5 סיבות טובות לעבודה זמנית

עבודה זמנית היא עבודה שתחומה בזמן מוגבל מראש והיא נתפסת אצל רבים כעבודה לא מחייבת ולא כדאית, מה שמתברר כלא בהכרח נכון. על היתרונות שקיימים במשרה זמנית בכתבה הבאה

 

 

עבודה זמנית

 

עבודה זמנית היא סוג של עבודת חוזה, שלעיתים נמשכת יותר מהמתוכנן ויוצרת הזדמנות להתברג לארגון מבוקש או תחום שמעניין אתכם. בנוסף לכך יש לה יתרונות נוספים כמו...

 

צבירת ניסיון – תקראו לזה סטאז' או צבירת ניסיון הכוונה היא אחת. כאשר אתם מתקבלים למשרה זמנית, יש לכם הזדמנות להכיר את משימות העבודה ולתרגל אותה ולצבור פרקטיקה נוספת או חדשה שתוכל לשרת אתכם בהמשך.

 

דריסת רגל בארגון – נכנסתם לארגון, גם אם לזמן מוגבל, עכשיו תוכלו להכירו מקרוב יותר וליצור קשרים עם אנשים שיוכלו להשפיע על הקריירה שלכם ואולי אף להציע לכם את המשרה הבאה והקבועה שלכם. הכרת הארגון 'מבפנים' תאפשר לכם להכיר את שיטות העבודה של הארגון, נהלים ועוד. למעשה אתם מקבלים 'הצצה' לפני שאתם מתחייבים לטווח ארוך וזהו יתרון שהרבה עובדים קבועים היו רוצים לעצמם. חוץ מזה שבמקרים רבים, עמדה זמנית יכולה להתפתח לדבר האמיתי כשמרוצים מכם.

 

הכרת תחום חדש/תעשייה חדשה- התפקיד שהוצע לכם הוא בתחום שטרם יצא לכם לעבוד בו? הרווחתם! עוד הזדמנות להכיר תעשייה חדשה או תחום בתעשייה שלכם שיאפשר לכם בהמשך להחליט אם אתם רוצים להמשיך בו, אם הוא מעניין אתכם ומה בעצם קורה בו.

 

פיתוח מיומנויות חדשות - משרה חדשה הרבה פעמים טומנת בחובה גם פיתוח מיומנויות חדשות ולמידה לצורך ביצוע התפקיד והרחבת המיומנויות שלכם היא לגמרי מבורכת לקריירה שלכם.

 

גמישות – עבודה זמנית וגמישה יכולה להשתלב לכם בלו"ז הקיים בחייכם בנקודת זמן מסוימת ומתאימה. אולי חלון ההזדמנויות לפני המשך לימודים או טווח זמן שמתאים לכם כעבודה נוספת או עיקרית בסידור הספציפי הזה.

 

חוויה לרזומה – התפקיד שלכם, גם אם הוא זמני, כולל דרישות תפקיד, מיומנויות ומשימות ואת כל זאת ניתן ואף רצוי להוסיף לרזומה שלכם.

 

מגוון משרות זמניות בדרושים IL

משרות בתחום עבודה מהבית

 

אולי יעניין אותך גם:

5 עובדות מפתיעות על חיפוש עבודה

 

 

 

קרדיט תמונות: shutterstock