גיי'מס בונד והסוכן החכם...

זוכרים את ג'יימס בונד? אז תחשבו על כמה כאלה שעומדים לרשותכם...

החלטנו לשריין את ג'ימס בונד למשימה הכי חשובה שלנו, כדי לשכפל את הסוכן החכם ולשפר את תהליך חיפוש העבודה שלכם!

 

סוכן חכם

 

אז במסגרת השיפורים והחידושים שהכנסנו לאחרונה לאתר החלטנו לייעל את הכלי הכי חשוב לשימוש בתהליך חיפוש העבודה, הלא הוא הסוכן החכם.

 

איך עשינו את זה?

 

עכשיו יש באפשרותכם ליצור עד 10 סוכנים חכמים, בכל חיתוך אפשרי שתרצו גאוגרפי ומקצועי, וכך להרחיב את אפשרויות החיפוש שלכם ללא הגבלה, בנוסף תוכלו:

 

  • לנהל את כל הסוכנים במקום אחד ביעילות 

 

  • ליצור סוכנים חכמים חדשים בקלות 

 

  • להפעיל ולכבות כל אחד מהסוכנים החכמים שלכם בלחיצת כפתור פשוטה וכך לנהל את המיילים של המשרות שתקבלו רק למקצועות שרלוונטיים עבורכם. כל סוכן חכם חדש שתפתחו ייצור לכם רשימת דיוור מותאמת

 

  • לדייק את אפשרויות הבחירה ולשנות הגדרות סוכן בהתאם לצורך שלכם: הגדרת מיקום מדויק לפי המקום בו תרצו לחפש עבודה או מקום המגורים שלכם ובנוסף טווח הרדיוס שרלוונטי עבורכם. אפשר להגדיר יותר ממיקום אחד, כמו כן ניתן להוסיף עוד פרמטרים לדיוק החיפוש, כדוגמת שנות ניסיון או היקף משרה.

 

  • למיין את תצוגת המשרות המותאמות באזור האישי שלכם, לפי סוכן חכם אחד ספציפי שרק את המשרות שלו תרצו לראות, או אם תרצו תוכלו לצפות בכל המשרות של כל הסוכנים החכמים שלכם ביחד

 

הקו המנחה: להקל עליכם את התהליך ובמקביל לייעל ולשפר את תוצאות החיפוש.

 

סוכן חכם

איך תשפרו את תהליך חיפוש העבודה שלכם?

 

הכנו לכם כמה טיפים לשיפור תהליך חיפוש העבודה עם הסוכן החכם:

 

  1. הגדירו חכם - בדקו את הגדרות הסוכן כדי לדעת שהוא מותאם לצרכים שלכם מבחינת מיקום רדיוס, שנות ניסיון, היקף משרה וכו'.

 

  1. אל תלכו לאיבוד ביער - אפשר להגדיר כמה סוכנים שרוצים, אך חשוב שלא תלכו לאיבוד מרוב סוכנים חכמים. השתדלו להתמקד ב2-3 סוכנים שנכונים עבורכם.

 

  1. הגבילו דיוור - אם תרצו בכל זאת ליצור יותר מ- 3 סוכנים, תדאגו לבחור את אופן קבלת המיילים; בכל פעם שמתפרסמת משרה רלוונטית חדשה או קבלת דיוור פעם ביום בצורה מרוכזת.

 

  1. ניהול הפיד - באזור האישי שלכם מופיעות כל המשרות המותאמות עבורכם בהתאם לסוכנים החכמים שהגדרתם. אתם יכולים לנהל את פיד המשרות שלכם בחופשיות, וזה אומר להסיר משרות שלא רלוונטיות, להעביר משרות שאתם מתלבטים לגביהם לטאב נפרד של משרות שאתם אוהבים ומשם להחליט בהמשך אם לבצע שליחה מרוכזת של קו"ח בבת אחת בלחיצת כפתור אחת או לאו. פאנל הסמיילים נוצרו כדי לעזור לכם בניהול פיד המשרות שלכם.

 

  1. מישהו מטפל בכם – אם אתם צריכים עזרה בהפעלת הסוכנים החדשים, פשוט לחצו על הבועית "מה חדש?" בעמוד הסוכן החכם או באזור האישי שלכם בצד ימין למטה במסך ותגיעו להדרכה ולהסברים על הפיצ'רים החדשים.

 

מצפות לכם עוד הרבה הפתעות בהמשך... יש למה לצפות.

 

סרטון הדרכה:

 

 

צרו קשר     להדרכות נוספות

 

שלכם דרושים IL