מתנות לחגים: כל האפשרויות ל- 2022

ראש השנה כבר בפתח והחיפוש אחר המתנה האולטימטיבית לא חייב להיות כאב ראש... מתנות לעובדים הן תמיד מחווה מרגשת ודרך מצוינת להודות להם על עבודתם הטובה. לקראת החגים ריכזנו עבורכם המעסיקים את המתנות המיוחדות והמשמחות ביותר שתוכלו להעניק לעובדים שלכם בחג

 

מתנות לחג

תקופת החגים מהווה הזדמנות נהדרת להעניק מתנות לעובדים שלכם, הן כדי לציין את החג והן כדי להוקיר להם תודה בדרך מפתיעה ומרגשת. מגוון המתנות המוצע כיום לעובדים הוא כמעט אינסופי, החל ממתנות אישיות או מוצרים לבית, דרך גאדג'טים מיוחדים ומגניבים, ועד לגיפטקארדים שכוללים מגוון חנויות ובתי עסק למימוש השובר, וכל שעליכם לעשות הוא לבחור.

 

ריכזנו עבורכם הצעות למתנות מקסימות לעובדים בחלוקה לפי מחירים:

 

מתנות עד 200 שקל

 

גם בתקציב מוגבל של עד 200 שקלים תוכלו למצוא מגוון עצום של מתנות לעובדים נפלאות ומפנקות. ההוכחה לכך שלא מוכרחים "לשבור את התקציב" כדי לשמח. להלן כמה רעיונות למתנות לעובדים בסכומים של עד 200 שקל.

 

סט מגבות

סט מגבות נעימות ורכות למגע הן מסוג המוצרים שתמיד נחמד לקבל והם תמיד שימושיים. בין אם אתם רוצים להעניק לעובדים סט של מגבות גוף, מגבות פנים או מגבות מטבח, ישנן חברות רבות שמשווקות סטים מוכנים של מגבות וניתן גם לשלב בהם מוצרים מפנקים נוספים כגון סבון, קרם גוף, נר ריחני, ועוד.

 

קופסת פינוקי נוחות

חגי ספטמבר-אוקטובר בישראל מסמלים את תום תקופת הקיץ, וזו תקופה מצוינת להעניק מתנות לחגים בסימן חורפי ונעים. מתנה מיוחדת לחורף שזוכה לתגובות נלהבות בשנים האחרונות היא קופסת פינוקי נוחות, קופסה מעוטרת הכוללת שמיכת "כרבולית" מצמר או פליז, נעלי בית, גרבי צמר מעוצבות, וכל פריט מחמם נוסף שתרצו להוסיף. הקופסה והמוצרים בה ניתנים להתאמה אישית לבחירתכם.

 

סט קופסאות

קופסאות מעוצבות מפלסטיק הן מוצר סופר שימושי והן הפכו בשנים האחרונות גם לפריט עיצובי לא פחות. סט קופסאות לאחסון מזון, לאחסון תכשיטים, או כלי רחצה, נחשב למתנה מקסימה ופרקטית. הקופסאות היום מגיעות במבחר כמעט אינסופי של גדלים, צורות וצבעים לבחירה.

 

חבילת טכנולוגיה

בעידן הטכנולוגי המואץ של היום, כולנו מונעי טכנולוגיה והיא מרכיב חיוני ובלתי נפרד בחיינו.

מעסיקים שרוצים להפתיע את העובדים שלהם במתנה משמחת במחיר שפוי לחלוטין, יכולים להרכיב עבורם חבילת טכנולוגיה שהיא למעשה קופסה מעוצבת הכוללת פרטי טכנולוגיה כיפיים ואפקטיביים לשימוש. בין המוצרים שתוכלו לצרף לחבילה: אוזניות מעוצבות, מטען רב שימושי, מחזיק כבלים מעוצב, ועוד. הרעיון מדליק וניתן כמובן למתג ולהתאים אישית.

 

מתנות עד 500 שקל

 

גיפטקארד

גיפטקארד, כרטיס מתנה, נחשב לאחת המתנות הרווחות והאהובות בקרב מעסיקים ועובדים כאחד. הסיבה לפופולריות של הגיפטקארדים היא שניתן לרכוש ולהטעין אותם בצורה דיגיטלית ללא מאמץ מצד המעסיק, והמקבל יכול לממש את השי במגוון רחב של חנויות ובתי עסק לבחירה, ביניהם: מותגי אופנה, מסעדות שף, סדנאות, סיורים, סדנאות, הופעות ועוד. הגיפטקארד מוצע על ידי כמה וכמה חברות בישראל אשר מעניקות ברובן מבצעים טובים לחברות וארגונים שרוכשים אותם בכמות גדולה. המעסיק כאמור יכול לבחור את הסכום למילוי הגיפטקארד לעובדים, כאשר סכום שנע בין 300-500 שקל נחשב למתנה יפה ומכובדת מאוד.

