פסקת תמצות בקורות חיים

מהי פסקת תמצות קורות חיים? עד כמה היא חשובה וכיצד מומלץ לכתוב אותה?

 

כולנו מכירים את מסמך קורות החיים, אבל האם שמעתם על פסקת תמצות קורות חיים? פסקה קצרה המופיעה מתחת לכותרת קורות החיים ומהווה  מעין "סיכום קריירה": סיכום קצר של הנקודות החשובות בקריירה שלכם, הניסיון והכישורים הרלוונטיים לתפקיד

 

 

פסקת תמצות שכתובה היטב מתארת את הידע והניסיון המקצועי הרלוונטיים ביותר שלכם בפחות מארבעה משפטים. הפסקה מציגה את הכישורים והניסיון המקצועי שצברתם ואת היתרונות שלכם, בעוד שבקורות החיים מפורט הניסיון כולו, גם במקצועות שאינם רלוונטיים לתפקיד הנוכחי.

 

מהי חשיבותה של פסקת תמצות קורות חיים? 

חשיבותה של הפסקה מתמצית בכך שהיא מאפשרת למגייס לזהות את כישורי הליבה שלכם ואת הערך שאתם יכולים לספק לחברה. היא  יכולה לסייע לכם להתבלט מעל יתר המועמדים ולמעשה מצביעה על נקודות המפתח והדגשים החשובים שאתם רוצים שהמגייס יקרא עליכם.

 

מתי מומלץ להוסיף פסקת תמצות קורות חיים?

פסקה זו מומלצת בעיקר עבור מועמדים בעלי ניסיון תעסוקתי של שלוש שנים ויותר ומסמך קורות חיים ארוך. כבעלי ניסיון עשיר הפסקה מאפשרת לכם  להדגיש את הכישורים שלכם, המומחיות וההיסטוריה התעסוקתית הארוכה שלכם.

 

איך ליצור פסקת תמצות קורות חיים מנצחת?

הכלל הראשון בכתיבת פסקת תמצות קורות חיים הוא לכתוב פסקה תמציתית ומהודקת באופן נכון וברור. הדרך לסקרן ולמשוך את מנהלי הגיוס לקרוא את יתר מסמך קורות החיים מתחילה בפסקת תמצות שמפרטת יתרונות בולטים בעבודה המוצעת, לכן הקפידו לשלב מילות מפתח בפסקת התמצות כדי להבטיח שתוכנות סריקה של מגייסים שעוברות באוטומציה על קורות חיים יזהו אותן כבר מהתחלה.

 

איך לבחור את המילים הנכונות לפסקת תמצות קורות חיים?

בחירת המילים הנכונות לפסקה זו תהיה מבוססת על כל הישג משמעותי, מיומנויות וניסיון אותם צברתם שמתאימים לתפקיד ולחברה המגייסת. נקודות הציון צריכות לשקף את הכישורים והניסיון שלכם באופן כזה שיבהירו כיצד אתם עתידים להיות נכס לחברה, בעלי ביצועים גבוהים והתאמה אידיאלית.

 

להלן דוגמות לפסקאות תמצות בקורות חיים שתוכלו לשאוב מהן השראה:

פסקת תמצות קורות חיים של מהנדס מכונות: -

בוגר תואר שני בהנדסת מכונות. בעל מיומנות גבוהה בתכנון הנדסי עם התמחות בדינמיקה של כלי רכב, מחפש תפקיד בתחום הנדסת כלי רכב.

 

- פסקת תמצות קורות חיים של כותבת תוכן שיווקי:

כותבת תוכן שיווקי בעלת ניסיון של 5 שנים ביצירת תוכן איכותי בפלטפורמות מדיה מובילות. נלהבת מכתיבה יצירתית ומכוונת לפרטים תוך התאמת סגנונות כתיבה שונים בהתאם לקהל היעד.