דרושים Ebranding: הטרנד החדש והמוביל בעולם הגיוס

כולנו מכירים מלים כמו "מוניטין", "פרסום" ו"קידום", אך לאחרונה יש שחקן חדש בעולם הגיוס וקוראים לו דרושים Ebranding - כלי מיתוג מעסיק לשיפור איכות המועמדים

 

* כך תחפשו עובדים

* פיטורים או התפטרות?

* מה צריך לדעת על סעיף 14?

 

משמעותו של השירות החדש הינו מיתוג ונוכחות בעולם הווירטואלי, שבו כולם נמצאים. הווה אומר, רשתות חברתיות ואינטרנט. השאלה: איך נציג ונמתג את הארגון בצורה נכונה? כידוע, קבלת החלטות של אנשים מבוססת על מידע, ניסיון העבר ותחושות אישיות. בשוק העבודה של ימינו המטרה היא לא רק להציע עבודה למעומדים אלא גם לעורר אצלם תחושות אישיות חיוביות ולגרום להם לבחור דווקא בכם כמעסיקים.

 

מיתוג מעסיק - דרושים IL

 

כיום הביקוש לעובדים הוא רחב ומגוון העבודות המוצעות למועמדים הוא רב, זהו מצב שהביקוש לעובדים עולה על ההיצע. עובדה זו משפיעה על גודל המאמץ שיש להשקיע בתהליך גיוס העובדים, בקביעת תנאי השכר וההטבות בארגונים השונים.

 

פרסום משרה זה טוב, אבל...

 

לפרסם משרה חמה או מועדפת זה טוב, אבל חשוב לשלב ולפנות אל העובדים הפוטנציאליים בדרכים נוספות. ננסה להמחיש זאת מנקודת מבטינו, בדרושים IL, אנו עדים לעיתים למצבים בהם שתי חברות מפרסמות אם אותה המשרה, אחת מהן זוכה לחשיפה ולקבלת קורות חיים רב יותר מאשר החברה השנייה. הסיבה לכך נעוצה בכך שהערך הנתפס בעיני קהל היעד שונה בין שתי החברות, וזו שזוכה לעניין רב יותר נתפשת כ"שווה" יותר, כלומר הערך התדמיתי שלה גבוה יותר. השקעה בערך הנתפס בעיני קהל היעד, מובילה לא רק למספר גדול יותר של קורות חיים אלא גם למועמדים איכותיים יותר. דרושים Ebranding  עובד בדיוק על זה – על הערך הנתפס של הארגון!

 

מה ההבדל בין מיתוג, פרסום ושיווק?

 

מיתוג = יצירת הזדהות, רצון שייכות, חיבור ורצון להיות חלק מארגון או מותג. את הרגשות החיוביים הללו יוצרים בעזרת מסר מדויק ותדמית מעוררת וחווייתית אצל הלקוח.

 

פִּרסוּם = מודעה בתשלום אשר כוללת מסר שמטרתו לשכנע ולהניע את הלקוחות הפוטנציאלים של הארגון להפוך ללקוחות ממשיים שלו.

 

שיווק = תהליך המתייחס לתכנון פעילויות עסקיות מכוונות לשם מכירה ורווח. פעילויות אלו נעשות בהתאם לאסטרטגיות שיווקיות שונות שתוכננו מראש ע"י הארגון.

 

פלטפורמה מדויקת

 

נוכחות ברשת לבדה אינה מספיקה, לכל ארגון יש אתר שמספר אודות הארגון ופועלו, אך המידע בו מכוון לקהל יעד של לקוחות ולא של עובדים פוטנציאלים. מטרתנו לבצע אבחון ואפיון ולהבין מה בדיוק חסר לכם, אלו עובדים הכי מתאימים עבורכם ואיך צריך לפנות לקהל היעד שלכם כך שהמסר יהיה מדויק ויצליח למשוך אליכם את האנשים המתאימים. יש לנו את הפלטפורמה האידיאלית והנכונה שמתאימה בדיוק לקהל היעד שלכם, כיוון שמחפשי העבודה נמצאים אצלנו באתר, בסוכן החכם ובפייסבוק.

 

מיתוג חברה כמעסיק - דרושים IL

 

תוכן משמעותי

 

התוכן לקהל היעד לא גנרי אלא ממוקד, מותאם ובעל מסר ייחודי לכל תחום/מקצוע. צריך לדעת מתי ומה לכתוב, היכן, מהי המטרה ואיך למקסם נוכחות רשתית, כך שתוביל לתוצאות האופטימליות של תגובות חיוביות, הגדלת קהל היעד של הארגון ולבסוף לגיוס איכותי בארגון.

 

כמי שמתמחים בתחום הגיוס והתוכן בתחום, אנו מכירים את כל דרכי הגישה לקהלי היעד השונים. כתבות העומק, נעשות ע"י אנשי תוכן מקצועיים, מיומנים ובקיאים. האפשרויות לבחירת סוגי כתבות התוכן הוא כמעט אינסופי ותלוי מאוד באופי הארגון וב'רושם' שרוצים ליצור אצל העובד הפוטנציאלי שלנו. כתבות התוכן של דרושים Ebranding  נשלחות גם בדיוור לאימייל מחפשי עבודה פוטנציאליים מתאימים. הכיוון והפנייה מאוד מדויקים ואחוזי פתיחות המייל דרך 'הסוכן החכם' גבוהים במיוחד.

 

מה כוללת הפלטפורמה?

 

הפלטפורמה המקיפה כוללת לוגואים, באנרים, הגברת החשיפה והפקת תוכן איכותי וממותג באתר, במייל ובפוסטים משלימים בפייסבוק. Ebrandingדרושים טומן בחובו פיתוח אסטרטגיות תקשורת לא מסורתית אלא חדשנית, קליטה ומשפיעה. החוכמה היא לדעת לתקשר את הערך להטמעה של הארגון ולהישאר עקביים, כאשר כל ארגון צריך להיות בעל 'אישיות' מדויקת.

 

Ebranding דרושים יתרונות:

 

- מספק מסר ברור של זהות ואופי הארגון: זהות הארגון, פירושה אופיו של הארגון אשר מוגדר על ידי לוגו, נוכחות באינטרנט ואלמנטים ויזואליים אחרים שפונים לציבור. זהות המותג צריכה להיות חזקה ועקבית.

- קובע ומאשר אמינות הארגון: כתיבה נכונה וטובה בונה את אמינות הארגון ומעוררת אמון אצל העובדים הפוטנציאלים. כולנו רוצים לעבוד במקום עבודה אמין ונינוח.

- מתחבר עם עובדים פוטנציאליים אינטלקטואלית ורגשית: חיבור נכון לעובדים פוטנציאליים, לפיו אתם מציעים להם בדיוק את הפתרונות שהם צריכים.

- מניע עובדים פוטנציאליים לנקוט פעולה

- מעורר נאמנות עובדים לארגון

 

קרדיט תמונות: shutterstock

בקרו אותנו בפייסבוק      פרסם משרה