמן שמתפנה לכם בתקופה זו, אתם מרוויחים איכות גבוהה יותר של מועמדים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהיצע המשרות אל מול היצע המועמדים מאפשר לכם להשיג מועמדים איכותיים יותר.  מפידבקים שקיבלנו מלקוחות שפרסמו אצלנו, דווקא בתקופה של סוף אוגוסט ובמהלך חודש החגים בספטמבר התבצעו גיוסים איכותיים יותר בגלל תחרות נמוכה  על כל מועמד.

 

יתרון שלישי: מיקוד גיוס

 

תקופה זו טובה עבורכם גם כתקופה להתמקד בגיוס המשרות האיכותיות שלכם. למחפשי העבודה יש יותר זמן פנוי והם בודקים משרות פנויות. כאשר אתם מציעים משרות איכותיות יותר, הסיכוי כי הם יגיעו למחפשי העבודה 'הנכונים' הוא בהכרח גבוה.

 

יתרון רביעי: זמן פנוי לראיון עבודה

 

הזמינות לראיונות עבודה מבחינת שני הצדדים גבוהה יותר בחגים, בייחוד אם מחפש העבודה עדיין עובד בארגון אחר ואין לו זמן פנוי רב. בימי החג ימי העבודה קצרים יותר ובחלקם לא עובדים כלל ולכן יש יותר אפשרויות למציאת זמן נוח לראיון עבודה.

 

יתרון חמישי: מבצעים וההיערכות

 

זה בדיוק הזמן המתאים להציע לכם הנחות ומבצעים מיוחדים לחגים!

 

חוצמזה, פרסום משרות בתקופה זו, גם אם אינכם מגייסים במהלך החגים, יוביל לכמות קורות חיים נאותה לתחילת גיוס מיד אחרי החגים.

 

 

בברכת חג שמח וגיוס מוצלח

 

קרדיט תמונות: shutterstock