qualitest - הצעד הראשון שלכם בעולם ההייטק

חברת qualitest הינה חברת הבדיקות וה-QA הגדולה בעולם והמובילה בישראל.  החברה מציעה משרות בדיקת תוכנה במגוון תחומים, ביניהם שירותי אוטומציה, בדיקות DevOps, בדיקות אבטחה וסייבר, בדיקות המונים, בדיקות עומסים, בדיקות חומרה, בדיקות תקשורת, בדיקות Web ו-Mobile, בדיקות תוכנה בנקאיות ועוד. רוצים להיכנס לעולם ההייטק? זו ההזדמנות שלכם!

 

Qualitest

 

ישראל ידועה בעולם כסטארט אפ ניישן, כינוי זוהר הניתן לה נוכח הצלחתו הכבירה של ענף ההייטק הישראלי. הענף מציע לעובדיו לא רק סביבת עבודה מרתקת תוך פיתוח טכנולוגיות ואפליקציות המשנות את כל היבטי חיינו, אלא אף משכורות גבוהות במיוחד ותגמולים שווים דוגמת חדר כושר, ארוחות עשירות, ימי כיף, נופשים בארץ ובעולם, ועוד - הצעד.

 

כמו בתחומים אחרים גם בעולם ההייטק המשוכה העומדת בפני אלו המעוניינים להיכנס לעבוד בענף המתגמל הוא הניסיון - ומי שמציעה עבורם את דריסת הרגל היא חברת qualitest, חברת הבדיקות וה-QA הגדולה בעולם והמובילה בישראל.

 

אם תשאלו כעת 'מה לי ולבדיקות תוכנה'? נוכל לומר לכם בפשטות שתחום בדיקות התוכנה היווה ומהווה עבור רבים וטובים את שער הכניסה לעולם ההייטק. במסגרת תפקיד זה תוכלו לעקוב מקרוב כיצד עובדות חברות ההייטק, להבין האם התחום מתאים לכם, ובהמשך להגיש את מועמדתכם למשרות פנימיות בארגון, משרות אליהן אתם שואפים להגיע.

 

אילו משרות בדיקות תוכנה תוכלו למצוא כעת ב- qualitest? ובכן על משרות אלו ניתן למנות מגוון תחומים כגון בדיקות תוכנה/חומרה, בדיקות אוטומציה, כותבי קוד, הנדסת אלקטרוניקה, תקשורת, תומכים ועוד. עובדי qualitest נהנים מהכשרה, ליווי מקצועי, יציבות, גמישות תעסוקתית ואפשרויות קידום.

 

 אז מהי בכלל חברת qualitest? מה שהפך את החברה לחברת  הבדיקות וה-QA הגדולה בעולם והמובילה בישראל היא העובדה כי היא מספקת פתרונות מקיפים בתחום הבדיקות לארגונים הגדולים בישראל ובעולם ומאפשרת ללקוחותיה לצמצם סיכונים עסקיים, לקבל תמונת מצב מלאה על איכות המערכות עוד בשלב הפיתוח ולהבטיח חווית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. במהלך השנים qualitest פיתחה מודלים עסקיים מתקדמים לשיתוף פעולה עם לקוחותיה, בין היתר בתחום ביצוע בדיקות מותנות תוצרים   ושירותים מנוהלים לבדיקות. למעשה החברה מפתחת בצורה שוטפת כלים טכנולוגיים, שיטות עבודה מובילות ופתרונות ייעודיים לסקטורים העסקיים בהם היא פועלת, בדגש על תחומי הבנקאות, הטכנולוגיה, התקשורת, המדיה והביטחון.

 

באילו תחומים תוכלו למצוא עבודה ב qualitest ? בין היתר בשירותי אוטומציה, בדיקות DevOps, בדיקות אבטחה וסייבר, בדיקות המונים, בדיקות עומסים, בדיקות לשוק הבטחוני, בדיקות חומרה, בדיקות תקשורת, בדיקות למכשור רפואי ופארמה, בדיקות Web ו-Mobile, בדיקות תוכנה בנקאיות ובדיקות לענף הביטוח.

 

החברה מעניקה את שירותיה לחברות המובילות במשק ושירותי בדיקות האיכות שלה משמשים ארגונים גדולים בארץ ובחו”ל. למעשה  qualitest מלווה לאורך שנים כמה מהארגונים המובילים במשק, בהם בנק הפועלים, אינטל, גוגל, אלביט, פרטנר ורפאל. בשורה התחתונה, בטח כבר הבנתם שהדרך שלכם לעולם ההייטק עוברת דרך  qualitest.