דרושים בקיסריה: לעבוד באזור פסטרולי

מיקומה האטרקטיבי של קיסריה, יוקרתה והפסטורליות המאפיינות אותה, מהווים אבן שואבת לעובדים רבים המעוניינים למצוא עבודה בפארק התעשייה החדשני של העיר

 

 

קיסריה התפרסמה בשנים האחרונות בעיקר בהקשר לביתו הפרטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אך מתברר כי ישוב היוקרה הנושק לים הוא הרבה יותר מיישוב וילות ציורי במיוחד. בשנת 1993 הוקם ביישוב פארק העסקים קיסריה, ממתחמי העסקים הגדולים והמפותחים בישראל. הפארק נבנה לפי סטנדרטים בינלאומיים מתקדמים ובתכנון ייחודי המותאם לצרכים השונים והמגוונים של לקוחות הפארק ומבקריו, והוא משתרע על פני 3,500 דונם ומשמש מקום מושבם של כ-230 חברות מובילות במשק הישראלי מתחומי ההיי-טק, הביוטכנולוגיה והמכשור הרפואי, ומטכנולוגיות מים, אנרגיה ואיכות הסביבה.

 

למעשה מדי יום שוהים בפארק כ-12,000 עובדים ועוד אלפי אורחים, הנהנים מסביבת עבודה המורכבת ממכלול של שירותים ברמה הגבוהה ביותר בארץ ובעולם. פארק התעשייה אף זכה כעשר שנים ברציפות ב-5 כוכבי יופי בתחרויות של המועצה לארץ ישראל יפה על העלאת איכות החיים והסביבה לעובדים תוך שמירה על כללי קיימות.

 

כך שזה ממש לא מפליא שמודעות הדרושים בקיסריה נחשבות למבוקשות במיוחד בקרב מחפשי העבודה. אילו מקומות עבודה תוכלו למצוא בקיסריה? בין היתר החברות הפועלות בפארק ניתן למצוא את מדטרוניק, אלמה לייזרס, איתמר מדיקל, ארינטה, סיסקו דלתא, , HP, פריץ ועוד.

 

למעשה מודעות הדרושים בקיסריה נחשבות למבוקשות לא רק בעיני תושבי הסביבה אלא גם בעיני תושבים מערים מרוחקות יותר וזאת הודות לנגישות המירבית שיש לפארק לכבישים 2, 4 ו-6. יתירה מכך הוא ממוקם בכיוון ההפוך לעומס בכבישים ובגבולות הפארק קיימת חנייה חינם ובשפע, ומי שמעדיף להגיע בתחבורה ציבורית, נהנה גם משאטל מתוזמן לאורך כל היום ובחינם מתחנת הרכבת ‘קיסריה-פרדס חנה’ הסמוכה לאיזורים שונים בפארק.

 

אגב, אם אתם כבר עובדים בקיסריה ומעוניינים להביא את הילדים לעבודה, ובכלל להכיר את היישוב היוקרתי, הרי שתשמחו לדעת שברחבי קיסריה ניתן למצוא אטרקציות רבות, דוגמת  מוזיאון ראלי - מוזיאון לאמנות לטינו-אמריקאית ולמורשת יהדות ספרד, וכן מועדון הגולף קיסריה - מועדון הגולף הראשון בישראל, והיחיד עד פתיחתו של מועדון הגולף בקיבוץ געש, המארח את תחרויות הגולף במשחקי המכביה.

 

עובדים השוקלים כעת לחפש את מקום העבודה הבא שלהם ביישוב, באמצעות מודעות הדרושים בקיסריה, ישמחו לגלות כי  מעבר למוזיאון הראלי ומועדון הגולף פועלים בישוב גם מלון דן קיסריה המפנק וכן ניתן למצוא ביישוב את  פסיפס הציפורים - רצפת פסיפס של וילה ביזנטית מפוארת ובה תיאור של ציפורים ובעלי-חיים אחרים. אוהבי הטבע יאהבו במיוחד את שמורת חרובי קיסריה בה ניתן לראות עצי חרוב רבים ושיחי אלת המסטיק, אליהם נלווים מינים נוספים כמו אשחר ארץ-ישראלי, קידה שעירה ועוד.