חיפוש עבודה: לא לדחות ל'אחרי החגים'!

החגים בפתח ורבים חושבים שזה הזמן לקחת חופש, לדחות משימות ולקחת נשימה עמוקה ופסק זמן גם מחיפוש עבודה. אז אנחנו כאן כדי לומר לכם בדיוק את ההיפך – עכשיו זה בדיוק הזמן הנכון!

 

 

* כך תשדרגו את קורות החיים שלכם

* מדריך לראיון עבודה מוצלח

* טבלאות שכר עדכניות

* לסוכן החכם

 

 

חיפוש עבודה בחגים


 

 

קבלו 4 סיבות לחיפוש עבודה בתקופת החגים:

 

סיבה 1: פנאי וסבלנות

 

'תקופת החגים' נחשבת כתקופה 'חלשה' לעסקים, ומרבית הפגישות והפרויקטים נדחים, ביחד עם הדיאטה ל'אחרי החגים', אבל דווקא בתחום הגיוס זוהי הזדמנות נהדרת. תחשבו על כך – בעלי העסקים, משמע המעסיקים הפוטנציאלים שלכם, יותר פנויים ויש להם זמן וסבלנות להתעמק בקורות החיים המגיעים אליהם.

 

סיבה 2: פחות מתחרים

 

מרבית מחפשי העבודה 'מורידים הילוך' בתקופת החגים ולא שולחים קורות חיים מתוך מחשבה שגויה שזה לא הזמן, כך שיש פחות מתחרים על כל משרה... לאור זאת, הבולטות שלכם גבוהה יותר וכך גם ההזדמנות למצוא עבודה מתאימה.

 

סיבה 3: זמן פנוי

 

יתרון נוסף הוא עניין הזמינות לראיונות עבודה מבחינת שני הצדדים, בייחוד אם כמחפשי העבודה, אתם עדיין עובדים בארגון אחר ואין לכם זמן פנוי רב. בימי החג ימי העבודה קצרים יותר ובחלקם לא עובדים כלל ולכן יש יותר אפשרויות למציאת זמן נוח לראיון עבודה.

 

סיבה 4: התכווננות

 

זוהי הזדמנות עבורכם בזמן זה, לשדרג ולעדכן את קורות החיים ולהתאימם באופן ספציפי לכל משרה המעניינת אתכם. במקביל, בחנו משרות חדשות ואפשרויות חיפוש עבודה נוספות ברשתות ובמודעות השונות.

 

שורה תחתונה: זה הזמן האידיאלי לחיפוש עבודה!

 

קרדיט תמונות: shutterstock

 

בקרו אותנו בפייסבוק     בקרו אותנו בלינקדאין