עבודה באדלר חומסקי: עולם הפרסום המרתק

אדלר חומסקי הינה אחת מחברות הפרסום הגדולות בישראל. החברה משמשת בישראל כנציגתה הבלעדית של סוכנות הפרסום הבינלאומית Grey Advertising Inc, ומציעה מגוון תפקידים ומשרות בעולמות הפרסום והתקשורת השיווקית

 

עבודה באדלר חומסקי

 

עולם הפרסום נחשב בעיני רבים לעולם מרתק המסוגל להנדס תודעה ולהביא את האזרחים והצרכנים למלא אחר האינטרסים של המפרסמים. אלו יכולים להיות אינטרסים מסחריים כמו למשל רכישת מוצרי צריכה שונים או רכישת שירותים מסחריים כגון שירותי תקשורת או ביטוח. אך אלו יכולים להיות גם אינטרסים של בחירה במועמדים פוליטיים, הזדהות עם קבוצות לחץ וכיו"ב. אחד השמות הבולטים בעולם הפרסום הישראלי הוא אדלר חומסקי, מקבוצות הפרסום הגדולות בישראל אשר משמשת בארץ כנציגתה הבלעדית של סוכנות הפרסום הבינלאומית Grey Advertising Inc.

 

אדלר חומסקי החלה את דרכה בשלהי שנות ה-90 והיא בלטה כבר מראשיתה בענף הפרסום בישראל. החברה הייתה, למשך זמן קצר (בין השנים 2007-2008) למשרד הפרסום הראשון בישראל שהונפק בבורסה. נכון להיום מונה קבוצת אדלר-חומסקי 14 חברות פעילות ומעסיקה כ-370 עובדים. בנוסף למשרד הפרסום הקבוצה כוללת סטודיו לעיצוב, משרד פרסום אינטראקטיבי, משרד פרסום מגזרי, משרד פרסום לתקציבים קטנים, וכן חברת שיווק ישיר. בנוסף הקבוצה עוסקת בהשקעות בחברות הזנק, ייעוץ אסטרטגי וניהול משברים.  

 

על לקוחותיה הגדולים של חברת אדלר חומסקי ניתן למנות בין היתר את קבוצת בזק,  מפעל הפיס, פרוקטר אנד גמבל, בנק הפועלים, יפאורה-תבורי, וניופאן. החברה אף שימשה בעבר כמשרד הייעוץ והפרסום של מפלגת קדימה. נוכח עוצמתה וחשיבותה של אדלר חומסקי בשוק הפרסום המקומי ניתן להשתלב בחברה במגוון תפקידים מעניינים. כך למשל מחפשים כעת בחברה מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת, קופירייטר/ית סושיאל, תקציבאים, טראפיק- ג'וניור, ארט ג'וניור, מנהל חשבונות, פלנרים, ועוד ועוד.

 

אם אתם מעוניינים להיכנס לעולם הפרסום ולהשתלב בחברה כמו אדלר חומסקי, בוודאי תשמחו לגלות שמכללות רבות מציעות כיום תואר ראשון בפרסום שיסייע לכם להשתלב בעולם הפרסום. למעשה לימודי פרסום הינם לימודים מבוקשים מאוד והם נלמדים במסגרת מסלולים דו חוגיים או חד חוגיים עם התמחות בתחום הפרסום.

 

תכנית הלימודים בלימודי פרסום משתנה ממוסד אקדמי אחד למשנהו אך יחד עם זאת, ברוב המוסדות תכנית הלימודים כוללת לימוד של נושאי ליבה כמו טכניקות שכנוע, דרכי השפעה של התקשורת, חשיבה רעיונית, קופרייטינג, תכנון מסעי פרסום, יסודות השיווק, סיעור מוחות - בריינסטורמינג, שיווק ופרסום, כתיבה יצירתית, עיתונות, יח"צ, מיתוג ועוד.

 

כך שגם אם בחרתם בסוף שלא לעבוד בעולם חברות הפרסום או בחברת אדלר חומסקי בפרט, הרי שתוכלו להשתלב לאחר מכן בעולם הרחב של העיתונות והשיווק בתפקידים כמו כתבים, עורכים,  קופירייטרים, תקציבאים, אנשי יחסי ציבור, אנשי שיווק בחברות שונות,  אנשי ייעוץ שיווקי, בעלי תפקידים שונים במחלקות פרסום בחברות וארגונים, ועוד.