לעבוד ולהרגיש בבית: אוניברסיטת אריאל

אם חשבתם שהדברים שהכי מעניינים את מחפשי העבודה במקום עבודה חדש הם: תנאי שכר, מאפייני המשרה ואפשרויות הקידום, המציאות מוכיחה כי האווירה, העמיתים וההטבות הנלוות חשובים להם אף יותר. יצאנו לבדוק בשבילכם ומצאנו מקום שמציע לכם את כל ה'חבילה'

 

האם ארגון שמונה 2,500 עובדים יכול לייצר אווירה משפחתית וחמה? הגענו לאוניברסיטת אריאל לבדוק והופתענו! הדבר הראשון ששמנו לב אליו הוא מגוון העובדים הרחב אשר מכיל את כל סוגי האוכלוסייה והגילים ולכן הגיוני שכל אחד מוצא את מקומו ואת חבריו. מעבר לכך, הארגון מציין באמצעות אירוע מושקע או מתנות מפנקות, אירועים משמעותיים בחייו של העובד כמו נישואין ולידה, וכן אירועים בחיי משפחתו של העובד כמו עלייה לכיתה א', גיוס לצבא ובר/בת מצווה. הווי וגיבוש המחלקה תופסים 'מקום של כבוד'. פגשנו את הילה, רכזת פקולטה שהסכימה לספר לנו על תחושתה כעובדת: "אוניברסיטת אריאל היא משפחה, כזו שעוטפת אותך ואת היקרים לך בעתות שמחה ועצב. הקימה בבוקר בידיעה שאתה חלק ממקום מופלא שכזה עושה את כל ההבדל ומספקת את ה"דלק" המניע אותנו במהלך חיינו המקצועיים והאישיים כשתי מערכות השלובות זו בזו".

 

עובדים מרוצים - אוניברסיטת אריאל

 

אין פקקים בדרך לעבודה

 

ארגון שיודע ליצור תחושת שייכות הוא באמת מבורך, אבל מה עם המיקום? האוניברסיטה לא קצת רחוקה מ'מרכז העניינים'? כלל העובדים מגיעים מאזור המרכז, אזור השרון ואזור השומרון. רעות, מעצבת גרפית, שעובדת בארגון חושבת שהמיקום דווקא מהווה יתרון: "מעבר להנאה שלי בעבודה, היתרון הוא גם ביכולת שלי להגיע מהר לעבודה ובלי פקקים. אני מגיעה מראש העין ותוך 20 דקות אני כבר עם הקפה ביד". בנוסף לכך, ביוזמת העובדים מתארגנות קבוצות הסעה 'car pool' לעובדים אשר מגיעים מאותם אזורים, עובדים שלא מצוידים ברכב יכולים להשתמש בקבוצות הטרמפים של סטודנטים באוניברסיטה.

 

הטבות שוות

 

באנו מוכנים להטבות כמו ימי גיבוש, אירועים וכו' אבל לא היינו מוכנים ללימודים אקדמיים חינם!!! מסתבר שמלבד ביטוח בריאות חינם, תשלום ימי מחלה מהיום הראשון ויותר ימי חופש, העובדים ובני משפחותיהם זכאים ללימודים חינם באוניברסיטת אריאל, לאחר צבירת ותק של שנה.  גלעד, רכז רכש באוניברסיטה, מספר: "בזכות העבודה באריאל הצלחתי ללמוד לתואר השני שלי תוך כדי עבודה ובסבסוד מלא. כל מי שחושב על לימודים יודע שזה לא עניין של מה בכך. במקביל ישנם גם קורסים והדרכות להתפתחות מקצועית ואישית".

 

הריון ולידה הם עניין מבורך אולם כולנו יודעים שלעיתים קצת מאתגר, כיוון שלהיריון מתווספים בדיקות, ימי מחלה וחופשת לידה שאחריה, במרבית המקרים, נוספים גם ימים מקוצרים ומחלות ילד. אוניברסיטת אריאל קיבלה החלטה לעודד ולתמוך לאורך כל התהליך ולכן כל תינוק חדש ב'משפחת אריאל' מתקבל באהבה, בשי מיוחד של מוצרי תינוקות. בנוסף, כל שנה עורכים יום מפנק ליולדות ולתינוקות  הכולל הרצאות בתחום ההורות והלידה. בקמפוס גם קיים פעוטון, הנותן פתרון הן לסטודנטים והן לעובדים, במחיר מסובסד.

 

כל הסיבות לעבוד באוניברסיטת אריאל כבר קיימות מבחינתנו, עכשיו רק חסר לנו קצת מידע כללי על המקום כארגון, אז בדקנו עבורכם...

 

ממכללה לאוניברסיטה

 

מדובר באוניברסיטת מחקר רב תחומית עם כ15,000 סטודנטים, 450 חברי סגל,  26 מחלקות, 3 פקולטות, ו2 בתי ספר. משנה לשנה הארגון גדל ומתפתח בקצב מואץ, והשנה רשמה האוניברסיטה הישג נוסף, עם פתיחת בית הספר לרפואה. בעקבות קצב הגדילה וההאצה, ישנה תנופת בינוי מרשימה בקמפוס והצורך בעובדים בעלי תואר אקדמי רק עולה.  מלבד היעדים האקדמיים, האוניברסיטה מציבה לעצמה גם יעדים חברתיים ומציעה מגוון פעילויות רחב של תרומה לקהילה, ובכללם קליניקות הנותנות שירות לקהילת האזור בתחומים שונים וסיוע לקבוצות אוכלוסייה מגוונות. בנוסף, הארגון מנגיש את ההשכלה הגבוהה לכלל האוכלוסייה, כולל עולים חדשים אשר מהווים מעל 10% מכלל הלומדים באוניברסיטה. המשך הגידול המהיר, תוך חתירה למצוינות אקדמית, מבססים את מעמדה של אוניברסיטת אריאל בשומרון כאוניברסיטת המחקר השמינית במדינת ישראל, וכמקום תעסוקה יציב ומבוקש.

 

 

אלו משרות הם מציעים?

אוניברסיטת אריאל לא עוצרת לרגע, וככל שהיא מתפתחת ומתרחבת כך גם עולה הצורך בעובדים איכותיים 

*למשרות  באוניברסיטת אריאל

קרדיט תמונות: shutterstock