G STAT : להצטיין, לחדש ולהוביל!

'חוד החנית' זה הביטוי שקופץ לנו מיד לראש כשאנחנו מנסים להבין את המאפיין הבולט של 200 האנליסטים שנראים מאוהבים בעבודה שלהם כאן, וכמובן שגם מצטיינים בה. אז מה בדיוק הם עושים 'שם' ואיך אפשר להפוך להיות חלק מההצלחה הזו?

 

G stat קיימת כבר 20 שנה, מדובר בחברה יציבה וחזקה המתמחה בהענקת שירותים אנליטיים שמנוהלים מקצה לקצה, כולל ניתוח נתונים במגוון שיטות וכלים, יישום מודלים סטטיסטיים, בניית תשתית אנליטית, יצירת מודלים לניבוי וחיזוי והטמעת שיטות עבודה מהחדשניות ביותר. המשימות להם נדרשים העובדים בארגון תמיד חיוניות וסופר קריטיות, כיוון שמדובר בתפקידי מפתח משמעותיים ולכן גם כעת, ב' זמן קרונה' היציבות והרלוונטיות בתפקידם נותרה בעינה.

 

G STAT

 

ואם כל 'הטוב הזה' לא מספיק אז בנוסף, יש יחידת אקדמיה, שנקראת Academy G-, שמתמחה בהכשרות מקצועיות מתקדמות ומגוונות לחברות וארגונים. האקדמיה המקצועית מעבירה גם הכשרות לעובדי  G start באופן שוטף, כדי שיישארו הכי מעודכנים ומקצועיים בידע ובכלים הכי חמים בשוק.

 

לעבוד בחברות המובילות במשק

 

הפן המקצועי הוא האלמנט הכי חשוב ומוביל כאן ולכן כל ה- 200 DATA ANALYSTS ו-DATA SCIENTISTS   חייבים להיות הכי מקצועיים והכי טובים בתחומם . מלבד האקדמיה, ישנה גם הסיירת המקצועית שלנו - (Giraffe DATA LAB )  , יחידת 'סיירת' מומחים שעוברת בין מגוון חברות (היי טק, סטרטאפ וחברות פיננסיות)  המובילות בשוק (הלקוחות) ועוזרת למנהלי החברות להוביל ולהקים יחידות DATA ו/או לבנות אלגוריתמים מתוחכמים, לפי הצורך.

 

אז, אם תמיד חלמתם לקחת חלק משמעותי בארגונים הכי מובילים במשק ולהשפיע על קבלת החלטות רגישות, עם הצגת נתונים ייחודים וברי חשיבות, כדאי לכם לשקול להצטרף לקבוצת האלופים הזאת!

 

פרופיל עובד

 

הפרופיל המדויק של העובדים ב G stat נקרא 'משולש הזהב': יכולות טכנולוגיות מרשימות, יכולות אנליטיות גבוהות וראייה עסקית טובה במיוחד! לליבת הפרופיל מצטרפים ערכים של הצטיינות, מקצועיות, חדשנות, שירותיות והגינות, ואפשר לזהות אותם בכל אחד מהעובדים כאן.

 

הדי.אן.איי כאן מאוד ברור וניכר שמדובר באנשים שיודעים לעבוד בצוות, מובילים, בעלי רמה אישית גבוהה וביטחון עצמי, ייצוגיים ומאוד מתוכננים ומדויקים בעבודתם. לא בכדי ביניהם, מצטייני דיקן ויוצאי יחידות מובחרות בצבא, הם רגילים להצטיין ולא מסתפקים בפחות מכך!

 

אז מה הפלא שחשוב להם להישאר הכי אקטואליים וחדשניים והם לא מפסיקים לחקור ולנסות למצוא את הדבר הבא, אנשים סקרנים כבר אמרנו?

 

מזהים את עצמכם בין השורות? חושבים שאתם מתאימים לארגון כמו כפפה ליד? אז יאללה, הגישו מועמדות לאחת המשרות, מחכים לכם.

 

קרדיט תמונות: shutterstock