אוהבים אנשים? קבלו 5 מקצועות שיתאימו לכם!

אם הייתם מדריכים בצופים, 'האוזן הקשבת' של כל החבר'ה ו'לעזור לזולת' זה חלק מה- DNA שלכם... אז כנראה שמקצועות ההדרכה וההוראה נועדו לכם

 

*איך לכתוב קורות חיים?

 

*קווים לדמותו של ראיון טלפוני

 

* איך לחפש עבודה?

 

 

חיפוש עבודה בתחום ההדרכה, ההוראה ועבודה סוציאלית

 

קבלו את 5 המקצועות המובילים בתחום:

 

גננים/ות תפקיד זה מצריך הכשרה מקצועית ותואר בתחום הגננות, התפקיד מתאים לכל מי שרואה בחינוך ילדים ערך עליון. תפקיד הגננת הוא לנהל הצוות החינוכי בגן ולהקנות קו חינוכי וסדר יום לילדי הגן. לכל גננת יש סייעת חינוכית, ותפקידה לסייע לגננת בפעילות השוטפת בגן, הכוללת החלפת חיתולים, האכלה, ניקיון, ופעילות יזומה עם ילדי הגן. למעשה הסייעת היא 'יד ימינה' של הגננת ויש לה משמעות נכבדת גם מצד הילדים וההורים בגן. בדרך כלל על מנת להתקבל כסייעת בגן, אין צורך בהכשרה מיוחדת אלא באהבה לילדים.

 

ניתן למצוא משרות כסייעת ו/או גננת, כמו למשל בצהרוני "המשכיל" בפ"ת דרושים/ות גננים/ות, בקיבוץ גל און דרוש/ה מטפל/ת לחינוך הגיל הרך, במשמר השבעה מחפשים להעסיק סייעת איכותית בגן פרטי ובתנאים טובים ועוד.

 

למשרות נוספות - לחץ

 

 

הדרכה כל מי שהיה פעם מדריך או שיש לו יכולת להדריך/להנהיג יכול למצוא עצמו מדריך בחוגים שונים של ילדים אך לא רק ילדים. תחומי ההדרכה מגוונים החל מספורט, טבע, צילום ועד הדרכות עובדים.  יש מקומות שאף יגדילו לעשות וידאגו להתמקצעותכם כמדריכים בארגונם. היתרון הבולט של עבודה זו היא שהיא גמישה ומשתנה בשעות ולכן מתאימה לסטודנטים, אימהות ואף חיילים משוחררים. יש משרות רבות למדריכים כדוגמת: ל - Smart Center דרושים /ות מדריכים /ות, במרכז טיפולי לילדים בסיכון באזור השרון דרושים מדריכים לעבודה טיפולית, מאתגרת ומספקת ובדעת הדרכות מחפשים מדריכים/ות להדרכת תכניות העשרה בתחום החקלאות ואיכות הסביבה.

 

למשרות נוספות בהדרכה – לחץ

 

חיפוש משרות בתחום הדרכה והוראה - דרושים IL

 

 

עבודה סוציאלית – מקצוע שמצריך תעודה מקצועית והשכלה מתאימה ומציע עבודה עם המון סיפוק ותחושת שליחות. בשנים האחרונות הצורך בעובדים בתחום זה עולה בהתמדה בייחוד במגזר הפרטי שגם דואג לשכר אטרקטיבי והולם. דוגמה לכך הוא ארגון ותיק הנותן מענה לאנשים עם צרכים מיוחדים אשר מחפש אחר עו"סים/יות לבתים בקהילה.

 

למשרות נוספות - לחץ

 

 

הוראה – מורים ומורות יכולים ללמד לא רק במסגרת הפורמלית אלא גם במגזר הפרטי ואולי כך גם ליהנות מתנאים טובים יותר. גם בתחום זה לא תמיד מחפשים מורים אלא חונכים, סטודנטים וסייעי חינוך ולכן כדאי לבדוק גם משרות אלו, למשל ב'יואל גבע' מחפשים מורה למכינה במתמטיקה כהכנה לקורס הפסיכומטרי.

 

למשרות נוספות - לחץ

 

 

ניהול וריכוז חינוך – זהו תחום שמרכז ניהול מתחם גנים או ריכוז תחום חינוכי במגוון אפשרויות. מומלץ לבדוק דרישות לכל משרה, כיוון שהן יכולות להשתנות בהתאם לכל משרה. למשל בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת לצהרוני גני הילדים, וב'מחוברים' דרוש/ה מנהל/ת שטח לתוכניות הדרכה וברמה" ש לרשת מגוונים דרוש/ה מנהל/ת מתנ"ס.

 

למשרות נוספות- לחץ

 

כתיבת קורות חיים מקצועיים

 

קרדיט תמונות: shutterstock

                                                                          בקרו אותנו בפייסבוק