פרסום מודעות דרושים

דרושים IL הוא לוח דרושים מספר 1 בישראל, המספק למחפשי העבודה ולמעסיקים נקודת מפגש נוחה, יעילה ופונקציונאלית, אשר תשרת את הצרכים של מחפשי העבודה ותאפשר למעסיקים תהליך גיוס עובדים יעיל ומהיר.

 


פרסום דרושים בחינם?


מעסיקים פונים אלינו בשאלה מדוע פרסום מודעות דרושים אצלנו הינו בתשלום. התשובה לכך פשוטה: לא ניתן לתת שירות איכותי ומענה למעסיקים כאשר פרסום מודעות הדרושים הוא בחינם. אנו משקיעים משאבים עצומים במוקד השירות שלנו, בפרסום האתר ובהבאת מועמדים איכותיים. לכן, לא ניתן להציע את השירות הבסיסי שלנו, פרסום דרושים בחינם! מאידך, עלויות פרסום מודעות דרושים אצלנו הינן אטרקטיביות מאוד ביחס לתפוקה אותה אנו מספקים למעסיקים!

 

פרסום משרה


אלו הם רק חלק מהשירותים המתקדמים שמספק דרושים IL למעסיק:

סינון ראשוני של קו"ח - כבר באימייל קבלת קו"ח מקבל המעסיק מס' פרטים רלוונטיים אודות מחפש העבודה (למשל, התפקיד האחרון שלו). דבר זה מאפשר למעסיק לבצע סינון ראשוני עוד בטרם פתח את קובץ קורות החיים של המועמד. אופציה זו מייעלת באופן משמעותי את תהליך גיוס העובדים.

אפשרות לערוך משרה במהלך תקופת הפרסום- כל משרה מתפרסמת באתר לחודש ימים, כאשר במהלך החודש המעסיק יכול לערוך את המשרה כמה פעמים שירצה, מבלי שהדבר יהיה כרוך בעלות נוספת! המעסיק למעשה רוכש "חלון זמנים" של 30 יום.

האימייל של המעסיק אינו נחשף - האימייל אליו המעסיק רוצה שיישלחו קורות החיים אינו מתפרסם באתר בשום צורה ובכך לא נחשף האימייל לאפשרות של דואר זבל והתקפות של האקרים.

ממשק ניהול נוח - המעסיקים מקבלים ממשק ניהול מאד נוח וידידותי באמצעותו הם יכולים לערוך משרות קיימות, לחדש משרות ישנות, לצפות בסטטיסטיקות מפורטות אודות המשרות (כמה פעמים צפו במשרה, כמה פעמים הקליקו עליה, כמה קו"ח נשלחו) ועוד. 
פרסום משרה מבלי לחשוף את שם המעסיק - המעסיק מקבל את האפשרות לפרסם משרה תחת שם "חסוי". הדבר יעיל במיוחד כאשר המעסיק אינו מעוניין שגורמים שונים יידעו שהחברה נמצאת בשלב גיוס עובדים.

 

פרסום מודעת דרושים


בדרושים IL ניתן לרכוש משרות ע"פ 3 מודלים שנועדו לספק למעסיק את החשיפה המתאימה לו ביותר:

משרה רגילה -  משרה זו מתפרסמת במשך חודש ימים שבמהלכו המעסיק יכול, לערוך ולשנות את פרטי המשרה ללא הגבלה.

משרה מועדפת -  משרה זו גם כן מתפרסמת במשך חודש ימים במהלכו יכול המעסיק לערוך אותה ללא הגבלה. בנוסף, משרה זו תצבע ברקע צהוב ותופיע במהלך התקופה בתוצאות הראשונות של העמוד ולכן תזכה לחשיפה גדולה יותר במהלך תקופת הפרסום.

מנוי - ניתן לרכוש מנוי לפרסום של מספר משרות באתר. ככל שמספר המשרות גדול יותר מחירה היחסי של כל משרה פוחת. כל אחת מהמשרות במנוי ניתנת לעריכה במהלך חודש הפרסום שלה.


גיוס עובדים ומיתוג מעסיק

 

בדרושים IL אנחנו מבינים כי בשוק של היום בשביל למשוך את המועמדים הטובים ביותר המעסיק צריך לבלוט בשטח ולכן האתר מציע מגוון אפשרויות פרסום נוספות שמטרתן לקדם את המעסיק ולגרום למועמדים להעדיף אותו על פני כל מגייס אחר:

 באנרים ברחבי האתר: פרסום בבאנרים הפרוסים ברחבי האתר או שניתן לבחור פרסום בבאנרים שמופיעים רק בקטגוריות ההייטק או בכלי הסוכן החכם הפופולארי של דרושים IL.

'מעסיק מועדף' - חשיפת שם המעסיק בעמוד הבית של דרושים IL. לחיצה על שם המעסיק תוביל לכל המשרות שלו באתר.  

פרסום לוגו החברה: ניתן לפרסם את לוגו החברה במבחר מיקומים אטרקטיביים ברחבי האתר לחשיפה נוספת של מותג החברה.

חבילת פרסום בפייסבוק: עמוד הפייסבוק של דרושים IL הוא אחד מעמודי לוחות דרושים הגדולים בארץ. בכל יום אנחנו מקבלים בקשות ופניות של מחפשי עבודה שמעדיפים לחפש את המשרה הבאה דרך רשתות חברתיות.   

ניתן לפרסם חומר פרסומי עם הפניה לדף נחיתה של החברה.
דיוורים ושירותים נוספים: באפשרותכם להתייעץ עם מנהלת הלקוח שלכם בדרושים IL לגביי מגוון אופציות נוספות לפרסום וחשיפה של המועמדים למותג שלכם.