מדוע לגייס דווקא בזמן משבר ההייטק?

ענף ההייטק במשבר אבל מה אם היו אומרים לכם שזה דווקא בדיוק הזמן לגייס עובדים? הייתם מאמינים?!

 

עד לא מזמן ענף ההייטק שגשג ופרח והנה כעת הוא עובר טלטלה ומדי יום מתווספים מפוטרים חדשים בעקבות צמצומים או סגירת חברה כזו או אחרת. כידוע, בימים שבשגרה היצע המשרות בהייטק תמיד גדול מהביקוש בצד מחפשי העבודה ומשרות רבות נשארות ללא איוש במשך זמן רב.

 

משבר ההייטק


 

אז נכון שהפחד המניע גורם למעסיקים רבים בתחום ההייטק לעצור כעת את הגיוסים, אבל ניתוח נכון של המצב יכול להוביל למחשבה הנכונה שיש כאן הזדמנות לגיוס טאלנטים איכותי. מה שמוביל לשאלה העיקרית, למה כדאי לגייס דווקא עכשיו? קבלו 3 סיבות עיקריות

 

סיבה 1: תהליך גיוס מקוצר וזול יותר

בימי השיגרה תהליך הגיוס בהייטק הינו ארוך, תהליכי, מייגע ואף יקר. כעת הביקוש למשרות הייטק/טכנולוגיות מצד מחפשי העבודה נמצא בעליה, מה שמאפשר לכם לקצר את תהליך הגיוס משמעותית ואף להוזיל אותו. הנכונות מצד מחפשי העבודה גבוהה בהרבה וכך גם היצע המועמדים.

 

סיבה 2: יותר טאלנטים פנויים

השוק רווי בטאלנטים ומחפשי עבודה מוכשרים שמעוניינים לעבוד בחברה יציבה בתקופה לא יציבה, שלא כמו בתקופה 'הרגילה' בה הם לא ממש צריכים להתאמץ ולמצוא מקום עבודה כי 'רודפים' אחריהם.

 

זה הזמן בו גם המוכשרים ביותר מחשבים היטב את צעדיהם ורואים בכל הצעה, הזדמנות עבורם לקריירה יציבה.

 

סיבה שלישית: התכווננות

זה נכון שיש משבר בהייטק אבל השאלה היא מי יהיה מוכן אליו היטב כשהוא יסתיים? הנה ההזדמנות שלכם לדאוג ליום שאחרי המשבר, בו יהיו לכם עובדים מוכשרים שימשיכו לעבוד במלוא המרץ ולא תצטרכו שוב לבזבז זמן וכסף יקר על גיוסים חדשים ומהירים כמו כולם, כי אתם כבר דאגתם לכך לפני כולם.

 

 

שורה תחתונה: תקופת המשבר מהווה הזדמנות גיוס  מדויקת, איכותית ומטיבה. נצלו אותה!