6 משרות שמתאימות לאנשים שמעדיפים לעבוד לבד

יש אנשים שפורחים בסביבת עבודה חברתית; הם נהנים משיחות עם עמיתים על כוס קפה, נהנים מעבודת צוות, ואוהבים את כל מה שכרוך בעבודה חברתית. ויש את הצד השני של הספקטרום, אלו שמעדיפים את כוס הקפה שלהם עם תוספת של שקט, מצליחים לעבוד ביעילות כשהם לבד, ומעדיפים כמה שפחות קשר עם אנשים אחרים. אם אתם נמצאים בקבוצה השנייה – המאמר הבא הוא עבורכם

 

לעבוד לבד

 

יש מגוון עבודות שמתאימות לאנשים שמעדיפים לעבוד בסולו, וליקטנו עבורכם מספר אופציות שיכולות לקרוץ לכם...

 

הזנת נתונים

התחלנו עם עבודה שמושלמת עבור אנשים שמעדיפים לעבוד עם מחשבים. יש ביקוש מתמיד למזיני נתונים, ואתם יכולים ליהנות מעבודה גמישה במקום אחד או במספר מקומות. חברות רבות זקוקות לאנשים שיזינו מידע חיוני באופן ידני לתוך מערכות ייעודיות. לא צריך ידע או ניסיון קודם בתחום, אבל אתם כן צריכים להיות דייקנים ולשים לב לפרטים קטנים. את העבודה הזו אתם יכולים לעשות עם חברה להזנת נתונים, או להיות עצמאיים בשטח. בחלק מהמקרים, אתם תוכלו לעבוד מהבית, כך שמדובר בעבודה מושלמת עבור אלו שמעדיפים את השקט שבסביבת מחשבים.

 

פיתוח תוכנה

אם אתם מעוניינים לעבוד בתחום ההיי-טק, פיתוח תוכנה יכול להיות אידאלי עבורכם. מרבית התקשורת של מפתחי תוכנה מתבצעת דרך מחשבים, ואין הכרח שתעבדו עם אנשים אחרים. מדובר בתחום מרתק שלצידו יש הכנסה נאה, אז אתם יכולים להרוויח מכל החזיתות. בישראל יש ביקוש מתמיד למפתחי תוכנה מסוגים שונים, ואתם תוכלו לעשות את העבודה הזו מהמשרד או מהבית.

 

סיוע וטרינרי

ישנם אנשים רבים שמעדיפים את חברתם של בעלי חיים מאשר חברתם של בני אדם, והאמת? אנחנו די מבינים אותם. אם אתם נמצאים ברשימה הזו, תוכלו ליהנות מאוד מעבודה בתחום של עוזר לווטרינר. מדובר בעבודה שכרוכה בסיוע לווטרינרים בכל מה שקשור לעבודתם; איסוף דגימות, סיוע בבדיקות, סיוע בפרוצדורות רפואיות, ועוד. ניתן לעבור קורס בתחום ולהתחיל לעבוד בו לאחר הסיום. מרבית האינטראקציה עם הבעלים של חיות מחמד תהיה בין הווטרינר ובין הבעלים, כך שאתם תצטרכו להעניק בעיקר סיוע עם בעלי החיים, ומדובר בעבודה מספקת במיוחד.

 

עיצוב גרפי

ישנו ביקוש מתמיד למעצבים גרפיים כיום; מלבד שלטי חוצות ומגזינים, מעצבים ומעצבות גרפיים מבצעים עיצוב של אתרים, דפים ברשתות חברתיות, פרויקטים של חברות פרסום, ועוד. היתרון המשמעותי של עיצוב גרפי הוא האפשרות לעבוד מהבית, או במתכונת מצומצמת עם אנשים. במקצוע הזה אתם, המעצבים, צריכים להוציא לפועל את הרצונות של לקוחותיכם או של לקוחות החברה. התקשורת יכולה להתבצע בעיקר במיילים ובטלפונים, כך שלא תצטרכו להיות בפגישות או במשרד אם לא תרצו בכך. העבודה היא יצירתית במיוחד, והיא תאפשר לכם לבטא את עצמכם באופן יצירתי ומהנה – גם אם לא תעשו זאת בסביבה מרובת עובדים.

 

טכנאות מעבדה

טכנאות מעבדה כרוכה בעבודה עם דגימות רפואיות, מדעיות, וביצוע מחקרים ובדיקות במגוון תחומים. גם כאן מדובר בתחום דינאמי ומעניין שכמעט ולא כרוך באינטראקציה עם אחרים. כדי להיות טכנאי מעבדה, צריך ללכת למסגרת לימודים מלאה בתחום האקדמיה. אולם, ישנם תפקידים שדורשים קורסים ספורים כדי לעבוד בהם. כאשר תצאו לשוק העבודה עם הכשרה בתחום תחת ידיכם, תוכלו לעבוד במגוון מקומות, לרבות בתי חולים, מעבדת מחקר, חברות תרופות, ועוד.

 

אקטואריה

אקטואריה היא תחום שמתאים במיוחד לאנשים שאוהבים לעסוק במספרים. מדובר במקצוע שבו משתמשים בפתרונות מתמטיים כדי לפתור מצבים של אי-וודאות חברתית וכלכלית. במילים פשוטות, מדובר בהערכה ושמאות במגוון תחומים. במקצוע הזה ניתן לעסוק באקטואריה של ביטוחי חיים, אקטואריה פיננסית, אקטואריה בתחום הביטוח, ועוד. הביקוש העיקרי הוא בחברות ביטוח, שבהן אקטוארים קובעים תעריפי ביטוח ועתודות ביטוח, וגם מנתחים וחוזים מצבים כלכליים. כפי שהבנתם, מרבית העבודה היא מול מחשב ועם מספרים, ומדובר בתחום מבוקש שניתן לעסוק בו במגוון חברות ברחבי הארץ.

 

לסיכום

אנו חיים בתקופה שבה ניתן לבחור בין אפיקי תעסוקה רבים. אם אתם מעדיפים לעבוד בתחום שלא כרוך בעבודה רבה עם אנשים, אתם יכולים לעשות זאת. הדבר החשוב ביותר הוא שתבחרו מקצוע שמתאים לכם ותיהנו ממה שתעשו.

 

 

קרדיט תמונות: shutterstock