5 טיפים יעילים לחיפוש עבודה לקראת השנה החדשה

שוק מחפשי העבודה עובר שינוי, וחוקי המשחק השתנו מעט; יציבות חדשה, אופק פתוח, וגמישות בעבודה, הם רק חלק מהרשימה החדשה. אז איך תחפשו עבודה לקראת השנה החדשה ביעילות? כל הטיפים לפניכם

 

טיפים לחיפוש עבודה

 

טיפ מס' 1 –  הגדירו סדרי עדיפויות

כשיעילות היא שם המשחק, עליכם למקד את רשימת 'המשאלות' המובילה שלכם עבור העבודה החדשה שאתם מחפשים. הרשימה יכולה לכלול גובה שכר, שעות עבודה גמישות, משרה היברידית, אפשרות לקידום ופיתוח בתפקיד או כל דבר אחר. מה שחשוב זה שהרשימה תהיה מאורגנת לפי סדר חשיבות. ציינו את דרישות 'המאסט' ואחריהן את התנאים שיהוו יתרון מבחינתכם.

 

 

טיפ מס' 2 – חישבו 'רחב'

שוק התעסוקה אינו מתאושש באותו הקצב, ענף התיירות, למשל, מתאושש בקצב איטי יותר ובפולסים לא יציבים, בעוד תחומים כגון משאבי אנוש וכספים מתאוששים מהר יותר. אם יש לכם תפקיד שניתן לממש במגוון ענפים, העדיפו את הענפים היציבים יותר. כמו כן, גם כישורים ומיומנויות קיימים יכולים להתאים לכמה ענפים ולאו דווקא לאחד אליו הנכם משתייכים כרגע.

 

 

טיפ מס' 3 – רשתו את עצמכם בחוכמה

רשתו את עצמכם. צרו קשר עם חברים, בני משפחה, עמיתים מעבודות קודמות, ועדכנו אותם שאתם מחפשים עבודה.  עדכנו אותם בתפקידים בהם אתם מעוניינים ושילחו להם את קורות החיים שלכם שיעבירו הלאה, יכול להגדיל את הסיכוי שלכם למצוא משרה מתאימה.

 

 

טיפ מס' 4 – שם המשחק: גמישות מחשבתית

אין לדעת מה יוליד יום, זה דבר שמעסיקים ועובדים כאחד לוקחים בחשבון, וכתוצאה מכך מקומות עבודה שינו את אופן הגיוס של עובדים חדשים. מבחינתכם כמחפשי עבודה, אחד הטיפים החשובים ביותר הוא לשמור על גמישות מחשבתית. יכול להיות שמה שאתם מחפשים כרגע לא קיים בפורמט המדויק שאותו אתם מחפשים, אבל ייתכן והזדמנויות חדשות ולא צפויות עשויות להחליפו. כדאי לשמור על ראש פתוח!

 

טיפ מס' 5 - הכוח בידיים שלכם

הכוח בידיים שלכם, אתם אנשי המקצוע, בעלי הכישורים, האיכויות והיכולות, באמצעות הגישה הנכונה תוכלו למצוא את העבודה שאתם מחפשים, ללא פשרות על מה שחשוב לכם באמת.

 

שנה חדשה - עבודה חדשה!

קרדיט תמונות: shutterstock