לעבוד בחברה הכי לבנה שיש...

חג השבועות בפתח ולמרות המצב הביטחוני והנפשי הלא פשוט שאנו חווים בימים האחרונים, אנחנו מתעקשים לחגוג את החג הכי לבן שלנו, ולהביא עד אליכם משרות וגם טיפים איך להתקבל לחברה הכי מזוהה עם חג השבועות...

 

חג השבועות

 

אנחנו תופסים את נועה כסיף ארהרד, מנהלת הגיוס של קבוצת תנובה, בתקופה הכי לחוצה בשנה, חג השבועות, ומבקשים ממנה לתאר לנו איך הם חוגגים בחברה את חג השבועות: " שבועות הוא ה-חג של תנובה! אנחנו נערכים לחג זמן רב מראש – ואצלנו מדובר בחגיגה אמיתית! כל אתרי החברה מקושטים לכבוד החג. באתרי החברה השונים מתקיימות ארוחות חג, תחרות אפיית עוגות גבינה ועוד. כל עובדי החברה מקבלים מתנת חג – צידנית ובה מגוון רחב מכל טוב מוצרי החלב של תנובה. החברה משקיעה בקהילה הסובבת אותה והיא בעלת אחריות תאגידית וחברתית מפותחת.בחג שבועות, מדי שנה, תנובה תורמת סלי מוצרים גדושים ומפנקים – כי אנחנו רוצים לתמוך בקהילה שסביבנו ולחגוג איתם את החג".

 

עכשיו זה פשוט מתבקש לדעת מהו פרופיל העובד שלהם ואיך מתקבלים לחברה. כסיף ארהרד מאפיינת את העובדים בקווים כלליים ומספרת: "העובדים הנהדרים שלנו מאופיינים במחויבות ובעבודת צוות מנצחת. העובדים שלנו פרואקטיביים, מחוברים למה שקורה בשטח, מאופיינים בסקרנות ורצון ללמידה. הם אלה שגורמים לדברים לקרות וחותרים להצלחה!"

 

כשאנחנו מבקשים טיפ עבור אלו שרוצים להתקבל לעבודה בתנובה, היא מסבירה: "כמעט כל אחד יכול למצוא את עצמו אצלנו ולפתח קריירה. עובדי תנובה מגיעים מכל קשת האוכלוסייה הישראלית. מגוון התפקידים רחב ומעניין. לא משנה איזה תפקיד אתם מחפשים, מה הניסיון או ההשכלה שלכם, או מאיפה אתם בארץ - תנובה היא חברה מגוונת שמאפשרת לכל אחד למצוא את המקום שמתאים לו."

 

מסתבר שבתקופה זו בתנובה מתגברים ומגייסים עובדים רבים: "בתנובה יש כ-150 משרות פתוחות ואנו מזמינים עובדות ועובדים מכל רחבי ישראל להצטרף אלינו לבית של הזדמנויות. אנחנו מציעים בית חם ומפתח, ביטחון ויציבות, שורשים עמוקים בשילוב עם ראייה קדימה, חדשנות ויצירתיות. בשנים האחרונות משקיעה תנובה הרבה מאוד בעתיד לבוא, ביצירתיות, בחדשנות ובהובלה קדימה".

 

עכשיו נותר לנו רק להציג בפניכם את שלל המשרות לאיוש ולסיים בנימה מתוקה במיוחד, עם מתכון לעוגת גבינה מדהימה, . בתיאבון ושיהיו לכולנו ימים שקטים וחג שמח!

 

לכל המשרות של תנובה

 

עוגת גבינה לחג השבועות

 

מתכון עוגת גבינה אפויה/אודליה זוגייר

עוגת גבינה קלאסית, אוורירית ונימוחה. אפשר לשדרג אותה עם ציפוי קרם אהוב או לקשט אותה בפירות העונה.

 

מצרכים:

 גרם גבינה לבנה 5%-9%750

1 סוכר וניל

2 כפות קמח

2 כפות גדושות אינסטנט פודינג

6 ביצים

כוס סוכר

 

ההכנה:

-מקציפים את החלבונים עד לקצף יציב ומוסיפים את כוס הסוכר בהדרגה עד לקבלת קצף יציב.

-בקערה נפרדת שמים את הגבינה, סוכר וניל, קמח, אינסטנט פודינג והחלמונים ומקציפים למס' שניות למניעת גושים.

-מעבירים בעדינות את הקצף לקערת הגבינה ומערבבים בעדינות בתנועות עטיפה עד לפיזור אחיד.

-האפיה מתחלקת ל-2 שלבים: 10 דקות ראשונות מכת חום של 200 מעלות, 40-50 דקות נוספות בחום נמוך כ 150 מעלות.

המלצה חמה: לשים בתנור כלי עם מים ליצירת סביבה לחה שמונעת בקעים בעוגה.

-נבדוק אם העוגה מוכנה ע"י הכנסת קיסם לעוגה. אם הקיסם יוצא נקי ללא תערובת גבינה העוגה שלנו מוכנה.

-ניתן לה לנוח למשך שעה בתנור עד להתייצבות.

-לציפוי אפשר לשים כל דבר: אבקת סוכר (רק לאחר שהעוגה הצטננה), קצפת עם קישוטי שוקולד לבן או ציפוי שמנת חמוצה: מערבבים היטב 2 שמנת חמוצה ו2 שקיקים של סוכר וניל ומיד בסיום האפיה מורחים על העוגה.

-מקררים את העוגה היטב בקירור.

 

בתאבון!

 

קרדיט תמונות: shutterstock