איך מיתוג מעסיק קשור למיתוג עובדים ומדוע חשוב למעסיקים למתג עצמם באופן מיטבי?
מיתוג מעסיק הפך בעשור האחרון למרכיב חשוב ביותר בין סדרי העדיפויות של מנהלי משאבי אנוש וגיוס, במיוחד כשהמלחמה על כישרונות נותרת אינטנסיבית. ארגונים רבים נאבקים למשוך, לגייס ולשמר את העובדים הטובים ביותר בארגונים שלהם, ומותג מעסיק משמש כלי חזק ואפקטיבי לגיוס מועמדים
מה זה בכלל מיתוג מעסיק?
מיתוג מעסיק הוא בפשטות האופן שבו העובדים הפוטנציאלים שלכם תופשים את הארגון שלכם מנקודת מבטם. תהליך הגדרה וקידום הערך של הארגון חייב לכלול את כל היתרונות שהארגון מעניק לעובדים ולמנהלים שלו. מיתוג מעסיק של הארגון פוגש את המועמדים הפוטנציאליים בכל נקודות המגע עמם בתהליך הגיוס, החל ממודעת הגיוס, דרך אתר האינטרנט והעמודים ברשתות החברתיות ועד לראיונות עצמם.
ארגונים וחברות בעלי מיתוג מעסיק חזק מצליחים למשוך אליהם טאלנטים וגיוסים איכותיים. ככל שמחפשי העבודה מוצאים את הערכים של הארגון גבוהים וראויים יותר ושאנשים רבים רוצים לעבוד בו, כך עולה הרצון שלהם להשתייך לארגון.
כיצד מייצרים מיתוג מעסיק מוצלח ואיכותי?
דרושים IL מצעים לכם מגוון כלי מדיה שיעזרו לכם למתג את העסק שלכם, אנו נתאים לכם את הפתרון המושלם בהתאם לגודל הארגון ומטרת המיתוג. הקליקו על הלינק לברר על כלי המדיה המתאימים לכם או התקשרו אלינו: 073-2922222
מדיה באתר
מוצרי המדיה בסוכן החכם
מוצרי דיוור
אז מה מוצרי המדיה נותנים לנו בפועל?
איך ליצור באנר מנצח שיניב תוצאות?
כוחו של מיתוג מעסיק בהגדלת מעורבות ופרודוקטיביות
מעבר לכוח של מיתוג מעסיק בתהליך גיוס העובדים, כוחו בא לידי ביטוי לכל אורך עבודתם בארגון ויש לו תפקיד חשוב במעורבות העובדים בחברה ובשימור כישרונות. הערכים הטובים שהארגון מספק לעובדים שלו אשר באים לידי ביטוי במיתוג המעסיק, תורמים במידה משמעותית למעורבות העובדים במהלך עבודתם ומתוך כך, לפרודוקטיביות שלהם.
שורה תחתונה: מיתוג מעסיק חיובי חשוב כיוון שמיתוג מעסיק יכול לפעול גם באופן הפוך. בואו לשמוע על כלי המדיה שימתגו את העסק שלכם!