 

מושב עיסוי-שיאצו

מושב עיסוי הוא חלומו של כל עובד שיושב למשך שעות ארוכות של עבודה מול המחשב. מושבי עיסוי-שיאצו בעלי ראשי עיסוי מסתובבים מוצעים במגוון חנויות וניתן לרכוש אותם גם בחנויות מקוונות. חלק מהמושבים כוללים גם חימום אינפרא אדום לשחרור מהיר של שרירים תפוסים. הם מגיעים במגוון צבעים, מרקמים וגדלים ומחיריהם יכולים לנוע סביב ה-400-500 שקלים. זו מתנה מפנקת בהחלט לעובדים שרוצים להירגע וליהנות ממסאז' מפנק בסוף היום.

 

משחקים

משחקי לוח מעוצבים כגון שחמט, מונופול, ונוספים, מהווים מתנה נפלאה ונהדרת לעובדים שיכולים לקחת אותם הביתה ולשחק בהם עם בני המשפחה. בשנים האחרונות, הצטרפו לרשימת המשחקים המלהיבים גם פאזלים מחשבתיים מסוגים רבים עם אתגרי חשיבה ברמות קושי שונות. משחקים הם דרך נהדרת להעביר מסר של איזון בין עבודה ובית, כיוון שהם נועדו לכל בני המשפחה.

 

מעמדים למחשב נייד ולסמארטפון

ככל שאנחנו משתמשים יותר ויותר בהתקנים הניידים שלנו, המחשב הנייד, הטאבלט והסמארטפון, כך הם הופכים להיות חלק בלתי נפרד מחיינו ויצרנים רבים מייצרים עבורם מוצרים משלימים. טרנד שתפס תאוצה הוא מעמדים מעוצבים ומודולריים למחשב הנייד ולסמארטפון, שניתן להניח עליהם את ההתקן ולכוון אותם לזוויות שיאפשרו לבצע פעולות במכשיר בנוחות מקסימלית. המעמדים מגיעים במבחר עיצובים וטכניקות שונות לשימוש והם תמיד מתקבלים בברכה וזוכים לשימוש רב.

 

מתנות עד 1000 שקל

 

בחברות קטנות בהן מספר העובדים מצומצם או בחברות מצליחות ורווחיות מאוד, הסכומים המושקעים במתנות לעובדים יכולים להגיע ואף לחצות את רף ה- 1000 שקל. בקטגוריית המחירים הזו, מבחר המתנות האפשרי עולה על כל דמיון.

 

 

טניס שולחן

אחת המתנות המהנות והמוערכות ביותר בסכום של כ- 1000 שקלים, היא טניס שולחן. בין אם מציבים את השולחן בחצר, במרפסת או בסלון הבית, טניס שולחן הוא תמיד אטרקציה לבני המשפחה ולחברים שמגיעים לבקר. אין ספק שהוא נחשב למתנה מושקעת ומוצלחת.

 

מכשירי מזון חשמליים

מכשירי מזון חשמליים למטבח הם מתנה שימושית ללא ספק, והיא גם בהחלט מגוונת. החל ממכונת קפה, דרך מסחטת מיץ, מעבדי מזון, מיקסרים ועד ל- מכשיר שווארמה ביתי לצלייה אנכית, המכשירים הללו יכולים להפוך את המטבח לזירת התרחשות שוקקת ותוססת בבית, ולהעשיר את התפריט של העובדים ובני משפחותיהם. במחירים הנעים בין 500-1000 שקלים, תוכלו לבחור בין אחד המכשירים הללו ולהפתיע את העובדים במתנה שווה ומושקעת.

 

סט סירים

אם נישאר בעניין המטבח והבישולים, סט סירים מנירוסטה הוא קצת נדוש אבל הוא שימושי. סט סירים מנירוסטה באיכות טובה, נע סביב מחירים של 600-900 שקלים בממוצע.

 

שואבי אבק ידניים

שואבי אבק ידניים הם נוחים וקלים מאוד לתפעול, החזקים שבהם עושים שירות ניקיון של איכותי לבית. מחיריהם נעים סביב ה-1000 שקלים ויותר.

 

רחפנים

רחפן עם מצלמה הוא אחת האטרקציות המובילות בעולם הגאדג'טים בשנים האחרונות, ככל שטרנד הצילומים והתמונות מואץ יותר ויותר. רחפן מאפשר להגיע למקומות שהעין והיד האנושית אינן יכולות להגיע, ולהפיק צילומי סטילס ווידאו ברמות הגבוהות ביותר. רחפן הוא מתנה מפתיעה ומרגשת לעובדים אשר מעודדת אותם לצאת מהמשרד ומהבית אל המרחבים הפתוחים וליהנות מנפלאות הטבע