5 התנאים הכי חשובים לעובדים הישראלים

הסקר העולמי של ה- BBG בהשתתפות דרושים IL קבע שהתנאים הכי חשובים לעובדים הישראלים הם...

 

ככה כותבים קורות חיים איכותיים

הכנה לראיון עבודה

המדריך לחיפוש עבודה יעיל

 

תנאי עבודה חשובים

 

תנאי 1: יחסים טובים עם המנהל

מסתבר שהכי חשוב לנו להיות ביחסים טובים עם המנהל האישי שלנו בארגון, זה די ברור והגיוני, אחרי הכל זה האדם שיכול להשפיע לנו על משימות העבודה, התנאים, הקידום ובכלל על מצב הרוח...

 

המלצה שלנו: כדי להכין את הקרקע עם מנהל חדש, אנחנו ממליצים לכם לשאול אותו בשיחה אישית מהן דרכי העבודה והדיווח שהוא מעדיף, איך הוא רואה את המשימות שלכם, מהן הציפיות שלו מכם ועוד שאלות דומות שיכוונו אתכם להתנהלות שבעת רצון והערכה.

 

תנאי 2: תנאי השכר טובים

טוב, זה לא סוד שכסף 'מוכר' ולכן תנאי השכר שלנו בעבודה הם משמעותיים לכולנו וזאת על מנת לעמוד בתשלומים הכוללים, כולל חיי הפנאי והתנאי הפרישה והפנסיה המגיעים לנו – כי כולנו רוצים להזדקן בכבוד!

 

המלצה שלנו: אם קבעתם ששעות העבודה הנוספות שלכם ישולמו באופן גלובלי, כדאי לציין בחוזה העבודה את מספר השעות הנוספות הגלובליות בהתאם לצפוי. המספר לא חייב להיות מדויק אך בטווח השערתי דומה.

 

תנאי 3: יחסים טובים עם העמיתים

חברים לעבודה חשובים לעובדים מכל העולם, כולל בישראל. זה תמיד נחמד שיש לך עם מי לנהל שיחת חולין או 'לזרוק' בדיחה במסגרת העבודה. זה הופך את יום העבודה לקליל ונעים יותר. יחסי אנוש תקינים זה אחד הפרמטרים הכי חשובים במקרה זה, כי אף אחד לא אוהב לשבת ליד העמית הזה שתמיד 'חמוץ' או 'לא מרוצה'.

 

המלצה שלנו: אל תרכלו על עמיתים, אתם אף פעם לא יודעים מי מאזין ולמי יש אינטרסים 'סמויים'. השתדלו לחייך ולהיות נחמדים לכולם. אדיבות ופרגון יכולים להיות המפתח ליצירת אמון ותשתית יחסים טובה. אם יש לכם ביקורת או הערה על עבודה שנעשתה, עשו זאת בדרך בונה ונאותה ואל תלבינו את פניי חבריכם ברבים. ובאופן כללי היו חיוביים ואכפתיים.

 

תנאי 4: איזון בין העבודה ובין חיי הפנאי והמשפחה

 

מרוץ החיים מזמן לנו עבודה אינטנסיבית ואנו יכולים רק להביט ב'קנאה' לסייסטה' שתופסים להם העובדים בספרד ובכלל באירופה... אצלנו הקצב מהיר ועצבני, כמעט כמונו! עם זאת בשנים האחרונות, יותר ויותר עובדים מודעים לחשיבות הרבה שיש לשעות הפנאי והבילוי וכמובן לבילוי עם המשפחה וזה אכן חשוב מאוד.

 

המלצה שלנו: לנהל את הזמן שלכם נכון ולהפחית את העומס בעזרת תכנון מקדים. לא לוותר על חיי הפנאי ו/או המשפחה לחלוטין כי דבר כזה 'הכל או כלום'. פנו מספיק זמן לאירועים מיוחדים כמו חתונה של החברה הכי קרובה או יום הולדת בגן לילד. מקסמו יעילות ותראו איך שמתפנה לכם זמן!

 

תנאי 5: הכרת תודה/הערכה מהארגון

 

זה לא שלא נסתדר בלי המילה הטובה מהבוס אבל איזה כיף זה שפשוט אומרים לכם 'תודה' או 'כל הכבוד, עבודה טובה!" ואכן מסתבר שזה חשוב לנו כעובדים לקבל את הפידבק החיובי הזה מהארגון שלנו כדי להרגיש מוערכים.

 

המלצה שלנו: לפרגן, לפרגן, לפרגן! כחלק מצוות, תזכרו את חבריכם להצלחה, תתעכבו שניה להוקיר ולהעריך את העבודה שלהם – זה יחזק בינכם את הקשר וימקסם את היעילות שלכם כצוות.

 

 

קרדיט תמונות: shutterstock

 

דרושים בצפון  דרושים חקלאות  דרושים חברת חשמל  דרושים נתניה  עבודה דרושים  דרושים נתבג  מקורות דרושים  דרושים שליחים כמה מרוויח? - טבלאות שכר

*נסו את הסוכן החכם    בקרו אותנו בפייסבוק  לינקדאין