מה דעתכם על עבודה ב- yad2?

אתר yad2 קיים למעלה מ-15 שנה ובפרק זמן לא ארוך במיוחד הצליח למצב את עצמו כמעצמה בתחומי מוצרי היד שנייה, הנדל"ן והרכב. הודות לצמיחתו המטאורית של האתר ניתן למצוא בו כיום מגוון משרות ותפקידים, מרתקים ומתגמלים

 

יד2

 

אין בית בישראל שלא מכיר את אתר  yad2, האתר שהחל את דרכו כלוח לחיפוש מוצרי יד שנייה, דירות ורכבים והפך עם השנים למעצמה של ממש המציע כיום מעבר ללוחות הקלאסיים גם לוחות לחיפוש חיות מחמד, בעלי מקצוע, עסקים למכירה ועוד. למעשה האתר מציע לגולשים גם מוצרים טכנולוגיים משלימים כמו מחירון רכב, דורון העוזר האישי לחיפוש דירות ו- yadata, מחשבון לחישוב שווי נכס. אתר  yad2 קיים למעלה מ-15 שנה והוא מתעדכן ומתחדש כל הזמן.  האתר נחשב כיום לאתר הרביעי בגודלו בישראל ובזכות מוצר מנצח, השתייכות לחברת אקסל שפרינגר הגרמנית ומעבר לחברה ירוקה ששמה דגש על איכות הסביבה הפך yad2 לאחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בתחום הדיגיטל בארץ.

 

המודל העסקי של האתר מבוסס על פרסום חינמי של מודעות, על פי תבנית שמציע האתר, למכירה או לקנייה של מוצר, כגון דירה, מכונית, ציוד ביתי ועוד. בדרך זו החליף האתר את מודעות הלוח הקלאסיות בעיתונים אשר היוו עבורם מקור הכנסה נכבד. השימוש באתר yad2 נחשב לפשוט במיוחד וכל שצריך לעשות גולש המעוניין לבצע עסקה דרך האתר הוא לציין את המאפיינים הנחוצים לו, כגון סוג המוצר וטווח מחירים, ולקבל את המודעות העונות על מאפיינים אלה. בנוסף למודעות החינמיות מאפשר האתר פרסום מודעות בתשלום, הזוכות לחשיפה בולטת יותר, ופרסום ללקוחות עסקיים, בעיקר בתחום הנדל"ן והרכב. גם המכירה דרך האתר פשוטה מאוד וגולשים המעוניינים בכך ימצאו מולם מערכת ידידותית למשתמש המאפשרת לתאר את המוצר בהרחבה, להוסיף תמונות ואף לציין את המחיר המבוקש.

 

הודות לעובדה שאתר yad2 הפך עם השנים לאחד האתרים הגדולים והמובילים בישראל, היקף העבודה בו הוא עצום ומגוון כך שכמעט כל בעל תפקיד או הכשרה יוכלו להשתלב בעבודה בחברה המובילה. כך למשל מוצעות כעת באתר משרות כמו נציגי Back Office, אנשי QA, אנשי מכירות, מנהלי תיקי לקוחות, אנשי DevOps, נציגי לידים, אנשי Full Stack Developer, כלכלנים למשרות בכירות, מנהלי מערך שירות לקוחות, אנשי Help Desk, מנהלי פרויקטים, מנהלי גיוס וסורסינג, ועוד ועוד.

 

למה שווה לעבוד ב- yad2? כיוון שעובדי החברה נהנים משעות עבודה גמישות וכן הם מקבלים הטבות רבות. כך בין היתר מקבלים עובדי חוגי העשרה, סבסוד לימודים, קייטנות לילדים, פינות קפה, חדר משחקים, ימי חופש, כרטיסי הטבות, השתתפות בקבוצות ספורט של עובדים, ועוד. כמו כן החברה תורמת רבות לקהילה והעובדים לוקחים בכך חלק, מה שמוסיף משמעות רבה לעבודה ב- yad2.