לפתח קריירה מבטיחה בזמן משבר!

 

התקופה המאתגרת שאנחנו נמצאים בה גרמה להרבה מאיתנו לחשוב על הסבת מקצוע או על הרחבת המיומנויות שלנו. בזמנים בהם מקצועות רבים הופכים להיות לא רלוונטיים או נדרשים פחות, זה חשוב אפילו עוד יותר שנבחר את התחום הנכון. אז איזה תחום מעניין, רווחי ובעיקר מספיק מבוקש, יכול להיות אידיאלי עבורכם? בדקנו והופתענו!

 

 

אם אתם מחפשים מקצוע דינמי ומסקרן, שמשלב גם טכנולוגיה וגם אנשים, ושלא מפסיק להתפתח ולהתעדכן, מצאתם: ניהול ופיתוח תהליכי למידה והדרכה.

 

מה זה אומר?

 

תחום הלמידה מהווה מקום מרכזי בתוך העשייה הארגונית, ובהמשך לכך מחלקות ההדרכה הופכות להיות שותף אסטרטגי ומוביל בתהליכים הפנים ארגוניים ומסייעות בבניית תרבות ארגונית ובהכשרת עובדים ומנהלים.

 

מנהל ומפתח ההדרכה נמצא בצומת הכי מרכזית בארגון – הוא אחראי על בחירת תמהיל ההדרכה הנכון ועל  פיתוחו - הוא נדרש לאבחן מצבים ארגוניים, להבין את האסטרטגיה הארגונית ומטרות הארגון, להכיר את תקציבי ההדרכה והאתגרים הארגוניים ולתת את המענה ההדרכתי המתאים.

 

מדובר על המקצוע הכי מעניין ומתפתח שיש היום בשוק. דוגמה לכך ראינו במשבר האחרון שבו עולם ההדרכה תפס מקום מרכזי – הלמידה הפכה לדיגיטלית יותר, עברנו ללמידה במנות קטנות והתחלנו להטמיע מושגים כגון:   למידה היברידית, קורסי  On-line, פודקאסטים ובינריים , מיקרו למידה ועוד.

 

בשנים האחרונות הטכנולוגיות תופסות חלק משמעותי יותר בתהליכי פיתוח הלמידה – מפתחי למידה נדרשים לפתח לומדות, להפיק סרטונים ולשלב וידאו וכלים דיגיטליים בהדרכות.

 

כל הפלוסים במקום אחד

 

לראשונה נבנה בישראל המסלול המקיף ביותר ללימוד תעודה בתחום ההדרכה המשלב התמחות בטכנולוגיות למידה. מה שאהבנו במיוחד במסלול הלימודים הזה הוא שיש התייחסות מאוד ממוקדת לחידושים בעידן החדש, לפרקטיקה יישומית ולחיבור לשטח ולשוק ההדרכה ומשלב טכנולוגיות רבות לפיתוח תהליכי למידה.

 

זה אומר שלצד פיתוח מערכי שיעור, סילבוס וכדומה, מלמדים אתכם גם את הפן הטכנולוגי כגון: פיתוח לומדות בסטוריליין, הכנת סרטונים ושילוב וידאו בלמידה, החשיבות של פודקאסטים, היכרות עם טכנולוגיות מתקדמות כמו AR/VR Micro learning, Social Learning, Mobile learning, חוכמת המונים, ניהול ידע ועוד.

 

לימודי הדרכה

 

מה ייצא לכם מזה?

 

קודם כל אתם תשתלבו במקצוע הכי מסקרן ומתפתח בתקופה האחרונה!

 

תוכלו להשתלב בתפקידי ניהול ופיתוח הדרכה או בחברות המתמחות בפיתוח הדרכה.

 

חוץ מזה, מדובר במקצוע שיש לו ביקוש רב – הן במחלקות ההדרכה הפנים ארגוניות בחברות והן בחברות שמספקות שירותי פיתוח למידה. והדובדבן שבקצפת? מחלקת השמת הבוגרים של המי"ל עוזרת לכם במציאת עבודה, כולל סדנה לכתיבת קורות חיים והכנה לראיונות עבודה. ועוד לא הזכרנו את תיק העבודות המפואר והמרשים שיהיה לכם להציג בראיונות העבודה שלכם...

 

שורה תחתונה: אנחנו ממליצים לכם מכל הלב לבדוק אם התחום הזה מעניין ומתאים לכם ופשוט לעוף על זה!

 

 

מתי כל הטוב הזה קורה וכל הפרטים שאתם צריכים לדעת:

 

180 שעות לימוד אקדמיות + 50 שעות פרויקט בית

מתכונת לימודי בוקר: בין השעות 16:00 - 9:00, מפגש אחד בשבוע

מתכונת לימודי ערב: בין השעות 21:00 - 17:30, שני מפגשים שבועיים

הלימודים אינם מתקיימים בחגים ומועדים.

לפרטים נוספים לחצו  או או צרו קשר 03-6711957

 

קרדיט תמונות: shutterstock

הצטרפו היום למקצוע הכי מבוקש של המחר!