חיפוש עבודה לצעירים: 4 טיפים שלא תרצו לפספס

בני נוער בימינו מודעים לכך שחיפוש עבודה אינו משימה פשוטה כלל וכלל; הביקוש להעסקת בני נוער אינו גבוה מלכתחילה, לעתים תכופות שעות העבודה אינן מתאימות לשעות הלימודים, והמנהלים עשויים להתעצבן נוכח היעדרויות בזמן בגרויות ומבחנים אחרים. ולמרות הכל, היום חיפוש עבודה לצעירים הוא תהליך פשוט יותר בשל הנגישות  הרבה לאתרי אינטרנט המיועדים לחיפוש עבודה לבני נוער וללוחות דרושים לנוער, בייחוד בזמן החופש הגדול

 

*כך תחפשו עבודה

*מדריך למציאת העבודה ה-1

 

עבודה לצעירים

 

להלן 4 עצות שיסייעו לכם במציאת עבודה מתאימה לצעירים:
 

  • חפשו אתרים המתמחים בחיפוש עבודה לצעירים: קיימים אתרים שונים שמטרתם היא להיות נקודת מפגש לצעירים המחפשים עבודה, - לוח דרושים לבני נוער בלבד. אתרים אלו משמשים בעלי עסקים ומעסיקים, המחפשים בני נוער שיאיישו משרות פנויות בחברות שלהם. המודעות המתפרסמות באתרים אלו יכילו לרוב פרטים כמו: טלפון ו/או אי-מייל, יחד עם תנאי ההעסקה המוצעים ולעיתים, ייכלל גם פירוט השכר המובטח. פנייה דרך הטלפון למפרסם המודעה תאפשר הבנה מלאה של אופי המשרה והציפיות מן המועמדים. שימו לב שאתרים אלו פעילים יותר בחודשי האביב והקיץ, בהם רוב בני הנוער נוטים לחפש עבודה לחופשת הקיץ.
     
  • בקרו במרכזי הקניות הסמוכים למקום מגוריכם: חיפוש עבודה לצעירים בדרך זו מוכיח עצמו שוב ושוב כטקטיקה יעילה. יהיה עליכם להשקיע שעות ספורות בשיטוט בקניון, לעבור בין בתי העסק והחנויות השונות, תוך שאתם שואלים את אחד העובדים האם למקום העבודה נדרשים עובדים נוספים או חדשים. אך בטווח הארוך זה ישתלם, כי זה נותן לכם סיכוי טוב למצוא עבודה מתאימה שתהיה גם במיקום מרכזי ונוח. עבור מעסיקים, זוהי דרך מעולה לחיפוש עובדים בחינם, באופן פסיבי. ברשתות מזון מהיר ובמסעדות, סביר שתיווכחו שכמעט תמיד יידרשו עובדים חדשים. עסקים אלו תרים אחר עובדים חדשים לעתים קרובות, בייחוד לקראת עונת הקיץ – התקופה העמוסה ביותר. כאשר מחפשים עבודה בשיטה זו חשוב לזכור שגם אם תיענו בשלילה, צריך להמשיך הלאה למקום הבא ולזה שאחריו כי לבסוף יגיע המקום שישמח לקבל אתכם.
     
  • הסתייעו בהוריכם: לפעמים, ישנה דרישה לעובדים צעירים במקום העבודה של ההורים או של קרובי משפחה אחרים, ולכן כדאי לכם להתעניין. במידה וקיים צורך, – כדאי לבחור באפשרות זו, שכן יש לה יתרון ברור: האפשרות להגיע לעבודה ולחזור הביתה עם ההורים מדי יום, ומה יותר טוב מטרמפ חינם?
     
  • התמקדו בחיפוש עבודה שאתם אוהבים: על אף שכאן מדובר ככל הנראה בעבודה זמנית, מומלץ ליישם עצה זו בחיים בכלל. אם תעבדו במה שאתם אוהבים, גם כבני נוער, יהיה לכם הרבה יותר חשק ומוטיבציה לקום בשעות מוקדמות בבוקר, או לעבוד עד שעות מאוחרות של הלילה, מה שלפעמים נדרש. אמנם מעטים בלבד זוכים למצוא מקום עבודה אליו הם מגיעים עם חשק וכוחות בגיל כל כך צעיר, אך מי יודע – אולי  תהיו חלק מבני מזל אלו.  

 

קרדיט תמונות: shutterstock

לינקדאין  בקרו אותנו בפייסבוק    נסו את הסוכן החכם*