LinkedIn – חיפוש עבודה בלינקדאין

 LinkedIn הינה רשת חברתית לטיפוח קריירה ופיתוח קשרים עסקיים. הרשת הוקמה בשנת 2002 ומאפשרת למשתמשים לפתוח עמוד פרופיל שדומה במבנה שלו לקורות חיים וליצור קשרים עסקיים עם משתמשים אחרים במטרה לקדם את עצמם או כדי לפגוש אנשי מקצוע אחרים בתחום. הרשת מאוד פופולארית בקרב מחפשי עבודה ומעסיקים שמחפשים עובדים, היות וכל פרופיל כולל מידע מקצועי, פירוט של מקומות עבודה קודמים ולפעמים גם חוות דעת של מעסיקים קודמים על המשתמש.

 

 

*הכירו את דרושים IL

*נסו את הסוכן החכם

* עבודה 1? כנסו ל- JOBIM חיפוש עבודה ללא קו"ח

 

לינקדאין

 


 

דף הפרופיל שאתם פותחים ברשת החברתית הינו, למעשה, כרטיס הביקור שלכם ברשת. ככל שתעשו אותו מושך ומפורט יותר, כך יגדלו הסיכויים שתרשימו את מי שאתם פונים אליו, או כשמעסיק פוטנציאלי יפנה אליכם ביוזמתו. ברגע שפתחתם את הפרופיל, קישרתם את כל מי שאתם רוצים לקשר בתחום המקצועי ועדכנתם את הסטטוס שלכם עם הגדרה ברורה של מה שאתם מחפשים, אפשר לצאת לדרך.
 

לינקדאין מאפשרת ניצול מקסימלי של הקשרים שלכם - כל מי שאתם עובדים או עבדתם איתו בעבר הוא קשר פוטנציאלי למשרה הבאה!
 

התקשורת ברשת החברתית מבוססת על עקרון רמות הקרבה:
קרבה מדרגה ראשונה - החברים הישירים, שמהווים את הבסיס לכל שאר הקשרים שלכם.
קרבה מדרגה שניה - חברים של החברים, תוכלו ליצור איתם קשר הודות למכרים המשותפים שלכם. 
קרבה מדרגה שלישית – אנשים שלא ניתן ליצור איתם קשר ישיר כי אין לכם חברים משותפים.

 

הצטרפות לקבוצות ב LinkedIn


קבוצות בלינקדאין הן 'כיכר העיר' המקוונת, בה תוכלו לדבר על נושאים מקצועיים, להתעדכן בחידושים בתחום וכמובן לראות ראשונים משרות שמתפרסמות בקבוצה. פעמים רבות חברי הקבוצה יכולים לייעץ אחד לשני, הן בתחומים המקצועיים והן בתחומים שקשורים לחיפוש עבודה – להמליץ על מקומות עבודה טובים או לתת חוות דעת מבפנים לגבי מקום עבודה שמעניין אתכם. קבוצות לינקדאין הן הפתרון המושלם לבעיית הפניה הישירה לאנשים שאין לנו חברים משותפים איתם. ברגע שאושרה הצטרפותכם לקבוצה, ניתן לשלוח הודעה ישירה לכל אחד מחברי הקבוצה גם אם הוא לא נמצא ברשת החברים שלכם, מה שמגדיל משמעותית את יכולת הגישה למעסיקים בתחום.
 

Search & Find a Job in Israel – קבוצת חיפוש עבודה הגדולה בלינקדאין ישראל


בלינקדאין קיימות קבוצות ממוקדות לחיפוש עבודה כאשר הקבוצה הגדולה ביותר לחיפוש עבודה בישראל היא קבוצת Search & Find a Job in Israel. עדיף תמיד להצטרף לקבוצה גדולה כי היא נותנת לכם את החשיפה הגדולה ביותר מבחינת משרות.

אחרי שהצטרפתם לקבוצה, אתם יכולים להצטרף לאחת מתתי הקבוצות שלה, שעוסקת בצורה ממוקדת יותר בתחום שלכם ואפילו לפרסם בקשה לעזרה בחיפוש עבודה. חשוב לא להציף את הקבוצה, אולם בקשה מנוסחת בבהירות עם הגדרות תפקיד ברורות יכולה להביא לכם הצעות עבודה יחודיות אשר לא פורסמו באף ערוץ אחר.

חשוב להקפיד!


לינקדאין היא רשת חברתית מקצועית, לכן הקפידו על כל היבטי ההתנהלות שלכם בה, שיהיו בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר.

בקרו אותנו בפייסבוק     לינקדאין

 

קרדיט תמונות: shutterstock